SPECJALISTA DS. ANALIZY BIZNESOWEJ I RAPORTOWANIA Gdańsk oferta pracy 'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ANALIZY BIZNESOWEJ I RAPORTOWANIA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Przetwarzanie danych, tworzenie raportów według uzgodnionego schematu, analizowanie utworzonych raportów w celu zapewnienia poprawności wyników; wprowadzanie zmian do raportów, zgodnie z ustalonymi wymaganiami, usprawnianie procesów; uczestniczenie w tworzeniu standardów BI oraz testowaniu i wdrażaniu nowych narzędz; tworzenie projektów analitycznych zgodnie z ustalonymi wymaganiami; tworzenie baz danych oraz ich ulepszanie, aby spełniały wymagania, komunikowanie się z klientami mailowo lub telefonicznie - w celu zebrania danych dotyczących raportowania i projektów analitycznych; rozwiązywanie skarg klientów związanych z raportowaniem; archiwizowanie i aktualizowanie raportów; stosowanie szczególnych zasad bezpieczeństwa w przypadku przetwarzania danych poufnych; śledzenie procesów związanych z dokumentowaniem potrzeb klientów; aktualizowanie treści w systemie Business Intelligence.
Data publikacji: 2018-12-05
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: 'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańsk Oliwa, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przetwarzanie danych, tworzenie raportów według uzgodnionego schematu, analizowanie utworzonych raportów w celu zapewnienia poprawności wyników; wprowadzanie zmian do raportów, zgodnie z ustalonymi wymaganiami, usprawnianie procesów; uczestniczenie w tworzeniu standardów BI oraz testowaniu i wdrażaniu nowych narzędz; tworzenie projektów analitycznych zgodnie z ustalonymi wymaganiami; tworzenie baz danych oraz ich ulepszanie, aby spełniały wymagania, komunikowanie się z klientami mailowo lub telefonicznie - w celu zebrania danych dotyczących raportowania i projektów analitycznych; rozwiązywanie skarg klientów związanych z raportowaniem; archiwizowanie i aktualizowanie raportów; stosowanie szczególnych zasad bezpieczeństwa w przypadku przetwarzania danych poufnych; śledzenie procesów związanych z dokumentowaniem potrzeb klientów; aktualizowanie treści w systemie Business Intelligence.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:30 (godziny pracy ustalane wewnątrz zespołu). Wynagrodzenie uzależnione od kompetencji kandydata.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ANALIZY BIZNESOWEJ I RAPORTOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dobra znajomość języka ankielskiego; doskonała znajomość programu Exel (tabele przestawne, formuły osadzania plików, , tworzenie pulpitu nawigacyjnego); dobre umiejętności VBA i SQL umożliwiające usprawnianie i automatyzację raportów. Znajomość jednego lub więcej narzędzi BI: SAP BO, OBIEE, Power BI, Power Query. Znajomość relacyjnych baz danych (Oracle, SQL Server itp.) oraz strategi LEAN będzie atutem. Doświadczenie w pracy z raportami opartymi na dużych bazach danych. Doświadczenie w korzystaniu z baz danych związnych z zasobami ludzkimi i procesem rekrutacyjnym będzie atutem. Biznesowy styl komunikowania się telefoniczny / mailowy.Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:30 (godziny pracy ustalane wewnątrz zespołu). Wynagrodzenie uzależnione od kompetencji kandydata. Miejsce pracy: Gdańsk Oliwa. Kandydat przesyła cv za pomocą formularza zgłoszeniowego: https://joboffice.traffit.com/public/form/a/221
Nazwa pracodawcy:
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Puszkarska 7F, 30-644 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Puszkarska
Numer budynku pracodawcy: 7F
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 05.12.2018
Oferta pracy ważna do: 04.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, obsługa kasy fiskalnej, inkasowanie nalezności, wydawanie posiłków. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
SANDWICH CANNENA Pietrzyk Barbara - 2017-05-31 - Kępno (wielkopolskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami mającymi siedzibę w Brazylii (wymagany język portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Kraków (małopolskie)
