SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWA I KLIMATYZACJI (NR 1117) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWA I KLIMATYZACJI (NR 1117)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej
Data publikacji: 2019-02-26
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWA I KLIMATYZACJI (NR 1117)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA:- znajomość branży chłodniczej/klimatyzacyjnej- doświadczenie handlowe (w sprzedaży bezpośredniej lub telefonicznej)- znajomość języka angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym- gotowość do nauki i podnoszenia kwalifikacji- dodatkowym atutem będzie znajomość oprogramowania sprzedażowego Insert SubiektGT
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:CV w formacie pliku pdf należy przesłać na adres e-mailowy: rekrutacja (at) prymusb2b.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 26.02.2019
Oferta pracy ważna do: 04.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta biznesowego (B2B) przez telefon i e-mail; szukanie i pozyskiwanie nowych klientów; doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów; przygotowywanie ofert handlowych; realizacja zleceń we współpracy z działami: produkcja, narzędziownia i logistyka; planowanie spotkań z klientami; reprezentowanie firmy na targach branżowych
"PRIXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-14 - Opole (opolskie)
jw
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa gości restauracji (polecanie dań i win z karty/ menu). Usługi a la carte i wszystkie rutynowe prace w restauracji (ustawianie stołów, dekorowanie, przygotowywanie posiłków i Mise en place). Obsługa bankietów, seminariów oraz usługi w formie bufetu. Obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie rozliczenia oraz dbanie o pozycje w systemie POS. Kontrola porządku i czystości w miejscu pracy.
kontakt przez OHP - 2018-08-14 - Niemcy (Niemcy)
Aktywne pozyskiwnie klientów biznesowych i profesjonalna obsługa stałych i nowych klientów, sprzedaż materiałów eksploatacyjnych - etykiet i taśm termotransferowych oraz realizowanie planów sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientem i dostawcami, aktualizowanie informacji w systemie CRM i magazynowym, reportowanie wyników. Wymagane wykształcenie min.średnie, doświadczenie 2 lata, prawo jazdy kat. B., dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, doświadczenie w sprzedaży B2B, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, wysoka kultura osobista, zaangażowanie.
HYPROTECH POLSKA - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
praca w księgowosci
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "Samopomoc Chłopska" Wielichowo - 2016-02-22 - Wielichowo (wielkopolskie)
Wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Garwolin (mazowieckie)
Obsługa zaopatrzenia, magazynu, wykonywanie prac biurowo kancelaryjnych.
Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Gdańsku - 2017-10-27 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie ofert, prowadzenie korespondencji z kontrahentami, wystawianie faktur vat oraz pro forma, wystawianie listów przewozowych, prowadzenie niezbędnych ewidencji, obsługa prograbu FV oraz innych obowiązków wynikających z prowadzenia sekretariatu- biura kontaktu z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
*Kompleksowa obsługa zamówień klientów w systemie informatycznym MFG*Procesowanie zamówień, korekt*Egzekwowanie warunków handlowych z klientami* Obsługa formalna reklamacji*Realizacja zadań związanych z procesem obsługi faktur*Komunikacja z operatorem logistycznym* Nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów, przygotowywanie raportów,*Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi firmy w zakresie magazynowania i sprzedaży,
FOOD CARE Sp. z o.o. - 2018-10-22 - Zabierzów (małopolskie)
praca biurowa
Port Jachtowy w Łebie sp. z.o.o - 2016-03-01 - Łeba (pomorskie)
Współpraca z dostawcami, kompletowanie zamówień, składanie zleceń transportowych, wprowadzanie towarów na stan magazynowy, kontrolowanie i optymalizowanie stanów magazynowych, negocjowanie i składanie zleceń transportowych, obsługa reklamacji.
