SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W DEPARTAMENCIE ADMINISTRACYJNYM Poznań oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W DEPARTAMENCIE ADMINISTRACYJNYM
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Data publikacji: 2019-03-14
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W DEPARTAMENCIE ADMINISTRACYJNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Data zakończenia pracy: 30.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
komunikatywność, odpowiedzialność, spostrzegawczość, dokładność, kultura osobista
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie pup
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 14.03.2019
Oferta pracy ważna do: 14.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Planowanie zapotrzebowania na materiały i komponenty do produkcji i montażu, zamawianie surowców, materiałów i komponentów potrzebnych do produkcji oraz materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych potrzebnych do utrzymania ruchu.Negocjowanie cen oraz warunków dostaw. Ustalanie optymalnego poziomu zapasów surowców, poszukiwanie nowych dostawców oraz prowadzenie okresowej oceny dostawców, prowadzenie dokumentacji zakupowej.
CARFI POLSKA Sp. z o. o. - 2016-06-07 - Siedlce (mazowieckie)
doświadczenie na ww stanowisku,
PPHU MAXIM - Henryka Durlak - 2016-07-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
specjalista do spraw logistyki
DR HOHN sp z o.o Ostróda - 2015-12-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Dworszowice Kościelne (łódzkie)
Specjalista do spraw sprzedaży- aktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert, prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych Sprzedaż powierzchni reklamowej na portalu oraz w wydawnictwach Organizacja targów, seminariówPrzygotowywanie branżowych dodatków reklamowychMonitorowanie wyznaczonych sektorów rynku
Fundacja Sądecka - 2016-05-05 - Nowy Sącz (małopolskie)
Kontrola jakości: mebli tapicerowanych, montażu, stelaży i materiałów tapicerskich
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wysoczka (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji dot. remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych i brukowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie ofert na usługi, udział w zaopatrzeniu w potrzebne do robót materiały i sprzęty
Zakłady Techniki Komunalnej Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Żory (śląskie)
opiniowanie umów cywilno – prawnych,
przygotowywanie projektów umów cywilno – prawnych,
windykacja należności spółki,
opracowywanie projektów pism procesowych,
opiniowanie regulaminów promocji, komunikacji z konsumentem w zakresie prawa o konsumentach.
Media Expert - 2016-04-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń, obsługa programu Płatnik
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2016-11-29 - Stoisław (zachodniopomorskie)
koordynowanie realizacji procesów transportowych, analizowanie i kontrolowanie kosztów procesu transportu, wspólpraca z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Nowa Wieś (mazowieckie)
- tłumaczenie informacji z języka lokalnego na język angielski - tworzenie i modyfikowanie modeli finansowych potrzebnych do zarządzania instytucjami finansowymi - analiza informacji oraz weryfikacja na podstawie źródeł w języku angielskim i rosyjskim - eskalowanie złożonych problemów do odpowiednich zespołów/specjalistów
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Gdynia (pomorskie)
organizacja ochrony przeciwpożarowej
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert, dokumentacji sprzedażowych i rozliczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
sporządzanie planów finansowych, prowadzenie gospodarki finansowej, sporządzanie druków orzeczeń WKL, ścisła współpraca z instytucjami nadrzędnymi, znajomość zagadnień RODO, pomoc w obsłudze kancelariiWymiar etatu: 4/5Godziny pracy: 7:30 -14:00
Rejonowa Wojskowa Komisja Lekarska w Bydgoszczy - 2018-06-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: wyższe; 2 lata doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka angielskiego; prawo jazdy, znajomość Ms Office; mile widziana znajomość programów graficznych; zakres obowiązków; organizacja pracy biura-nadzór nad korespondencją i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, współpraca z księgowością, przygotowywanie dokumentów; działania marketingowe: przygotowywanie materiałów reklamowych, aktualizacja strony internetowej, kampanie e-marketingu, współpraca z agencjami reklamowymi, wsparcie zewnętrznej sieci sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
COMMLED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-24 - Gliwice (śląskie)
- Udział w realizacji projektów wdrożeniowych autorskich systemów firmy oraz eUsług w obszarze administracji publicznej, w tym prowadzenie szkoleń- Instalacja, konfiguracja, wdrożenie i utrzymanie produktów naszej firmy u klientów- Przygotowywanie i prowadzenie testów wydajnościowych oraz integracyjnych- Opracowywanie scenariuszy optymalizacyjnych wdrażanych rozwiązań- Obsługa Service Desk (pierwsza i druga linia wsparcia)- Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej
R-SOFT STUDIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Lublin (lubelskie)
Praca w zawodzie
ALNAG Barbara Wróbel - 2016-10-18 - Kraków (małopolskie)
realizacja zamówień, współpraca z dostawcami, sporządzanie dokumentacji
KOMPANIA GÓRNICZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Piława Górna (dolnośląskie)
- tworzenie planów marketingowych- zamieszczanie treśi na stronie internetowej- tworzenie haseł reklamowych- obsługa mediów społecznościowych (facebook)
Multi Ice Radosław Charubin - 2019-02-26 - Zaścianki (podlaskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Kajetanów Dolny (świętokrzyskie)
praca ze skanerem, wprowadzanie danych do systemu, sortowanie przesyłek, kontrola uszkodzonych przesyłek kurierskich.
