SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. DUŃSKI) - WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. DUŃSKI) - WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M
Wynagrodzenie: od 24 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-01-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:02-256 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 24 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie zasadncize + prowizje
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. DUŃSKI) - WARSZAWA LUB ZDALNIE K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 24 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: duński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: biegła znajomość j. duńskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny; w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2; minimum średnie wykształcenie; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center); wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne; samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów; odpowiedzialność za powierzone działania; motywacja i zaangażowanie; kreatywność, odpowiedzialność, odporność na stres. Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; odpowiedzi na zapytania klientów; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku (wolne weekendy); atrakcyjne wynagrodzenie: stawkę godzinową + wysokie prowizje; możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 7 a 21); możliwość pracy stacjonarnej (w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawy) lub pracy zdalnej (home office); stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy; premiowanie dobrych wyników; system szkoleń; narzędzia niezbędne do pracy; pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych; możliwość używania na co dzień języków obcych; przyjazną atmosferę pracy; możliwość awansu i rozwoju. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV w j. polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/JEZ.
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
02-256 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 24.01.2017
Oferta pracy ważna do: 20.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pobieranie wyrobów gotowych i umieszczanie ich we właściwych miejscach w magazynie, przygotowywanie wysyłki i wydawanie z magazynu, sprawdzanie protokołu z załadunku, współpraca podczas nadzorowania zwrotu, nadzór nad wydawaniem wyrobów gotowych na magazyn reklamacyjny, odpowiedzialność za prawidłowe przeprowadzenie odbioru jakościowego i ilościowego dostaw.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Suwałki (podlaskie)
1. Prowadzenie sekretariatu,2. Organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących, 3. Pośredniczenie w kontaktach Prezesa z pracownikami i interesantami,4. Obsługa poczty elektronicznej,5. Sporządzanie sprawozdań, 6. Przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy,7. Inne czynności służbowe zlecone przez Prezesa Spółki.
Stadnina Koni "Racot" Sp. z o.o. - 2018-07-13 - Racot (wielkopolskie)
Przygotowywanie pizzy.
"Pizza Mikrus" Marcin Matyja - 2018-02-16 - Mońki (podlaskie)
- wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego, szeregowanie i numerowanie dokumentów.
BIURO RACHUNKOWE S. JAGLEWICZ E.BORZĘCKA - 2018-07-04 - Lubartów (lubelskie)
•obsługa dotychczasowych klientów,•realizacja zakupów,•udzielanie informacji ogólnych dotyczących Spółki;•organizowanie podróży służbowych;•wystawianie faktur,•udzielanie informacji inwestorom i jednostkom współpracującym ze Spółką;•wyszukiwanie danych i kontaktów potrzebnych w działalności Spółki;•pomoc w organizacji wyjazdów na targi i podczas wyjazdu na targi;•dbanie o prawidłowy przepływ dokumentacji w Spółce;•dbanie o dobry wizerunek Spółki;•inne prace zlecane przez bezpośredniego przełożonego.Umowa na o pracę na czas określony 3 lata, jedna zmiana, 1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
wpsarcie funkcjonowania działu logistyki firmy, ukierunkowanie na przygotowanie wysyłek zgodnie z harmonogramem oraz wymaganiami klienta, komunikacja z klientem w zakresie obsługi logistycznej (awizacja wysyłek, zmiany w harmonogramie dostaw), przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej, zamawianie transportów, monitorowanie dostaw komponentów
KLIPPAN SAFETY POLSKA Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
Nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz bezpośrednich kontaktów z klientami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
kontakt przez PUP - 2019-10-11 - Rzgów (łódzkie)
obsługa klienta, doradztwo w zakupach, obsługa kasy fiskalnej i tarminalu, przyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
wykształcenie wyższedobra znajomość j. angielskiegoobsługa pakietu MS Officebardzo dobra znajomość narzędzi marketingowychkomunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-01-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Bieżąca współpraca z Zarządem/Dyrekcją, Kompleksowa obsługa biura, Wsparcie działań marketingowych, Mile widziany student/ka studiów zaocznych lub dziennych;
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Września (wielkopolskie)
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Józefów (mazowieckie)
opracowywanie dokumentacji do projektów strategicznych dla samorządów terytorialnych (GPR, LPR, studiów wykonalności, biznes planów, analiz finansowych), opracowywanie dokumentu ekspertyzy, sporządzanie wniosków aplikacyjnych
INSTYTUT STRATEGII I WSPÓŁPRACY INTERCHARRETTE Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Tarnów (małopolskie)
ZARZĄDZANIE DOKUMENTAMI I ICH ARCHIWIZACJA; REJESTRACJA NOWYCH PRACOWNIKÓW;LEGALIZACJA ZATRUDNIENIA PRACOWNIKÓW;KONTAKT Z INSTYTUCJAMI TJ. PUP, URZĄD WOJEWÓDZKI, STRAŻ GRANICZNA;PROWADZENIE BAZY DANYCH PRACOWNIKÓW;BIEŻĄCA OBSŁUGA BIURA.
