SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI /18/1342 Rychtal oferta pracy "INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI /18/1342
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie dok. transportowej do procesów zw. z realizacją zleceń (pakowanie, załadunek, wysyłka)współpraca z klientami i dostawcami w zakresie transportu, planowanie i koordynowanie dostaw produktów do klientów zgodnie z zamówieniamiwycena transportu do ofert dla klientaNadzór nad taborem firmowych busów w zakresie przeglądów, napraw, serwisuNadzór nad urządzeniami podlegającymi pod UDT
Data publikacji: 2018-10-09
Lokalizacja: Rychtal (wielkopolskie)
Pracodawca: "INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NOWE OSIEDLE 9, 63-630 Rychtal, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie dok. transportowej do procesów zw. z realizacją zleceń (pakowanie, załadunek, wysyłka)współpraca z klientami i dostawcami w zakresie transportu, planowanie i koordynowanie dostaw produktów do klientów zgodnie z zamówieniamiwycena transportu do ofert dla klientaNadzór nad taborem firmowych busów w zakresie przeglądów, napraw, serwisuNadzór nad urządzeniami podlegającymi pod UDT
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI /18/1342
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rychtal
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rychtal
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: j. angielski/ niemiecki - komunikatywnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość nowoczesnych metod organizacji procesów logistycznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie w pracy na takim samym stanowisku (wymagany staż - lata: 3)
Nazwa pracodawcy:
"INTOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
Adres pracodawcy:
NOWE OSIEDLE 9, 63-630 Rychtal, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kępiński
Gmina pracodawcy: Rychtal
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rychtal
Ulica pracodawcy: NOWE OSIEDLE
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 09.10.2018
Oferta pracy ważna do: 08.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa bazy klientów, badanie poziomu satysfakcji. Zbieranie zamówień. Praca głównie przy stanowisku telefonicznym
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Realizacja zadań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w sektorze energetycznym, praca w godz. 7-15
ELTUR - SERWIS SP. ZO. O. - 2017-10-20 - Opole (opolskie)
Rozwijanie kontaktów handlowych z istniejącymi klientami oraz pozyskiwanie nowych.Realizacja założonych planów sprzedaży, znajomość procedur eksportowych oraz obiegu dokumentacji eksportowej.
Marcon Avista Sp.z o.o. - 2015-11-16 - Wielgolas Duchnowski (mazowieckie)
obsługa klientów Centrum Ubezpieczeń
Centrum Ubezpieczeń Wiesława Szychowska - 2016-03-02 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw w zakresie marketingu w firmie
ITECH - GRZEGORZ KOSMALA - 2016-02-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Konsultacje z klientami podczas zakupu sukni ślubnej, sprzedaż sukien.
FARAGE - 2017-08-24 - Gdynia (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo -płacowej,– naliczanie wynagrodzeń,– sporządzanie list płac,– sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku,– naliczanie urlopów,– rozliczanie wszystkich rodzajów nieobecności,– obsługa umów cywilnoprawnych,– współpraca z instytucjami zewnętrznymi,– sporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, US, PFRON,– ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników.
PHU "Partner" sp. z o.o. - 2017-05-23 - Żagań (lubuskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
Call Center; przygotowywanie ofert sprzedaży; sprzedaż detaliczna i hurtowa
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Żary (lubuskie)
samodzielne prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy; kompleksowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego; sporządzanie i weryfikacja list płac; sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS (Płatnik)
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Łódź (łódzkie)
współpraca z kontrahentami na linii Polska- Azerbejdżan. Sprawy eksportu i importu. Minimum 3 lata doświadczenie w zawodzie. Biegła znajomość j. rosyjskiego oraz j. tureckiego.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Białobrzegi (mazowieckie)
Wyszukiwanie postępowań przetargowych,Przygotowywanie ofert przetargowych,Prowadzenie korespondencji dotyczącej przetargów,Monitorowanie złożonych ofert i odpowiedzialność za terminowe składanie ofert,Opracowywanie umów przetargowych oraz aneksów do umów,Archiwizacja dokumentacji przetargow
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Szreder - 2016-03-04 - Rokocin (pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie list płac, sporządzanie zgłoszeń i rozliczeń do ZUS, prowadzenie rozliczeń z US, PFRON. Sporządzanie sprawozdań z GUS. Praca w godzinach 8-16.
