SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY Byków oferta pracy IN MANEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Obsluga klienta, sporządzanie wycen, obsluga posprzedazowa. Branża budowlana. Wynagrodzenie podstawowe + premia za pełny przepracowany miesiąc. Praca wgodzinach od 7.00 do 15.00 i od 9.00 do 17.00.
Data publikacji: 2016-09-05
Lokalizacja: Byków (dolnośląskie)
Pracodawca: IN MANEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:UL. WROCŁAWSKA 101A, 55-095 Byków, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsluga klienta, sporządzanie wycen, obsluga posprzedazowa. Branża budowlana. Wynagrodzenie podstawowe + premia za pełny przepracowany miesiąc. Praca wgodzinach od 7.00 do 15.00 i od 9.00 do 17.00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + premia za cały przepracowany miesiąc
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Byków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Długołęka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.09.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sprzedawca* (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejetność obsługi klienta, obsługi programu GT, obsługa komputera. Wymagane 2 lata doświadczenia w branzy budowlanej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
IN MANEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
UL. WROCŁAWSKA 101A, 55-095 Byków, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wymagane 2 lata doswiadczenia w branży handlowej i budowlanej, obsluga klienta, obsluga programu Subiekt GT, obsluga komputera
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wrocławski
Gmina pracodawcy: Długołęka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Byków
Ulica pracodawcy: UL. WROCŁAWSKA
Numer budynku pracodawcy: 101A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 05.09.2016
Oferta pracy ważna do: 04.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie nowych klientów z rynku UE oraz rynku azjatyckiego, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż. Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe, obsługa komputera, znajomość rynku azjatyckiego i UE, prawo jazdy kat. B, min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży- na podobnym stanowisku, dobra znajomość jęz: angielskiego i hindi.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Lublin (lubelskie)
Zadania na stanowisku: - obsługa klientów (bezpośrednia, mailowa i telefoniczna) - sprzedaż wycieczek, miejsc hotelowych, polis turystycznych i innych produktów z naszej oferty - realizacja planów sprzedażyPracodawca oczekuje: - pozytywnego nastawienia i motywacji - doświadczenia w sprzedaży usług turystycznych (mile widziani rezydenci i pasjonaci podróży) - nastawienia pro sprzedażowego i pro klienckiego, inicjatywy w kontakcie z Klientem; praca w godz. 9-17; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 14-16
P.H.U. Wito-Tur Tomasz Wiśniewski - 2016-06-13 - Słupsk (pomorskie)
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej wewspółpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpraca z zewnętrznymi partnerami firmy wramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.Miejsce pracy: siedziba firmy, w terenie, także praca zdalna
SILENT RIVER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Sude & Suder sp. z o.o. - 2016-01-22 - Częstochowa (śląskie)
OFERTA PRACY Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z BHP itp, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, utrzymywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządzanie dokumentacji. Wymagania: wykształcenie średnie, komunikatywna znajomość j. angielskiego, prawo jazdy kat. B.
MARZENA RZEPIŃSKA, F.H. 'AS BHP' - 2017-02-06 - Gdynia (pomorskie)
sporządzanie umów najmu użyczenia , obsługa zamówień Publicznych, kontrola realizacji umów, na usługi infrastrukturalne , analiza rynku usługodawców i weryfikacja warunków współpracy z dostawcami usług, bieżąca pomoc w codziennej obsłudze kancelaryjno- biurowej .
RZESZOWSKI DOM KULTURY - 2017-03-02 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klientów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Żołędowo (kujawsko-pomorskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane,opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego,przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów, na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 5 lat pracy (umowa o pracę) , przy wyższym 4 lata pracy (umowa o pracę). Znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego ( Dz U 2017 poz 1257),znajomość programów Word i Excel, obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-02-23 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, obsługa platform zakupowych, pozyskiwanie zleceń, sprzedaż produktów firmy, reprezentacja firmy na rynku
Carbo-Toka Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Tychy (śląskie)
Obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży, ewidencjonowanie
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Sieradz (łódzkie)
organizacja procesów produkcyjnych, tworzenie planów produkcyjnych w oparciu o aktualne zamówienia, optymalizacja procesów produkcyjnych w obszarze jakości i poziomu kosztów, podnoszenie efektywności procesu produkcji, wdrażanie rozwiązań pozwalających na optymalizację procesów produkcyjnych, nadzór nad sprawnym i bezawaryjnym funkcjonowaniem parku maszynowego, bezpośredni nadzór nad pracą pracowników produkcji, nadzór nad magazynem surowców i wyrobów gotowych, prowadzenie dokumentacji produkcyjnej zgodnie z przyjętymi normami, tworzenie raportów, rozliczanie zleceń produkcyjnych, wspólpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji procesu produkcji,wynagrodzenie do uzgodnienia
ACOUSTICS Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista do spraw utrzymania ruchu - technolog oczyszczalni ścieków, proponowane wynagrodzenie: 2500 zł - 3000 zł w okresie próbnym
Hydro Tech Sp z o o - 2017-06-27 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
e-mail: krapkowice (at) oodr.pl
Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie - 2015-11-20 - Krapkowice (opolskie)
specjalista ds. płac
HRK S.A. - 2016-12-02 - Poznań (wielkopolskie)
- Ewidencjonowanie, prowadzenie gospodarki substancjami kontrolowanymi. Pisanie sprawozdań. Wysyłanie sprawozdań do właściwych Urzędów. - Wynagrodzenie: 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Istnieje możliwość przejścia na pełny etat.- Praca na 1/2 etatu po 4 lub 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Doświadczenie NIE jest wymagana - > pracodawca zapewnia przyuczenie. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub francuskiego w stopniu średnim. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-204-18-09) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (al. Aleja Wojciecha Korfantego 125 A, 40-156 Katowice - TEREN GEOLOGII).