Kontakty z klientami oraz sieciami afiliacyjnymi; współprowadzenie serwisów internetowych picodi.com; redagowanie tekstów i tworzenie artykułów reklamowych i informacji prasowych; tworzenie komentarzy, wpisów na forach i blogach; tworzenie opisów sklepów internetowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Kraków (małopolskie)
organizowanie, dokumentowanie, archiwizowanie zajęć i wydarzeń kulturalnych, promocja działań Rzeszowskiego Domu Kultury w środowisku lokalnym, a w szczególności przygotowywanie i wprowadzanie materiałów na stronę internetową, ,współpraca z instytucjami oraz organizacjami społecznymi w zakresie kształtowania życia kulturalnego,pozyskiwanie pozabudżetowych środków finansowych oraz materiałów potrzebnych do prowadzenia działalności kulturalnej od sponsorów, fundacji i innych podmiotów.współorganizacja imprez zamkniętych oraz plenerowych
RZESZOWSKI DOM KULTURY - 2017-11-21 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Warszawa (mazowieckie)
-
Przedsiębiorstwo Handlowo Uslugowe" WITEK" JÓZEF WIŚNIEWSKI - 2017-09-19 - Kłodawa (wielkopolskie)
montaż zbrojeń, praca na wysokości
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Rzeszów (podkarpackie)
- realizacja przedsięwzięć związanych z utrzymywaniem na wysokim poziomie wskaźnika sprawności technicznej w brygadzie- kontrola sprzętu informatycznego użytkowników systemów teleinformatycznych pod kątem przestrzegania zasad eksploatacji sprzętu- wsparcie Administratora Sieci Informatycznej w obsłudze terminali oraz kont użytkowników sieci MILNET-Z i MILNET-Iumowa o pracę na okres próbny 3 mc z możliwością dalszego zatrudnienia na czas określonypraca od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30 oraz zgodnie z harmonogramem powoływania żołnierzy OT na szkolenia
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-06-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola stanów surowców, praca w systemie ER Zamawianie surowców (płyty, drewno, okucia, pianki) Poszukiwanie nowych dostawców Negocjacje cenowe Kontakt (głównie mailowy) z kontrahentami z Niemiec i Holandii Prace administracyjne Współpraca z innymi działami firmy
Agencja Pracy Vector - 2017-04-28 - Czarne (pomorskie)
- księgowanie dokumentów sprzedaży i zakupów,- księgowanie wyciągów bankowych, - rozliczanie delegacji, - prowadzenie kasy, - prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia - wsparcie w zakresie sprawozdawczości
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2017-11-03 - Markowa (podkarpackie)
- odpowiedzialność za sprzedaż detaliczną i hurtową,- obsługa i dbałość o relacje z aktualnymi klientami - monitorowanie zamówień, korespondencji- sporządzanie comiesięcznych inwentaryzacji i kontrola zasobów magazynowych- dbałość o czystość sklepuUmowa o pracę najpierw na okres próbny (3 miesiące), ale docelowo na czas nieokreślony. w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 do 18.00 (co druga sobota w godz. 10.00-15.00), razem nie przekracza 40 godz. tygodniowo. Oferta również skierowana do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Pracodawca prosi o wysyłanie cv na e-mail: olga (at) winoko.pl
WINOKO Jorge Marroqui Lopez - 2016-05-13 - Chwaszczyno (pomorskie)
Rozliczanie mandatów karnych, sporządzanie spawozdań zgodnie z zasadami statystyki publlicznej, realizacja zadań związanych z prowadzeniem akt osobowych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-08-08 - Bytom (śląskie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie klientów w celu sprzedaży produktów i usług, przygotowanie baz klientów, nawiązywanie kontaktów, organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-02 - Piła (wielkopolskie)
wykonywanie przeglądów tech., czynności związane z przyjmowaniem i zdawaniem lokali, w tym ocena stanu tech. , ustalenie st. zużycia wyposażenia, sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NPRMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych .
