SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC Kościan oferta pracy "WODOCIĄGI KOŚCIAŃSKIE" SPÓŁKA Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Pracodawca oferuje:- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych ( kursy, szkolenia);- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;- opiekę medyczną;- dobre warunki socjalne.
Data publikacji: 2017-03-28
Lokalizacja: Kościan (wielkopolskie)
Pracodawca: "WODOCIĄGI KOŚCIAŃSKIE" SPÓŁKA Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czempińska 2, 64-000 Kościan, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pracodawca oferuje:- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych ( kursy, szkolenia);- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;- opiekę medyczną;- dobre warunki socjalne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościan
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościan
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu komputerowego Ms Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenia minimum średniego ekonomicznego (mile widziane wykształcenie wyższe),- bardzo dobrej praktycznej znajomości przepisów prawa podatkowego i zasad księgowości w oparciu o ustawę o rachunkowości;- bardzo dobrej znajomości zagadnień z zakresu kadr, płac, ZUS, PFRON, GUS- znajomości zagadnień dotyczących sprawozdawczości;- umiejętności sporządzania deklaracji podatkowych;- znajomości zagadnień rozliczeniowych związanych z instytucjami finansowymi- dobrego stanu zdrowia;- chęci rozwoju zawodowego i pozyskiwania dodatkowych kwalifikacji;- odporności na stres;- kultury osobistej i łatwości nawiązywania nowych kontaktów;Dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe.
Nazwa pracodawcy: "WODOCIĄGI KOŚCIAŃSKIE" SPÓŁKA Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Adres pracodawcy:
Czempińska 2, 64-000 Kościan, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie ofert wraz z n/w załącznikami w zamkniętych kopertach z dopiskiem Rekrutacja do dnia 07 kwietnia 2017 r. godz. 12.00, na adres Spółki: Wodociągi Kościańskie Spółka z o.o. ul. Czempińska 2 64-000 Kościan:.Wymagane załączniki:- CV;- list motywacyjny;- kwestionariusz osobowy kandydata do pracy- dokumenty poświadczające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.Prosimy o dopisanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami).Bez klauzuli wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, aplikacje nie będą rozpatrywanePracodawca zastrzega sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kościański
Gmina pracodawcy: Kościan
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kościan
Ulica pracodawcy: Czempińska
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 28.03.2017
Oferta pracy ważna do: 20.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyn, należyta dbałość o powierzony sprzęt, aktywny udział w realizacji zamówień i zbytu towaru (kontakt z klientem w językach obcych)
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Raszyn (mazowieckie)
Przygotowywanie wniosków rejestracyjnych, przygotowywanie dokumentacji rejestracyjnej, zlecanie, nadzór i koordynacja badań.
ESTICON Sobczyk&Tabor Spółka Jawna - 2016-09-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej, zakładanie akt osobowych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego - IMPULS, bieżące uzupełnianie dokumentów, archiwizacja dokumentów, ewidencja czasu pracy, sprawozdawczość GUS, naliczanie wynagrodzeń. -Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Wymagane 5 lat doświadczenia na w/w stanowisku. Mile widziana znajomość programu IMPULS. Wymagana znajomość zagadnień prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków. Mile widziana znajomość tematyki warunków szczególnych. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-207-12-13) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 109, 40-833 Katowice) lub e-mail: kadry (at) gonar.com.pl
GONAR - BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
w/g potrzeb
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2018-09-05 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa firm w zakresie płac, w szczególności: naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę (w tym nadgodziny, nocne, premie itp.), umów zleceń, o dzieło, wynagrodzeń zarządu i innych; pełne rozliczanie zwolnień chorobowych (ustalanie podstawy zasiłku, okresu zasiłkowego, rozliczanie zasiłków, naliczanie świadczeń rehabilitacyjnych itp.); rozliczanie zajęć komorniczych; obsługa kontroli ZUS, US, PIP; przygotowanie oraz naliczenie deklaracji ZUS, podatku PIT4, PIT8A.Obsługa firm w zakresie kadr, w szczególności: przygotowanie umów o pracę, zleceń, o dzieło; prowadzenie ewidencji urlopowej oraz ustalanie wymiaru urlopu; zakładanie oraz prowadzenie akt osobowych; kontrola terminów ważności badań, szkoleń BHP, umów; przygotowanie zgłoszeń oraz wyrejestrowań do ZUS.
