SPECJALISTA DS. KONTRAKTÓW ZAGRANICZNYCH - PRACOWNIK BIUROWY Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTRAKTÓW ZAGRANICZNYCH - PRACOWNIK BIUROWY
Wynagrodzenie: od 800 PLN
Zakres obowiązków: Rekrutacja pracowników zagranicznych. Przygotowanie dokumentacji kadrowej. Komunikowanie sie z zagranicznymi klientami. Tłumaczenie dokumentów. Sporządzanie pism oficjalnych zagranicznych. Praca w środowisku MAC, MAC Office.
Data publikacji: 2017-03-23
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rekrutacja pracowników zagranicznych. Przygotowanie dokumentacji kadrowej. Komunikowanie sie z zagranicznymi klientami. Tłumaczenie dokumentów. Sporządzanie pism oficjalnych zagranicznych. Praca w środowisku MAC, MAC Office.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca 61 godzin/miesięcznie
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONTRAKTÓW ZAGRANICZNYCH - PRACOWNIK BIUROWY
Data rozpoczęcia pracy: 14.04.2017
Data zakończenia pracy: 13.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Chęć dokształcania się - mile widziana chęć kursu języka niemieckiego. Pełna dyspozycyjność.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 23.03.2017
Oferta pracy ważna do: 05.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2017
Podobne oferty pracy
Obsługa stron internetowych, obsługa sklepów internetowych, marketing internetowy, obsługa stron social media, tworzenie stron
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Jaworzno (śląskie)
PROWADZENIE EWIDENCJI PRACOWNIKÓW (TECZEK OSOBOWYCH OD ZATRUDNIENIA DO ZWOLNIENIA PRACOWNIKA) USTALANIE WYNAGRODZEŃ ZA CZAS PRACY , CHOROBY, URLOPU ITD, SPRAWOZDANIA GUS, PISMA DO SĄDU , PIP,KOMORNIK,ZUS ITP , CZAS PRACY ,PEFRON NALICZANIE OPŁAT, SPRAWY PRACOWNICZE W FIRMACH POWYŻEJ 20 OSÓB
SUBSIDIUM sp.z o.o. - 2016-11-25 - Kraków (małopolskie)
Główne zadania:- rejestracja danych produkcyjnych w programie hodowlanym- kontakt z administratorem i fermami oraz wsparcie techniczne w zakresie programu hodowlanego- opracowywanie zestawień, raportów produkcyjnych- rozliczanie i kontrola danych dot. obrotu zwierząt- współprowadzenie baz danych działu administracji produkcji zwierzęcej
POLDANOR S.A. Przechlewo - 2017-04-10 - Przechlewo (pomorskie)
sprzedaż odzieży dzieciecej, obsługa klienta
Firma Handlowo Usługowa Simnet Bis Krzysztof Tucholski - 2016-05-30 - Iława (warmińsko-mazurskie)
• projektowanie materiałów reklamowych - grafika rastrowa i wektorowa• skład i przygotowanie prac do druku• obsługa maszyny do druku cyfrowego • obsługa plotera tnącego
AK-MEDIA ANDRZEJ KITA - 2016-06-01 - Lubin (dolnośląskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, organizacja spotkań z klientami ze wschodu
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
inawiązywanie współpracy oraz utrzymywanie kontaktów biznesowych z dostawcami, sporządzane analiz, monitoring rynku, cen, ustalanie warunków promocji z kontrahentami
PSS SPOŁEM w Lubinie - 2015-12-22 - Lubin (dolnośląskie)
Praca w charakterze blacharza samochodowego
Truckport Sp. z.o.o - 2016-08-23 - Dąbrowa (opolskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-09-21 - Krosno (podkarpackie)
wykształcenie min. średnie, wymagana dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość gospodarki magazynowej oraz zagadnień księgowych, znajomość programu Excel (tworzenie tabel przestawnych), osoba aplikująca na ww. stanowisko powinna posiadać umiejętności matematyczne, zdolność analitycznego myślenia i samodzielnie rozwiązywać napotkane problemy, 1 zmiana: 8-16
PPUH WOSEBA Sp.zo.o - 2017-02-27 - Odolanów (wielkopolskie)
obsługa zamówień od momentu wpłynięcia zamówienia do wysyłki; koordynowanie pracy magazynu; ścisła współpraca z magazynem; terminowe kompletowanie i przekazywanie dokumentów sprzedaży; współpraca z firmami spedycyjnymi
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Kraśnik (lubelskie)
kontakty handlowe z ukraińskimi kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, kontrola rozliczeń.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Pabianice (łódzkie)
Obsługa sprzedaży internetowej(allegro/e-sklep/e-mail),przygotowywanie oferty,paczek,realizacja wysyłek,wystawianie dokumentów sprzedaży,edycja zdjęć pod kątem allegro/e-shop,informowanie o statusie zamówienia(e-mail/tel).
