SPECJALISTA D/S KONTROLI I ZAPEWNIENIA JAKOŚCI Piaseczno oferta pracy POLYPHARM SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA D/S KONTROLI I ZAPEWNIENIA JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: SPECJALISTYCZNA KONTROLA NAD FUNKCJONOWANIEM SYSTEMU ZAPEWNIENIA JAKOŚCI W HURTOWNI FARMACEUTYCZNEJ
Data publikacji: 2019-02-19
Lokalizacja: Piaseczno (mazowieckie)
Pracodawca: POLYPHARM SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Julianowska 41, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
SPECJALISTYCZNA KONTROLA NAD FUNKCJONOWANIEM SYSTEMU ZAPEWNIENIA JAKOŚCI W HURTOWNI FARMACEUTYCZNEJ
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S KONTROLI I ZAPEWNIENIA JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piaseczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piaseczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista kontroli jakości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - pakiet programów office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK ANGIELSKI - BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : WYMAGANE DOŚWIADCZENIE W HURTOWNI FARMACEUTYCZNEJ/WYTWÓRNI/IMPORCIE PRODUKTÓW LECZNICZYCH MIN.2 LATA[Umiejętność 1] : STUDIA WYZSZE KIERUNKI-FARMACJA, CHEMIA I PKREWNE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRAWA FARMACEUTYCZNEGO,ZDOLNOSCI ORGANIZACYJNE, UMIEJETNOŚC PODEJMOWANIA DECYZJI
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: POLYPHARM SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
BARSKA 33, 02-315 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: BARSKA
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.02.2019
Data dodania oferty pracy: 19.02.2019
Oferta pracy ważna do: 25.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Łódź (łódzkie)
bieżące wsparcie i doradztwo dla menedżerów i pracowników w zakresie HR, sporządzanie raportów, analiz, wdrażanie i monitorowanie systemów motywacyjnych, budowanie systemów wartościowania stanowisk pracy, współpraca z zewnętrznymi agencjami pośrednictwa pracy, całościowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych, koordynacja działań związanych z zatrudnieniem, legalizacja pobytu cudzoziemców - pracowników firmy.
BUSINESS IN POLAND Sp. z o.o. - 2019-02-18 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW, EWIDENCJA SPRZEDAŻY NA KASIE FISKALNEJ, INKASOWANIE NALEŻNOŚCI ZA SPRZEDANE TOWARY, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW KASOWYCH, PRZYJMOWANIE DOSTAW TOWARÓW, KONTROLA ILOŚCIOWA I JAKOŚCIOWA TOWARÓW, ZAŁATWIANIE REKLAMACJI KLIENTOWSKICH
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Kolnica (opolskie)
Opracowywanie i publikacja ofert pracy; Prowadzenie kampanii rekrutacyjnych i promocyjnych; Rekrutacja pracowników; Tworzenie profili kompetencyjnych; Selekcja aplikacji; Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w języku ukraińskim, rosyjskim; Pozyskiwanie danych niezbędnych do zatrudnienia cudzoziemców; Koordynacja i wdrożenie zleceniobiorców; Współpraca z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,detalicznych ,budowanie struktury doradczej w zakresieobsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżącesporządzanie ofert, kompleksowa obsługa handlowa klientów,cyklicznie raportowanie wyników, dążenie do osiąganiawyznaczonych celów, praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-02-16 - Opole (opolskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, Białorusi i Rosji; pomoc w legalizacji pracy w RP;organizacja przyjazdu i zakwaterowania; przeprowadzenie testów j.polskiego;tłumaczenie dokumentów z języka ukraińskiego oraz rosyjskiego na język polski;
Time2work sp. z o.o. - 2017-05-16 - Opole (opolskie)
Zodnie ze stanowiskiem
ECCO Meble spółka z o.o. - 2016-11-21 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, zbieranie i prowadzenie dokumentacji, obowiązek szkoleń
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Sosnowiec (śląskie)
Kontakt z klientami.Realizowanie planów sprzedaży.Raportowanie.Praca od pon-pt w godz.8-16.
kontakt przez PUP - 2018-05-01 - Janki (mazowieckie)
Obsługa klienta, sprzedaż oferty własnej i obcej, obsługa księgowości w tym zakresie.Praca w Bielsku-Białej w ramach umowy o pracę na okres probny 3 m-ce,w godzinach 8-17. od pn. do pt.