RACH-MET BIS Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-05-05 - Świętochłowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Wołów (dolnośląskie)
ewidencja operacji; prowadzenie rachunku kosztów i wyników analizowania wyników; sporządzanie oraz raportowanie zestawień ksiegowych, weryfikacja faktur i rozwiązywanie niezgodności; udział w planowaniu budżetu, sporządzaniu i rozliczaniu planów finansowych; sporządzanie i analiza bilansu; przygotowywanie sprawozdań, raportów i analiz, kontroling oraz analzia danych finansowych, interpretowanie i wskazywanie obszarów działalności do poprawy lub optymalizacji kosztowej; opracowywanie raportów o przewidywanych zmianach sytuacji finansowej firmy; sporządzanie deklaracji podatkowych i innych rozliczeń; kontrola wyliczeń ZUS, sprawdzanie i sporządzanie deklaracji: CIT, VAT; monitorowanie zmian przepisów z zakresu prawa podatkowego i finansowego
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA - 2017-11-21 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•PRZYGOTOWYWANIE OFERT NA INDYWIDUALNE PROJEKTY MEBLOWE•KOSZTORYSOWANIE WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO•PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ POTRZEBNYCH MATERIAŁÓW•NADZÓR NAD REALIZACJĄ PROJEKTÓWWYMAGANIA:•ZNAJOMOŚĆ MATERIAŁÓW I ROZWIĄZAŃ STOSOWANYCH W MEBLARSTWIE•DOŚWIADCZENIE W KOSZTORYSOWANIU MEBLI•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU I OTOCZENIA•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ•ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA•PRAWO JAZDY KATEGORII BOFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY
MEBLE.PL S.A. - 2016-12-08 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych dot. realizacji projektu KURS NA AKTYWNOŚĆ realizowanego w latach 2018-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Przygotowanie zamówień i wyłonienie wykonawców zgodnie z postępowaniem zamówień publicznych. 3.Sporządzanie umów o zamówienia publiczne. 4.Udział w pracach komisji przetargowej.5.Prowadzenie korespondencji w tym odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.. 6.Ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne).7.Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Iława - 2018-04-06 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami(praca w środowisku międzynarodowym), przeprowadzanie procesów zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i potrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Grójec (mazowieckie)
Wewnętrzny PR, umieszczanie informacji na stronie internetowej, uczestnictwo w mediach społeczniościowych, kontakt z mediami zewnętrznymi, organizowanie imprez integracyjnych, obsługa wydarzeń, robienie zdjęć,współpraca przy redagowaniu kwartalnika, współpraca z uczelniami technicznymi
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
AKTYWNE POSZUKIWANIE KANDYDATÓW NA PRACOWNIKÓW GŁÓWNIE z TERYTORIUM EUROPY WSCHODNIEJ, PRZEPROWADZANIE ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ, DOBÓR I KWALIFIKOWANIE OSÓB DO ZATRUDNIENIA, PILOTOWANIE PRZYJAZDU I ZAKWATEROWANIA NOWEGO PRACOWNIKA, KOORDYNACJA PROCESU ZATRUDNIENIA OBCOKRAJOWÓW, KONTAKT Z NOWOZATRUDNIONYMI PRACOWNIKAMI OBCOJĘZYCZNYMI
ESTE MARCIN MAJ - 2016-11-25 - Ruda Śląska (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa sprzedaży internetowej, obsługa korespondencji, obróbka fotografii cyfrowej, tworzenie opisów towarów
gitarownia.pl Dariusz Atłas - 2017-06-14 - Zduńska Wola (łódzkie)
Telefoniczna obsługa klientów --telefoniczne budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami- informowanie o bieżących ofertach i promocjach
CALL CENTER INTER GALACTICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Częstochowa (śląskie)
- Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego. Gospodarka magazynowo - rachunkowa w komputerze.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjackie). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lata na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość komputera. Mile widziana znajomość programu SUBIEKT GT. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: intermirex (at) interia.pl
"INTER-MIREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-12 - Katowice (śląskie)