ZEMAX SP ZO.O. - 2016-08-18 - Kielce (świętokrzyskie)
Znajomość bieżących potrzeb zakładu. Wyszukiwanie potencjalnych dostawców. Analiza cen, warunków dostawy. Zbieranie i analiza informacji na temat potencjalnych kontrahentów. Negocjowanie warunków z kontrahentami. Wybór kontrahentów. Określenie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów. Prowadzenie rejestrów dostawców i towarów. Współudział w planowaniu produkcji i wielkości potrzebnych zapasów. Nadzór nad transportem zamówionych materiałów. Magazynowanie towarów. Gospodarowanie zgromadzonymi zapasami. Fakturowanie.
Zakład Usługowy ROSA Spółka z o.o. - 2016-09-07 - Tychy (śląskie)
1. Analizowanie dokumentacji przetargowej oraz przygotowanie ofert pod względem merytorycznym i technicznym;2. Wysłanie zapytań ofertowych do dostawców branżowych;3. Analizowanie ofert dostawców i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych;4. Uczestniczenie w negocjacjach techniczno-handlowych.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne "Gotech" Spółka z o.o. Oddział Nowe Czarnowo - 2016-01-26 - Nowe Czarnowo (zachodniopomorskie)
Obsługa sklepu internetowego, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów do sprzedazy internetowej, opracowywanie opisów produktów i wstawianie do oferty sklepu.
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Bochnia (małopolskie)
POMOC W DZIALE KSIĘGOWYM, ZAŁATWIANIE BIEŻĄCYCH SPRAW DZIAŁU, WPROWADZANIE, UZUPEŁNIANIE DANYCH, DEKRETOWANIE DOKUMENTÓW, ROZLICZENIA
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-06-21 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja pracowników polskich i ukraińskich na stanowiska opiekuna osób starszych i schorowanych
FRIGGA ANNA BŁASZCZAK - 2018-03-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
realizacja zadań i procedur wynikających z przepisów BHP na budowie, przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz egzekwowanie przepisów i zasad BHP
PG BUDOWA S.C. KRZYSZTOF PAJĄK, GRZEGORZ GOCYŁA - 2017-10-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Magazyn logistyczny, prace pomocnicze
KONVERT POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-14 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie sekretariatu, procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego szczebla, akt osobowych, rozliczanie i nadzór nad ewidencją czasu pracy
TARCZYŃSKI S.A. - 2017-04-14 - Sława (lubuskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie reklam i ich montaż, oklejanie pojazdów, wyklejanie witryn folią, kontakt z klientami
SCREAMING Anna Bernadzik - 2015-11-27 - Michałowice-Osiedle (mazowieckie)
Kontrola zamówień, kontrola jakości przygotowywanych potraw, kontrola cen i jakości dostarczanego do hotelu towaru, przeprowadzanie comiesiecznej inwentaryacji, kalkulacja menu, wprowadzanie receptur do systemu.Proponowane wynagrodzenie miesięcznie o d 4000 zł.Wymagane wykształcenie wyzsze, kierunek technologia żywności.
Hotel GOŁĘBIEWSKI Tadeusz Gołębiewski - 2018-06-18 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń,sporzadzanie list płac oraz rozliczanie umów cywolno-prawnych,sporządzanie sprawozdań i deklaracji ZUS,PIT.PFRON oraz GUS. Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo-płacowych. Ścisła współpraca z dzialem kadr.
Agro Rydzyna Spółka z o.o. - 2017-07-17 - Kłoda (wielkopolskie)
Zgodny ze zgłoszenie pracy zamieszczonym na stronie http://www.rck.kolobrzeg.eu/
Regionalne Centrum Kultury im. Z. Herberta w Kołobrzegu (RCK) - 2016-02-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Pzp.Przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów, pism urzędowych i innych dokumentów organizacyjnych w zakresie pracy działu.
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI - 2018-03-20 - Łódź (łódzkie)
- Kompleksowa obsługa klienta indywidualnego.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe przynajmniej dwa lata w biurze podróży na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi systemów rezerwacyjnych (Merlin, Amadeus itp.). Wymagana znajomość geografii świata oraz zagadnień turystyki zagranicznej. Wymagana dokładność w realizacji obowiązków. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-16:00) (Tel. 32-781-32-26) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Andrzeja 23, 40-061 Katowice) lub e-mail: todos (at) todos.com.pl
1. ADAM POCHYLCZUK TODOS TRAVEL 2. ADAM POCHYLCZUK TODOS RENT CAR - 2016-04-05 - Katowice (śląskie)