SPECJALISTA W ZESPOLE DO OBSŁUGI PROJEKTÓW, PROGRAMÓW SPOŁECZNYCH, PROMOCJI I ROZWOJU Chełm oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie
Stanowisko: SPECJALISTA W ZESPOLE DO OBSŁUGI PROJEKTÓW, PROGRAMÓW SPOŁECZNYCH, PROMOCJI I ROZWOJU
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: 1.Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej (wnioski o dofinansowanie oraz inne wymagane konkursem dokumenty) do wybranych i uzgodnionych z przełożonymi konkursóww ramach obowiązujących programów (Programy Europejskie m. in. Programy Operacyjne krajowe i regionalne, w tym m. in. RPO WL 2014-2020, POWER, programy resortowe)i konkursów grantowych (m. in. programy finansowane z budżetu państwa, fundusze korporacyjne, itp.).2. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka przy tworzeniu koncepcji merytorycznych projektów.3. Prowadzenie i rozliczanie projektów zgodnie z obowiązującymi dla poszczególnych programów wytycznymi i zasadami rozliczania projektów instytucji, w tym: bieżący monitoring postępu rzeczowo-finansowego, kontrola prawidłowości wydatkowania środków i osiąganych wskaźników, przygotowywanie wniosków o płatność, przygotowywanie sprawozdań i raportów w zastępstwie za wyznaczonych pracowników.4. Sporządzanie wniosków o płatność w dedykowanych systemach informatycznych (np. SL2014) w zastępstwie za wyznaczonych pracowników.5. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka w zakresie rozliczania projektów.6. Pomoc w realizacji procedur związanych z realizacją zasady konkurencyjności oraz prawa zamówień publicznych stosowanych przy realizacji projektów finansowanych z funduszy UE,w tym pomoc w przygotowaniu dokumentacji i procedur w zakresie zamówień publicznychna wykonanie robót budowlanych, usług oraz dostaw zaplanowanych w projektach.7. Podejmowanie działań zaradczych w przypadku stwierdzenia ryzyka i zagrożeń mogących spowodować zakłócenia w przebiegu projektów.8. Stały monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich.9. Prowadzenie działań mających na celu organizowanie oraz promocję wolontariatu.10. Podejmowanie działań związanych z rozwojem i promocją ośrodków wsparcia, funkcjonujących w ramach struktury organizacyjnej Ośrodka.
Data publikacji: 2019-01-11
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej (wnioski o dofinansowanie oraz inne wymagane konkursem dokumenty) do wybranych i uzgodnionych z przełożonymi konkursóww ramach obowiązujących programów (Programy Europejskie m. in. Programy Operacyjne krajowe i regionalne, w tym m. in. RPO WL 2014-2020, POWER, programy resortowe)i konkursów grantowych (m. in. programy finansowane z budżetu państwa, fundusze korporacyjne, itp.).2. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka przy tworzeniu koncepcji merytorycznych projektów.3. Prowadzenie i rozliczanie projektów zgodnie z obowiązującymi dla poszczególnych programów wytycznymi i zasadami rozliczania projektów instytucji, w tym: bieżący monitoring postępu rzeczowo-finansowego, kontrola prawidłowości wydatkowania środków i osiąganych wskaźników, przygotowywanie wniosków o płatność, przygotowywanie sprawozdań i raportów w zastępstwie za wyznaczonych pracowników.4. Sporządzanie wniosków o płatność w dedykowanych systemach informatycznych (np. SL2014) w zastępstwie za wyznaczonych pracowników.5. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka w zakresie rozliczania projektów.6. Pomoc w realizacji procedur związanych z realizacją zasady konkurencyjności oraz prawa zamówień publicznych stosowanych przy realizacji projektów finansowanych z funduszy UE,w tym pomoc w przygotowaniu dokumentacji i procedur w zakresie zamówień publicznychna wykonanie robót budowlanych, usług oraz dostaw zaplanowanych w projektach.7. Podejmowanie działań zaradczych w przypadku stwierdzenia ryzyka i zagrożeń mogących spowodować zakłócenia w przebiegu projektów.8. Stały monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich.9. Prowadzenie działań mających na celu organizowanie oraz promocję wolontariatu.10. Podejmowanie działań związanych z rozwojem i promocją ośrodków wsparcia, funkcjonujących w ramach struktury organizacyjnej Ośrodka.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W ZESPOLE DO OBSŁUGI PROJEKTÓW, PROGRAMÓW SPOŁECZNYCH, PROMOCJI I ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów prawnych w zakresie działania Ośrodka, a w szczególności ustaw: o pomocy społecznej wraz z aktami wykonawczymi, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, Kodeks Postępowania Administracyjnego oraz innych przepisów niezbędnych na stanowisku pracy związanych z tematyką funduszy zewnętrznych i obowiązujących programów operacyjnych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość pakietu biurowego Ms Office i Open Office
