SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWA I KLIMATYZACJI (NR 1117) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK

Stanowisko: SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWA I KLIMATYZACJI (NR 1117)

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: - obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej

Data publikacji: 2019-02-26

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWA I KLIMATYZACJI (NR 1117)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: doradca klienta

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 27.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA:- znajomość branży chłodniczej/klimatyzacyjnej- doświadczenie handlowe (w sprzedaży bezpośredniej lub telefonicznej)- znajomość języka angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym- gotowość do nauki i podnoszenia kwalifikacji- dodatkowym atutem będzie znajomość oprogramowania sprzedażowego Insert SubiektGT

Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:CV w formacie pliku pdf należy przesłać na adres e-mailowy: rekrutacja (at) prymusb2b.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 27b

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta

Data dodania oferty pracy: 26.02.2019

Oferta pracy ważna do: 04.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Z J. NIEMIECKIM - od 3 000 PLN

Obsługa klienta biznesowego (B2B) przez telefon i e-mail; szukanie i pozyskiwanie nowych klientów; doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów; przygotowywanie ofert handlowych; realizacja zleceń we współpracy z działami: produkcja, narzędziownia i logistyka; planowanie spotkań z klientami; reprezentowanie firmy na targach branżowych
"PRIXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-14 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI RESTAURACJI - od 1 700 EUR

Obsługa gości restauracji (polecanie dań i win z karty/ menu). Usługi a la carte i wszystkie rutynowe prace w restauracji (ustawianie stołów, dekorowanie, przygotowywanie posiłków i Mise en place). Obsługa bankietów, seminariów oraz usługi w formie bufetu. Obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie rozliczenia oraz dbanie o pozycje w systemie POS. Kontrola porządku i czystości w miejscu pracy.
kontakt przez OHP - 2018-08-14 - Niemcy (Niemcy)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY / HANDLOWIEC - od 2 200 PLN

Aktywne pozyskiwnie klientów biznesowych i profesjonalna obsługa stałych i nowych klientów, sprzedaż materiałów eksploatacyjnych - etykiet i taśm termotransferowych oraz realizowanie planów sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientem i dostawcami, aktualizowanie informacji w systemie CRM i magazynowym, reportowanie wyników. Wymagane wykształcenie min.średnie, doświadczenie 2 lata, prawo jazdy kat. B., dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, doświadczenie w sprzedaży B2B, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, wysoka kultura osobista, zaangażowanie.
HYPROTECH POLSKA - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH - do 2 000 PLN

Obsługa zaopatrzenia, magazynu, wykonywanie prac biurowo kancelaryjnych.
Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Gdańsku - 2017-10-27 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - 3 000 - 4 000 PLN

Przygotowywanie ofert, prowadzenie korespondencji z kontrahentami, wystawianie faktur vat oraz pro forma, wystawianie listów przewozowych, prowadzenie niezbędnych ewidencji, obsługa prograbu FV oraz innych obowiązków wynikających z prowadzenia sekretariatu- biura kontaktu z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 700 PLN

*Kompleksowa obsługa zamówień klientów w systemie informatycznym MFG*Procesowanie zamówień, korekt*Egzekwowanie warunków handlowych z klientami* Obsługa formalna reklamacji*Realizacja zadań związanych z procesem obsługi faktur*Komunikacja z operatorem logistycznym* Nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów, przygotowywanie raportów,*Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi firmy w zakresie magazynowania i sprzedaży,
FOOD CARE Sp. z o.o. - 2018-10-22 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 2 200 - 3 000 PLN

Współpraca z dostawcami, kompletowanie zamówień, składanie zleceń transportowych, wprowadzanie towarów na stan magazynowy, kontrolowanie i optymalizowanie stanów magazynowych, negocjowanie i składanie zleceń transportowych, obsługa reklamacji.
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2016-12-19 - Strzelce Opolskie (opolskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI OPAKOWAŃ ZWROTNYCH - od 4 000 PLN

