SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI BIURA Gdańsk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI BIURA
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Wewnętrzny PR, umieszczanie informacji na stronie internetowej, uczestnictwo w mediach społeczniościowych, kontakt z mediami zewnętrznymi, organizowanie imprez integracyjnych, obsługa wydarzeń, robienie zdjęć,współpraca przy redagowaniu kwartalnika, współpraca z uczelniami technicznymi
Data publikacji: 2018-06-29
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wewnętrzny PR, umieszczanie informacji na stronie internetowej, uczestnictwo w mediach społeczniościowych, kontakt z mediami zewnętrznymi, organizowanie imprez integracyjnych, obsługa wydarzeń, robienie zdjęć,współpraca przy redagowaniu kwartalnika, współpraca z uczelniami technicznymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Co miesiąc plus 10% premii , dwa razy w roku premia dodatkowa w wysokości 50% wynagrodzenia, bonusy na święta
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI BIURA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, obsługa komputera MS Office, zdolności organizacyjne,komunikatywność, umiejętność poprawnego pisania ,umiejętność pracy w zespole,miła aparycja, zaangażowanie, odpowiedzialność, praca w godz.7.30-15.30 od wt-pt, poniedziałki od 9.00-17.00. Miejsce pracy: Gdańsk-Przymorze. ..................................................................................................wykształcenie wyższe, obsługa komputera MS Office, zdolności organizacyjne,komunikatywność, umiejętność poprawnego pisania ,umiejętność pracy w zespole,miła aparycja, zaangażowanie, odpowiedzialność, praca w godz.7.30-15.30 od wt-pt, poniedziałki od 9.00-17.00. Miejsce pracy: Gdańsk-Przymorze. ..................................................................................................
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacje proszę przesyłać na adres:marta.pleta (at) gup.gdansk.pl z dopiskiek "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem z dnia 27.04.2016 r. o ochronie danych osobowych (RODO)."
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.06.2018
Data dodania oferty pracy: 26.06.2018
Oferta pracy ważna do: 27.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-04-17 - Wola (śląskie)
prace biurowe związane ze sprzedażą detaliczną i hurtową węgla, gospodarka magazynowa przy użyciu programu komputerowego, nadzór nad obiegiem dokumentacji i poczty
"STARPEX" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-05-02 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, kontrola i doradztwo z zakresu warunków pracy
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-05-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wdrażanie systemów informatycznych, opieka nad eksploatacją systemu u klienta, przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi oprogramowaniaZapewniamy:pracę na pełen etat w stabilnej firmie oraz możliwość rozowju zawodowegoudział w specjalistycznych szkoleniach dostęp do nowoczesnej technologiimiłą atmosferę pracywynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
"UNISOFT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Profesjonalna telefoniczna i mailowa obsługa indywidualnych klientów - aktywne zdobywanie nowych klientów, długofalowe budowanie relacji z obsługiwanymi klientami.
MEDCARE24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-28 - Kalisz (wielkopolskie)
Bezpośrednia odpowiedzialność za procesowanie transakcji oraz przygotowywanie płatności między jednostkami powiązanymi firmy Whirlpool EMEA. Wypełnianie innych czynności zleconych bez bezpośredniego przełożonego. Procesowanie faktur dla jednostek powiązanych dla wyrobów gotowych, części zamiennych, materiałów. Współpraca z poszczególnymi krajami celem otrzymania faktur mailowo (jeśli jest to wymagane). Codzienne monitorowanie transakcji dotyczących produktów w jednostkach powiązanych, sprawdzanie błędów procedur automatycznych, wykonywanie księgowań manualnych. Wprowadzanie transakcji/umów za pomocą narzędzia ICNPA. Koordynacja poszczególnych rynków celem otrzymania akceptacji na czas. Utrzymanie bazy danych cen zakupowych (tzw. info records i material masters). Periodyczne otrzymywanie list cen zakupów z krajów strefy EMEA. Uzgadnianie sald jednostek powiązanych we współpracy z działami należności i zobowiązań oraz przygotowywanie zestawienia sald na koniec miesiąca.