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia: wyższe.Umiejętności:a) bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów prawnych w zakresie działania Ośrodka, a w szczególności ustaw: o pomocy społecznej wraz z aktami wykonawczymi, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, Kodeks Postępowania Administracyjnego oraz innych przepisów niezbędnych na stanowisku pracy związanych z tematyką funduszy zewnętrznych i obowiązujących programów operacyjnych,b) znajomość pakietu biurowego Ms Office i Open Office.Doświadczenie zawodowe: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, związanym z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych na projekty współfinansowane z funduszy pomocowych.********* Chełm dnia ...Imię i nazwiskoadres zamieszkaniaPesel ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z PROCESEM REKRUTACJI PRACOWNIKAWyrażam świadomie zgodę zgodnie z Art. 6 oraz Art. 9 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z 04.05.2016) na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji i zatrudnienia na stanowisko zgodnie z ofertą ogłoszona w dniu 10 stycznia 2019 rokuprzez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie ul. Kolejowa 8, 22-100 ChełmJednocześnie oświadczam, że zostałam/ em poinformowana/ny o przysługującym mi prawie żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo do usunięcia (prawo do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Podanie danych w związku z oferta było świadome i dobrowolne. (Data i czytelny podpis osoby udzielającej zgody)Klauzula informacyjna dla osoby rekrutowanej do pracy w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie Zgodnie z art.13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z 04.05.2016) informujemy, że 1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie z siedziba przy ul. Kolejowej 8, 22 100 Chełm jest:Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie.2. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w Ośrodku to:22-100 Chełm, ul. Kolejowa 8, pok. 22, tel. 82 565 82 59adres e-mail: iodo-kk (at) mopr.chelm.pl3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań na podstawie Art. 6 lub Art. 9 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 oraz aktów prawnych szczególnych na podstawie, których działają poszczególne komórki organizacyjne Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie.4. Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa i umowy powierzenia przetwarzania danych.5. Dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa.6. Każda zainteresowana osoba posiada prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo do usunięcia (prawo do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy unijnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r RODO.8. Dane osobowe Pani/Pana w prawnie uzasadnionych przypadkach będą przekazane do państw UE i państw trzecich po spełnieniu wymogów odpowiednich zabezpieczeń przekazanych danych osobowych Art. 46.9. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu.10. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami ustawowymi jest obligatoryjne w pozostałych przypadkach jest dobrowolne lecz może skutkować brakiem możliwości rozpatrzenia złożonego wniosku. ............................................................... (Data i czytelny podpis osoby informowanej)PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Miejskiego Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie: https://moprchelm.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/nabor-2-2019-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista-w-zespole-do-obslugi-projektow.html
