SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY Złotów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: wg programu stażu
Data publikacji: 2019-02-18
Lokalizacja: Złotów (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Złotów, powiat: złotowski, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg programu stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Złotów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: złotowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Data zakończenia pracy: 31.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B (2017)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Adres pracodawcy:
Kolejowa 11, 77-400 Złotów, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: złotowski
Gmina pracodawcy: Złotów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Złotów
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 20.02.2019
Oferta pracy ważna do: 01.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych. Rozliczanie roczne podatku dochodowego dla pracowników (PIT 4R,PIT 8AR, PIT-11, PIT-40) oraz ich przekazywanie w formie elektronicznej do Urzędu Skarbowego.Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie płac i kadr. Zastępowanie Głównego Księgowego w okresach nieobecności. Sporządzanie niezbędnych terminowych sprawozdań w szczególności RB 27S, RB 28S,RB-N, RB-Z oraz innych wynikających z przepisów, wysyłanie ich w wersji elektronicznej w systemie SJO BESTIA i papierowej do organu prowadzącego. Inne prace zlecone.
GMINNE PRZEDSZKOLE NR 3 ŁUGUŚ - 2018-09-18 - Karczew (mazowieckie)
sprzedaż ubezpieczeń, praca biurowa związana ze sprzedaż(zawieranie umów ubezpieczeń) obsługa zawartcyh ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Piła (wielkopolskie)
1.Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej (wnioski o dofinansowanie oraz inne wymagane konkursem dokumenty) do wybranych i uzgodnionych z przełożonymi konkursóww ramach obowiązujących programów (Programy Europejskie m. in. Programy Operacyjne krajowe i regionalne, w tym m. in. RPO WL 2014-2020, POWER, programy resortowe)i konkursów grantowych (m. in. programy finansowane z budżetu państwa, fundusze korporacyjne, itp.).2. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka przy tworzeniu koncepcji merytorycznych projektów.3. Prowadzenie i rozliczanie projektów zgodnie z obowiązującymi dla poszczególnych programów wytycznymi i zasadami rozliczania projektów instytucji, w tym: bieżący monitoring postępu rzeczowo-finansowego, kontrola prawidłowości wydatkowania środków i osiąganych wskaźników, przygotowywanie wniosków o płatność, przygotowywanie sprawozdań i raportów w zastępstwie za wyznaczonych pracowników.4. Sporządzanie wniosków o płatność w dedykowanych systemach informatycznych (np. SL2014) w zastępstwie za wyznaczonych pracowników.5. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka w zakresie rozliczania projektów.6. Pomoc w realizacji procedur związanych z realizacją zasady konkurencyjności oraz prawa zamówień publicznych stosowanych przy realizacji projektów finansowanych z funduszy UE,w tym pomoc w przygotowaniu dokumentacji i procedur w zakresie zamówień publicznychna wykonanie robót budowlanych, usług oraz dostaw zaplanowanych w projektach.7. Podejmowanie działań zaradczych w przypadku stwierdzenia ryzyka i zagrożeń mogących spowodować zakłócenia w przebiegu projektów.8. Stały monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich.9. Prowadzenie działań mających na celu organizowanie oraz promocję wolontariatu.10. Podejmowanie działań związanych z rozwojem i promocją ośrodków wsparcia, funkcjonujących w ramach struktury organizacyjnej Ośrodka.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - 2019-01-11 - Chełm (lubelskie)
obsługa kadrowa i płacowa firmy
REGALUX Krzysztof Sutowski - 2015-12-29 - Chojnice (pomorskie)
Opracowywanie dokumentacji dotyczącej wyboru wykonawców, współpraca z inwestorem nadzoru, przygotowanie dokumentacji technicznej dotyczącej odbiorców
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Pierzchnica (świętokrzyskie)
poszukiwanie nowych dostawców towarów, negocjowanie ceny i warunków współpracy, przygotowanie zamówień, nadzór nad zamówieniami na każdym etapie, sprawdzanie poprawności dokumentów, analiza rynku pod katem wprowadzenia nowych towarów, analiza sprzedaży stanów magazynowych, obserwacja rynku, monitorowanie konkurencji cen i ofert
TIOMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-31 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, gospodarki wodnej, hydrologii, rolnictwa, geografii, chemii, informatyki; co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z ochroną środowiska lub gospodarką wodną; udział w realizacja min. 3 prac/ projektów związanych z powyższą tematyką lub z zakresu wdrażania Ramowej Dyrektywy Wodnej, w ramach których wykorzystywano narzędzia GIS do analiz przestrzennych opisywanych zjawisk; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym; znajomość pakietu MS Office oraz oprogramowania GIS, np. ArcGIS, QGIS; Zakres obowiązków: udział w projekcie: "Opracowanie i przetestowanie wielowymiarowego, dynamicznego modelu obliczania ładunków zanieczyszczeń odprowadzanych rzekami do Morza Bałtyckiego" realizowanego na zlecenie Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Gliwice (śląskie)
Zgodne ze stanowiskiem; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
Słupska Fabryka Obuwia"NORD" - 2016-06-20 - Strzelinko (pomorskie)
aktywny udział w tworzeniu i wdrażaniu polityki zarządzania obszarem BHP, prowadzenie szkoleń oraz doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy w zakresie BHP, tworzenie, weryfikacja i ocena dokumentacji BHP, zgłaszanie i wdrażanie usprawnień w zakresie BHP, aktywny udział w spotkaniach zakładowych z zakresu BHP, reprezentowanie firmy wobec instytucji zewnętrznych w zakresie BHP
EKOENERGETYKA - POLSKA SP z.o.o. - 2018-08-31 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa administracyjna serwisu, przyjmowanie pojazdów, serwisowanie i obsługa mechaniczno-elektryczna, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-18
ARSCAR ADAM STĘPIEŃ - 2016-09-12 - Raszyn (mazowieckie)
sprzedaż studiów podyplomowych i wynajem sal, obsługa telefoniczna i osobista słuchaczy, przyjmowanie dokumentów, rekrutacja, czynności administracyjne
KRAFC CONSULTING Radosław Ciaś - 2017-05-22 - Tychy (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Zawiercie (śląskie)
Odbieranie przychodzących połączeń telefonicznych i mailowych, wyliczanie oferty na terminale, przygotowywanie ofert, przedstawianie ofert, negocjacje oferty z klientem, wypełnianie umów, doprowadzenie do finalizacji umowy, zlecanie instalacji Bieżąca posprzedażowa obsługa klienta.Rozliczanie pracy podwykonawców.
