SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Kalisz oferta pracy MEDCARE24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Profesjonalna telefoniczna i mailowa obsługa indywidualnych klientów - aktywne zdobywanie nowych klientów, długofalowe budowanie relacji z obsługiwanymi klientami.
Data publikacji: 2017-12-28
Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)
Pracodawca: MEDCARE24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Wolności 12/305, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Profesjonalna telefoniczna i mailowa obsługa indywidualnych klientów - aktywne zdobywanie nowych klientów, długofalowe budowanie relacji z obsługiwanymi klientami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, mile widziane doświadczenie na stanowisku sprzedażowym lub obsługi klienta, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy w zespole, dobra obsługa podstawowych programów komputerowych w pracy biurowej, mile widziane min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
MEDCARE24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
ALEJA SOLIDARNOŚCI 115/2, 00-140 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji na podany adres email: praca (at) medcare24.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: ALEJA SOLIDARNOŚCI
Numer budynku pracodawcy: 115
Profil działalności pracodawcy:
Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 28.12.2017
Oferta pracy ważna do: 27.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad wykonywaniem kontraktu z ramienia inwestora inwestora pod kątem zgodności z projektem; egzekwowanie jakości; ścisławspółpraca z Generalnym Wykonawcą, Inspektorami Nadzoru, Kontrolerem Kosztów, bieżąca współpraca z pozostałami oddziałami firmy, sporządzanie raportów oraz dokumentacji w jezyku koreańskim oraz angielskim. Miejsce pracy: Wrocław ul. KruczaKontakit kandydatów z pracodawcą: elektronicznyOferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI MEDIALNYMI, ORGANIZACJE WYSTAW W GALERIACH HANDLOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE INDYWIDUALNYCH OFERT,OPRACOWYWANIE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH ORAZ PRZYGOTOWYWANIE AKCJI PROMOCYJNYCH.
LEMARPOL SP. Z O.O. - 2016-08-29 - Zator (małopolskie)
Obsługa oraz pomoc klientówWystawianie faktur sprzedaży Sprawdzanie poprawności faktur i ich korygowanieAnalizę spływu należnościKontrolę płatności zgodnie z wystawionymi fakturamiProwadzenie korespondencji z klientami w zakresie należności oraz obsługiStosowanie zasad i nadzór nad prawidłowym obiegiem wystawionych dokumentówKontrola prawidłowego księgowania faktur sprzedaży w systemie ERPWsparcie procesu zamknięcia miesiącaAnalizy wartościowo-ilościowe w zakresie rachunku wyników (sprzedaż) i bilansu (należności)Inne zadania w zakresie działu finansowego-administracyjnego,
Agencja Ma&Ma Daniel Kędzierski - 2018-04-24 - Rumia (pomorskie)
wsparcie klienta przez telefon i e-mail w języku niemieckim, rozwiązywanie problemów technicznych klientów
SELLBYTEL GROUP GMBH (SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) ODDZIAŁ W POLSCE - 2015-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprawy kadrowo-socjalne
OGRÓD ZOOLOGICZNY - 2016-02-04 - Poznań (wielkopolskie)
Prace pomocy kuchennej
KWICZALA MARIUSZ "CAFE BULVAR" - 2016-05-17 - Hel (pomorskie)
- weryfikacja faktur w programie SMARTFIX VERIFIER, - księgowanie faktur oraz tłumaczenie z języka rosyjskiego i agielskiego od zagranicznych dostawców ,- tworzenie i aktualizacja danych zagranicznych dostawców,- przygotowywanie faktur oraz tłumaczenie na język angielski oraz rosyjski- aktualizacja danych zagranicznych dostawców,- znajomość języka rosyjskiego ia angielskiego jest niezbędna do stałego kontaktu z zagranicznymi oddziałami BSH, m.in. analiza zleceń, zamówień niezbędnych do produkcji AGD, przesyłanie oraz odbiór korespondencji e-mail, faktur do rozliczeń zamówień itp.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw rekrutacji (staż)
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Tychy (śląskie)
mycie głowy, stzryżenie
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej, kompleksowe prowadzenie procesów rekerutacyjnych pracowników tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Kraków (małopolskie)
-nadzorowanie procesu realizacji zamówień - bieżące informowanie Klientów o stanie realizacji zamówień - wystawianie faktur sprzedażowych i monitorowanie płatności - realizowanie bieżących zadań zwiazanych z obsługą Klientów - współtworzenie i aktualizowanie bazy Klientów - tworzenie i aktualizowanie materialów informacyjnych dotyczących specyfikacji urządzeń telemetrycznych - leaflety, manuale, filmy - zaopatrywanie handlowców i partnerów w materiały promocyjne i handlowe.