M.S. STEEL Klaudiusz Sobieski Spółka Jawna - 2017-04-18 - Brochocinek (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe techniczne o specjalności: elektrotechnika, górnictwo; doświadczenie: brak wymagań; komunikatywna znajomość języka angielskiego; podstawowa znajomość zagadnień metrologicznych oraz zagadnień z dziedziny hydrauliki siłowej, obsługa programu CAD; prowadzenie badań i pomiarów maszyn i urządzeń, prowadzenie prac przygotowawczych do realizacji powierzonych zadań, udział w tworzeniu stanowisk badawczych, współudział w realizacji prac badawczo-rozwojowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2018-09-28 - Gliwice (śląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane, opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego, przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów, na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe 4 lata pracy (umowa o pracę). Znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego ( Dz U 2017 poz 1257), znajomość programów Word i Excel, obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-13 - Katowice (śląskie)
praca w branży instalacji sanitarnych, obsługa programu kosztorysowego NORMA, obsługa niwelatora, nazdór nad pracami
FIRMA INSTALACJI SANITARNYCH "INSTALEX" MIROSŁAW MAKSYMCZUK - 2018-10-09 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa biura; nadzór nad obiegiem dokumentów; współpraca z podmiotami zewnętrznymi; reprezentowanie spółki przed urzędami i instytucjami
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)
-kontrola surowców, półproduktów i wyrobów gotowych pod względem fizykochemicznym,-weryfikacja zgodności otrzymanych wyników z normami oraz wymaganiami specyfikacji,-wypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danych do systemów informatycznych oraz tworzenie dokumentacji jakościowej, -udział w rozwiązywaniu problemów jakościowych pojawiających się w trakcie kontroli dostaw, zleceń wewnętrznych zgodnie z harmonogramem badań, -kontrola nad odczynnikami niezbędnymi do wykonywania prac laboratoryjnych,-uczestnictwo w inspekcjach, kontrolach, audytach oraz szkoleniach obejmujących zakres kontroli jakości
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Żory (śląskie)
jw.
RAF.TRANS.SP.ZO.O. - 2017-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
1/sprzedaż urządzeń drukujących przemysłowo2/przygotowywanie ofert dla klientów3/przygotowywanie raportów miesięcznych z wykonanej pracy4/pozyskiwanie klientów5/kontakty międzynarodowe w większości e-mailowe6/uczestniczenie w targach krajowych i międzynarodowych7/wyjazdy do klienta
CODEMAX A.Kowalska, K. Wiśniewska SP. Jawna - 2017-09-25 - Ząbki (mazowieckie)
j.w
Kompania Biurowa Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie samochodu śmieciarki na terenie Kwidzyna i Prabut
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIEJSKICH "PUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-28 - Kwidzyn (pomorskie)
montaż system rolet SK45, SKO, SKP; SYSTEM ROLET NATYNKOWYCH ZINTEGROWANE Z MOSKITIERĄ; SYSTEMY ROLET PODTYNKOWYCH; montaż rolet typu RZ2, RKS I A3B THERM; naokiennych, elewacyjnych i pancerze;miejsce pracy : Mirków, ul. WiejskaUmowa zlecenie, około 40 godzin w tygodniu możliwość dojazdu do pracy na godziny poranne; dyspozycyjność od poniedzialku do piątku;Sala D
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Mirków (dolnośląskie)
Udzielanie informacji w obszarze produktów i usług firmy, telefoniczna i mailowa obsługa posprzedażowa klientów firmy, obsługa rozliczeń z klientami, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród jej klientów, nakierowywanie na rozwiązywanie problemów, aktywna współpraca z innymi działami
ENERGOGAS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Sopot (pomorskie)
prace związane z zaopatrzeniem w materiały budowlane - budowy stacji paliw
PETROTECH ADAM PAKULSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-12 - Jastrowie (wielkopolskie)
wykonywanie reklam i ich montaż, oklejanie pojazdów, wyklejanie witryn folią, kontakt z klientami
SCREAMING Anna Bernadzik - 2015-11-27 - Michałowice-Osiedle (mazowieckie)
Bezpośredni kontakt z klientem holenderskim
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Łódź (łódzkie)
Praca na terenie całego kraju przy budowie, remontach i utrzymaniu torów kolejowych
Piotr Skowroński Zakład Usługowo-Handlowo -Produkcyjny "SKOREM" - 2017-10-25 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)