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KLIMATYZACYJNYCH Z SERWISEM HIROSS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówienia publicznego,sporządzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. euro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2018-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie i tworzenie dokumenmtacji technicznej, prawnej, rozliczeniowej zakładu wodociągów i kanalizacji, prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych
Pucka Gospodarka Komunalna sp. z o.o. - 2016-04-22 - Puck (pomorskie)
Obsługa partnerów handlowych w zakresie kalkulacji cenowych, doradztwo techniczne, przygotowywanie ofert handlowych.
"Tradycja" Fabryka Okien, Piotr Pis i Wspólnicy s.j. - 2016-04-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
-strzyżenie damskie,strzyżenie męskie, wykonywanie samodzielnie fryzur oraz koloryzacji
Przemysław Tyburczy Salon Fryzjerski Damsko-Męski ''PRZEMKO'' - 2018-05-10 - Rawicz (wielkopolskie)
OBSŁUGA TABLIC REKLAMOWYCH
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Wołów (dolnośląskie)
obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Babice Nowe (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa zamówień (przyjmowanie zamówień, obróbka zamówień, organizacja i logistyka wysyłek, rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami),- redagowanie opisów produktów,- przygotowywanie oraz obróbka zdjęć produktów,- zarządzanie stanami magzynowymi.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie sekretariatu szkoły, sprawy kadrowe - prowadzenie akt osobowych pracowników szkoły, prowadzenie spraw uczniowskich, korespondencja przychodząca i wychodząca - rejestr prowadzenie.
Niepubliczne Liceum Ogólnokształcące Szkoła Mistrzostwa Sportowego w Płocku Związku Piłki Ręcznej w Polsce - 2017-06-06 - Płock (mazowieckie)
Praca w terenie na sieci stacji Państwowej Służby Hydrologiczno-Metrologicznej. Nadzór i utrzymanie w pełnej sprawności infrastruktury pomiarowej sieci stacji PSHM. Realizacja programu pomiarowo-obserwacyjnego właściwego dla poszczególnych stacji PSHM. Prace remontowo-konserwacyjne na sieci stacji pomiarowych PSHM. Zadania inspecyjno-szkoleniowe - ciągły nadzór merytoryczny w zakresie kontroli jakości materiału obserwacyjno-pomiarowego. Zabezpieczenie reprezentatywności pomiarów meteorologicznych poprzez lokalizowanie stacji zgodnie z wymaganiem. Opracowanie hydrologicznego materiału pomiarowo-obserwacyjnego z sieci stacji PSHM lub innych zestawień danych historycznych stanowiących zasób systemów bazodanowych użytkowych w IMGW-PIB oraz przekazywanie ich ustalonych zakresach i terminach do komórek odpowiedzialnych za ww. zasoby danych. Praca w aplikacjach bazodanowych.
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej-Państwowy Instytut Badawczy - 2016-09-27 - Gdynia (pomorskie)
Aktywna obsługa klienta zagranicznego, przyjmowanie dostaw i ekspozycja towaru na sklepie, wystawianie i przyjmowanie dokumentów sprzedazowych w języku rosyjskim i angielskim, mozliwa praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Białystok (podlaskie)
Realizacja planów sprzedażowych dla stałych i nowo pozyskanych klientów, opracowywanie ofert handlowych i aplikowanie w akcjach przetargowych, stałe doskonalenie wiedzy branżowej i dbanie o rozwój własny i firmy.
P.P.H "LOGIS" Sp. z o.o. - 2016-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
Oferujemy:praca stacjonarna, stałe wynagrodzenie + system premiowy (motywacyjny system wynagrodzeń), możliwość zdobywania doświadczenia i poszerzania kompetencji, dobra atmosfera w pracy, dostosowanie godzin pracy do indywidualnych potrzebOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: pracaplonsk24 (at) wp.pl lub kontakt telefoniczny 508 449 531
B & E Group Sp. Cywilna Łukasz Polit Adam Chojnacki - 2017-01-04 - Płońsk (mazowieckie)