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Łódź (łódzkie)
nadzorowanie oraz kontrolowanie poprawnego działania systemów informatycznych. Administracja siecią wewnętrzną firmy. Konserwacja sprzętu, organizowanie napraw gwarancyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczny kontakt z klientem stałym.
kontakt przez OHP - 2018-01-10 - Kraków (małopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
nadzorowanie funkcjonowania systemu zarządzania jakością w firmie, przeprowadzanie audytów, prowadzenie dokumentacji, współpraca z klientami; biegła znajomość j.angielskiego; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
MERCUR TRADE SP. Z O.O.SP.KOMANDYTOWO-AKCYJNA WARSZAWA - 2016-02-08 - Staniszcze Małe (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie wyrobów do ocen/degustacji .Organizacja odprawtechnologicznych . Przeprowadzaniedegustacji wewnętrznych w zakładzie ,wsparcie administracyjne
Tarczyński Spółka Akcyjna - 2016-06-08 - Ujeździec Mały (dolnośląskie)
wykształcenie min. zawodowe, mile widziane doświadczenie w zakresie pracy w strukturach telemarketingu, chęć i gotowania do rozwijania swoich imiejetności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, ponadprzeciętna inicjatywa i samodzielność, bardzo wysoko rozwiniete umiejętności komunikacyjne, biegłość w obsłudze komputera, internetu.Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów poprzez telemarketing, aktualizację bazy klientów.
A2HM TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-30 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowywanie umów o pracę oraz świadectw pracy,rejestracja w programie łatnik,prowadzenie teczek kadrowych
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Katowice (śląskie)
- wdrażanie produkcji fitrów ceramicznych,- opracowywanie instrukcji, - szkolenie pracowników,- gromadzenie i analiza danych,- sporzadzanie raportów w języku japońskim.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Elektroniczna obsługa klientów kontaktujących się różnymi kanałami komunikacji (między innymi: e-mail, formularz www) lub telefoniczna obsługa klienta (odbieranie połączeń przychodzących z zapytaniem np. o aktualną ofertę, fakturę, połączenia, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych, informowanie na temat aktualnych promocji).
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-10-18 - Gdańsk (pomorskie)
nadzorowanie budowy dyspozytorni KGHM
CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-19 - Lubin (dolnośląskie)
Sprzedaż usług hotelowychświadczonych przez spółkęWYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ !!!
Wiwaldi Junior Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
poznanie procesu otwarcia i zamknięcia kuchni, szkolenie z zakresu obsługi nowoczesnych urzadzeń i maszyn używanych w kuchni, szkolenie z zakresu przygotowywania produktów, nauka zarządzania stanem magazynowym
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca oferuje:- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych ( kursy, szkolenia);- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;- opiekę medyczną;- dobre warunki socjalne.
"WODOCIĄGI KOŚCIAŃSKIE" SPÓŁKA Z O.O. - 2017-03-28 - Kościan (wielkopolskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2018-01-09 - Gdynia (pomorskie)
pracodawca wymaga min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
BIURO RACHUNKOWE MGR KAROLINA SZAFRAŃSKA - 2018-04-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
weryfikacja i selekcja apikacji kandydatów zgodnie z poszukiwanym profilem, zamieszczanie ogłoszeń, administracja bazy kandydatów i jej aktualizacja, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kandydatami
STAROMIEJSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Lubin (dolnośląskie)
Pakowanie wyrobów gotowych oraz załadunek, Dbanie o terminowe i planowe wykonywanie prac. Odpowiednie zabezpieczenie dokumentacji i mienia w trakcie i po zakończeniu pracy. Wykrywanie i usuwanie braków w wyrobach gotowych, praca w godz. 6-14/14-22/22-6
OPOLGRAF S.A. - 2016-05-19 - Opole (opolskie)
Rekrutacja pracowników z Ukrainy, praca związana z wyszukiwaniem pracowników, delegacje na Ukraine
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
sprzedawca paliw
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Przasnysz (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży w biurze - doradca Klienta I zmiana 9-17 - Firma K&F Artur Konopka jest znaną w Elblągu firmą multiagencyjną działającą na rynku od 1997 roku. Posiada w ofercie produkty ubezpieczeniowe, kredytowe, leasingowe oraz samochodowe.
K&F PHU Import-Export Artur Konopka - 2017-07-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)