SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W BRANŻY TURYSTYCZNEJ Słupsk oferta pracy P.H.U. Wito-Tur Tomasz Wiśniewski
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W BRANŻY TURYSTYCZNEJ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Zadania na stanowisku: - obsługa klientów (bezpośrednia, mailowa i telefoniczna) - sprzedaż wycieczek, miejsc hotelowych, polis turystycznych i innych produktów z naszej oferty - realizacja planów sprzedażyPracodawca oczekuje: - pozytywnego nastawienia i motywacji - doświadczenia w sprzedaży usług turystycznych (mile widziani rezydenci i pasjonaci podróży) - nastawienia pro sprzedażowego i pro klienckiego, inicjatywy w kontakcie z Klientem; praca w godz. 9-17; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 14-16
Data publikacji: 2016-06-13
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: P.H.U. Wito-Tur Tomasz Wiśniewski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wczasowa 15a, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania na stanowisku: - obsługa klientów (bezpośrednia, mailowa i telefoniczna) - sprzedaż wycieczek, miejsc hotelowych, polis turystycznych i innych produktów z naszej oferty - realizacja planów sprzedażyPracodawca oczekuje: - pozytywnego nastawienia i motywacji - doświadczenia w sprzedaży usług turystycznych (mile widziani rezydenci i pasjonaci podróży) - nastawienia pro sprzedażowego i pro klienckiego, inicjatywy w kontakcie z Klientem; praca w godz. 9-17; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 14-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W BRANŻY TURYSTYCZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sprzedawca*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: P.H.U. Wito-Tur Tomasz Wiśniewski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Wczasowa 15a, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
b:
EFS RPO, oferta skierowana do kobiet powyżej 30 r.ż. zarejestrowanych w PUP Słupsk
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Godziny : 14-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Ustka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ustka
Ulica pracodawcy: Wczasowa
Numer budynku pracodawcy: 15a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 13.06.2016
Oferta pracy ważna do: 13.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wsparcie sprzedaży, kontakt z klientem, obsługa biura; biegła znajomość j. niemieckiego; miejsce pracy: do końca 2016 r. - Gliwice - następnie - Olszowa
REKERS POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA GLIWICE - 2016-02-17 - Gliwice (śląskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kluczbork (opolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie zamówień i prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KRAKOWIE - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
Koordynacja projektów unijnych.
"CE LINGUA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-16 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta i sklepu internetowego; bieżący monitoring rynku i konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów w języku angielskim i portugalskim, bieżący kontakt telefoniczny i w formie pisemnej z klientem obcojęzycznym: Portugalia, Brazylia; w języku portugalskim.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Łódź (łódzkie)
-przygotowywanie stanowiska dot. decyzji środowiskowych-uzupełnienie, uaktulanie baz danych -pomoc przy przygotowaniu postępowaniń administacyjnych-przygotowanie wyposażenia do poboru prób-obsługa administacyjna
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Mielec (podkarpackie)
Strzyżenie damskie i męskie, farbowanie, balejage, trwała ondulacja itp. Ogólne prace fryzjerskie oraz dbanie o porządek w zakładzie.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Lubań (dolnośląskie)
- Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 4100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz. Do uzgodnienia (preferowane jak najszybciej).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub pokrewne, filologicznym (angielska, węgierska). Doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO będzie dodatkowym atutem. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym. Wymagana znajomość języka węgierskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Katowice (śląskie)
Tworzenie raportów w Cognos Reports, Rozwijanie funkcjonalności raportowania, panelu narzędziowego, optymalizowania (tuning) raportów, sprawdzania poprawności danych; Rozwijanie algorytmów oraz procesów ETL.Jedna zmiana, umow ana czas określony.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Wrocław (dolnośląskie)
-
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "STAL-BUD" Janusz Drozdalski, Hieronim Będzitko s.c. - 2016-10-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie czynności ślusarskich w ramach napraw maszyn i urządzeń, przezbrajanie, uruchamianie i obsługa maszyn, samodzielna praca na maszynach frezarskich i tokarskich, kontrola jakości produkowanych części, obróbka detali jednostkowych, wykonywanie detali zgodnie z rysunkiem technicznym, wykonywanie prac spawalniczych.
