SPECJALISTA DS. INWESTYCJI Opatówek oferta pracy COLIAN Sp. z o.o.
Poleasingowe używane laptopy.Stanowisko: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kontroli inwestorskiej nad realizacją budowlanych zadań inwestycyjnych, analizowanie, rozliczanie i weryfikowanie dokumentów finansowych inwestycji (kosztorysy, faktury), realizację projektów inwestycyjnych w ramach założonego budżetu, terminowo korzystając z wykonawców wewnętrznych i podwykonawców, administrowanie i zarządzanie dokumentacją techniczną inwestycji budowlanych, przygotowywanie umów na dostawy nowych inwestycji wraz z wstępnymi negocjacjami warunków kontraktowych, zapewnianie dokładnej informacji do przygotowania i oceny projektów, przedstawiając alternatywne rozwiązania techniczne w aspekcie optymalizacji kosztów i walorów użytkowych inwestycji, raportowanie do przełożonego realizację budżetu inwestycji budowlanych
Data publikacji: 2019-05-07
Lokalizacja: Opatówek (wielkopolskie)
Pracodawca: COLIAN Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zdrojowa 1, 62-860 Opatówek, powiat: kaliski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przeprowadzanie kontroli inwestorskiej nad realizacją budowlanych zadań inwestycyjnych, analizowanie, rozliczanie i weryfikowanie dokumentów finansowych inwestycji (kosztorysy, faktury), realizację projektów inwestycyjnych w ramach założonego budżetu, terminowo korzystając z wykonawców wewnętrznych i podwykonawców, administrowanie i zarządzanie dokumentacją techniczną inwestycji budowlanych, przygotowywanie umów na dostawy nowych inwestycji wraz z wstępnymi negocjacjami warunków kontraktowych, zapewnianie dokładnej informacji do przygotowania i oceny projektów, przedstawiając alternatywne rozwiązania techniczne w aspekcie optymalizacji kosztów i walorów użytkowych inwestycji, raportowanie do przełożonego realizację budżetu inwestycji budowlanych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie jest zależne od doświadczenia. Firma oferuje pracę w firmie będącej jednym z liderów na rynku FMCG, niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop), prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych m.in. dofinansowanie do wypoczynku, ubezpieczenie grupowe.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opatówek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kaliski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opatówek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: UPRAWNIENIA BUDOWLANE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (budownictwo lub kierunki pokrewne), doświadczenie w pracy w branży budowlanej, przemyśle w zakresie inwestycji budowlanych, znajomość zasad prowadzenia negocjacji, umiejętność koordynowania pracy podwykonawców, umiejętności pracy w zespole, umiejętność podejmowania decyzji, wysoki poziom motywacji w zdobywaniu nowych umiejętności otwartość na szkolenia, znajomości j. angielskiego na poziomie B2, znajomość obsługi programu CAD, prawo jazdy kat. B, posiadanie aktualnych uprawnień budowlanych.
Nazwa pracodawcy: COLIAN Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
Zdrojowa 1, 62-860 Opatówek, powiat: kaliski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji na podany adres email: - praca (at) colian.com- atorbiarczyk (at) colian.com- sstysinska (at) colian.com- pmakowska (at) colian.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kaliski
Gmina pracodawcy: Opatówek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opatówek
Ulica pracodawcy: Zdrojowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja kakao, czekolady i wyrobów cukierniczych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 07.05.2019
Oferta pracy ważna do: 10.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?321fc69d591e3299f8a2d60947f723c4
Podobne oferty pracy
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
Ważenie dostaw przychodzących i wychodzących. Obsługa programu wagowego. Kontrola zgodności dokumentów wagowych oraz przewozowych. Kontrola jakości surowca. Pobieranie i archiwizowanie próbek surowca. Udział w prowadzeniu dokumentacji systemu ISO, HACCP. Współpraca z innymi działami w firmie
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2017-10-06 - Osina Mała (łódzkie)
-
Firma BOCIANProdukcja Dziecięcej Galanterii Drewnianej - 2016-04-06 - Łubiana (pomorskie)
- WYKONYWANIE CZYNNOŚCI DOTYCZĄCYCH SPRAW ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH I SPRAW REMONTOWYCH W OBIEKTACH MAJĄCYCH ZAPEWNIĆ WŁAŚCIWE WARUNKI PRACY OSÓB ZATRUDNIONYCH W SPÓŁDZIELNI;- PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z ADMINISTROWANIEM NIERUCHOMOŚCI WŁASNYCH I DZIERŻAWIONYCH,- PROWADZENIE KSIĄG OBIEKTÓW BUDOWLANYCH, ORGANIZOWANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH OBIEKTÓW,- ORGANIZOWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W OBIEKTACH SPÓŁDZIELNI,- WSPÓŁPRACA ZE STANOWISKIEM BHP I P.POŻ W ZAKRESIE POPRAWY WARUNKÓW PRACY,- GOSPODAROWANIE PRZEDMIOTAMI NIETRWAŁYMI SPÓŁDZIELNI,- PRAWO JAZDY KAT.B.
