SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH Strzelinko oferta pracy Słupska Fabryka Obuwia NORD Meka Sztrajbel Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i ewidencja zamówień, sporządzanie potwierdzeń zamówień, fakturowanie sprzedaży, wystawianie dokumentów dostawy, obsługa klientów indywidualnych, monitowanie stanów magazynowych, prowadzenie bazy danych klientów, utrzymywanie stałych kontaktów z kontrahentami, tworzenie ofert handlowych, przygotowanie zestawień do księgowości (faktury, dokumenty wydania z magazynu), sporządzanie zleceń produkcyjnych. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Data publikacji: 2017-07-21
Lokalizacja: Strzelinko (pomorskie)
Pracodawca: Słupska Fabryka Obuwia NORD Meka Sztrajbel Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:76-200 Strzelinko 38, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i ewidencja zamówień, sporządzanie potwierdzeń zamówień, fakturowanie sprzedaży, wystawianie dokumentów dostawy, obsługa klientów indywidualnych, monitowanie stanów magazynowych, prowadzenie bazy danych klientów, utrzymywanie stałych kontaktów z kontrahentami, tworzenie ofert handlowych, przygotowanie zestawień do księgowości (faktury, dokumenty wydania z magazynu), sporządzanie zleceń produkcyjnych. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzelinko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Słupska Fabryka Obuwia NORD Meka Sztrajbel Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
76-200 Strzelinko 38, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Strzelinko
Numer budynku pracodawcy: 38
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 21.07.2017
Oferta pracy ważna do: 18.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wewnętrzny PR, umieszczanie informacji na stronie internetowej, uczestnictwo w mediach społeczniościowych, kontakt z mediami zewnętrznymi, organizowanie imprez integracyjnych, obsługa wydarzeń, robienie zdjęć,współpraca przy redagowaniu kwartalnika, współpraca z uczelniami technicznymi
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa lasera CO2, budowa reklam świetlnychPracodawca pokrwa koszty dojazdu do pracy środkami komunikacji
McPrint Sebastian Opaska - 2016-09-21 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa klientów firmy, dostawa towarów do klientów.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe "SEWET" Marek Burzyński - 2016-08-18 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
aktywne poszukiwanie nowych kontrahentów, dbanie o dobre relacje z już istniejącymi klientami, udzielanie informacji o świadczonych usługach, negocjacje warunków współpracy, nadzorowanie pozyskanych zleceń.
KUBUŚ - 2018-05-10 - Cieplewo (pomorskie)
sporządzanie zamówień, negocjowanie cen i warunków dostaw, poszukiwanie dostawców
ZAKŁAD NAPRAWY POJAZDÓW SZYNOWYCH Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Malbork (pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych, formalności związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sprawozdawczość GUS, PFRON
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-03-31 - Zielona Góra (lubuskie)
sporządzanie planów finansowych, prowadzenie gospodarki finansowej, sporządzanie druków orzeczeń WKL, ścisła współpraca z instytucjami nadrzędnymi, znajomość zagadnień RODO, pomoc w obsłudze kancelariiWymiar etatu: 4/5Godziny pracy: 7:30 -14:00
Rejonowa Wojskowa Komisja Lekarska w Bydgoszczy - 2018-06-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Opracowywanie nowych szablonów raportu, który będzie używany przez klientów do tworzenia sprawozdań finansowych. - Utrzymywanie istniejących szablonów dla innych krajów (przy użyciu języka tureckiego).- Udział w testowaniu szablonów raportowania, aby zapewnić zgodność standardów jakości i protokołów programistycznych.- Udział w testowaniu systemów platformy, aby zapewnić spełnienie wymagań.- Pomoc w przygotowaniu wydania publikacji, w tym informacji o wersji, klienta i komunikacji wewnętrznej.- Pomaganie klientom w ich zapytaniach.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Gdynia (pomorskie)
Prace blacharskie i dekarskie
DACH-SERWIS Dariusz Similski - 2018-06-01 - Zgierz (łódzkie)
TERMINOWA I KOMPLEKSOWA LIKWIDACJA SZKÓD POWSTAŁYCH W TRANSPORCIE DROGOWYM, GROMADZENIE DOKUMENTACJI , PROWADZENIE KORESPONDENCJI W JĘZYKU NIEMIECKIM, ANALIZA ZGROMADZONYCH DOKUMENTÓW, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE PREFEROWANE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ SAMODZIELNEGO PODEJMOWANIA DECYZJI, ODPOWIEDZIALNOŚĆ DOKŁADNOŚĆ, DOŚWIADCZENIE W UBEZPIECZENIACH, LOGISTYCE, BIEGŁĄ ZNAJOMOŚC JEYZKA NIEMIECKIEGO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
DSV INTERNATIONAL SHARED SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa kadrowa, naliczanie płac, rozliczenia ZUS, podatku
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2018-03-07 - Kutno (łódzkie)
tworzenie bazy danych dla produkcji
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp.z o.o. - 2016-07-18 - Lublin (lubelskie)
PLANOWANIE POPYTU NA OBSZARZE EUROPY, SPORZĄDZANIE PROGNOZ I PRZYGOTOWANIE RAPORTÓW I ANALIZ, KOMUNIKACJA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY W CELU USTALENIA WYTYCZNYCH
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
- OBSŁUGA KLIENTÓW- SPRZEDAŻ USŁUG- PROWADZENIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH NA PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH- REDAGOWANIE TREŚCI INFORMACYJNO- MARKETINGOWYCH
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU - 2018-09-05 - Trzebownisko (podkarpackie)
Telefoniczna obsługa klienta, doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez firmę, realizacja planów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów w terenie.
