SPECJALISTA DS. PŁATNOŚCI I ROZLICZEŃ FINANSOWYCH K/M (POLSKI, ROSYJSKI, ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁATNOŚCI I ROZLICZEŃ FINANSOWYCH K/M (POLSKI, ROSYJSKI, ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 3 924 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-04-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 924 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PŁATNOŚCI I ROZLICZEŃ FINANSOWYCH K/M (POLSKI, ROSYJSKI, ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 924 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.04.2016
Data zakończenia pracy: 24.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: polski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe - finansowe; doświadczenie zawodowe: minimum 3lata doświadczenia na podobnym stanowisku, doświadczenie pracy z dokumentami płatniczymi; umiejętności: rozliczenia płatności i sporządzania zestawień finansowych, prowadzenia dokumentacji rozrachunkowej, szybkiej analizy dokumentów płatniczych w celu ustalenia rozbieżności, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole międzynarodowym, analityczne myślenie, dobra organizacja pracy, dokładność, znajomość zagadnień międzynarodowego prawa finansowego i przepisów podatkowych w LV i BY, znajomość programu 1C-7, pakietu MS Office, Excel, Power Point. Ogólny zakres obowiązków: Koordynowanie procesu ewidencji i rozliczeń z klientami, tworzenie odpowiednich dokumentów oraz kontrola terminowych rozliczeń Praca z fakturami, wyciągami bankowymi i raportami finansowymi; Systematyczne sprawdzanie stanu należności klientów; Przygotowanie danych finansowych dla dyrektora działu; Współpraca z działami międzynarodowymi w sprawach dotyczących płatności klientów krajowych i zagranicznych; Analiza danych w celu wyjaśniania rozbieżności między przychodami ze sprzedaży a płatnościami; Prowadzenie analitycznych podsumowań i zestawień finansowych Spółki; Odpowiedzialność za poprawne rozliczenie płatności dotyczących sprzedaży w krajach PL, BY, RU, LT, LV; Prawidłowe prowadzeniem dokumentacji rozrachunkowej zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; Archiwizacja i segregacja dokumentów płatniczych; Przygotowywanie raportów na polecenie przełożonego. Praca w godzinach: 08:00-16:00.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.e100.eu
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.04.2016
Data dodania oferty pracy: 05.04.2016
Oferta pracy ważna do: 19.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres czynności na w/w stanowisku obejmować będzie:1. komunikację marketingową i public relations z otoczeniem firmy (media, partnerzy, klienci),2. zarządzanie i rozwój profilów firmy w social media (tj. Facebook, Twitter, G +, LinkedIn, Instagram),3. budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz jej marek,4. copywriting (informacje prasowe, artykuły, wywiady, hasła reklamowe, webwriting itp.),5. stała współpraca z partnerami, dziennikarzami, portalami branżowymi w zakresie promocji firmy i jej produktów,6. opracowywanie nowych koncepcji oraz strategii promocyjnych i reklamowych firmy,7. udział w redagowaniu programów, wydawnictw premierowych i innych związanych z działalnością firmy,8. opracowywanie i nadzór nad poprawnością językową tekstów wyświetlanych podczas spektakli,9. występowanie w imieniu firmy i reprezentowanie instytucji na zewnątrz.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Interwencja i terapia w obszarze profilaktyki zachowań młodzieży, czynności administracyjne i organizacyjne poradni
Fundacja STREFAPL - 2018-04-16 - Leszno (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, doświadczenie min. 1.5 roku na w/w stanowisku ( masaże i zabiegi orientalne), certyfikaty potwierdzające w/w kwalifikacje, znajomość j. angielskiego w stopniu podstawowym, umiejętność- wykonywanie masaży : tajski, olejkami, stóp, wykonywanie zróżnicowanych masaży opartych na tradycji krajów azjatyckich. Ogólny zakres obowiązków: wykonywanie masaży opartych na tradycji krajów azjatyckich w tym masaż tajski, całego ciała, olejowy, refleksologia stóp.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Lublin (lubelskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur VAT, organizacja transportu krajowego o międzynarodowego, wystawianie dokumentów dotyczących sprzedaży krajowej i zagranicznej, współpraca z pozostałymi działami firmy (zakupy, sprzedaż, magazyn), prowadzenie negocjacji cenowych; WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe; KONTAKT: bzwirek (at) hygienika.pl
HYGIENIKA DYSTRYBUCJA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-20 - Lubliniec (śląskie)
Specjalista do spraw administracyjnych. Wynagrodzenie 15 zł brutto/godz. + 400 zl brutto premii.
Trenkwalder Patron Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-08-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
Szpital Zakonu Bonifratrów św. Jana Bożego w Łodzi sp.zo.o. - 2018-02-27 - Łódź (łódzkie)
obsługa programu magazynowego WMS, prowadzenie ewidencji celnej towarów,nadzór nad systemowym przebiegiem procesów magazynowych,prowadzenie dokumentacji magazynowej i transportowej,wprowadzanie i wystawianie dokumentów, sporządzanie raportów i zestawień w Excel,terminowe wykonywanie zadań.