Soltrex Sp. z o.o. - 2019-10-09 - Gdańsk (pomorskie)
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,wykształcenie minimum zawodowe,uprawnienia do obsługi wózków widłowych,gotowość do pracy w systemie trzyzmianowym,możliwość podjęcia pracy w Komorniki koło Środy Śląskiej.
kontakt przez OHP - 2018-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
prace związane z obsługą technologiczną biogazowni
BIOGAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Boleszyn (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie masażu tajskiego w salonie masażu
GLOBAL BRITANNIA LOGISTICS Sp. z o.o. - 2018-06-15 - Koninko (wielkopolskie)
Sprawdzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, współpraca z klientami arabskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Łódź (łódzkie)
w/d stanowska
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Lipsko (mazowieckie)
ZAŁĄCZNIK NR 5kontrola jakości detali, obsługa narzędzi pomiarowych, raportowanie i opracowywanie wyników dla biura w Korei i dla zarządu.
KCP SP. z o.o. - 2017-01-09 - Żarów (dolnośląskie)
Przeprowadzanie badań oraz wydawanie opinii zgodnie z zarządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 01 lutego 2016 r. w sprawie ustalenia standardów metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów ( Dz. Urz. MS. 2016 r. 76)
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2018-01-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kontroler jakości Kontrola jakości wyrobów na poszczególnych etapach produkcji
"FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-24 - Białka (małopolskie)
-tworzenie i obsługa sklepu internetowego,-robienie zdjęć
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Gdów (małopolskie)
sporządzanie kalkulacji wyrobów, sporządzanie zestawień na potrzeby zarządcze, udział w procesie budżetowania oraz zamknięcia miesiąca, obliczanie wskaźników KPI, odpowiedzialność za zwieranie umów leasingu oraz nadzór nad ich rozliczaniem, odpowiedzialnośc za ubezpieczenie majątku Spółki, przygotowanie analiz ad hoc. Pracodawca zapewnia dojazd ze Środy Wlkp.
WEGMANN AUTOMOTIVE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-18 - Nekla (wielkopolskie)
j.w
HOMEX Sp. z o.o. - 2015-12-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, przygotowywanie ofert sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Buków (łódzkie)
1. Aktywizacja zawodowa uczestników projektu2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu3. Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych z uczestnikami projektu4. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizację projektu5. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją projektu 6. Prowadzenie ewaluacji projektu7. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.8. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 9. Współpraca z Dyrekcją WCI , Koordynatorem oraz kadrą projektu w zakresie realizacji projektuWymagane dokumenty: Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,INFORMACJA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW PROWADZONĄ PRZEZ WROCŁAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI opatrzona własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata dostępne na stronie bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracyPodanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego.Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, Oświadczenie o niekaralności, Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista wsparci w projekcie Rodzice na start!, w terminie do dnia 30.05.2019r. do godziny 12:00 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Anna Zielińska-Pruś tel. 71 782 35 19 w godz. 9.00 - 15.00 Umowa na czas określony. 3/4 etatu. Praca w systemie jednozmianowym. Miejsce wykonywania pracy: Wrocławskie Centrum Integracji ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław.Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefoniczny 71 782 35 19 w godz. 9.00 - 15.00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-05-22 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert sprzedaży, komunikacja z klientem, kontrola zamówień
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie administracji biura, utrzymywanie kontaktu z firmami projektującymi WWW, przygotowywanie projektów graficznych i wdrożeniowych, rozwijanie nowych koncepcji i projektów informatycznych, opisywanie, dokumentacja i archiwizacja, przygotowywanie ofert , zamówień, umów, pism i aktów, archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, wystawianie dokumentów finansowo- księgowych, faktu vat, itp., realizacja zadań zleconych przez przełozonego
RFOG POLAND TOMASZ PASZKOWSKI - 2018-11-13 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Tworzenie strategi marketingowych, opracowanie haseł reklamowych, współpraca z agencjami reklamy i drukarniami, aktywne pozyskiwanie i obsługa klienta, zachęcanie potencjalnych klientów do zakupu danych produktów, usług w celu zwiększenia zysków firmy
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Grójec (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem
FILA Polska Fabryka Wodomierzy i Ciepłomierzy Antoni Fila - 2017-06-14 - Sztum (pomorskie)