PODINSPEKTOR DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH W WYDZIALE ROZWOJU Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH W WYDZIALE ROZWOJU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, finanse i rachunkowość, prawo, administracja lub w zakresie zarządzania projektami, pozyskiwania funduszy unijnych/zewnętrznychb)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)3 letni staż pracyb)doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych krajowych i zagranicznychc)doświadczenie w zakresie opracowania wniosków aplikacyjnych w tym studiów wykonalności projektów komunalnychd)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020e)znajomość wytycznych: Szczegółowy opis osi priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 wersja 8.0 ( Dział I, Dział II.2, II.4, II.5, II.7, II9, II.10) oraz Podręcznik Wnioskodawcy Programu Interreg VA Rep Czeska Polska Wersja 3 ( Lista pojęć; pkt 1; 2; 3 A, B, C, D; 4A i D).II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyIII.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu marcu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych, na etapie inicjowania / aplikowania2)Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych na etapie zarządzania / wdrożenia / rozliczenia3)Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych na etapie zapewnienia trwałości i ewaluacji4)Prowadzenie czynności związanych z budżetem miasta w zakresie zadań realizowanych przez Wydział5)Aktualizacja prowadzonej przez Wydział podstrony internetowej Urzędu Miasta Racibórz dotyczącej przygotowywanych / zrealizowanych projektów Urzędu Miasta Racibórz 6)Monitorowanie, aktualizowanie oraz nadzór nad funkcjonowaniem Instrukcji przy pozyskiwaniu środków pomocowych w Urzędzie7)Udostępnianie dokumentów i udzielania odpowiedzi na pytania kontrolującym i audytującym w zakresie projektów współfinansowanych z funduszy europejskich i krajowych.V. Wymagane dokumenty:1.list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego,2.kwestionariusz osobowy,3.kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,4.kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy, o którym mowa w pkt. I ppkt 2a,5.kopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie, o którym mowa w pkt. I ppkt. 2b i 2c,6.oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych i nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,7.oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 902)8.oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,9.oświadczenie kandydata że posiada nieposzlakowaną opinię,10.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Druki oświadczeń i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Wytyczne, o których mowa w pkt. I ppkt. 2e dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I obejmować będzie test z wiedzy ogólnej z zakresu ustaw i wytycznych wymienionych w pkt. I ppkt. 2d i 2e Etap II obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.
Data publikacji: 2017-04-12
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, finanse i rachunkowość, prawo, administracja lub w zakresie zarządzania projektami, pozyskiwania funduszy unijnych/zewnętrznychb)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)3 letni staż pracyb)doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych krajowych i zagranicznychc)doświadczenie w zakresie opracowania wniosków aplikacyjnych w tym studiów wykonalności projektów komunalnychd)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020e)znajomość wytycznych: Szczegółowy opis osi priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 wersja 8.0 ( Dział I, Dział II.2, II.4, II.5, II.7, II9, II.10) oraz Podręcznik Wnioskodawcy Programu Interreg VA Rep Czeska Polska Wersja 3 ( Lista pojęć; pkt 1; 2; 3 A, B, C, D; 4A i D).II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyIII.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu marcu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych, na etapie inicjowania / aplikowania2)Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych na etapie zarządzania / wdrożenia / rozliczenia3)Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych na etapie zapewnienia trwałości i ewaluacji4)Prowadzenie czynności związanych z budżetem miasta w zakresie zadań realizowanych przez Wydział5)Aktualizacja prowadzonej przez Wydział podstrony internetowej Urzędu Miasta Racibórz dotyczącej przygotowywanych / zrealizowanych projektów Urzędu Miasta Racibórz 6)Monitorowanie, aktualizowanie oraz nadzór nad funkcjonowaniem Instrukcji przy pozyskiwaniu środków pomocowych w Urzędzie7)Udostępnianie dokumentów i udzielania odpowiedzi na pytania kontrolującym i audytującym w zakresie projektów współfinansowanych z funduszy europejskich i krajowych.V. Wymagane dokumenty:1.list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego,2.kwestionariusz osobowy,3.kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,4.kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy, o którym mowa w pkt. I ppkt 2a,5.kopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie, o którym mowa w pkt. I ppkt. 2b i 2c,6.oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych i nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,7.oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 902)8.oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,9.oświadczenie kandydata że posiada nieposzlakowaną opinię,10.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Druki oświadczeń i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Wytyczne, o których mowa w pkt. I ppkt. 2e dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I obejmować będzie test z wiedzy ogólnej z zakresu ustaw i wytycznych wymienionych w pkt. I ppkt. 2d i 2e Etap II obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH W WYDZIALE ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2017
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko podinspektora ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych w Wydziale Rozwoju z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 24.04.2017 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2016 r. poz. 902) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 12.04.2017
Oferta pracy ważna do: 24.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PRACA NA MAGAZYNIE, PAKOWANIE TOWARU DO WYSYŁKI (PŁYTY MEBLOWE, BLATY, PŁYTY OSB, SKLEJKI)
MEBLE.PL SA - 2017-09-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca według ściśle określonych procedur i instrukcji. Zapewnienie terminowej realizacji zadań. Sortowanie i naprawa komponentów.