ODLEWNIA ŻELIWA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-20 - Zawiercie (śląskie)
Wystawianie faktur sprzedaży,weryfikacja faktur zakupowych pod względem formalno- rachunkowym,wprowadzanie przelewów do systemu bankowości elektronicznej,rozliczanie inwentaryzacji miesięcznych i rocznych,bieżąca kontrola nalezności, współpraca z biurem rachunkowym. Praca w godzinach 8-16
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2017-01-25 - Opole (opolskie)
obsługa klientów hurtowych (firma jest hurtownią odzieży) głównie obywateli Turcji
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Raszyn (mazowieckie)
wdrażanie systemów informatycznych wspomagających zarządzanie firmą.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- sprawdzenie dowodów księgowych pod względem formalnorachunkowym,- sporządzanie dokumentów (dowodów) księgowych,- dekretowanie dokumentów księgowych,- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z zasadami (polityką) rachunkowości,- analizowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu należności,- prowadzenie ewidencji wyposażenia i środków trwałych,- obliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie wymaganych informacji o składnikach wynagrodzeń pracowników,- rozliczanie inwentaryzacji,- prowadzenie niezbędnej ewidencji pozabilansowej,- archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych, płacowych i innych nośników informacji księgowych,- gromadzenie informacji oraz prowadzenie ewidencji niezbędnych do rozliczeń podatkowych- obliczanie i rozliczanie podatków od osób prawnych i osób
Biuro rachunkowe Joanna Tomaszewska - 2016-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie albumów muzycznych w języku angielskim, praca w programie MS EXCEL. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy.
REHEGOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Bielsko-Biała (śląskie)
Praca w branży instrumentów muzycznych: prowadzenie korespondencji handlowej międzynarodowej i krajowej, kontakty z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi. Możliwe wyjazdy służbowe w delegacje krajowe i zagraniczne. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Kętach. Proponowane wynagrodzenie 2500 zł brutto miesięcznie + premia.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2017-09-20 - Kęty (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, GUS, PFRON, rozliczanie zajęć komorniczych i prowadzenie korespondencji w tym zakresie, tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne
Eurocent Spółka Akcyjna - 2016-10-17 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie i koordynacja działalności firmy w celu uzyskania jej optymalnej efektywności i rentowności, planowanie i prowadzenie polityki firmy ,formułowanie celów oraz nadzór nad podległymi pracownikami, rzetelne wykonywanie zaleceń Zarządu Spółki, zdobywanie nowych rynków oraz zwiększenie udziałów rynkowych w strategicznych jego segmentach, terminowe i ścisłe rozliczanie się z powierzonych zadań, należyta dbałość.
Zakład Mechaniki Precyzyjnej KRYZBYT sp. z o.o. - 2016-06-10 - Bieruń (śląskie)
Organizacja odpraw celnnych przy importach,eksportach i tranzytach towarów.Dokonywanie odpraw celnych.
IndiGGo Sp.z o.o. - 2017-04-28 - Siedlce (mazowieckie)
rozliczanie czasu pracy kierowców, fakturowanie, prace biurowe
ZUW URBEX sp. z o.o. Oddział w Osieku - 2016-06-07 - Lubin (dolnośląskie)
Ogół czynności związanych z zatrudnianiem oraz zwalnianiem pracowników oraz zleceniobiorców, tj. sporządzanie umów, prowadzenie spraw i akt osobowych pracowników Spółki, ich wyróżniania oraz prowadzenie ewidencji porządkowej i dyscyplinarnej, sporządzanie świadectw pracy oraz pracy w warunkach szczególnych.Prowadzenie rejestru pracowników zwolnionych i zatrudnionych. Kierowanie pracowników na badania profilaktyczne.Współpraca z PUP, tj. realizacja i nadzór trwających umów.Prowadzenie komputerowej ewidencji danych osobowych pracowników oraz ich nieobecności.Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę (współpraca z ZUS).Prowadzenie rozliczeń z ZUS (zgłaszanie oraz wyrejestrowywanie pracowników oraz członków ich rodzin, ZUS ZSWA, IWA).Sporządzanie ogłoszeń dot. naboru na wolne stanowiska.Archiwizacja dokumentów kadrowych, sporządzanie sprawozdań, zestawień na potrzeby Spółki i GUS.Stały monitoring zmian przepisów prawa.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Szczecinku Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
"Raster" - 2016-04-19 - Kielce (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Luboń (wielkopolskie)
- tłumaczenie ustne i pisemne dokumentów oraz rozmów z języka rosyjskiego lub ukrainskiego na j. polski,- tłumaczenia ustne i pisemne dokumentów oraz rozmów z języka polskiego na język rosyjski lub ukraiński,- bierząca obsługa pracowników z Ukrainy i Białorusi,- praktyczna znajomość procedur związanych z pobytem i zatrudnieniem oraz otrzymaniem wizy w celu zatrudnienia cudzoziemców z Ukrainy i Białorusi i obowiązujących oraz praktyczne zajmowanie się wszelkimi obowiązkami z tego wynikajacymi, osobisty i telefoniczny kontakt z urzędami,- przygotowanie dokumentacji rekrutacyjnej oraz związanej z pobytem i zatrudnieniem cudzoziemca,- kontakt z agencjami zatrudnienia na terenie Ukrainy i Białorusi,- pomoc w tłumaczeniu spraw związanych ze spedycją i transportem w relacji spedytor kierowca, sprawozdawczość wewnętrzna, inne polecenia wykonywane na polecenie pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Świebodzin (lubuskie)