Prowadzenie bieżącej ewidencji opakowań zwrotnych oraz palet, ustalenie aktualnego salda opakowań zwrotnych oraz palet z kontrahentami, organizacja zwrotów opakowań oraz palet od klientów, pilnowanie kompletności dokumentacji związanej z opakowaniami oraz paletami, poszukiwanie najkorzystniejszych rozwiazań w gospodarce opakowaniami oraz prace na ciągłym doskonaleniem procesu, inwentaryzacja opakowań.Pracodawca oferuje:- stabilną pracę w rozwijającej się firmie produkcyjnej,- atrakcyjne wynagrodzenie,- szeroki wachlarz benefitów pozapłacowych, w tym opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do MultiSport.Kontakt pracodawcą osobisty lub telefoniczny 23 306 70 00 wew. 731, 726 w godz. 08.00-16.00 lub wysyłanie CV ( z dopiskiem PRACA) na adres e-mail: rekrutacja (at) primavega.com
Grupa Producentów Warzyw PRIMAVEGA Sp. z o.o. - 2018-09-12 - Wróblewo-Osiedle (mazowieckie)

WYDAWCA POSIŁKÓW / BUFETOWY - 997,4 PLN

Wydawanie posiłków, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA D/S KONTROLI I ZAPEWNIENIA JAKOŚCI - od 1 200 PLN

SPECJALISTYCZNA KONTROLA NAD FUNKCJONOWANIEM SYSTEMU ZAPEWNIENIA JAKOŚCI W HURTOWNI FARMACEUTYCZNEJ
POLYPHARM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-19 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY - od 2 900 PLN

obsługa klientów, zamówoienie i wykładanie towaru, min.2 letnie doświadczenie mile widziane w branży hydraulicznej
AGP TECHNIKA GRZEWCZA S.J. GRAŻYNA I ARNOLD PRZEPIÓRKOWSCY - 2017-02-24 - Strzelce Opolskie (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 3 000 - 5 000 PLN

Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników Spółki,Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, Rozliczanie czasu pracy,Przygotowywanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, GUS, US, PFRON), Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników, Wyjaśnianie spraw komorniczych, Kontrolowanie obiegu dokumentacji pomiędzy pracodawcą a pracownikiem Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby Spółki.
Uroda Polska Sp. Z.O.O. - 2016-04-25 - Kamień Duży (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (ZE ZNAJOMOŚCIĄ J. SŁOWACKIEGO) - od 2 200 PLN

- Kontakt z klientem zagranicznym, obsługa biura. - Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Bardzo dobra znajomość j. słowackiego. Kontakt telefoniczny (881-492-223) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: kadry (at) globalpp.pl
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 1 000,2 PLN

odpowiedzialność za czystość w lokalu
Firma EURO LIDER - 2016-04-22 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 2 500 PLN

- Szkolenia - wstępne, okresowe BHP. Tworzenie statystyk, oceny ryzyka zawodowego. Sporządzanie protokołów wypadków. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BH. Kontrola BHP na budowie. Obsługa bieżących spraw administracyjnych działu. Praca w siedzibie firmy w Katowicach oraz praca w terenie na podległych budowach.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu BHP. Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Uprawnienia do przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych pracowników. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

znajomość bieżących potrzeb zakładu, wyszukiwanie potencjalnych dostawców, analiza cen, warunków dostaw, zbieranie i analiza informacji na temat potencjalnych kontrahentów, negocjowanie warunków z kontrahentami, wybór kontrahentów, określanie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów, prowadzenie rejestrów dostawców i towarów , współudział w planowaniu produkcji i wielkości potrzebnych zapasów, nadzór nad transportem zamówionych materiałów, magazynowanie towarów, gospodarowanie zgromadzonymi zapasami
Zakład Usługowy ROSA Spółka z o.o. - 2017-06-06 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 000 - 4 000 PLN

Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzenie ofert handlowych. Wymagania: wykształcenie wyższe, staż pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata, znajomość j. angielskiego, dobra znajomość komputera, Internetu, znajomość technik sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL - 2016-09-19 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 4 000 PLN

Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I REMONTÓW (O.KDR.110-1102-61/17] - od 3 000 PLN

- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-05-05 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

bezpośrednia, telefoniczna oraz e-meilowa obsługa klienta, współpraca z kosmetologiem, wystawianie faktur i rachunków oraz promocja usług kosmetycznych w zakresie obsługiwania portali społecznościowych i strony internetowej, udział w targach kosmetycznych
"PUREBEAU - AGI"Akademia Makijażu Permanentnego Agnieszka Leśniewska - 2017-05-31 - Police (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH [ SAMOCHODY UŻYWANE ] - od 3 500 PLN

budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2c,b2b, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca w godzianch 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-05-30 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 3 000 - 3 500 PLN

-Pozyskiwanie klientów -utrzymywanie dobrych relacji z klientami biznesowymi -profesjonalna obsługa klienta -realizacja założonych planów sprzedażowych
4kprojekt Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Bierzglinek (wielkopolskie)


Wybierz powiat