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W GŁOGOWIE MAŁOPOLSKIM - 2017-09-25 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
- samodzilene prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie wynagrodzeń i zsiłków, sporządznie dokumentacji rozliczeniowych i zgłszeniowych, współpreaca z instytucjami zewnętrznymitj. ZUS, GUS, US, PFRON- rozliczanie czasu pracy w tym kierowców, praktyczna znajomość przepisów dotyczących zatrudnienia cudzoziemców- umowa na okres próbny 3 miesięczny
Meble KAMPRA A.Więcek R.Więcek P.Więcek Spółka Jawna - 2018-12-03 - Nochowo (wielkopolskie)
W programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Milicz (dolnośląskie)
Prace techniczne oraz nadzór na systemami Filii ZOK w Starym Kisielinie
Zielonogórski Ośrodek Kultury - 2018-06-28 - Zielona Góra (lubuskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
1. Prowadzenie nadzoru transakcji i raportów w celu wykrycia potencjalnie nieuczciwych działań handlowych.2. Śledzenie naruszeń określonych wymogów prawnych lub zasad giełdowych i ich eskalacja w odpowiednich przypadkach.3. Budowanie i utrzymywanie silnych relacji z różnymi podmiotami na całym świecie, przyczynianie się do rozwoju i podnoszenia reputacji zespołu.4. Identyfikacja ryzyka, przyczynianie się do zwiększania efektywności istniejących procedur nadzoru.Umowa na czas nieokreślony poprzedzona okresem próbnym.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ SKŁADANYCH PRZEZ KLIENTÓWDEKLARACJA ZATR.: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Pruszków (mazowieckie)
Wydawanie towarów z magazynu. Dowóz do klienta.
KAMI Pokrycia Dachowe - 2016-12-15 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
- Organizacja Konferencji i Kongresów. - Wynagrodzenie: 3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00- 16:00 + niektóre soboty. Wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Kontakt wyłącznie e-mail: praca (at) kongresy.com.pl
BUSINESS SERVICE GALOP KRYSTYNA GOŁĄBEK - 2018-09-20 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie magazynu.
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Kunów (świętokrzyskie)
realizowanie kampanii wychodzących dla klientów oraz aktywna sprzedaż telefonicnz produktów bankowych
PLUS BANK S.A. - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, rozliczanie podatku dochodowego i VAT, sporządzanie list płac w mikrogratyfikance
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
transport krajowy
WITEX Przetop Tłuszczy Zwierzęcych Konieczni Sp. jawna - 2016-08-22 - Sady (wielkopolskie)
spotkania z klientami pochodzenia wietnamskiego; przedstawianie ofert handlowych, organizowanie bazy handlowej na rynku azjatyckim, kontrola rynku, współpraca z kontrahentami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
koordynowanie procesów transportowych, nadzorowanie i monitorowanie procesów logistycznych z kontrahentami z Rosji i Ukrainy
"DANMAR" Maryna Iasevych - 2016-02-17 - Skarbimierz (opolskie)
aktywne poszukiwanie nowych klientów poprzez kontakty telefoniczne i w trakcie wyjazdów służbowych, przesyłanie ofert handlowych, wycena i nadzór nad bieżącymi projektami
INEX Systems Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Jasin (wielkopolskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem greckiegoFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka greckiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
otwieranie i obsługa rachunków i lokat terminowychrejestrowanie wpłat i wypłat gotówkowychprzyjmowanie wniosków o wydanie kart płatniczychprzyjmowanie zleceń transakcji gotówkowych w złotychprzestrzeganie standarów obsługi klienta
Bank Spółdzielczy w Ustroniu - 2017-01-18 - Ustroń (śląskie)
Pozyskiwanie klientów na terenie Srbii, prezentacja oferty sprzedażowej, prowadzenie rozmów z klientami , nadzór sprzedaży i zamówień, znajomość rynku sprzedaży owoców i warzyw, wyjazdy do Serbii
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Koziel (mazowieckie)
obsługa strony internetowej
PARIS-PERFUM Czesław Dopierała - 2018-08-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie i rekrutacja pracowników tymczasowych, nawiązywanie kontaktów z kontrahentami (UE, Ukraina) w celu wyszukiwania wolnych miejsc pracy
West-East Trading Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Małkowice (podkarpackie)
• Obsługa i kontakt z klientami,• Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,• Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,• Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,• Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,• Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,• Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań.
Alchemia S.A. Oddział Walcownia Rur Andrzej w Zawadzkiem - 2018-12-19 - Chorzów (śląskie)
Staż dla osoby bezrobotnej do 30 roku życia zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy realizowany w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kolbuszowskim (III)" PO WER.Praca w godz od 7:30 do 15:30.Zapoznanie się z ofertą usług świadczonych przez firmę, informowanie o sposobach zabezpieczenia obiektów, informowanie o nowych formach usług, instruktaż na nowo zainstalowanych urządzeniach bezpośrednio u klienta.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Kolbuszowa (podkarpackie)
1.Retrokonwersja,2.Wykonywanie prac pomocniczych przy porządkowaniu ewidencji Archiwum,3.Prowadzenie wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w Archiwum albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto,4.Udział i prowadzenie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, 5.Udział w prowadzeniu postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych,6.Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Archiwum,7.Prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,8.Udział w realizacji przedsięwzięć zmierzających do określenia aktualnej klauzuli tajności niejawnych materiałów archiwalnych przechowywanych w zasobie Archiwum,9.Nadzorowanie w zakresie wykonywania przez przedsiębiorców, z którymi Archiwum zawarło umowę, obowiązku ochrony informacji niejawnych wytworzonych lub przekazanych przedsiębiorcy w związku z realizacją umowy,10.Udział w sporządzaniu okresowych analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych.
ARCHIWUM WOJSKOWE 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2018-04-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)