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Kolejowa 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne:1.Życiorys (CV)2.List motywacyjny3.Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)4.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie5.Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach w zakresie tematycznym związanym ze stanowiskiem, na które jest prowadzony nabór (kursy szkolenia)6.Kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń 7.Dokumenty potwierdzające staż pracy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy 8.Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9.Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji, zgodnie z podanym niżej wzorem 10.Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych11.Referencje z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat takie posiada)12.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego13.Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii14.Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia)15.Aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na stanowiskuPEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Miejskiego Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie: https://moprchelm.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/nabor-2-2019-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista-w-zespole-do-obslugi-projektow.html
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: pomoc społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data dodania oferty pracy: 11.01.2019
Oferta pracy ważna do: 21.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:• Telefoniczna obsługa Klienta , Abonenta oraz Partnera Biznesowego FM GROUP Mobile• Udzielanie informacji o aktualnych ofertach, promocjach firmy• Podnoszenie swoich kompetencji i aktualizowanie wiedzy• Budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy
FM GROUP Mobie - 2018-09-26 - Szewce (dolnośląskie)
prowadzenie biura, prowadzenie kadr, wydawanie faktur,wydawanie paragonów
P.P.H.U. "AGBO" Bogdan Nawrotek - 2016-04-22 - Dęblin (lubelskie)
Skręcanie, składanie drobnych elementów, wyginanie elementów z blachy, praca na magazynie
PPHU NOWOSOLAR - 2017-05-16 - Nowa Wieś (małopolskie)
-PROWADZENIE SZCZEGÓŁOWEJ DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ (TECZKI PERSONALNE, KARTY WYNAGRODZEŃ I ZASIŁKÓW CHOROBOWYCH, EWIDENCJA CZASU PRACY)-SPORZĄDZANIE UMÓW O PRCĘ, WYPOWIEDZEŃ UMÓW O PRACĘ, WYSTAWIANIE ŚWIADECTW PRACY-SPORZĄDZANIE UMÓW CYWILNOPRAWNYCH (UMOWY O DZIEŁO, UMOWY ZLECANIE) DLA ZLECENIOBOIRCÓW-SPORZĄDZENIE LIST PŁAC, ODPROWADZANIE SKŁADEK ZUS I PODATKU OD OSÓB FIZYCZNYCH-ROZLICZANIE UMÓW O DZIEŁO I UMÓW ZLECENIE-SPORZĄDZANIE DEKLARCJI DO ZUS, US, GUS. PRFON-ROZLICZANIE DELEGACJI PRACOWNICZYCH, ITP.
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Ciepłowody (dolnośląskie)
Przetwarzanie danych, tworzenie raportów według uzgodnionego schematu, analizowanie utworzonych raportów w celu zapewnienia poprawności wyników; wprowadzanie zmian do raportów, zgodnie z ustalonymi wymaganiami, usprawnianie procesów; uczestniczenie w tworzeniu standardów BI oraz testowaniu i wdrażaniu nowych narzędz; tworzenie projektów analitycznych zgodnie z ustalonymi wymaganiami; tworzenie baz danych oraz ich ulepszanie, aby spełniały wymagania, komunikowanie się z klientami mailowo lub telefonicznie - w celu zebrania danych dotyczących raportowania i projektów analitycznych; rozwiązywanie skarg klientów związanych z raportowaniem; archiwizowanie i aktualizowanie raportów; stosowanie szczególnych zasad bezpieczeństwa w przypadku przetwarzania danych poufnych; śledzenie procesów związanych z dokumentowaniem potrzeb klientów; aktualizowanie treści w systemie Business Intelligence.
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ' - 2018-12-05 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie całokształtu spraw i zagadnień o charakterze technicznym i inwestycyjnym związanym z zarządzaniem, administrowaniem budynkami mieszkalnymi i innymi nieruchomościami. Dbanie o poprawę stanu technicznego zarządzanych obiektów. Kontrola nad pracami budowlanymi i ich odbiór. Utrzymanie w sprawności instalacji technicznej budynków. Usuwanie bieżących problemów technicznych zaistniałych w budynkach i nieruchomościach. Współpraca przy realizowaniu planów remontowych w zakresie przyjętym przez Wspólnoty. Nadzór nad wykonywaniem prac budowlanych i instalacyjnych na poszczególnych obiektach. Kontakty z wykonawcami robót budowlanych. Archiwizowanie dokumentów oraz prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych. Współpraca z działem prawnym, technicznym, z księgowością oraz administracją.
