SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI Tychy oferta pracy OLCZAK LESZEK KANCELARIA PODATKOWA OLTAX
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie dokumentów księgowych;Obsługa klienta;
Data publikacji: 2018-09-13
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: OLCZAK LESZEK KANCELARIA PODATKOWA OLTAX
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:K. Darwina 25/7A, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie dokumentów księgowych;Obsługa klienta;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie mile widziane kierunkowe, 5 lat doświadczenia w biurze rachunkowym w dziale księgowości (księgi podatkowe) mile widziana znajomość programu Comer Optima, bardzo dobra obsługa komputera (WORD, WXCEL), umiejętność obsługi urządzeń biurowych, znajomość księgowości (księgi podatkowe)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: OLCZAK LESZEK KANCELARIA PODATKOWA OLTAX
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
K. Darwina 25/7A, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - życiorys zawodowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: ul. K. Darwina 25 m. 7A, 43-100 Tychy, Godziny : w godzinach od 9:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: K. Darwina
Numer budynku pracodawcy: 25
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.09.2018
Data dodania oferty pracy: 13.09.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
K/M
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja sprzeedaży produktów, przygotowywanie raportów ze sprzedaży, kontrola nad terminowością dostaw produktów. Praca pn-pt 8-16
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Bełchatów (łódzkie)
obsługa komputera, prowadzenie korespondencji e- mailowej, obsługa wózka paletowego, obsługa klienta, sporządzanie ofert.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie ofert dla klientów, obsługa strony internetowej , tworzenie plakatów, ulotek, nadzór stanów magazynowych, przygotowywanie zamówień, praca na programie Microsoft Dynamics, prowadzenie sprw organizacyjnych/urzędy, firmy kurierskie, itp/
kontakt przez PUP - 2017-05-20 - Wiślina (pomorskie)
OBSŁUGA WÓZKA AKUMULATOROWEGO, TRANSPORT ODPADÓW MEDYCZNYCH I KOMUNALNYCH, WAŻENIE ODPADÓW, TRANSPORTOWANIE ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, MEDYCZNYCH, MEBLI I INNYCH - WÓZKIEM PLATFORMOWYM.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, PRACA ZESPOŁOWA, KREATYWNOĄŚĆ, PRAWO JAZDY B LUB T,KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, UPRAWNIENIA NA WÓZKI AKUMULATOROWE, DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE WÓZKÓW I INNYCH SPRZĘTÓW.MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ ZLECENIE
SAMODZIELNY PUBLICZNY WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W SZCZECINIE - 2018-01-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe; 1-2 lata doświadczenia w prowadzeniu sklepu internetowego; praktyczna wiedza z zakresu e-commerce (reklamy internetowej, sprzedaży internetowej, google adwords); doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu akcji i kampanii marketingowych; prowadzenie działań marketingowych i kampanii reklamowych; udział we wprowadzaniu nowej marki na rynek; realizacja założonych celów oraz ich monitoring; analizowanie działalności konkurencji; współpraca z handlowcami; raportowanie; Dwie zmiany; Miejsce pracy: Gliwice
TALENT PARTNERS HUBERT BOJARCZUK - 2016-01-22 - Gliwice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola wyceny stanów magazynowych w jednostkach na Ukrainie, Rosji, USA. Przygotowanie analiz, raportów, dat sprzedaży i zużycia surowców. Kontakt z pracodawcą mailowy.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Obsługa rolników, prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego w zakresie technologii produkcji rolniczej – produkcja zwierzęca; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych, współpraca z władzami samorządowymi, instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz rolnictwaGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę poprzedzona okresem próbnymWymiar etatu: pełen wymiar czasu pracyLiczba godzin pracy w tygodniu: 40Wymagane dokumenty:1. CV2. list motywacyjny3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych poświadczone własnoręcznym podpisem, o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego (DODR) ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, dla celów obecnej i przyszłych rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. zootechniki/stażysty specjalisty ds. zootechniki uruchomionych w ciągu 36 miesięcy od daty przesłania mojej aplikacji, prowadzonych na potrzeby DODR, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm. Podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.Dokumenty proszę przesyłać w terminie do 16.04.2018 r. na adres mailowy: kadry (at) dodr.pl, bądź listownie na poniżej podany adres:Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiuul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
zarządzanie kadrami, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowejpraca na umowę zlecenie 160 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - czas nieokreślonyoferta dostepna w sali Eoferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta w ramach refundacji wynagrodzenia dla bezrob. do 30r.ż.Utrzymywanie kontaktów oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Stara Wieś (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
Obsluga klienta, sporządzanie wycen, obsluga posprzedazowa. Branża budowlana. Wynagrodzenie podstawowe + premia za pełny przepracowany miesiąc. Praca wgodzinach od 7.00 do 15.00 i od 9.00 do 17.00.
