SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI Tychy oferta pracy OLCZAK LESZEK KANCELARIA PODATKOWA OLTAX


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Rozliczanie dokumentów księgowych;Obsługa klienta;

Data publikacji: 2018-09-13

Lokalizacja: Tychy (śląskie)

Pracodawca: OLCZAK LESZEK KANCELARIA PODATKOWA OLTAX

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
K. Darwina 25/7A, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Rozliczanie dokumentów księgowych;Obsługa klienta;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.09.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie mile widziane kierunkowe, 5 lat doświadczenia w biurze rachunkowym w dziale księgowości (księgi podatkowe) mile widziana znajomość programu Comer Optima, bardzo dobra obsługa komputera (WORD, WXCEL), umiejętność obsługi urządzeń biurowych, znajomość księgowości (księgi podatkowe)

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy: OLCZAK LESZEK KANCELARIA PODATKOWA OLTAX

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Adres pracodawcy:
K. Darwina 25/7A, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - życiorys zawodowy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: ul. K. Darwina 25 m. 7A, 43-100 Tychy, Godziny : w godzinach od 9:00-15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Tychy

Gmina pracodawcy: Tychy

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Tychy

Ulica pracodawcy: K. Darwina

Numer budynku pracodawcy: 25

Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.09.2018

Data dodania oferty pracy: 13.09.2018

Oferta pracy ważna do: 31.10.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Koordynacja sprzeedaży produktów, przygotowywanie raportów ze sprzedaży, kontrola nad terminowością dostaw produktów. Praca pn-pt 8-16
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Bełchatów (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

obsługa komputera, prowadzenie korespondencji e- mailowej, obsługa wózka paletowego, obsługa klienta, sporządzanie ofert.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - do 2 000 PLN

Przygotowywanie ofert dla klientów, obsługa strony internetowej , tworzenie plakatów, ulotek, nadzór stanów magazynowych, przygotowywanie zamówień, praca na programie Microsoft Dynamics, prowadzenie sprw organizacyjnych/urzędy, firmy kurierskie, itp/
kontakt przez PUP - 2017-05-20 - Wiślina (pomorskie)

PRACOWNIK TERENU - od 2 100 PLN

OBSŁUGA WÓZKA AKUMULATOROWEGO, TRANSPORT ODPADÓW MEDYCZNYCH I KOMUNALNYCH, WAŻENIE ODPADÓW, TRANSPORTOWANIE ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, MEDYCZNYCH, MEBLI I INNYCH - WÓZKIEM PLATFORMOWYM.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, PRACA ZESPOŁOWA, KREATYWNOĄŚĆ, PRAWO JAZDY B LUB T,KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, UPRAWNIENIA NA WÓZKI AKUMULATOROWE, DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE WÓZKÓW I INNYCH SPRZĘTÓW.MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ ZLECENIE
SAMODZIELNY PUBLICZNY WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W SZCZECINIE - 2018-01-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - do 2 500 PLN

Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe; 1-2 lata doświadczenia w prowadzeniu sklepu internetowego; praktyczna wiedza z zakresu e-commerce (reklamy internetowej, sprzedaży internetowej, google adwords); doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu akcji i kampanii marketingowych; prowadzenie działań marketingowych i kampanii reklamowych; udział we wprowadzaniu nowej marki na rynek; realizacja założonych celów oraz ich monitoring; analizowanie działalności konkurencji; współpraca z handlowcami; raportowanie; Dwie zmiany; Miejsce pracy: Gliwice
TALENT PARTNERS HUBERT BOJARCZUK - 2016-01-22 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS KONTROLINGU - od 6 000 PLN

Kontrola wyceny stanów magazynowych w jednostkach na Ukrainie, Rosji, USA. Przygotowanie analiz, raportów, dat sprzedaży i zużycia surowców. Kontakt z pracodawcą mailowy.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZOOTECHNIKI/STAŻYSTA SPECJALISTA DS. ZOOTECHNIKI - od 2 100 PLN

Obsługa rolników, prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego w zakresie technologii produkcji rolniczej – produkcja zwierzęca; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych, współpraca z władzami samorządowymi, instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz rolnictwaGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę poprzedzona okresem próbnymWymiar etatu: pełen wymiar czasu pracyLiczba godzin pracy w tygodniu: 40Wymagane dokumenty:1. CV2. list motywacyjny3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych poświadczone własnoręcznym podpisem, o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego (DODR) ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, dla celów obecnej i przyszłych rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. zootechniki/stażysty specjalisty ds. zootechniki uruchomionych w ciągu 36 miesięcy od daty przesłania mojej aplikacji, prowadzonych na potrzeby DODR, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm. Podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.Dokumenty proszę przesyłać w terminie do 16.04.2018 r. na adres mailowy: kadry (at) dodr.pl, bądź listownie na poniżej podany adres:Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiuul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - do 2 500 PLN

zarządzanie kadrami, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowejpraca na umowę zlecenie 160 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - czas nieokreślonyoferta dostepna w sali Eoferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM W DZIAŁ HANDLOWYM (212 REFDO30R.Ż.) - od 2 000 PLN

