SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg. programu stażu
Data publikacji: 2017-02-03
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg. programu stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2017
Data zakończenia pracy: 12.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: architektura, budownictwo, gosp. przestrzenna, prawo, historia,
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv i skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.02.2017
Data dodania oferty pracy: 02.02.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: brak wymagań;preferowane prawo jazdy kat.B; dwie zmiany; oferta również dla osób bez orzeczenia; miejsce pracy: Gliwice
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-12 - Gliwice (śląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
rozległe doświadczenie języka Java dla systemów korporacyjnych ( 4 lata lub więcej ), J2EF, architektura wielowarstwowa, JMS, duże doświadczenie w środowiskach wielowątkowych, duże doświadczeni w rozwoju bazy danych JDBC/ Oracle w kontekście rozwoju aplikacji Java, Spring – MVC i Web Services, Ramy testów jednostkowych (Junit, JMock), Continous Integration (Maven, Tempomat, TeamCity), duże doświadczenie pracy z użyciem wzorców projektowych, znajomość metodyk Agile 9preferowana znajomość Scrum), znajomość C # lub C ++
SMT Software Services Spółka Akcyjna - 2017-11-15 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
rozmowy handlowe, profesjonalne przygotowanie i prezentacja ofert, wyjazdy do klienta, przygotowywanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Ćwiklice (śląskie)
jw.
GRUPA CONTACTHOUSE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
1. zapewnienie ciągłości oczyszczania ścieków zgodnie w wymogami pozwolenia wodno-prawnego,2. zapewnienie właściwych parametrów technologicznych oczyszczalni,3. nadzór nad przyjętymi procesami oczyszczania ścieków poprzez kontrole właściwej eksploatacji maszyn i urządzeń związanych z procesem oczyszczania ścieków,4. nadzór nad przeprowadzaniem okresowych konserwacji zgodnie w obowiązującą dokumentacją techniczno-ruchową oraz utrzymanie ruchu wszystkich urządzeń i instalacji,5. udział w procesie usuwania awarii,6. nadzór i kontrola pracy pracowników oczyszczalni ścieków,7. udział w projektach i prowadzenie projektów inwestycyjnych, współpraca z organami administracji publicznej w zakresie pracy oczyszczalni ścieków,9. nadzór i kontrola nad wynikami badań w wykonywanych w laboratorium. Okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony - rok. Godziny pracy: 7.00- 15.00Pracodawca oferuje: wynagrodzenie w wysokości 5400 brutto, niezbędne narzędzia pracy, stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pakiet socjalny, interesującą i odpowiedzialną pracę w renomowanej firmie, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Wodociągi Ustka Sp. z o.o. - 2018-08-21 - Ustka (pomorskie)
j.w.
EWL Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola jakości produkowanych wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa klientów, aktywne prowadzenie sprzedaży produktów firmy, opracowanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami biznesowymi, realizowanie polityki handlowej firmy, uczestnictwo w targach/wyjazdach branżowych; wsparcie przy bieżących działaniach organizacyjnych
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek - 2016-09-20 - Poznań (wielkopolskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-04-26 - Rokocin (pomorskie)
Obsługa zmówień do dostawcy, poszukiwanie nowych dostawców, obsługa programu Vendo, wykonywanie innych obowiązków w dziale zakupów.