Agencja Pracy Czasowej TEMPUS A Sp. z o.o. Sp. Kom. - 2018-08-24 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie ewidencji księgowej zaistniałych operacji gospodarczych, uzgadnianie sald i dokonywanie wstępnej kontroli ich zgodności z planem finansowym; dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych; sprawowanie bieżącego nadzoru w zakresie windykacji należności oraz dochodzenia roszczeń spornych i spłaty zobowiązań; prowadzenie i rozliczanie ewidencji ksiąg inwentarzowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, księgowanie i uzgadnianie dokumentów magazynowych, stanów magazynowych; należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych, danych komputerowych i informacji księgowych; sprawowanie zastępstwa podczas nieobecności pozostałych pracowników Działu
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-02 - Słupsk (pomorskie)
przeprowadzanie rekrutacji pracowników ze Wschodu, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców w Polsce, kontakt z ukraińskimi agencjami pracy
TAP Uliana Szczetenko - 2018-02-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie zajęć z pomocy psychologiczno-pedagogicznej z Integracji Sensorycznej z uczniami
Szkoła Podstawowa nr 22 - 2019-01-16 - Tychy (śląskie)
Obsługa techniczna i opieka nad maszynami produkcyjnymi, nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń zakładu produkcyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, opracowywanie i wdrażanie instrukcji zgodnie z przepisami BHP dotyczących montażu, uruchomienia, obsługi diagnostyki maszyn i urządzeń w zakładach, udział w tworzeniu dokumentacji technicznej, udział w audytach i inspekcjach, utrzymywanie standardów pracy w celu zapewnienia wydajności i właściwej jakości pracy, utrzymanie ciągłości pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych w linii produkcyjnej poprzez bieżący nadzór nad eksploatacją maszyn oraz zgłaszanie wszelkich uszkodzeń i nieprawidłowości, wykonywanie konserwacji zgodnie z obowiązującą dokumentacją , samodzielne uczestnictwo bądź współudział w usuwaniu awarii oraz naprawie uszkodzonych bądź zużytych elementów maszyn
BIOFEED SP. Z O.O - 2017-01-13 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad pracami wykonywanymi przez podwykonawców, tworzenie dokumentacji warsztatowej, udział w radach budowy, spotkaniach koordynacyjnych
ATREM S.A. - 2016-04-06 - Złotniki (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie, koordynowanie i optymalizacja procesów logistycznych. Współpraca z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami. Monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw. Wysokość wynagrodzenia do negocjacji (zależne od kompetencji).
FURMANEK TRADING Sp. j. - 2015-11-18 - Czosnów (mazowieckie)
Wykształcenie średnie, kier. elektronik; staż pracy: brak wymagań; zakres obowiązków: montaż systemów i uruchomienie systemów bezpieczeństwa; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze;
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI ALARMOWYCH "ALERT" JANUSZ SERAFIN - 2016-08-17 - Zabrze (śląskie)
określenie zapotrzebowania, opracowywanie i realizowanie zamówień oraz umów, opracowywanie reklamacji ilościowych, rozbudowywanie siatki dostawców, utrzymywanie zapasów magazynowych, współpraca z działami produkcyjnymi, kontroli jakości oraz magazynu.
RENA POLSKA SP. Z O.O. - 2017-08-18 - Wykroty (dolnośląskie)