SPECJALISTA DS.ADMINISTRACYJNO-PERSONALNYCH Gdańsk oferta pracy JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS.ADMINISTRACYJNO-PERSONALNYCH
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie danych potrzebnych do rozliczania czasu pracy pracowników Centrum Dystrybucyjnego, obsługa administracyjna pracowników, bieżące raportowanie przełożonemu
Data publikacji: 2017-03-17
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie danych potrzebnych do rozliczania czasu pracy pracowników Centrum Dystrybucyjnego, obsługa administracyjna pracowników, bieżące raportowanie przełożonemu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą, praca od 8-16 on-pt, zastępstwo na 2 lata
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.ADMINISTRACYJNO-PERSONALNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane wykształcenie wyższe, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość programu Excel, Word, znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem, umiejętność pracy z danymi, umiejętność pracy pod presją czasu, dokładność, odpowiedzialność, sumienność.Miejsce pracy: Gdańsk.Kontakt: cv na mail: joanna.dziegiel (at) gup.gdansk.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Adres strony pracodawcy: www.biedronka.pl
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 17.03.2017
Oferta pracy ważna do: 16.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bieżąca obsługa biura
FUNDACJA JEST OK! - 2018-04-03 - Częstochowa (śląskie)
wykonywanie prac ogólnobudowlnych
George & Company Sp. z o.o. - 2016-12-28 - Opole (opolskie)
kontaktowanie się z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Mszczonów (mazowieckie)
ewidencjonowanie operacji gospodarczych w KPIR i pełnej księgowości.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)
Zadania: - sprawdzanie i kwalifikowanie do napraw urządzeń sejsmicznych,- wykonywanie pomiarów specjalistycznych, napraw i instalacji aparatury sejsmicznej oraz jej uruchamianie i kontrola na powierzchni i pod ziemią,- opracowywanie dokumentacji technicznych oraz udział w pracach badawczo- rozwojowych prowadzonych w Oddziale
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2018-12-21 - Lubin (dolnośląskie)
pozyskiwanie i obsługa klienta zagranicznego
Sabio Dankowski Sebastian - 2016-05-05 - Września (wielkopolskie)
Produkcja betonu
InDecor Agnieszka Ligęza - 2017-09-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa klientów, prowadzenie sprzedaży internetowej, dbanie o ekspozycje towaru, obsluga e -mail. Praca w godzinach od 10.00 do 18.00
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Brzesko (małopolskie)
- Wystawianie faktur sprzedażowych. Prowadzenie rejestrów. Rejestracja dokumentów w systemie. Sporządzanie zestawień MS Excel. Analiza powierzonych dokumentów. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2000 do 2500 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjat), kierunek ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziany język angielski w stopniu komunikatywnym / biegłym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: anna.klos (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Katowice (śląskie)
Branża gastronomiczna
STANISŁAW BIAŁKOWSKI - 2017-11-03 - Łódź (łódzkie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa sklepu, robienie i obróbka zdjęć, dodawanie produktów do sklepu internetowego, wystawianie aukcji internetowych, dobór odpowiedniego produktu do zapotrzebowania klienta, przyjmowanie zamówień od klientów
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Radomsko (łódzkie)
obsługa pieca C.O.
SP ZOZ Przychodnia Rejonowa w Świerzawie - 2016-02-22 - Świerzawa (dolnośląskie)
praca jako specjalista do spraw zamówień publicznych
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2018-07-06 - Poznań (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż i doradztwo w zakresie ochrony roślin, prace magazynowe.Praca jednozmianowa w godzinach 08.00-16.00 lub 10.00-18.00.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
FOLJAN Katarzyna Siadkowska - 2019-03-05 - Skarżyn (mazowieckie)
Obsługa biura Marketing
kontakt przez PUP - 2018-03-31 - Gdańsk (pomorskie)
- Wdrażanie systemów IT wewnętrznych firmy, - Obsługa systemów CMS stronfirmowych, - Praca z programami graficznymi, programami typu CAD, pakietemOffice, - Obsługa zamówień, przygotowywanie ofert, doradztwo techniczne dlaklienta, - Usprawnianie funkcjonowania firmy, wdrażanie nowych rozwiązań, -Praca w terenie z sieciami światłowodowymi i okablowaniem strukturalnym,serwerownie - wdrażanie, - Osoba będzie uczestniczyła we wszystkim, czymzajmuje się firma. Większość potrzebnej wiedzy specjalistycznej będziezdobywana w trakcie pracy - chęć nauki i rozwijania się.
Systemy Elektroniczne i Teleinformatyczne Kuc Mariusz - 2018-10-01 - Opole (opolskie)
Kontrola zobowiązań i terminowa realizacja płatności. Monitoring spływu należności. Przygotowywanie dokumentów dotyczących rozliczenia rozrachunków. Bieżący kontakt i korespondencja z kontrahentami (banki, firmy ubezpieczeniowe, dostawcy, odbiorcy)
Odlewnia Żeliwa S.A.Zawiercie - 2016-06-30 - Zawiercie (śląskie)
Obsługa klientów, informowanie o usługach medycznych, sprzedaż usług medycznych, rejestrowanie na usługi medycznie, inne wskazane przez pracodawcę, kreowanie polityki sprzedażowej firmy, przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przy reklamacji.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Bochnia (małopolskie)
opracowanie jadłospisów zarówno dietetycznych jak i specjalistycznych; sporządzenie kalkulacji cenowej opracowanych jadłospisów i diet; sporządzenie autorskich materiałów na temat zdrowego odżywiania.
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa sprzedaży internetowej i detalicznej, przygotowywanie ofert
JASON s.c. Andrzej Sokołowski Jerzy Sokołowski - 2016-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa PIAST - 2017-08-16 - Starachowice (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie nowych kilentów, przedłużanie umów, podtrzymywanie relacji handlowych
STUDIONET MEDIA DANUTA GRZEGORCZYK - 2018-05-11 - Kielce (świętokrzyskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-01-09 - Racibórz (śląskie)
kompleksowa obsługa Klienta z segmentu hipotecznego, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań.
KANCELARIA FINANSOWO-PRAWNA PRESTIGE FINANCIAL Sp. z o.o. - 2019-05-16 - Kielce (świętokrzyskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-20 - Myszków (śląskie)
Prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi lub biznesowymi sieci T-Mobile
kontakt przez OHP - 2019-05-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie, znajomość html/css, komunikatywność, dokładność, mile widziana znajomość CorelDraw, MS Excell, Google Analytics. Kontakt osobisty, telefoniczny lub na e-mail: olga (at) msj.pl
FLAVI ANETA CZOGALLA - 2017-10-16 - Gaszowice (śląskie)