Zakład Artykułów Ściernych "Armes" Zadrużniak Sławomir - 2016-01-05 - Nisko (podkarpackie)
•ROZWÓJ SPRZEDAŻY NA WYZNACZONYM RYNKU.•REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.•AKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW Z SEKTORA B2B.•UMIEJĘTNE ANALIZOWANIE I MONITOROWANIE RYNKU, PRODUKTÓW, POTRZEB KLIENTÓW.•NEGOCJACJE WARUNKÓW WSPÓŁPRACY.•NADZÓR NAD KOMPLEKSOWĄ REALIZACJĄ TRANSAKCJI HANDLOWYCH, W TYM WINDYKACJA NALEŻNOŚCIMIEJSCE PRACY: ŁAŃCUT
Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984) - 2016-04-29 - Łańcut (podkarpackie)
nadzór nad przygotowaniem produkcji
PW SIMBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-06 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, tworzenie reklam, obsługa stron www., montaż filmów.Wymagana umiejętność obsługi komputera, mile widziane wykształcenie informatyczne, grafik komputerowy.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Sulejówek (mazowieckie)
Konserwacje i przeglądy, naprawa urządzeń mechanicznych.Sala b,f
ELDOS Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Wrocław (dolnośląskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, finanse i rachunkowość, prawo, administracja lub w zakresie zarządzania projektami, pozyskiwania funduszy unijnych/zewnętrznychb)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)3 letni staż pracyb)doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych krajowych i zagranicznychc)doświadczenie w zakresie opracowania wniosków aplikacyjnych w tym studiów wykonalności projektów komunalnychd)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020e)znajomość wytycznych: Szczegółowy opis osi priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 wersja 8.0 ( Dział I, Dział II.2, II.4, II.5, II.7, II9, II.10) oraz Podręcznik Wnioskodawcy Programu Interreg VA Rep Czeska Polska Wersja 3 ( Lista pojęć; pkt 1; 2; 3 A, B, C, D; 4A i D).II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyIII.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu marcu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych, na etapie inicjowania / aplikowania2)Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych na etapie zarządzania / wdrożenia / rozliczenia3)Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych na etapie zapewnienia trwałości i ewaluacji4)Prowadzenie czynności związanych z budżetem miasta w zakresie zadań realizowanych przez Wydział5)Aktualizacja prowadzonej przez Wydział podstrony internetowej Urzędu Miasta Racibórz dotyczącej przygotowywanych / zrealizowanych projektów Urzędu Miasta Racibórz 6)Monitorowanie, aktualizowanie oraz nadzór nad funkcjonowaniem Instrukcji przy pozyskiwaniu środków pomocowych w Urzędzie7)Udostępnianie dokumentów i udzielania odpowiedzi na pytania kontrolującym i audytującym w zakresie projektów współfinansowanych z funduszy europejskich i krajowych.V. Wymagane dokumenty:1.list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego,2.kwestionariusz osobowy,3.kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,4.kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy, o którym mowa w pkt. I ppkt 2a,5.kopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie, o którym mowa w pkt. I ppkt. 2b i 2c,6.oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych i nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,7.oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 902)8.oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,9.oświadczenie kandydata że posiada nieposzlakowaną opinię,10.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Druki oświadczeń i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Wytyczne, o których mowa w pkt. I ppkt. 2e dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I obejmować będzie test z wiedzy ogólnej z zakresu ustaw i wytycznych wymienionych w pkt. I ppkt. 2d i 2e Etap II obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-04-12 - Racibórz (śląskie)
negocjowanie cen towarów oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców, opieka nad istniejącymi dostawcami, nadzór nad współpracą z dostawcami, doskonalenie relacji z dostawcami i prowadzenie audytów dostawców, praca na pół etatu od poniedziałku do piątku w systemie dwuzmianowym w godz. 9-13, 13-17
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Reguły (mazowieckie)
Rozwój sprzedaży na wyznaczonym terenie, aktywne zdobywanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji i przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie realizacji zleceń od klientów.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "ELKABEL" S.J. - 2016-12-15 - Kielce (świętokrzyskie)
reprezentacja firmy w kontaktach polsko-tureckich
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Skawina (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie Klientów biznesowych, budowanie długofalowych relacji z Klientami, współpraca z Klientami w zakresie rozwiązań telekomunkacyjnych i teleinformatycznych, prowadzenie negocjacji handlowych, tworzenie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Segregacja i kontrola jakości kart plastikowych zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi.Odbiór kart plastikowych zmaszyn do wykrwaniaPakowanie kart plastikowych do pudełek i naklejanie etykiet.Staranne wypełnianie dokumentacji produkcyjnej.Dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie dokuemntów zgodnie z procedurami eksportowymi, utrzymywanie kontaktu z klientami i dostawcami - budowanie trwałych relacji, przygotowywanie ofert i zapytań ofertowych, prowadzenie korespondencji z kontrahentami zagranicznymi, ogranizacja transportu krajowego i zagranicznego
Geo-Poland Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż art.przemysłowych i budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Jednorożec (mazowieckie)
samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych, pozyskiwanie pracowników, budowanie i utrzymywanie relacji ze zleceniobiorcami, weryfikacja i selekcja kandydatów zgodnych z poszukiwanym profilem, budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów.
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-20 - Świdnica (dolnośląskie)
specjalista ds. sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prace porządkowe,drobne prace remontowe
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Nowa Słupia (świętokrzyskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)
-weryfikacja jakości produktów zgodnie z kartami kontrolnymi,-wypełnienie dzinnych zapisów kontrolnych w obrębie pionów działu,-wykonywanie pomiarów, przeprowadzanie testów,-przeprowadzanie dziennych Audytów linii,-tworzenie reklamacji wewnętrznych w przydadku znalezinia produktu lub półproduktu niezgodnego, błędu w procesie produkcji lub niewłaściwego składowania
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Bielawa (dolnośląskie)