Biuro Turystyczne SPORT-CENTRUM Piotr Gałuszka - 2018-03-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prowadzenie kadr i obsługa w tym zakresie dokumentacji kadrowej, również pracowników delegowanych do pracy za granicę.
AGENCJA USŁUG I HANDLU "POLTROP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-19 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
Economic Consultant Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
PROWADZENIE EWIDENCJI ODPADÓW, OPRACOWYWANIE I SKŁADANIE W WYZNACZONYCH TERMINACH ODPOWIEDNICH INFORMACJI ORAZ WYMAGANEJ DOKUMENTACJI SPRAWOZDAWCZEJ DO WŁAŚCIWYCH ORGANÓW, MADZÓR NAD PRZESTRZEGANIEM ZASAD WŁAŚCIWEGO WYWOZU I UNIESZKODLIWIANIA POWSTAJĄCYCH ODPADÓW, PROWADZENIE ZEZWOLEŃ WODNO-PRAWNYCH NA ZRZUT ŚCIEKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI I SPRAWOZDAWCZOŚCI W ZAKRESIE GOSPODARKI ŚCIEKAMI, EMISJI ZANIECZYSZCZEŃ, ODBIORU I PRZEKAZYWANIA DO UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH;WYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE PREFEROWANE WYŻSZE Z OBSZARU OCHRONY ŚRODOWISKA, GOSPODAROWANIA ODPADAMI, PRZESZKOLENIE W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA, DOŚWIADCZENIE W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA
109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZECINIE - 2017-05-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń.Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów.Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa klienta
"MERGER" Andrzej Margiel - 2017-08-31 - Będzin (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Złotów (wielkopolskie)
- wsparcie pierwszego poziomu dla wszystkich incydentów i zgłoszeń serwisowych w związku z platformami cyfrowymi- zarządznie zapytaniami od pracowników przesyłanych mailowo lub tez zgłaszanych telefonicznie- procesowanie i monitorowanie w systemie zapytań odnośnie określonych aplikacji- przekazywanie poszczególnych zapytań pracowników do innego zespołu w celu dalszego procesowania- analiza i zarządzanie zgłaszanymi zdarzeniami
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastuktury budowlanej zgodnie z obowiązującymi przepisami,organizowanie lub przeprowadzanie obowiązkowych przeglądów obiektów i sporządzanie wymaganych przepisami dokumentówzlecanie wymaganych przepisami kontroli obiektów,prowadzenie książek obiektów,przygotowywanie materiałów przetargowych na wykonanie remontów, przebudowy obiektów istniejących lub budowy nowych obiektów w tym: dokumentacji projektowej, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, STWiOR, udział w komisjach przetargowychuczestniczenie w uzgodnieniach projektowych w zakresie rozwiązań projektowychprzygotowywanie zleceń i projektów umównadzór nad realizacją robótrozliczanie wykonanych robót, pozyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń itp.
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2016-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
wyksz, zaw. moze byc do przyuczenia, prof. II
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa klienta, realizacja zamówień, obsługa magazynu
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Przybyszówka (podkarpackie)
Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno - biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.Inne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: 1720,18 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Oświadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i oświadczeniach należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39, (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-10-29 - Racibórz (śląskie)
Przygotowywanie odczynników oraz próbek do badań, wykonywanie analiz laboratoryjnych, interpretacja i opracowywanie uzyskanych wyników, sporządzanie dokumentacji z badań. Zatrudnienie od września. Umowa na okres próbny 3 miesiące. Jedna zmiana od godziny 7.00 do 15.00.
POLSKIE CENTRUM BADAŃ I CERTYFIKACJI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-14 - Piła (wielkopolskie)
- PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA- UDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓW- PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH- REALIZACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW
MEBLE.PL SA - 2016-08-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie zdjęć w ciemni i obróbka do komputera opis(grafika) towaru.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Miszewko (pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem
MAVILEX Sp. z o.o. - 2017-03-23 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie analiz, kalkulacje kosztów wytworzenia produktów, ofertowanie produktów
GORGIEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-12 - Karpicko (wielkopolskie)
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie dokumentacji firmy, praca w programie Optima (wystawianie faktur sprzedaży, księgowanie faktur kosztowych, rozliczanie dokumentów etc.) i pozostałe prace biurowe.
EGIPS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-23 - Kleszczów (łódzkie)