Oferta w ramach refundacji wynagrodzenia dla bezrob. do 30r.ż.Utrzymywanie kontaktów oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Stara Wieś (mazowieckie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Obsluga klienta, sporządzanie wycen, obsluga posprzedazowa. Branża budowlana. Wynagrodzenie podstawowe + premia za pełny przepracowany miesiąc. Praca wgodzinach od 7.00 do 15.00 i od 9.00 do 17.00.
IN MANEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-05 - Byków (dolnośląskie)

OPERATOR MASZYN ROLNICZYCH - od 925 PLN

obsługa maszyn rolniczych,wykonywanie prac polowych z obsługą maszyn,nadzór nad innymi pracownikami,mile widziane doświadczenie w zawodzie,wykształcenie średnie,biegła znajomość j.ukraińskiego oraz rosyjskiego w celu porozumiewania się z innymi pracownikami
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Olszowa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - od 2 500 PLN

Sprawdzanie jakości wyrobów
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. BUŁGARSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE - od 3 500 PLN

bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)

Specjalista ds. planowania i transportu - -

Media Expert Planowanie oraz koordynowanie realizacji zamówień do sklepów
Współpraca z firmami transportowymi; sprzedaż ładunków poprzez giełdy transportowe
Rozliczanie czasu pracy kierowców; rozwiązywanie bieżących problemów transportowych
Tworzenie zestawień i przygotowywanie raportów w MS Excel
Media Expert - 2016-03-10 - Centrala Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ZWIĄZANYCH Z JAKOŚCIĄ I KLASYFIKACJĄ PRODUKTU (OBŁOGU DĘBOWEGO) - od 12 PLN

selekcjonowanie obłogu dębowego na poszczególne klasy wg wymagań klienta
PPHU BOLIŃSKI - 2016-05-05 - Skrzynki (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ I ADMINISTRACJI - od 2 000 PLN

prace administracyjne w biurze fundacji, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Ciechanów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 13 PLN

wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej danej firmy, sprzedaż produktu finalnego
BROWAR RECRAFT Sp. z o.o - 2017-10-09 - Świętochłowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA KANDYDATÓW - od 3 900 PLN

wsparcie procesów rekrutacyjnych, identyfikacja i wyszukiwanie kandydatów za pomocą mediów społecznościowych i portali pracy, zarządzanie aplikacjami kandydatów w systemie rekrutacyjnym, selekcja kandydatów pod kątem określonych wymagań, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z z kandydatami, obsługa kandydatów oraz kontakt z klientem, przygotowanie ogłoszeń o pracę
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH (O) - do 2 500 PLN

kontakty z klientami zagranicznymi, tłumaczenia
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 500 PLN

Nawiązywanie kontaktów zagranicznych, pozyskiwanie nowych klientów. Sprzedaż towaru na rynku warzywniczym.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Borzęcin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH - od 2 500 PLN

samodzielna obsługa klienta, pozyskiwanie klienta, wprowadzanie do systemu bankowego danych.
BIURO RACHUNKOWE. MIEDZIOWE CENTRUM USŁUG "ABAKUS" MONIKA ŁUKOMSKA - 2018-08-08 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KLIENTÓW BIZNESOWYCH - od 2 200 PLN

Aktywne pozyskiwanie Klientów biznesowych, budowanie długofalowych relacji z Klientami, współpraca z Klientami w zakresie rozwiązań telekomunkacyjnych i teleinformatycznych, prowadzenie negocjacji handlowych, tworzenie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 500 PLN

Specjalista do spraw kadr i płac - Biuro w MALBORKU obliczanie wynagrodzeń pracowników i przekazywanie środków pieniężnych na ich konta, rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy, dyżurów i wyjść prywatnych,ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym oraz PFRON (sporządzanie deklaracji, naliczanie zobowiązań, dokonywanie wpłat),sporządzanie sprawozdań oraz innych informacji na potrzeby GUS,współpraca z Urzędem Pracy w zakresie aktualnych i przyszłych dotacji oraz dofinansowań,rozliczanie benefitów pracowniczych,przyjmowanie i odpowiadanie na pisma urzędowe, organizacja kontaktu na płaszczyźnie urząd firma, asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań.
KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-14 - Malbork (pomorskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY TECHNOLOGII I USŁUG INFORMATYCZNYCH - od 3 500 PLN

Przygotowanie ofert handlowych w języku angielskim, działanie związane z procesem sprzedaży hurtowej i detalicznej urządzeń produkowanych przez RoadProcessors - elektronicznych, używanych w motosporcie (sterowniki turbin, sterowniki chłodzenia, wyświetlacze parametrów silnika. Pozyskiwanie nowych i dbanie o stałych klientów firmy. Udział w targach międzynarodowych.
Marek Chorąży RoadProcessors - 2016-08-25 - Węgrzce Wielkie (małopolskie)