"DOM-EKO-CLIMA" - 2016-09-27 - Częstochowa (śląskie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej, zakładanie akt osobowych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego - IMPULS, bieżące uzupełnianie dokumentów, archiwizacja dokumentów, ewidencja czasu pracy, sprawozdawczość GUS, naliczanie wynagrodzeń. -Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Wymagane 5 lat doświadczenia na w/w stanowisku. Mile widziana znajomość programu IMPULS. Wymagana znajomość zagadnień prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków. Mile widziana znajomość tematyki warunków szczególnych. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-207-12-13) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 109, 40-833 Katowice) lub e-mail: kadry (at) gonar.com.pl
GONAR - BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
promocja portalu turystycznego w internecie , aktywna sprzedaż usług www.visition.pl
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 - 2020. Prowadzenie sekretariatu. Prowadzenie rejestrów i ewidencji obowiązujących w LGD. Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/projektów grantowych. Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacjioperacji/ powierzenie grantu, wniosków o płatność w ramach LSR. Organizacja i przygotowanie materiałów na posiedzenia organów Stowarzyszenia, organizacja imprezwewnętrznych. Obsługa techniczna spotkań i narad. Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR. Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach związanych z promocją LGD. Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD. Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkamiLGD. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej. Archiwizacja dokumentów LGD Stowarzyszenia. Prowadzenie przydzielonych przez Dyrektora Biura spraw, gromadzenie dokumentacji merytorycznej.
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2016-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Prowadzenie działań marketingowych firmy w obszarze e-commerce;- Tworzenie treści tematycznych zgodnie z wytycznymi SEO;- Realizacja kampanii w kanałach e-commerce (AdWords, Social Media, afiliacja, remarketing);- Przygotowywanie kampanii e-mail;- Analiza skuteczności kampanii i raportowanie wyników;śledzenie trendów rynkowych;Pracodawca oferuje:- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,- stabilne zatrudnienie umowa o pracę,- możliwość rozwoju, szkolenia;- dobrą atmosferę w pracy młody, zgrany i otwarty zespół, który codziennie realizuje nowe wyzwania
CDRL S.A. - 2018-07-18 - Pianowo (wielkopolskie)
-Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.-Współpraca z działem marketingu.-Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-25 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
- realizacja celów sprzedażowych- bieżąca obsługa klienta- przygotowywanie ofert oraz zamówień- współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy
Megabud Michał Michnowicz - 2018-01-25 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta, kasy fiskalnej i komputera, sprzedaż kosmetyków, dbanie o czystość, obsługa urządzeń solaryjnych
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Psary (śląskie)
tworzenie ofert handlowych dla klientów wietnamskich, spotkania i rozmowy z klientami wietnamskimi, prowadzenie działań usprawniających sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
cv
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień oraz prowadzenie korespondencji kontahentów zagranicznych oraz krajowych, organizacja transportów krajowych i zagranicznych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie raportów i zestawień handlowych, obsługa dokumentów eksportowych, raportowanie działań sprzedażowych.Jedna zmiana: od 7-15.
SIEROSŁAWSKI GROUP Jan Sierosławski - 2016-09-16 - Mielec (podkarpackie)
praca zgodnie z zawodem
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2018-03-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Przewóz osób w komunikacji miejskiej. Wymagania: prawo jazdy kat. D, kwalifikacja wstepna w zakresie pzrewozu osób w krajowym transporcie drogowym, zaświadczenie o niekaralności. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt: 58 572-29-30 lub osobiście w godz 8-13 w siedzibie Spółki.
Miejski Zakład Komunikacji sp.z o.o. - 2017-03-03 - Wejherowo (pomorskie)
rekrutacja osób do pracy
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klienta, kontakt telefoniczny z klientami, sprzedaż polis
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)
Dokonywanie zamówień towarowych; dbanie o terminowość zamówień; dbanie o świeżość produktów; efektywna gospodarka magazynowa
Bartosz Milewski "Róża Wiatrów" Biuro Turystyki Żeglarskiej Łodź - 2017-04-12 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Wymagania: Wykształcenie wyższe, biegła znajomość obsługi komputera, niekaralność, umiejętność organizacji pracy na stanowisku, operatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność i zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, dokładność, sumienność, kreatywność, wysoka kultura osobista, mile widziany staż pracy (zatrudnienie) w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania programów rynku pracy.Do zadań podstawowych będzie należeć:1. Opracowywanie programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy (FP) oraz środków unijnych.2. Ocenianie efektów programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków FP oraz unijnych.3. Realizacja ww. programów i projektów zgodnie z opracowanym harmonogramem i zakresem działań.CV wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać w terminie do 4.07.2016r.na adres e-mail: kancelaria (at) pup-rybnik.pl
Powiatowy Urząd Pracy Rybnik - 2016-06-30 - Rybnik (śląskie)
Rozliczanie dokumentów księgowych;Obsługa klienta;
OLCZAK LESZEK KANCELARIA PODATKOWA OLTAX - 2018-09-13 - Tychy (śląskie)
OPIS STANOWISKA- bieżąca obsługa klientów firmy- przyjmowanie i realizacja zamówień- koordynowanie obiegu dokumentów wewnętrznych- obsługa pisemnych i telefonicznych zapytań ofertowych - opracowywanie ofert handlowych- sprzedaż produktówPraca w godz. 8-16; pracodawca prosi o aplikowanie CV na podany adres e-mail
Vegagastro - 2016-08-16 - Włynkówko (pomorskie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników - tworzenie akt osobowych, przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, archiwizowanie dokumentów, sporządzanie raportów kadrowych, aktywne poszukiwanie pracowników. Wymagania: wykształcenie wyższe, 1 rok doświadczenia zawodowego w rekrutacji pracowników, umiejętność obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych, biegła znajomość j. rosyjskiego i ukraińskiego, komunikatywność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.
EON PLUS WTS Piotr Wróbel Spółka Jawna - 2018-03-26 - Nowy Sącz (małopolskie)