IN MANEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-05 - Byków (dolnośląskie)
obsługa maszyn rolniczych,wykonywanie prac polowych z obsługą maszyn,nadzór nad innymi pracownikami,mile widziane doświadczenie w zawodzie,wykształcenie średnie,biegła znajomość j.ukraińskiego oraz rosyjskiego w celu porozumiewania się z innymi pracownikami
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Olszowa (mazowieckie)
Sprawdzanie jakości wyrobów
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie oraz koordynowanie realizacji zamówień do sklepów
Współpraca z firmami transportowymi; sprzedaż ładunków poprzez giełdy transportowe
Rozliczanie czasu pracy kierowców; rozwiązywanie bieżących problemów transportowych
Tworzenie zestawień i przygotowywanie raportów w MS Excel
Media Expert - 2016-03-10 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
selekcjonowanie obłogu dębowego na poszczególne klasy wg wymagań klienta
PPHU BOLIŃSKI - 2016-05-05 - Skrzynki (wielkopolskie)
prace administracyjne w biurze fundacji, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Ciechanów (mazowieckie)
wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej danej firmy, sprzedaż produktu finalnego
BROWAR RECRAFT Sp. z o.o - 2017-10-09 - Świętochłowice (śląskie)
wsparcie procesów rekrutacyjnych, identyfikacja i wyszukiwanie kandydatów za pomocą mediów społecznościowych i portali pracy, zarządzanie aplikacjami kandydatów w systemie rekrutacyjnym, selekcja kandydatów pod kątem określonych wymagań, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z z kandydatami, obsługa kandydatów oraz kontakt z klientem, przygotowanie ogłoszeń o pracę
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kraków (małopolskie)
kontakty z klientami zagranicznymi, tłumaczenia
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Tarnów (małopolskie)
Nawiązywanie kontaktów zagranicznych, pozyskiwanie nowych klientów. Sprzedaż towaru na rynku warzywniczym.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Borzęcin (dolnośląskie)
samodzielna obsługa klienta, pozyskiwanie klienta, wprowadzanie do systemu bankowego danych.
BIURO RACHUNKOWE. MIEDZIOWE CENTRUM USŁUG "ABAKUS" MONIKA ŁUKOMSKA - 2018-08-08 - Lubin (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie Klientów biznesowych, budowanie długofalowych relacji z Klientami, współpraca z Klientami w zakresie rozwiązań telekomunkacyjnych i teleinformatycznych, prowadzenie negocjacji handlowych, tworzenie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr i płac - Biuro w MALBORKU obliczanie wynagrodzeń pracowników i przekazywanie środków pieniężnych na ich konta, rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy, dyżurów i wyjść prywatnych,ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym oraz PFRON (sporządzanie deklaracji, naliczanie zobowiązań, dokonywanie wpłat),sporządzanie sprawozdań oraz innych informacji na potrzeby GUS,współpraca z Urzędem Pracy w zakresie aktualnych i przyszłych dotacji oraz dofinansowań,rozliczanie benefitów pracowniczych,przyjmowanie i odpowiadanie na pisma urzędowe, organizacja kontaktu na płaszczyźnie urząd firma, asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań.
KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-14 - Malbork (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie ofert handlowych w języku angielskim, działanie związane z procesem sprzedaży hurtowej i detalicznej urządzeń produkowanych przez RoadProcessors - elektronicznych, używanych w motosporcie (sterowniki turbin, sterowniki chłodzenia, wyświetlacze parametrów silnika. Pozyskiwanie nowych i dbanie o stałych klientów firmy. Udział w targach międzynarodowych.
Marek Chorąży RoadProcessors - 2016-08-25 - Węgrzce Wielkie (małopolskie)