SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. WĘGIERSKIM K/M Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. WĘGIERSKIM K/M
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-10-14
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:02-256 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. WĘGIERSKIM K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Data zakończenia pracy: 31.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
węgierski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: biegła znajomość języka węgierskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny; minimum średnie wykształcenie; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center); wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne; samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów; odpowiedzialność za powierzone działania; motywacja i zaangażowanie; kreatywność, odpowiedzialność, odporność na stres. Opis stanowiska: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym ( w j. węgierskim); odpowiedzi na zapytania klientów; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku (wolne weekendy); możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy; możliwość pracy stacjonarnej (w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawy) lub pracy zdalnej (home office); stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy; premiowanie dobrych wyników; system szkoleń; narzędzia niezbędne do pracy; pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych; możliwość używania, na co dzień języka węgierskiego; przyjazną atmosferę pracy; możliwość awansu i rozwoju. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/WEG
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
02-256 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 14.10.2016
Oferta pracy ważna do: 12.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie nowych klientów z rynku UE oraz rynku azjatyckiego, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż. Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe, obsługa komputera, znajomość rynku azjatyckiego i UE, prawo jazdy kat. B, min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży- na podobnym stanowisku, dobra znajomość jęz: angielskiego i hindi.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie budżetu i planu finansowego na potrzeby wewnętrzne firm. Stworzenie raportów i analiz finansowych dotyczących transakcji sprzedaży i kupna. Przygotowywanie analiz projektów inwestycyjnych i opracowanie modeli finansowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Do Twoich zadań należeć będzie:Wycena pracy maszyn dla klientów zewnętrznych spółki Budimex Kolejnictwo,Rozliczenie maszyn pracujących na budowach kolejowych-przygotowanie dokumentów,-weryfikacja poprawności dokumentacji oraz sporządzanie zestawień.Praca w godz.8-16.
Budimex S.A. - 2018-07-04 - Pruszków (mazowieckie)
w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Cieszków (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 1 rok; znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska i opracowań z tego zakresu; prawo jazdy kat. B,samodzielność, komunikatywność, zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska (m.in. powietrze, odpady, karty informacyjne, raporty, analizy); sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska; miejsce pracy: Gliwice;
ARBOR - TECH Zakład Inżynieryjno-Usługowy Katarzyna Witkowska - 2017-08-10 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie ofert i kontakt z klientem
Hotel TARNOVIA S.A. - 2017-05-29 - Tarnów (małopolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
1. Realizacja konsultacji indywidualnych dla uczestników projektu (zgodnie z ustalonym harmonogramem) w aspekcie podatkowo-księgowo-kadrowym. 2. Organizacja i prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych dla pracodwców w zakresie tematyki finansowo-kadrowej dotyczącej zatrudniania cudzoziemców spoza UE w Polsce. 3. Gospodarowanie środkami zgodnie z zapisami wniosku projektowego, w tym budżetu i harmonogramu. 4. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektu zgodnie z przepisami i umową finansową projektu. 5. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektu we współpracy z Kierownikiem Projektu na potrzeby uprawnionych podmiotów. 6. Przygotowywanie wniosków o płatność / sprawozdawczych w części finansowej. 7. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminiach jednostki oraz określonymi przez Organ Odpowiedzialny i Organ Delegowany. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: nabór na stanowisko: Pracownik socjalny we Wrocłwaskim Centrum Integracji w terminie do dnia 22 lipca 2016 r. do godziny 15:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejsckiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby, spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie kadr, płac i PFRON.
Biuro Rachunkowe "FISKUS" Bogusława Jodłowska, Bogusław Jodłowski s.c. - 2017-12-29 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie strukturydostawców oraz odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego,sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucjąofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów. Praca w godz. 9-17.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-06 - Opole (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
wspomaganie aktualnie zatrudnionych pracownikow w procesach związanych z uzyskaniem orzeczeń o stopniu niepełnosprawności,prowadzenie wśród pracowników i kadry kierowniczej akcji informatycznej na temat korzyści związanych z zatrudnieniem osób niepełnosprawnych w zakresie zatrudnienia
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-08-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa konsumenta
DOS PATOS Cichoccy Spółka Jawna - 2017-08-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiejZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Zduny (wielkopolskie)
Wykonywanie kosztorysów w programie Norma Pro, weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej, przygotwanie i nadzór nad czynnościami okresowych kontroli budynków, uczestnictwo w wizjach technicznych. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - 71 777 84 36.
Zarząd Zasobu Komunalnego - 2018-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
poszukiwanie oraz selekcjonowane kandydatów chętnych na szkolenia
KRYSTIAN ŻAK BLUE EDUCATION - 2018-08-07 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie akt osobowych, rejestracja absencji pracowników itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Ruda Śląska (śląskie)
Praca bezpośrednio na produkcji.Kontrola pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet,kontrola prawidłowości procesu produkcji,zgłaszanie propozycji działań korygujących,raportowanie, worzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2017-07-28 - Karczew (mazowieckie)
- przygototwywanie ofert handlowych- obsługa klienta- pozyskiwanie nowych klientów- obsługa systemów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Starogard Gdański (pomorskie)
pozyskiwanie i analizowanie ofert, negocjacje warunków zakupów i dostaw, poszukiwanie optymalnych źródeł dostaw, realizacja celów oszczędnościowych
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe, doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: składanie zamówień, prowadzenie rozmów handlowych, ewidencja transportu, rozliczanie kart drogowych, odbiór towaru i ich magazynowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ENKO" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-25 - Gliwice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie kontaktów z klientem niemieckojęzycznym, tworzenie pism i ofert w języku niemieckim, obsługa biura
InterPrep S. C. - 2016-10-10 - Police (zachodniopomorskie)
kadry i płace
Roosens Betons-Polska Sp. z o.o. w Połchowie - 2016-10-11 - Połchowo (zachodniopomorskie)