SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWO-TECHNICZNYCH Ząbki oferta pracy CODEMAX A.Kowalska, K. Wiśniewska SP. Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWO-TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: 2 200 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: 1/sprzedaż urządzeń drukujących przemysłowo2/przygotowywanie ofert dla klientów3/przygotowywanie raportów miesięcznych z wykonanej pracy4/pozyskiwanie klientów5/kontakty międzynarodowe w większości e-mailowe6/uczestniczenie w targach krajowych i międzynarodowych7/wyjazdy do klienta
Data publikacji: 2017-09-25
Lokalizacja: Ząbki (mazowieckie)
Pracodawca: CODEMAX A.Kowalska, K. Wiśniewska SP. Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 34, 05-091 Ząbki, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1/sprzedaż urządzeń drukujących przemysłowo2/przygotowywanie ofert dla klientów3/przygotowywanie raportów miesięcznych z wykonanej pracy4/pozyskiwanie klientów5/kontakty międzynarodowe w większości e-mailowe6/uczestniczenie w targach krajowych i międzynarodowych7/wyjazdy do klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWO-TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ząbki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołomiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ząbki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność analizowania problemów technicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Nazwa pracodawcy: CODEMAX A.Kowalska, K. Wiśniewska SP. Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 34, 05-091 Ząbki, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wołomiński
Gmina pracodawcy: Ząbki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ząbki
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 25.09.2017
Oferta pracy ważna do: 24.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wystawianie umów cywilnoprawnych, zatwierdzanie do zapłaty rachunków do umów, przygotowywanie paczek płacowych (do przelewów bankowych i ksiąg) wraz z pochodnymi od wynagrodzeń z programu kadrowego, weryfikacja danych w programie kadrowym na podstawie informacji i zapisów otrzymanych z księgowości, współpraca z osobami z działów administracji (księgowość, finanse) i z osobami z działów programowych
Capital Work - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganejdokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwai higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeńoraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasadi warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wnioskówdotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonaniaoceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszyi pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa,praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiedniaszerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP)i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
Zapewnianie zaopatrzenia w zakresie surowców i produktów. Dokonywanie zakupów komponentów oraz półfabrykatów. Rozwijanie współpracy z dostawcami. Tworzenie oraz poszerzanie bazy dostawców. Prowadzenie negocjacji w kwestiach zakupowych oraz raportowanie ich wyników przełożonemu. Kontrolowanie stanów magazynowych oraz realizacji list zamówień.Raportowanie wniosków płynących ze współpracy z dostawcami.
TALEX Sp. z o.o. Spółka Komadytowa - 2016-10-13 - Borzytuchom (pomorskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-04-14 - Krosno (podkarpackie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: średnie lub wyższe; umiejętność obsługi komputera; znajomość rynku materiałów budowlanych; prawo jazdy kat. B; mile widziane uprawnienia na wózki widłowe; zakres obowiązków: obsługa urządzeń biurowych i komputera, obsługa programu Subiekt; sporządzanie ofert handlowych, ciągła inwentaryzacja, sporządzanie zamówień, obsługa klientów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Gliwice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Smyków (świętokrzyskie)
specjalista ds sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów branży ogrodniczej, realizacja wycen
Sklep internetowy "Ogródmacieja.pl" Maciej Majda - 2015-12-01 - Bienice (zachodniopomorskie)
Czytanie schematów i rysunku technicznego. Montaż i demontaż szalunków systemowych oraz przygotowanie konstrukcji deskowań indywidualnych jako formy do wylewania betonu oraz szablonów do prac murarskich. Wykonywanie innych obiektów drewnianych na budowie (daszków, pomostów itp.)
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Ruszkowo (mazowieckie)
Profesjonalna i kompetentna obsługa kjlienta z branży retail w języku polskim i angielskim, opracowywanie zleceń, nadzór nad dokumentami związanymi ze świadczonymi usługami, praca na dedykowanych systemach logistycznych, wspólpraca z różnymi działami firmy, przygotowywanie analiz na potrzeby firmy i klientów
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Sosnowiec (łódzkie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gdańsk (pomorskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami, głównie wietnamskimi, prowadzenie badań i gromadzenie informacji sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie całości spraw związanych z kadrami bez obsługi płacowej, praca w zastępstwie ( przewidywany okres zatrudnienia - 1,5 roku )
INSTYTUT FIZJOLOGII ROŚLIN IM.F.GÓRSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK - 2016-07-04 - Kraków (małopolskie)
zgodna z zajmowanym stanowiskiem
TITUTO Sp. o. o. - 2016-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Andrychów (małopolskie)
kompleksowa obsługa klienta (sprzedaż) w zakresie pełnego asortymentu spółki; nadzorowanie procesu rejestracji zamówień i ich pełnej realizacji, w tym doradztwo w zakresie oferowanego towaru; sprawdzanie dostępności towaru; monitoring realizacji dostawy; aktywne działania handlowe w grupie istniejących klientów; handlowa aktywność posprzedażowa; utrzymywanie i rozwój relacji z klientami, głównie poprzez kontakt telefoniczny; wyszukiwanie nowych klientów i nawiązywanie relacji handlowych; aktywizacja sprzedaży do grupy klientów uśpionych i/lub o słabszej aktywności handlowej; bieżąca analiza współpracy z kontrahentami, poszerzanie bazy klientów oraz oferowanego asortymentu; realizacja ustalonych celów sprzedażowych
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-18 - Chorzów (śląskie)
Kontakty z kontrahentami z Europy Wschodniej, poszukiwanie dostawców, prowadzenie spraw biurowych, obsługa komputera.