QUALITY AND HUMAN SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-27 - Legnica (dolnośląskie)
prace montażowe instalacji elektrycznych oraz automatyki przemysłowej
RS-SAP Systemy Automatyki Przemysłowej Skarżyński Robert - 2017-06-22 - Pieszyce (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Kotło - Pol Banasiak Zbigniew - 2016-07-01 - Gołuchów (wielkopolskie)
prowadzenie kadr i administracji, archiwum
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
zdobywani wiedzy na stanowisku pomocy kuchennej
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Wykonywanie zadań związanych z przygotowywaniem stali zbrojeniowej do montażu. Prace na terenie całego kraju.Data zatrudnienia: luty 2018
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Zabrze (śląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Węgrów (mazowieckie)
zadania remontowe i inwestycyjne prowadzone wg procedur i przepisów prawa w zakresie robót elektrycznych. Praca na pełen etat. w godzinach pon.:8-18; wt-czw.:8-16; pt:8-14
URZĄD GMINY RASZYN - 2017-11-10 - Nowe Grocholice (mazowieckie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Lipsko (mazowieckie)
obsługa maszyn sterownaych numerycznie, praca z rysunkiem technicznym, uzgadnianie wymiaru narzędzi, tworzenie programów dla nowych detali
BSB Poland Sp. z o.o. Ciechocin - 2017-05-24 - Ciechocin (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie towaru,zamawianie towaru, obsługa klienta, utrzymanie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Augustów (podlaskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego działającymi na terenie Miasta Płocka na rzecz jego mieszkańców, w tym:a)realizacja rocznych projektów współpracy Gminy-Miasto Płock z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,b)utrzymywanie stałych kontaktów z organizacjami pozarządowymi,c)udzielanie pomocy organizacyjnej i merytorycznej organizacjom pozarządowymi i innymi podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego,d)informowanie organizacji pozarządowych o przeprowadzanych otwartych konkursach ofert w zakresie realizacji zadań publicznych oraz innych możliwościach pozyskiwania funduszy,e)integracja środowiska organizacji pozarządowych, w tym: organizowanie imprez integracyjnych;f)użyczanie sal organizacjom pozarządowych i grupom nieformalnym,g)wsparcie promocyjne organizacji pozarządowych.2)realizacja zadań w ramach przygotowania i organizacji otwartych konkursów ofert, w tym:a)przygotowanie Zarządzeń Prezydenta Miasta w zakresie ogłaszania otwartych konkursów ofert na zadania publiczne realizowane przez organizacje pozarządowe organizowanych przez Pełnomocnika ds. Organizacji Pozarządowych,b)sprawdzenie i przygotowanie do oceny ofert złożonych przez organizacje pozarządowe w konkursach oraz w trybach pozakonkursowych,c)sprawdzanie pod względem formalnym ofert składanych przez organizacje pozarządowe,d)udział w komisjach konkursowych rozpatrujących oferty składane przez organizacje pozarządowe w ramach konkursów organizowanych przez Pełnomocnika ds. Organizacji Pozarządowych,e)udział w komisjach konkursowych oceniających oferty złożone przez organizacje pozarządowe w trybach pozakonkursowych,f)nadzór nad realizacją zadań publicznych realizowanych w ramach otwartych konkursów ofert przygotowanych przez Pełnomocnika ds. Organizacji Pozarządowych,g)nadzór nad realizacją zadań publicznych złożonych w ofertach w trybach pozakonkursowych przygotowanych przez Pełnomocnika ds. Organizacji Pozarządowych.3)obsługa administracyjno - biurowa Płockiej Rady Działalności Pożytku Publicznego, współpraca z komisjami dialogu obywatelskiego działającymi przy komórkach organizacyjnych Urzędu Miasta Płock.4)realizacja rocznego programu współpracy Gminy-Miasto Płock z organizacjami pozarządowymi poprzez współpracę z organizacjami pozarządowymi i komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płock.5)współpraca z sektorem pozarządowym szczebla ogólnopolskiego i wojewódzkiego w celu wspierania organizacji pozarządowych działających w Mieście Płocku.6)organizowanie i udział w szkoleniach i doradztwie oraz w seminariach, konferencjach, itp. w zakresie dotyczącym