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-15 - Nowy Glinnik (łódzkie)
1) Obsługa sekretariatu Instytutu.2) Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania Instytutu.3) Obsługa systemów informatycznych:USOS, CELCAT.4) Archiwizowanie dokumentów Instytutu.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-09-22 - Częstochowa (śląskie)
sprzedaż maszyn budowlanych i części zamiennych; realizowanie strategii marketingowej firmy i kreowanie jej wizerunku; zwiększenie rozpoznawalności marki oraz lansowanie nowych produktów;monitorowanie wyników sprzedaży własnych produktów oraz analizowaniedanych rynkowych i działań konkurencji;
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2017-05-29 - Polkowice (dolnośląskie)
Obsługa baru i sali, dbanie o czystość.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na okres próbny 3 m-ce, docelowo umowa na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-nd, godz.: 10-22, system 12/12 (dzień pracy, dzień wolny)
KIDA GRZEGORZ PIZZA BRAVA S.C. G.Z. KIDA - 2018-04-26 - Mikołów (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
dział mięsny
JastrzębieDis Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa klienta przez telefon w języku rosyjskim. Odpowiedzialność za przetwarzanie złożonych zamówień przez odpowiednie systemy. Rozliczanie i realizacja zamówień. Poprawa wrażenia klientów poprzez dotrzymanie terminowości dostarczania usług i osiągnięcie gwarantowanego czasu realizacji, w oparciu o uzgodniony produkt/proces, oraz skrócenie czasu rozwiązania z uzgodnioną jakością w przypadku złożonych wniosków.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Gdynia (pomorskie)
Zakres obowiązków:- Naliczanie płac w pełnym zakresie (umowy o pracę oraz umowy cywilnoprawne) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Rozliczanie czasu pracy i absencji,- Naliczanie dodatków i premii,- Rozliczanie zajęć komorniczych,- Przygotowywanie dokumentów, deklaracji miesięcznych i rocznych dla ZUS oraz US,- Prowadzenie teczek osobowych, kontrola ważności badań lekarskich i BHP- Wystawianie zaświadczeń.
FLEXIBLE FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
DLT DAVID & LUCAS TRANSPORT S.C. - 2016-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klientów krajowych i zagranicznych (oferowanie, przyjmowanie zamówień, odpowiadanie na bieżące potrzeby odbiorców, windykacja należności), Organizowanie działań marketingowych. Jedna zmiana (7-15). Kontakt z pracodawcą tel. w godzinach 7-15 oraz e-mailowy.
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2015-11-16 - Słupsk (pomorskie)
POZNAWANIE OBSŁUGI KLIENTA W BIURZE TURYSTYCZNYM, PROWADZENIE KORESPONDENCJI Z KLIENTAMI, POZNAWANIE PROGRAMÓW ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ TURYSTYCZNĄ.DEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, WYMIAR CZASU PRACY DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Pruszków (mazowieckie)
wyksz. wyższe z dziedziny marketingu, zdolności komunikacyjne i interpersonalne, bardzo dobra znajomość środowiska Windows, Excel, Power Point, wysoka kultura komunikacji pisemnej oraz werbalnej
Spółdzielnia Mleczarska LAZUR - 2015-12-10 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
obsługa klientów firmy (pracodawca przewiduje premie uznaniowe)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AMG" Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Lębork (pomorskie)
specjalista ds. eksportu
Spółdzielnia Inwalidów METALOWIEC - 2017-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
wystawianie faktur, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest premia uznaniowa
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2017-06-22 - Karpicko (wielkopolskie)
przyjmowanie i zatwierdzanie zamówień, planowanie produkcji, przygotowywanie ofert sprzedaży, współpraca z działem logistyki
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Niedrzwica Duża (lubelskie)
wykonywanie prac biurowych
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej Sp. z o.o. - 2017-04-20 - Świętochłowice (śląskie)