NATURA Sp. j. - 2017-05-18 - Bełżec (lubelskie)
Akywana sprzedaż w Orange ( dostęp do internetu)
"Adecco Poland" Sp. z o.o. - 2015-11-05 - Sosnowiec (śląskie)
Wykształcenie: mile widziane wyższe; doświadczenie zawodowe: 2 lata; uprawnienia VT,MT,PT mile widziane; zakres obowiązków: kontrola geometryczna i wizualna MDT; przygotowywanie dokumentacji jakościowej oraz protokołów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-05 - Gliwice (śląskie)
dostarczanie towaru do klienta, zabezpieczanie ładunku,dbałość o prawidłowy rozładunek
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie postępowań w sprawie zamówień publicznych, Praca w Sandomierzu na jedną zmianę w godz. 7-15
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie - 2018-08-30 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Prowadzenie dokumentacji personalnej, ewidencji czasu pracy pracowników.Tworzenie raprtów i analiz.Organizacja szkoleń, ocen pracowniczych.Prowadzenie procesu rekrutacji.Wsparcie merytoryczne kadry kierowniczej.
TRENKWALDER BENEFIT Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
profesjonalna obsługa stałych kilentów, przyjmowanie i monitorowanie zamówień, pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie statystyk i raportów sprzedażowych
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2016-06-01 - Rusiec (łódzkie)
-świadczenie usług informacyjnych w tematyce Funduszy Europejskich;-organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych i szkoleń z zakresu Funduszy Europejskich-zbieranie oraz bieżące aktualizowanie informacji na temat dostępnych programów UE. Miejsce pracy: Inkubator Technologiczny Słupsk. Godziny pracy: 8.00- 16.00
Agencja Rozwoju Pomorza S. A. - 2018-03-29 - Słupsk (pomorskie)
- obsługa klientów
H.R.S.P. i B. Trans-Rol J. Andrzej Remisiewicz - 2016-07-27 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
Wykonywanie czynności kancelaryjnych, opracowywanie i redagowanie dokumentów, zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów, w tym prowadzenie rejestrów, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań do 30.000 euro dla przedszkoli i Zespołu, sporządzanie umów najmu pomieszczeń, umów na roboty budowlane, usługi oraz dostawy dla przedszkoli i Zespołu, rozliczanie projektów unijnych, rozliczanie finansowe stypendiów naukowych oraz wystawianie PIT 8c, rozliczanie wyprawki szkolnej.Zakres odpowiedzialności:-za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w odniesieniu do zadań wynikających z zakresu obowiązków, -odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących regulaminów.Informacje o warunkach na stanowisku pracy:Miejsce pracy w siedzibie MZEA: biurowiec, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1, VI piętro. Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno-biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo pożarowe osób przebywających w budynku biurowca niewskazane jest podejmowanie pracy na w/w stanowisku przez osoby niepełnosprawne ze znaczną dysfunkcją układu ruchu.Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno - biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo poża
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów i utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
Przedsiębiorstwo Handlowe MIRRA Sebastian Myszke - 2018-01-05 - Linowiec (pomorskie)
- Obsługa telefoniczna i mailowa klientów,- Wykonywanie zadań według standardów biura podróży (np. wprowadzanie zmian w rezerwacjach, anulowanie podróży, zmiana godzin, danych osobowych) - Współpraca z innymi zespołami- Obsługa systemu komputerowago
kontakt przez OHP - 2017-06-19 - Gdynia (pomorskie)
Praca w charakterze specjalisty ds. kadr
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Zakopane (małopolskie)
Pozyskiwanie oraz bieżąca obsługa zagranicznych partnerów firmy, częste wyjazdy zagraniczne, pozyskiwanie partnerów zagranicznych, realizacja założonych planów sprzedażowych, bieżąca obsługa klientów zagranicznych, wypisywanie zamówień, analiza cen, tworzenie cenników, tworzenie ofert handlowych, analiza stoków towaru, współpraca z agencjami celnymi, współpraca z magazynem firmy, przygotowanie dokumentacji eksportowej, koordynacja wysyłki zamówień eksportowych, wsparcie dla partnerów podczas otwierania sklepów zagranicznych, koordynacja działań marketingowych, zagranicznych.
ESOTIQ&HENDERSON S.A. - 2016-04-15 - Gdańsk (pomorskie)