DOMEL-DOMY Sp. z o.o. - 2018-11-14 - Jaworzno (śląskie)
- serwisowanie: urządzeń klimatyzacji i chłodniczych, instalacji elektrycznych, kurtyn powietrznych, central wentylacyjnych;- prace konserwacyjne na instalacji elektrycznej, osprzęcie i urządzeniach elektrycznych;- ocena sprawności instalacji elektrycznych;- wykonywanie przeglądu i ocena stanu wyposażenia technicznego budynku.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa urządzeń pakujących, obsługa szczotkarek, wtryskarek, maszyn do produkcji mopu sznurowego, parowanie ręczne.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie zajęć plastycznych.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Miechów (małopolskie)
pozyskiwanie klientów, profesjonalna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż usług transportowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów z krajów wschodnich ze szczególnym uwzględnieniem Rosji i Ukrainy, prowadzenie negocjacji handlowych, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wyszków (mazowieckie)
Obsługa maszyny do szycia, odpowiedzialność za utrzymanie czystości i porządku w miejscu pracy
KOPERNIK TEXTIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-15 - Strzegom (dolnośląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Kraków (małopolskie)
obsługa obrabiarki sterowanej numerycznie CNC; Godziny pracy: 6.00- 14.00, 14.00- 22.00
Kamir Sp. z o. o. - 2018-08-24 - Słupsk (pomorskie)
przyjmowanie zamówień zakupu w systemie IFS, potwierdzanie warunków zakupu z dostawcami, zakładanie dostawy w IFS, sporządzanie kartotek dostawców, dekretowanie dokumentów zakupu
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Kutno (łódzkie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
- kompleksowa obsługa klientów firmy- koordynacja realizacji zamówień - przygotowywanie ofert- wystawianie faktur i innych dokumentów sprzedażowo - zakupowych (WZ, PZ)- dbałość o ład i porządek w miejscu pracy
Podkarpacki Ośrodek Bezpieczeństwa Pracy i Doskonalenia Kadr BHP DELTA - 2018-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Brzeg (opolskie)
przygotowanie rozliczeń kadrowo- płacowych prowadzenie teczekosobowych sporządzanie dokumentów i zaświadczeń wynikających zestosunku pracy oraz bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowejobsługa umów cywilno-prawnych sporządzanie dokumentacji, korektZUS sporządzanie deklaracji podatkowych współpraca z urzędami iinstytucjami zewnętrznymi w ramach wykonywanych obowiązków, praca w godz. 7-15
PKF BPO Consult Sp. z o.o. S.K. - 2017-08-17 - Opole (opolskie)
praca biurowa,utrzymywanie relacji z klientami , przygotowywanie ofert, praca od poniedziałku do piatku w godz. 8-16
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA TECHNICZNEGO I USŁUG INVEST-SUPPORT JACEK SMOKOWSKI - 2018-01-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-udział w wyborze oprogramowania i jego rozwój -monitoring wszystkichsystemów IT wewnątrz korporacji -planowanie, zamawianie i utrzymaniesprzętu komputerowego (również przemysłowe drukarki, skanery i innysprzęt używany na produkcji) -Instalowanie nowych laptopów ikomputerów -Zarzadzanie i utrzymanie bazy sprzętu i oprogramowania-Administracja i utrzymanie sieci komputerowej, integracja nowychurządzeń do LAN -Zarządzanie SAP (grupy, użytkownicy, prawa). Praca w godzinach 8-16
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-12 - Opole (opolskie)
Wg załącznika
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Mały Rudnik (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie min. średnie kierunkowe, szybkość uczenia się, znajomość języka obcego (niemiecki lub angielski) w stopniu przynajmiej podstawowym, znajomość prowadzenia księgi przychodów i rozchodów, umiejętność obsługi komputersa i faxu.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kornowac (śląskie)
-promowanie firmy i jej oferty-organizowanie i prowadzenie szkoleń branżowych
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Zaborze (małopolskie)
Koordynacja procesu sprzedaży produktu począwszy od analizy rynku i przygotowania oferty do podpisania z klientem umowy i sprzeaży
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Widów (mazowieckie)
Zadania:- poszukiwanie i wdrażanie nowych produktów prowadzących do rozwoju firmy- nawiązywanie nowych kontaktów - bieżąca analiza konkurencyjnego rynku- analiza potrzeb rynkowych Wymagania:- wykształcenie wyższe- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office- znajomość języka angielskiego- kreatywność, komunikatywność- gotowość do wyjazdów służbowych, prawo jazdy kat.B.Oferujemy:- pracę w młodym i dynamicznym zespole- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę- atrakcyjne wynagrodzenie
BMP Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2018-08-08 - Racibórz (śląskie)
- Obsługa administracyjna biura,- Przygotowywanie ofert handlowych oraz techniczne wsparcie klienta,- Nadzór nad procesem zakupów i magazynowania.
Kadry Serwis Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)