PPHU PASZ-MIX KAROL RYBICKI / ROLMARKET - 2016-01-15 - Cieśle (mazowieckie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie harmonogramów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, później na czas określony, praca w godzinach 7:45-15:45b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: lipiec/sierpień 2017 miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Oferta dostępna w sali E, C. Wszystkie dokumenty potrzebne do aplikowania znajdują się na stranie BIP ośrodka.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2017-07-10 - Wrocław (dolnośląskie)
-nadzór nad prowidłowym obiegiem dokumentów i korenspondencji, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz przyjmowanie interesantów, terminowe wprowadzenie sprawozdań, wspomaganie pracy księgowości, wykonywanie poleceń przełożonego wynikających z bieżących potrzeb, redagowanie pism, prowadzenie kontroli terminów
Drogowiec -PL Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w.
VIPOL SP. Z O.O. - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie artykułów do sprzedaży internetowej, opracowywanie opisów produktów do sprzedaży. Obsługa sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw personalnych - budowanie pozytywnego wizerunku działu personalnego w firmie poprzez orientację na klientów działu, profesjonalizm obsługi, opracowywanie i wdrażanie przyjaznych narzedzi zapewniających skuteczny przepływ informacji od/do pracowników firmy.Wymagania:- wykształcenie wyższe,- umiejętność przygotowywania dokumentów i korespondencji, terminowość i dokładność, umiejętnośc obsługi komputera (pakiet MS Office),- znajomość języka ukraińskiego (stopień C1).
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
-cynkowanie wyrobów stalowych
POKRYCIA GALWANICZNE ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY SPÓŁKA CYWILNA W.GOŁĘBSKI, I.GOŁĘBSKA, K.GOŁĘBSKA - 2017-01-11 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Realizacja planów sprzedażowych podmiotu gospodarczego poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie dokumentacji magazynowo biurowej.
"STEPPOL AGRO A.M.G.STEPANIUK SPÓŁKA JAWNA" - 2016-02-04 - Łykoszyn (lubelskie)
ściśle współpracuje z Dyrektorem, kierownikiem produkcji, magazynierem w celu określenia możliwości podażowych i popytowych firmy, przygotowuje oferty handlowe sporządza tłumaczenia dokumentów na potrzeby firmy, np: specyfikacje, oferty innych firm, listy przewozowe, dokumenty importowe,zdobywa i utrzymuje kontakty handlowe z odbiorcami i dostawcami z kraju i zagranicy,
Noris Chłodnia Jastrowie - 2016-01-21 - Jastrowie (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warszawa (mazowieckie)
- automatyzacja procesu testowania dla projektów FX TARSAN/MDE; - przygotowanie i egzekucja testów regresyjnych poprzedzających dostarczenie nowej aplikacji; - dostarczanie dokumentacji testów pozwalających na późniejsze wprowadzanie zmian w środowiskach produkcyjnych; - przygotowanie i utrzymanie scenariuszy i danych testowych; - wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Teren kraju + zagranica w zależności od zleceń.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Zagórz (podkarpackie)
Sprzedaż turnusów sanatoryjnych i rehabilitacyjnych, pobytów komercyjnych, obsługa kontraktów z NFZ. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Ośrodek Sanatoryjno-Wypoczynkowy "POSEJDON" Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
a)wprowadzanie danych do programu POMOST, sporządzanie sprawozdań,b)przygotowywanie projektów decyzji z zakresu świadczeń pomocy społecznej,c)zestawianie, analiza godzin pracy opiekunek wykonujących pracę w środowisku,d)sprawdzanie pod względem poprawności faktur za dożywianie dzieci w szkołach,e)prowadzenie spraw związanych z zamawianiem pieczęci urzędowych i stempli,f)zamawianie i wydawanie artykułów biurowych,g)prowadzenie księgi korespondencyjnej rejestrowanie wywiadów, wysyłanie pism, przyjmowanie korespondencji.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-07-15 - Pruszcz Gdański (pomorskie)