SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 400 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów w języku angielskim i portugalskim, bieżący kontakt telefoniczny i w formie pisemnej z klientem obcojęzycznym: Portugalia, Brazylia; w języku portugalskim.
Data publikacji: 2017-10-18
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie dokumentów w języku angielskim i portugalskim, bieżący kontakt telefoniczny i w formie pisemnej z klientem obcojęzycznym: Portugalia, Brazylia; w języku portugalskim.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
portugalski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : Biegła obsługa programu SAP
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 18.10.2017
Oferta pracy ważna do: 01.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Procesowanie i realizacja zamówień internetowych w systemie, obsługa telefoniczna klienta, udzielanie informacji, doradztwo, sprzedaż, aktualizowanie oferty produktowej, przygotowanie produktów do wysyłki, realizowanie i monitorowanie procesu wysyłania i odbierania przesyłek, pozycjonowanie sklepu w porównaniu cen i wyszukiwarkach internetowych.
OPENNANO POLSKA Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Wieliczka (małopolskie)
- planowanie procesu produkcji - nadzorowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników oraz szkolenie i wdrażanie nowo zatrudnionych- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników produkcyjnych- przygotowanie zestawień stanowisk produkcyjnych oraz instrukcji stanowiskowych- nadzorowanie obiegu dokumentacji produkcyjnej, opracowywanie oraz aktualizacja dokumentacji konstrukcyjnej i technologicznej- nadzorowanie nad wdrażaniem nowych technologii- nadzór nad przestrzeganiem zasad BHPPraca w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
Profil Krystyna i Paweł Kosowicz S. J. - 2016-07-06 - Słupsk (pomorskie)
- obsługa nieruchomości na rynku pierwotnym,- przygotowanie i prezentacja ofert handlowych,- organizacja spotkań oraz prowadzeni prezentacji i Klientów,- przygotowanie ofert,- zawieranie umów,- administrowanie zawartymi umowami,- posprzedażna obsługa klienta,- aktywne pozyskiwanie klientów.czas pracy 09.00-17.00
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Mielec (podkarpackie)
praca z koordynatorami transportu, przygotowywanie zestawień, raportów, uzupełnianie dokumentów, wprowadzanie i weryfikacja danych o przesyłkach, wyjaśnianie raportów i interwencji dotyczących rozliczeń. Praca na pełen etat od 14-22
Agencja Pracy Czasowej TempusA Aneta Król - 2017-09-01 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie książek obiektów, organizowanie przeglądów budynków i instalacji, nadzór nad stanem technicznym budynków i bezpieczeństwem zbiorów, sporządzaniue kosztorysów robót budowlanych, itp.Praca w wymiarze 1/2 etatu w godz. 8.00-16.00 ( 4-8 godzin dziennie ), praca w Siedlcach oraz wyjazdy do oddziałów w Kotuniu, Treblince, Dąbrowie.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Siedlce (mazowieckie)
kontrola zbieżności i geometrii pojazdów ciężarowych
KRZYSZTOF GUSZPIT KMG - 2018-02-05 - Zielona Góra (lubuskie)
Wystawianie zleceń transportowych i spedycyjnych. Wystawianie faktur sprzedaży na zrealizowane usługi transportowe. Kompletowanie całej dokumentacji spedycyjnej. Rozliczenie delegacji kierowcy. Wysyłanie korespondencji e:mailem i w punkcie pocztowym. Pilnowanie terminów płatności oraz wprowadzanie do systemy faktur zakupu.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Obsługa zamówień.Przygotowanie ofert i wyceny towarów.Tworzenie ofert handlowych.
FIRMA HANDLOWA KINGMAN Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Klęczany (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Sporzadzanie list płac, rozliczenia deklaracji z ZUS, US. Obsługa programu płatnik, sporządzanie zestawień i raportów.Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe min. 1 rok. Wynagrodzenie brutto 1850zł.
Hotel Amax s.c. - 2016-05-05 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie ofert przetargowych, nadzór i wdrażanie umów zawartych w przetargach, kompletowanie dokumentacji przetargów
PW Krystian Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Przysucha (mazowieckie)
zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu, , koordynowanie prac miedzy działami związanymi z realizacją inwestycji technicznych, sporządzanie raportów, negocjowanie kontaktów związanych z inwestycjami, zarządzanie środkami trwałymi wynikającymi z prowadzenia inwestycji technicznych, zamawianie i odbiór usług oraz materiałów związanych z inwestycjami, prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych inwestycji, udział w audytach
kontakt przez OHP - 2016-02-05 - Namysłów (opolskie)
PRZYGOTOWYWANIE I DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH ORAZ OFERT HANDLOWYCH.POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW NA RYNKACH WSCHODNICH (AZJA - INDIE, PAKISTAN).