działalności organizacji pozarządowych.7)współpraca z administracją rządową i samorządową, które zajmują się współpracąz organizacjami pozarządowymi.8)wsparcie organizacji pozarządowych działających na rzecz seniorów, w tym:a)obsługa organizacyjno - biurowa Płockiej Rady Seniorów,b)organizowanie i udział w wydarzeniach na rzecz seniorów.9)realizacja Programów Płocka Karta Seniora oraz Miejsca Przyjazne Seniorom, w tym:a)przyjmowanie i realizacja wniosków o wydanie Płockiej Karty Seniora,b)realizacja zadań związanych z przystępowaniem i udziałem firm i instytucji w Programie Płocka Karta Seniora i Programie Miejsca Przyjazne Seniorom.10)przygotowywanie i opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczących organizacji pozarządowych działających na rzecz mieszkańców Miasta.11)uczestnictwo w opracowywaniu i realizacji miejskiej strategii w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi.12)prowadzenie działań związanych z udziałem w ogólnopolskich kampaniach oraz wprowadzaniem lokalnych inicjatyw dotyczących organizacji pozarządowych.
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-21 - Płock (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe. Charakterystyka pracy opieka w domu chorego. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
TOMASZ ZAŁĘCKI NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SILOE - 2017-02-10 - Rybnik (śląskie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości, walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
operator maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Mielec (podkarpackie)
realizacja zadań Biura Funduszy
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Czersk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Stęszew (wielkopolskie)
jw.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zamówienie i wycena materiałów do produkcji stolarki aluminiowej.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MAG-BUD" Piotr Lipski - 2015-12-23 - Grajewo (podlaskie)
-sprzedaż zabawek,- obsługa klienta,- dbanie o wygląd sklepu
kontakt przez PUP - 2017-06-10 - Krosno (podkarpackie)
•PRZYJMOWANIE NA MAGAZYN I WYDAWANIE Z MAGAZYNU TOWARÓW•PROWADZENIE DOKUMENTACJI MAGAZYNOWEJ PRZYCHODOWEJ I ROZCHODOWEJ•BIEŻĄCA KONTROLA STANÓW MAGAZYNOWYCH I TERMINÓW PRZYDATNOŚCI DO SPOŻYCIA TOWARÓW•UTRZYMANIE ŁADU I PORZĄDKU NA MAGAZYNIE•ODPOWIEDZIALNOŚĆ MATERIALNA ZA POWIERZONE MIENIE
DRIMPOL SP. Z O.O. - 2017-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedawcy w branży spożywczej
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Wykonywanie kompleksowo prac w zakresie procesu technologicznego pozyskiwania tarcicy.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Majdan Wielki (lubelskie)
opieka nad osobami w domu zgodnie z kwalifikacjami ( logopeda, psycholog,pedagog,terapeuta zajęciowy,pracownik socjalny)
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
prace z zakresu księgowości
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Lubin (dolnośląskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Henryków (dolnośląskie)
praca w delegacji, umiejętność czytania rysunku technicznego, konserwacja oraz naprawa urządzeń systemów energii odnawialnej, montaż urządzeń, przygotowanie odpowiednich narzędzi pracy uzależnionych od wykonywanego rodzaju montażu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługuje i konserwuje maszyny do obróbki, ustawia narzędzia w głowicy, nadzoruje pracę narzędzi zamocowanych w głowicy, - przygotowywanie stanowiska pracy (zaznajamianie się z rysunkiem technicznym lub wzorcem, przygotowywanie narzędzi do pracy);- ustawianie parametrów i nadzorowanie pracy obrabiarek- ustalanie korekcji poszczególnych narzędzi zamocowanych w głowicy, w zależności od naddatku i innych czynników wpływających na dokładność obróbki;- uruchamianie i zatrzymywanie obrabiarek;- wykrywanie nieprawidłowości w pracy obrabiarek i usuwanie drobnych usterek;- posługuje się tablicami pasowań i narzędziami kontrolno-pomiarowymi,- obsługiwanie przyrządów i aparatury pomiarowej do sprawdzania jakości wykonanej obróbki (dokładność kształtów, wymiarów itp.);.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)