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2016-12-19 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Prowadzenie bieżącej ewidencji opakowań zwrotnych oraz palet, ustalenie aktualnego salda opakowań zwrotnych oraz palet z kontrahentami, organizacja zwrotów opakowań oraz palet od klientów, pilnowanie kompletności dokumentacji związanej z opakowaniami oraz paletami, poszukiwanie najkorzystniejszych rozwiazań w gospodarce opakowaniami oraz prace na ciągłym doskonaleniem procesu, inwentaryzacja opakowań.Pracodawca oferuje:- stabilną pracę w rozwijającej się firmie produkcyjnej,- atrakcyjne wynagrodzenie,- szeroki wachlarz benefitów pozapłacowych, w tym opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do MultiSport.Kontakt pracodawcą osobisty lub telefoniczny 23 306 70 00 wew. 731, 726 w godz. 08.00-16.00 lub wysyłanie CV ( z dopiskiem PRACA) na adres e-mail: rekrutacja (at) primavega.com
Grupa Producentów Warzyw PRIMAVEGA Sp. z o.o. - 2018-09-12 - Wróblewo-Osiedle (mazowieckie)
Wydawanie posiłków, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
SPECJALISTYCZNA KONTROLA NAD FUNKCJONOWANIEM SYSTEMU ZAPEWNIENIA JAKOŚCI W HURTOWNI FARMACEUTYCZNEJ
POLYPHARM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-19 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa klientów, zamówoienie i wykładanie towaru, min.2 letnie doświadczenie mile widziane w branży hydraulicznej
AGP TECHNIKA GRZEWCZA S.J. GRAŻYNA I ARNOLD PRZEPIÓRKOWSCY - 2017-02-24 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników Spółki,Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, Rozliczanie czasu pracy,Przygotowywanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, GUS, US, PFRON), Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników, Wyjaśnianie spraw komorniczych, Kontrolowanie obiegu dokumentacji pomiędzy pracodawcą a pracownikiem Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby Spółki.
Uroda Polska Sp. Z.O.O. - 2016-04-25 - Kamień Duży (warmińsko-mazurskie)
- Kontakt z klientem zagranicznym, obsługa biura. - Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Bardzo dobra znajomość j. słowackiego. Kontakt telefoniczny (881-492-223) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: kadry (at) globalpp.pl
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
odpowiedzialność za czystość w lokalu
Firma EURO LIDER - 2016-04-22 - Poznań (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Poznań (wielkopolskie)
- Szkolenia - wstępne, okresowe BHP. Tworzenie statystyk, oceny ryzyka zawodowego. Sporządzanie protokołów wypadków. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BH. Kontrola BHP na budowie. Obsługa bieżących spraw administracyjnych działu. Praca w siedzibie firmy w Katowicach oraz praca w terenie na podległych budowach.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu BHP. Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Uprawnienia do przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych pracowników. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Katowice (śląskie)
znajomość bieżących potrzeb zakładu, wyszukiwanie potencjalnych dostawców, analiza cen, warunków dostaw, zbieranie i analiza informacji na temat potencjalnych kontrahentów, negocjowanie warunków z kontrahentami, wybór kontrahentów, określanie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów, prowadzenie rejestrów dostawców i towarów , współudział w planowaniu produkcji i wielkości potrzebnych zapasów, nadzór nad transportem zamówionych materiałów, magazynowanie towarów, gospodarowanie zgromadzonymi zapasami
Zakład Usługowy ROSA Spółka z o.o. - 2017-06-06 - Tychy (śląskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzenie ofert handlowych. Wymagania: wykształcenie wyższe, staż pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata, znajomość j. angielskiego, dobra znajomość komputera, Internetu, znajomość technik sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL - 2016-09-19 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kraków (małopolskie)
Zgodny
SOEN Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-05-05 - Katowice (śląskie)
bezpośrednia, telefoniczna oraz e-meilowa obsługa klienta, współpraca z kosmetologiem, wystawianie faktur i rachunków oraz promocja usług kosmetycznych w zakresie obsługiwania portali społecznościowych i strony internetowej, udział w targach kosmetycznych
"PUREBEAU - AGI"Akademia Makijażu Permanentnego Agnieszka Leśniewska - 2017-05-31 - Police (zachodniopomorskie)
budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2c,b2b, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca w godzianch 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-05-30 - Opole (opolskie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
-Pozyskiwanie klientów -utrzymywanie dobrych relacji z klientami biznesowymi -profesjonalna obsługa klienta -realizacja założonych planów sprzedażowych
4kprojekt Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Bierzglinek (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Białystok (podlaskie)