VGL Distribution Services Sp. z o. o. - 2017-06-05 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż oferty zagranicznych wycieczek
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja pracowników zagranicznych. Przygotowanie dokumentacji kadrowej. Komunikowanie sie z zagranicznymi klientami. Tłumaczenie dokumentów. Sporządzanie pism oficjalnych zagranicznych. Praca w środowisku MAC, MAC Office.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Kraków (małopolskie)
Organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociagów głównie na terenie POlski, Czech, Słowacji oraz Niemiec, kontrola jakości i ilości towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami, przygotowywanie dokumentów przewozowych, sporządzenie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż Firmy.
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Katowice (śląskie)
wyksz. wyższe, przynajmniej 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczne umiejętności optymalizacji i pozycjonowania stron www poparte sukcesami i doświadczeniem,znajomość rynku wyszukiwarek internetowych: Google,znajomość standardów aplikacji webowych: (X)HTML, XML, JavaScript, CSS,znajomość Google Analytics i innych narzędzi do analizy linków,pasja, zaangażowanie i entuzjazm,zainteresowanie marketingiem internetowym,mile widziana znajomość języków,wysoka kultura osobista;- audyty witryny pod kątem SEO, - optymalizacja witryn pod kątem SEO,- Link building,- Analityka internetowa,- Raportowanie wyników do przełożonego.
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa imprez, pozyskiwanie odbiorców , reklama firmy, sporządzanie planu marketingowego
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Tomaszkowo (warmińsko-mazurskie)
tworzenie ofert sprzedażowych, koordynowanie procesu sprzedaży, realizacja planów sprzedaży, negocjowanie umów i warunków handlowych, działania marketingowe zwiększające sprzedaż produktu lub usługi
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Zduńska Wola (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wyszukiwanie przetargów oraz ich przygotowywanie łącznie z kosztorysem
Gijo Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Bytom (śląskie)
wprowadzanie danych do systemu
MGGP Spółka Akcyjna - 2017-09-27 - Gorlice (małopolskie)
Opis stanowiska:- kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalnym i rachunkowym, - dekretacja i księgowanie dokumentów (zakupowych, kasowych, bankowych i innych), - rozliczanie i kontrola kont rozrachunkowych z dostawcami i odbiorcami, - comiesięczna weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych, - sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS, - sporządzanie comiesięcznie deklaracji PFRON, - sporządzanie sprawozdań Rb-N, Rb-Z, Rb-UN, Rb-UZ, - rozliczanie delegacji służbowych, - współudział w procesach przygotowawczych do sporządzania sprawozdań okresowych, - wsparcie w procesie kalkulacji kosztów spektakli, - współpraca z innymi działami instytucji. Oferujemy:- interesującą pracę w renomowanej instytucji artystycznej, - możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji zawodowych, - pakiet socjalny, - zatrudnienie w ramach umowy o pracę. Proponowana stawka wynagrodzenia zasadniczego minimum 2.800 zł. plus maksymalnie 20% dodatku za wysługę lat.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie ofert, zamawianie towaru, doradztwo technicznem bieżaca obsługa klientów
"ANMAR" Marian Przybył Spółka Jawna - 2016-10-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
analiza dokumentacji projektowej, prowadzenie rozliczeń budowy
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Radom (mazowieckie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Zabrze (śląskie)
FAKTUROWANIE , KONTAK Z KLIENTEM , INFORMACJA O PRODUKTACH , SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ.
MEDILAB JACEK ANDRZEJEWSKI - 2017-09-05 - Łódź (łódzkie)
Poszukiwanie nowych kontrahentów w kraju i za granicą, działania marketingowe np. organizacja i obsługa targów zagranicznych, obsługa bieżących kontrahentów krajowych i zagranicznych, organizowanie wysyłek krajowych i eksportowych, fakturowanie, odprawy celne, elementy księgowości.
Zakłady Odzieżowe Wybrzeże Gdynia - 2016-06-27 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spraw pracowniczych, dokumentacji kadrowej, zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników do ZUS, przygotowanie dokumentów do ZUS, Urzędu Skarbowego, deklaracje PIT, ZUS, PFRON
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Czermno-Kolonia (świętokrzyskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Bieżące utrzymanie czystości sprzątanie pokoi hotelowych, korytarzy, zaplecza sanitarnego, toalet, sal konferencyjnych.
"Elbana" Sp. z o.o. - 2018-04-17 - Mielno (zachodniopomorskie)
Urządzenia bankowe typu liczarki do banknotów i bilonu. Konserwacja montażu i demontaż celem naprawy czy konserwacji. Znajomośc elektroniki urządzeń
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Łódź (łódzkie)
brak
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Ełk (warmińsko-mazurskie)