PayTel S.A. - 2018-04-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
Sprzedaż i promocja sprzedawanych towarów
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Kobyla Góra (wielkopolskie)
Prace biurowe- wydział finansowo-budżetowy.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Łosice (mazowieckie)
PRODUKCJA I PAKOWANIE WĘDLIN , TRYBOWANIE NOGI Z KURCZAKA.
ANIMEX FOODS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA ODDZIAŁ W DĘBICY - 2017-02-10 - Dębica (podkarpackie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2016-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
Planowanie, realizacja i kontrola procesów pedagogicznych zgodnie z zasadami prawa ośwatowego, obsługa sekretariatu
FIRMA USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWA "KASIA" S.C. M.KORBUT, K. JAŁOCHA - 2019-02-22 - Kraków (małopolskie)
Budowanie strategii/koncepcji sprzedażowej - pozyskiwanie nowych klientów dla systemów ERP.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów francuskojęzycznych oraz arabskojęzycznych, księgowanie faktur, sald rachunków klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Łódź (łódzkie)
- prace asystenckie w zakresie architektury,- rysunki techniczne,- udział w naradach branżowych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Jary
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie samochodu ciężarowego oraz ogólne obowiązki kierowcy.
Gaz Płynny Usługi Transportowe Kazimierz Gołębiewski - 2018-09-05 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż w sklepie spożywczo-przemysłowym, przyjmowanie dostaw, wykładanie towaru
Karina Bełtowicz Sieć Sklepów Rodzinnych Wesoły Żuczek - 2016-11-10 - Kalina Wielka (małopolskie)
Kompleksowa obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie kadr i płac.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2015-12-21 - Częstochowa (śląskie)
- diagnozowanie potrzeb klientów zainteresowanych kupnem mieszkania,- prezentowanie klientom ofert firmy,- prowadzenie spotkań prowadzących do sprzedaży nieruchomości w biurze firmy bądź na terenie realizowanej inwestycji,- przygotowywanie ofert sprzedaży mieszkań,- przygotowywanie umów przedwstępnych wraz z odpowiednimi załącznikami,- bieżąca obsługa administracyjna biura,- analiza rynku nieruchomości,- przygotowywanie raportów i zestawieńm
"NOVDOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane handlowe, umiejętności: telesprzedaż lub telemarketing, łatwość nawiązywania kontaktów, talent handlowy, odpowiedzialność i konsekewencja, dobra organizacja pracy. Ogólny zakres obowiązków: sprzedaż usług firmy, kontakty z Klientami, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i niezbędnej korespondencji koordynacja realizacji usług, współpraca z księgowymi w zakresie rozliczeń klientów firmySprzedaż i obsługa Klienta odbywa się telefonicznie i nie wymaga odbywania podróży służbowych. Kontakt z pracodawcą e-mailowy biuro (at) av-biurorachunkowe.pl
AV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-22 - Rybnik (śląskie)
-
Sopexim sp z o.o - 2017-02-08 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
sprzedaż usług szkoleniowych oraz doradczych dla firm, aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji, raportowanie działań handlowych zgodnie ze standardami firmy
Firma Doradczo-Szkoleniowa PRZEMYK Sławomir Szczepaniak - 2016-03-14 - Tychy (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe ,umiejętność: znajomość rynku Europy Wschodniej, UE (branża rolnicza), deklaracja ładunkowa, uprawnienia: prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: 5 lat w sprzedaży, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym, niemieckiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: pozyskiwanie kontrahentów z rynków Europy Wschodniej(branża handlowa,rolnicza), wystawianie dokumentów dostawy, koordynowanie projektów w zakresie terminów dostaw, uzgodnienia handlowe. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Europa Wschodnia, UE.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Lublin (lubelskie)