SPECJALISTA DS. TECHNICZNEJ OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI Nowy Glinnik oferta pracy AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNEJ OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: 2 250 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie przeglądów tech., czynności związane z przyjmowaniem i zdawaniem lokali, w tym ocena stanu tech. , ustalenie st. zużycia wyposażenia, sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NPRMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych .
Data publikacji: 2018-11-15
Lokalizacja: Nowy Glinnik (łódzkie)
Pracodawca: AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:97-217 Nowy Glinnik, powiat: tomaszowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie przeglądów tech., czynności związane z przyjmowaniem i zdawaniem lokali, w tym ocena stanu tech. , ustalenie st. zużycia wyposażenia, sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NPRMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 250 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. TECHNICZNEJ OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Glinnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tomaszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubochnia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 250 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Data zakończenia pracy: 31.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa komputera (podstawy) - MS Office, MS Windows, Internet
Nazwa pracodawcy:
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Mazowieckim
Adres pracodawcy:
STAROŚCIŃSKA 1, 02-516 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: bezpośrenio na adres mailowy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: STAROŚCIŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 15.11.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
oprowadzanie wycieczek, obsługa kasy fiskalnej, utrzymywanie w czystości obiektów, czuwanie nad bezpieczeństwem zbiorów
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Podborsko (zachodniopomorskie)
PROGRAM-ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA.OBSŁUGA PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH W ZAKRESIE KSIĘGOWOŚCI.
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-06-14 - Wejherowo (pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, odpowiedzialna jest za obsługę kont sprzedażowych naszych klientów, a do jej zadań głównie należy:wprowadzanie asortymentów do systemu i na platformę, komunikacja z klientami (na poziomie B2B I B2C), kontrola nad zamówieniami, dbałość o dobre opinie, monitorowanie poprawności przebiegu procesów, rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami, udział w kreowaniu mechanizmów optymalizacji sprzedaży,
Ace24 Michał Kleszcz - 2017-10-06 - Dębica (podkarpackie)
udział w projektach
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
Świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez pedagoga diagnozy i kwalifikacji 13 kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej niezawodowej oraz pod kątem iich predyspozycji do pełnienia powierzonej funkcji na terenie Powiatu Bolesławieckiego, wraz z jej udokumentowaniem dla potrzeb PCPR w Bolesławcu - organizatora rodzinnej pieczy zastępczej. W/w usługę należy wykonać w oparciu o art. 42 ust. 1-3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. z 2017 r. poz. 697ze zm.).Widełki cenowe za realizację zadania wynoszą 70 - 100 zł brutto za 1 diagnozę.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-08-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie akt osobowych zatrudnionych pracowników- administracji i nauczycieli
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 15 (Z.S. nr 20) - 2016-06-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie rozmów z kontrahentami, wystawianie dokumentów WZ i faktur, działaność marketingowa
PROFEL INVEST Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Szydłowiec (mazowieckie)
pracownik do spraw logistyki, obsługa programu TRANS
Renova sp. z o.o. - 2017-04-27 - Brzeziny (łódzkie)
Przyjmowanie i ewidencja zamówień, sporządzanie potwierdzeń zamówień, fakturowanie sprzedaży, wystawianie dokumentów dostawy, obsługa klientów indywidualnych, monitowanie stanów magazynowych, prowadzenie bazy danych klientów, utrzymywanie stałych kontaktów z kontrahentami, tworzenie ofert handlowych, przygotowanie zestawień do księgowości (faktury, dokumenty wydania z magazynu), sporządzanie zleceń produkcyjnych. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Słupska Fabryka Obuwia NORD Meka Sztrajbel Spółka Jawna - 2017-07-21 - Strzelinko (pomorskie)
praca w laboratorium, badania laboratoryjne, próby półtechniczne
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych PIOTROWICE II Sp. z o.o. - 2018-08-30 - Fidor (świętokrzyskie)
- Kontakt z klientem zagranicznym, obsługa biura. - Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Bardzo dobra znajomość j. bułgarskiego. Kontakt telefoniczny (881-492-223) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: kadry (at) globalpp.pl
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie list płac dla pracowników: rozliczanie nadgodzin, godzin ponadwymiarowych, urlopów zwolnień lekarskich, premii, świadczeń dodatkowych.Sporządzanie list płac dla osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych.Współpraca z ZUS, US, GUS, PFRON (sporządzanie deklaracji).Prowadzenie spraw Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.Przygotowywanie zestawień i statystyk dla kierownictwa.Sporządzanie list płac kieszonkowego i stypendium dla wychowanków.Bieżąca analiza planu wynagrodzeń pod względem wykorzystania funduszu.Dekretacja list płac oraz bieżąca analiza kont wynagrodzeń.Sporządzanie kwartalnych zestawień budżetowych MS-DB 5 i Rb-70.
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich - 2018-09-04 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Kraków (małopolskie)
Księgowanie dokumentów
GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD - 2018-03-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowywanie danych potrzebnych do rozliczania czasu pracy pracowników Centrum Dystrybucyjnego, obsługa administracyjna pracowników, bieżące raportowanie przełożonemu
JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-17 - Gdańsk (pomorskie)
- Pozyskiwanie klientów, przedstawianie ofert. Praca w biurze oraz w terenie.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi pakietu MS Office. Mile widziana znajomość systemów klasy MRP. Wymagana dobra znajomość min. jednego języka obcego na przykład języka angielskiego lub innego języka obcego. Wymagane umiejętności organizacyjne, interpersonalne, negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: baildonit (at) baildonit.com.pl
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-09 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie reklam i ogłoszeń, wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Suwałki (podlaskie)
Znać przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, brać udział w szkoleniu i instruktarzu;koordynacja i rekrutacja osób ze wschodu;przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem obcokrajowców.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie, naprawa nawierzchni brukowej.
Usługi Brukarskie Lucjan Kondys - 2018-04-16 - Złoty Potok (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja zadania zgodnie z przepisami prawa pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowej, listy płac, ZUS, US, sprawozdania
Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Winiarach - 2018-05-10 - Winiary Dolne (świętokrzyskie)
s
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Dębica (podkarpackie)
Realizacja zamówień, wystawianie faktur, kontakty z klientami.
Koschem Ksel-Adamus Spółka Jawna - 2016-01-18 - Stare Węgorzynko (zachodniopomorskie)
j.w.
Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Ewidencjonowanie danych w systemie, przygotowanie dokumentacji, sporządzanie raportów dotyczących administracji, zapewnienie sprawnej obsługi klienta przez tel. lub e-mail dotyczących spraw związanych z HR (wynagrodzenia, urlopy, benefity).
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja transportu, kontakt z kontrahentami.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AGSOL" Sp. J. - 2016-11-10 - Pacanów (świętokrzyskie)
określenie zapotrzebowania, opracowywanie i realizowanie zamówień oraz umów, opracowywanie reklamacji ilościowych, rozbudowywanie siatki dostawców, utrzymywanie zapasów magazynowych, współpraca z działami produkcyjnymi, kontroli jakości oraz magazynu.
RENA POLSKA SP. Z O.O. - 2017-08-18 - Wykroty (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej w firmie zatrudniajacej ok. 30 pracowników, naliczanie płac
"INVEST" Mateusz Goliszewski - 2016-11-24 - Byszwałd (warmińsko-mazurskie)