SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU Nekla oferta pracy WEGMANN AUTOMOTIVE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie kalkulacji wyrobów, sporządzanie zestawień na potrzeby zarządcze, udział w procesie budżetowania oraz zamknięcia miesiąca, obliczanie wskaźników KPI, odpowiedzialność za zwieranie umów leasingu oraz nadzór nad ich rozliczaniem, odpowiedzialnośc za ubezpieczenie majątku Spółki, przygotowanie analiz ad hoc. Pracodawca zapewnia dojazd ze Środy Wlkp.
Data publikacji: 2019-10-18
Lokalizacja: Nekla (wielkopolskie)
Pracodawca: WEGMANN AUTOMOTIVE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gnieźnieńska 6, 62-330 Nekla, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie kalkulacji wyrobów, sporządzanie zestawień na potrzeby zarządcze, udział w procesie budżetowania oraz zamknięcia miesiąca, obliczanie wskaźników KPI, odpowiedzialność za zwieranie umów leasingu oraz nadzór nad ich rozliczaniem, odpowiedzialnośc za ubezpieczenie majątku Spółki, przygotowanie analiz ad hoc. Pracodawca zapewnia dojazd ze Środy Wlkp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nekla
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrzesiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nekla
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw controllingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: kierunkowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi programu komputerowego excel
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Obsługa systemu SAP z obszaru kontrolingu dla rozwiązań przyjetych w PKP PLK
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-znajomość zagadnień rachunkowości finansowej i zarządczej, - wymagane doświadczenie min. 3 lata w dziale księgowości w zakładzie produkcyjnym,bardzo dobra umiejętność pracy w Ex, mile widziana znajomość systemu SAP, umiejętność analitycznego myślenia, zdolności organizacyjne i interpersonalne, systematyczność, dokładność, odpowiedzialne traktowanie powierzinych obowiązków, umiejętnośc pracy w zespole, konieczna znajomośc j. niemieckiego albo angielskiego w stopniu komunikatywnym
Nazwa pracodawcy:
WEGMANN AUTOMOTIVE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Adres pracodawcy:
JANUSZA ZEYLANDA 3 8, 60-808 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: JANUSZA ZEYLANDA 3
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw controllingu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.10.2019
Data dodania oferty pracy: 10.10.2019
Oferta pracy ważna do: 15.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?64a2fd464b6859912aa7297bc9f607e9
Podobne oferty pracy
- Wykonywanie elementów do maszyn wg rysunków technicznych- Obróbka elementów metalowych i z tworzyw sztucznych zgodnie z dokumentacją- Optymalizacja czasu wykonywania elementów powtarzalnych
P.P.H.U. STAL-SERWIS S.C. J.STRUSIŃSKI R.STRUSIŃSKI - 2019-06-10 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację procesów rekrutacyjnych na stanowiska wykonawcze i kierownicze, w tym za: uzgodnienia potrzeb rekrutacyjnych,realizację procesów rekrutacyjnych samodzielnie lub we współpracy z firmami rekrutacyjnymi,raportowanie wyników.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Siedlce (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Gdańsk (pomorskie)
Projekt polega na udzielaniu wsparcia osobom nieaktywnym zawodowo w postaci staży w przedsiębiorstwach i szkoleń zawodowych. Zakres obowiązków: 1. Wyszukiwanie pracodawcówzdecydowanych na przyjęcie uczestników projektu na staż. 2.Prowadzenie projektowego pośrednictwa pracy (min. bieżące monitorowanie regionalnego rynku pracy, wyszukiwanie i gromadzenie ofert pracy, pomoc w sprawnym poruszaniu sie po rynku pracy,kontakty z PUP i pracodawcami, uczestnictwo w targach pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia dla wszystkich uczestników projektu). 3.Ścisła współpraca z pracodawcami (w szczególności organizowanie spotkań w celu prezentacji potencjału uczestników, przygotowywanieumów trójstronnych - wnioskodawca - przedsiębiorca - stażysta) 4.Organizacja staży. 5. Wizyty monitoringowe u pracodawców w celusprawdzenia prawidłowego przebiegu stażu. 6. Konsultacje dlastażystów. Wymagania formalne: - wyższe wykształcenie, - minimum2letnie doświadczenie w realizacji projektów UE Pożądanekompetencje, umiejętności: - chęć zaangażowania w realizowanezadania, - znajomość lokalnego rynku pracy, - umiejętność efektywnejkomunikacji, - znajomość zasad realizacji, wytycznych programowychw zakresie projektów EFS37.
Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. - 2017-02-27 - Częstochowa (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie ewidencji kart pola. Nadzór nad zabiegami chemicznymi i agrotechnicznymi. Prace związane z rolniczą produkcją
MAŁOPOLSKA HODOWLA ROŚLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-22 - Henryków (dolnośląskie)
przeprowadzanie spotkań techniczno-handlowych, przygotowywanie ofert z zakresu analityki procesowej, projektowanie układów analitycznych, realizacja i wdrażanie układów analityki procesowej na obiekcie, uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ASKI SPZ OO - 2016-02-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie rozmów z klientami, umawianie spotkań, obsługa urządzeń biurowych, sekretariatu, wypisywanie wniosków
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Oława (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SKALA Sp.J. K.Nowacki, A.Węsi - 2017-04-14 - Brusy (pomorskie)
opracowywanie dokumentacji przetargowej, zamieszczanie ogłoszeń o zamównieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazanie ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej albo przekazanie zaproszenia do składania ofert lub udział w negocjacjach, zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach w siedzibie Zamawiającego (na tablicy ogłoszeń) oraz na stronie Internetowej, przekazywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawcom, zamieszczanie odpowiedzi na zapytania oraz modyfikacja do SIWZ na stronie Internetowej Zamawiającego, udział w pracach komisji przetargowej, przestrzeganie terminów ustawowych wynikających z obowiązujących przepisów, prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentówpraca na umowę na czas okreslony (1 rok) poprzedzona okresem próbnym, możliwe przdłużenie umowy na czas nieokreslony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
doradztwo techniczno-handlowe z zakresu systemów wentylacyjnych, negocjacje warunków handlowych z klientami z Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Stare Babice (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień i wprowadzanie do systemu; monitorowanie stanów magazynowych; prowadzenie dokumentacji sprzedażowej; wystawianie faktur, korekt dokumentów; pilnowanie płatności klientów; rozpatrywanie rekrutacji
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w nawiązywaniu kontaktów z przedsiębiorcami z Iraku oraz w organizacji misji gospodarczych irackich przedsiębiorców do Polski
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Sieradz (łódzkie)
WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W OBSZARZE ZAKUPÓW I ZAMÓWIEŃ.Kompleksowa obsługa realizacji zamówień. Ścisła współpraca z partnerami handlowymi, negocjowanie cen. Współpraca z innymi oddziałami firmy i dbałość o właściwy przekaz informacji. Dążenie do realizacji wyznaczonych celów.Wymagana znajomość obsługi komputera, MS Office, umiejetność realizacji i planowania zadań własnych i zespołu, komunikacja interpersonalna, motywacja do pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 536 100 368 - ZATRUDNIENIE OD ZARAZ
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Jarosław (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem, prowadzenie nadzoru nad transportem i magazynowaniem towaru, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, zakup i sprzedaż towarów.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Lublin (lubelskie)
PRACE PORZĄDKOWE
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Obsługa komputera i systemów rezerwacyjnych, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Płock (mazowieckie)
j.w
ARCHIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami : administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Chorzów (śląskie)
Kontrola produktu pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet, kontrola prawidłowości procesu produkcji, zgłaszanie propozycji działań korygujących, raportowanie, tworzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2016-12-07 - Karczew (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Zielona Góra (lubuskie)
- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
Bioton S.A. - 2017-07-05 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych.Przygotowanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk.Zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym.Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z menedżerami zatrudniającymi.Wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskania kandydatów.Przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych z uwzględnieniem określonych kryteriów.Składanie ofert pracy, negocjacje warunków umowy.Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych.Raportowanie wyników rekrutacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów zagranicznych, rozliczanie płatności kontrahentów, sporządzanie ofert dla klientów, organizowanie transportu towaru. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (wynagrodzenie 3 150 zł brutto + premia uznaniowa), następna na czas nieokreślony (wynagrodzenie 4 150 zł brutto + premia uznaniowa). Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:00 do 15:00.
Usługowa Ceramika Artystyczna WIZA Sp. z o.o. - 2018-04-16 - Parowa (dolnośląskie)
-
GLOBAL COSMED SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-31 - Świętochłowice (śląskie)
organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Wisła (śląskie)
Obsługa biura, zarządzanie transportem.
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- obsługa klienta- pisanie faktur w programie subiekt gt- obsługa urządzeń biurowych
Dach-Metal Porducent Pokryć Dachowych Czesław Wawrzyniak - 2016-06-20 - Lipno (wielkopolskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 6500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 5 lat doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat CompTIA IT, EXIN ITIL. Wymagana umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes, środowiska Linux. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Katowice (śląskie)