wykonywanie przecisków pod drogami i chodnikami w celu realizacji wszelkiego rodzaju przyłączy związanych z instalacjami elektrycznymi, telekomunikacyjnymi, budowlanymi, wodno-kanalizacyjnymi itp., miejsce wykonywania pracy: Niemcy
Gowtel2 Radosław Foliński - 2016-02-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
opieka i dbałość o bezpieczeństwo osób niepełnosprawnych, praca terapeutyczna z mieszkańcami zgodnie z opracowanymi programami, tworzenie we współpracy z opiekunami indywidualnych planów wsparcia, udział w zebraniach i szkoleniach, prowadzenie dokumentacji pracy z uwzględnieniem stosownych metod i form pracy, organizowanie imprez kulturalno-rekreacyjnych zgodnie z harmonogramem, współpraca z pracownikami innych komórek domu i jednostek organizacyjnych, przestrzeganie przepisów wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących placówek oraz przepisów BHP, dbanie o estetyke poszczególnych pracowni
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Nowe Czarnowo (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz zmian w warunkach pracy i płacy, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie lis płac, koordynowanie i rozliczanie spraw związanych z bedefitami pracowniczymi, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, GUS, przygotowywanie cyklicznych raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy.
"KARSKO" Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Karsko (zachodniopomorskie)
Wyksztłcenie wyższe; min. 8 lat doświadczenia w japońskim przedsiebiorstwie związanym z motoryzacją; znajomość j. japońskiego na poziomie native speaker; znajomość przepisów i procedur związanych z zakupami, zaopatrzeniem i logistyką; zakres obowiązków: kontakt z zagranicznymi dostawcami, kontrolowanie umówi i dokumentów między zakładem w Polsce a spółką-matką w Japonii; kontakt z japońskimi kontrahentami; sporządzanie raportów dla japońskich przełozonych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta, kontakt telefoniczny z klientami, sprzedaż polis
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)
Koordynacja i realizacja działań w projektach szkoleniowych RPOTworzenie i nadzór nad dokumentacją realizowanych szkoleńTworzenie nowych wniosków aplikacyjnych projektów dofinansowanych ze środków UERozwój firmy i pozyskiwanie nowych zleceń dla firmy
EDU-IT - 2018-04-06 - Rzeszów (podkarpackie)
- Jeśli chcesz: mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, uczestniczyć w szkoleniach doskonalających język obcy. Pracować w elestycznym wymiarze godzin. Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej. Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy. Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach. Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.- Masz szansę na: zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie. Stabilne zatrudnienie.- Praca będzie polegać na: zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, DDecco, Aliplast, Aluprof). Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów. Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.- Wynagrodzenie: od 2770 do 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym. Znajomość j. włoskiego na poziomie minimum B2. Kontakt telefoniczny (32-459-15-61) lub e-mail: rekrutacja (at) ekookna.pl
EKO-OKNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-31 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie banerów, oklejanie samochodów, montaż reklam
Agencja Reklamy i Promocji "ART-STUDIO" Beata Ambroziak - 2018-01-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-12-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie analizy rynku, konkurencji produktowej oraz trendów w branży, zgodnie z profilowaną ofertą; określanie celów marketingowych i monitorowanie wykonania planów sprzedaży; nawiązywanie kontaktów z klientami, prowadzenie wstępnej analizy potrzeb; przygotowywanie i dostarczanie oferty wstępnej; kierowanie fazą wyboru rozwiązania przez klienta oraz opracowywanie planu wdrożenia produktu; przygotowywanie, dostarczanie, prezentowanie i negocjowanie oferty końcowej rozwiązania dla klienta; przygotowywanie umów i udział w ich negocjowaniu (określenie okresu opieki posprzedażowej oraz zasad serwisu); nadzorowanie procesu dostarczania produktów, realizacji usług wdrożeniowych, wsparcie podczas indywidualizacji produktu
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Łódź (łódzkie)