INDO-EURO IMPORT EXPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2017-05-18 - Łódź (łódzkie)
sporządzanie raportów i zestawień finansowych oraz statystycznych; analiza kont księgowych pod względem realności sald rozrachunków i prawidłowości; uzgadnianie rzeczywistego stanu aktywów i pasywów z danymi księgowymi
CAOLIN Sp. z o.o. - 2015-12-18 - Opoczno (łódzkie)
Prowadzenie spraw o wydanie pozwolenia wodnoprawnego, spraw dot. urządzeń wodnych, stref ochronnych itp, analiza przepisów prawa w zakresie prowadzonych spraw. Praca w Sandomierzu na jedną zmianę w godz. 7-15
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie - 2018-09-10 - Sandomierz (świętokrzyskie)
a)pozyskiwanie środków pomocowych w ramach programów realizowanych z Funduszu Pracy, Unii Europejskiej, oraz innych w zależności od potrzeb.b) opracowywanie projektów, planowanie, monitorowanie, weryfikacja, rozliczanie, promocja, zarządzanie.c) Współudział w rekrutacji uczestników projeku.d) Przygotowywanie dokumentów do refundacji kosztów.e) Sporządzanie wniosków o płatność, potwierdzenie kwalifikalności poniesionych kosztów.f) Kontrola i monitoring, korekty wniosków, raporty z realizacji projeku.g) Ocena końcowa efektó projektu, archiwizacja dokumentów.h) marketing usług urzędu pracy.i) Współpraca ze wszystkimi stanowiskami pracy w PUP.j) Wprowadzanie danych do systemu informatycznego oraz sporządzanie sprawozdań statystycznych.
Powiatowy Urząd Pracy - 2016-07-12 - Wołów (dolnośląskie)
jakościowe łączenie elementów skrzyń wg. rysunku technicznego
"KADOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-02 - Miłków (dolnośląskie)
Tworzenie bazy danych klientów firmy, zbieranie zamówień w języku rosyjskim i ukraińskim, tworzenie dokumentacji formy, utrzymywanie kontakórw z ukraińskojęzycznymi i rosyjskojęzycznymi klientami oraz pracownikami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Łódź (łódzkie)
- kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy- wyszukiwanie potencjalnych klientów zainteresowanych produktami firmy- przygotowywanie materiałów reklamowych dla produktów firmy- promocja produktów fimry w Internecie, w tym w mediach społeczniościowych
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizacja rachunkowości w przedsiębiorstwie , organizacja dokumentów księgowych, wprowadzanie faktur do programu księgowego, archiwizacja dokumentów. Praca w godz. od 8,00 do godz. 16,00
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Borkowo (pomorskie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
sprzedaż kosmetyków, obsługa klientów, praca na komputerze, analiza sprzedaży, zamawianie towarów u dostawców, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Głogów (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Zaścianki (podlaskie)
obsługa sekretariatu, rozliczanie zleceń produkcyjnych, wprowadzanie dokumentów do programu magazynowo-księgowego, wstępna dekretacja dokumentów i przygotowanie do działu księgowego, nadzór nad listami obecności pracowników
H&S STEEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-17 - Machnacz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane dwuletnie doświadczenie zawodowe; bardzo dobra znajomość jęż. niemieckiego w mowie i piśmie; łatwość w nawiązywaniu relacji z klientem; zakres obowiązków: kontakt telefoniczny z klientem, pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z działem logistyki, współtworzenie materiałów marketingowych i ofert sprzedazowych;umowa na czas określony; miejsce pracy Gliwice ul. Oświęcimska 51K;
FIRMA HANDLOWA JEST - 2017-03-07 - Gliwice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne opracowywanie kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego; prace związane z zawieraniem umów i porozumień dot. zakupów towarów i usług, wynajmu pomieszczeń.
Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu - 2017-10-26 - Nowy Targ (małopolskie)
-wsparcie klientów,-utrzymanie systemu,-wdrażanie systemu.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie ofert zgodnie z przepisami oraz wymogami dokumentów przetargowych, składanie zapytań ofertowych dotycz. robót branżowych, opracowywanie kosztorysów ofertowych; praca na terenie województwa Warmińsko-Mazurskiego (Korsze, Nidzica)
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Podlechy (warmińsko-mazurskie)
Opis stanowiskaObsługa informatyczna programu CND XL oraz ciągła optymalizacja działania pracy systemu ERP w firmie (COMARCH CDN XL, BI, Optima,)Tworzenie raportów ze zbieranych przez system danychKonfiguracja i utrzymanie baz danych MS SQLStała współpraca z pozostałymi działami firmyObsługa wewnętrznej sieci komputerowej
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-02-26 - Wałcz (zachodniopomorskie)