SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I KOORDYNACJI GOSPODARCZEJ Kielce oferta pracy ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I KOORDYNACJI GOSPODARCZEJ
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: w/g potrzeb
Data publikacji: 2018-09-05
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: w/g potrzeb
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I KOORDYNACJI GOSPODARCZEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.09.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobre umiejętności organizacyjne, staż pracy ok 2 lata, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat B, prowadzenie gospodarki magazynowej materialów biurowych, prowadzenie całości spraw związanych z transportem samochodowym, oraz w zakresie obsługi transportowej ŚWK OHP prowadzenie ewidencji i kontrola stanu technicznego pojazdów.
Nazwa pracodawcy:
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 05.09.2018
Oferta pracy ważna do: 10.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontrola urządzeń technicznych, praca przy przyjęciu towaru, zgłaszanie awarii i usterek, współpraca ze specjalistą ds BHP;praca w Konstantynowie Łódzkim
KAUFLAND Polska Markety Sp. z o.o. sp. k. - 2016-11-07 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Specjalista do spraw zakupów
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2017-06-05 - Żabno (małopolskie)
Specjalista ds. zatrudnienia cudzoziemców
DIALEKT GROUP OLENA MIZERETSKA - 2017-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego; przygotowywanie procedur postępowania, uruchamiania struktur oraz bilansowania potrzeb sił i środków do zabezpieczania zadań z zarządzania kryzysowego; planowanie środków finansowych na zadania zarządzania kryzysowego; badanie, monitorowanie, analiza i prognozowanie zagrożeń rozwoju oraz opracowanie i wdrożenie programów przeciwdziałania ryzykom
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa kasy fislanej, obsługa klienta,
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Gniezno (wielkopolskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kraków (małopolskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami administracji sprzedaży, obsługi klienta oraz zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
Praca dla międzynarodowych klientów w ramach zespołu lub kilku zespołów. Wsparcie zespołu sprzedaży w rozwiązywaniu problemów klientów i ulepszaniu przyszłych produktów. Dostarczanie usług oraz serwisów w danym regionie, a także monitorowanie pracy innych agentów. Identyfikacja trendów oraz luk w procesach i produktach w celu podniesienia jakości usług dzięki doskonałej znajomości procesów w organizacji między innymi Cisco TAC.BU.Logistyka.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie ofert, prezentacji, spotkań oraz negocjacji handlowych z klientami, przygotowywanie raportów, tworzenie i aktualizacja bazy klientów
SWT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Zator (małopolskie)
zarządzanie zamówieniami klientów, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami firmy, transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji, ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadanie na zapytanie ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom i utrzymywanie z nimi dobrych relacji, praca w godzinach od 14 do 23
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Kraków (małopolskie)
administrowanie zleceniami klienta w systemie (zakładanie, bieżące uzupełnienia), rozliczanie zleceń (w tym wystawianie faktur), przygotowanie dokumentacji do transportów/ wysyłek do Klienta, współpraca z agencjami celnymi, przygotowanie dokumentacji dla GUS i Intrastat, przygotowanie zestawień dla księgowości, współpraca z innymi działami firmy ( w tym z centralą w Wiedniu).
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Zabrze (śląskie)
diagnozowanie problemow i potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszu,identyfikacja źródeł finansowania planowanych działań,analizowanie warunków i ocenianie szans na uzyskanie finansowania, przygotowywanie i skladanie wniosków o finansowanie łacznie z dokumentami towarzyszącymi, opracowywanie dokumentacji we współpracy ze spacjalistami różnych dziedzin,ocenianie skuteczności podjętych działań,opracowywanie materiałów tekstowych i przygotowywanie komunikacji marketingowej i medialnej, wdrażanie strategii marketingowej i PR, monitorowanie mediów internetowych i prasowych, organizacja eventów i akcji statutowych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)
koordynowanie pracy działu ds. handlu, negocjowanie umów z partnerami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Piaseczno (mazowieckie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i proceduramiMiejsce pracy: Wrocław ul. Słonimskiego 6Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie wniosków o dofinansowanie projektów zgodnie z wytycznymi programowymi, udział w spotkaniach, współpraca na etapie przygotowania wniosków, aktywne wsparcie klientów, którzy sporządzają wnioski o dofinansowanie, oraz sporządzanie projektów pozyskania funduszy ze środków unijnych, analiza programów pomocowych pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej w ramach perspektywy finansowej 2014-2020, doradztwo na rzecz klientów zainteresowanych pozyskaniem wsparcia ze środków europejskich udzielanie informacji, udział w spotkaniach, współpraca na etapie przygotowania wniosków, współpraca z zespołem w zakresie określania koncepcji i budżetów projektów.
Capital Work - 2018-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa rozliczeń składek za ubezpieczenie
"POLFINANCE" Sp. z o. o - 2018-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacjii dot. działu kadr. Naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie i prowadzenie różnych ewidencji związanych z działem kadr i płac.
"JOKER-HERBY" Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna Sp.z o.o. - 2017-09-18 - Herby (śląskie)
wg stanowiska
Instalatorstwo Sanitarne ,CO i Gazowe Waldemar Przywitowski - 2016-01-05 - Nowa Wieś (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:- Opracowanie projektów, programów w celu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych oraz rezerwy Ministra Rodziny, Pracy i Polotyki Społecznej, - Inicjowanie i wspieranie Partnerstw Lokalnych dla realizacji projektów,- Inicjowanie i organizowanie projektów lokalnych mogących stanowić działania samodzielne powiatu lub element programów regionalnych,- Znajomość zasad i procedur realizacji projektów dofinansowanych ze srodków PFRON oraz w ramach EFS,- Koordynacja prac i nazdór nad wykonywanymi zadaniami związanymi z projektami,- Monitorong projektów, - Nadzór nad dokumentacją projektów,- Monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach dotyczących realizowanych projektów mających wpływ na prawidłowe rozliczanie projektów, - Sprawozdawczość merytoryczna oraz finansowa (dokładna analiza raportów cząstkowych, przygotowanie sprawozdań, okresowych i końcowych, wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz rozliczeń końcowych), - Realizacja pozostałych instrumentów adresowych do bezrobotnych do 30 roku życia. Na wyżej wymienionym stanowisku pracy zapewnia się ergonomiczne warunki do wykonywania zadań.
Powiatowy Urząd Pracy Żary - 2017-12-04 - Żary (lubuskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język niemiecki na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-15 - Kornice (śląskie)
przygotowywyanie teczek do archiwum
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Suwałki (podlaskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW. ZBUDOWANIE I REALIZACJA STRATEGII SPRZEDAŻOWEJ I MARKETINGOWEJ OPARTEJ O RYNEK WSCHODNI
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Srebrna Góra (dolnośląskie)
-ewidencja operacji gospodarczych-ewidencja sprzedażi i zakupów VAT-ewidencja środków trwałych-sporządzanie deklaracji VAT,PIT,CIT-tworzenie raportów, zestawień-bezpośredni kontakt z klientem oraz instytucjami -monitorowanie zmian w przepisach prawnych
Kancelaria Prawno-Podatkowa Aleksandra Olesińska - 2018-03-09 - Gniezno (wielkopolskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Kluczbork (opolskie)
Obsługa procesów w dziale księgowości/logistyki czy obsługi klienta, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, zapewnienie doskonałych relacji z klientami, analizowanie i rozwiazywanie zgłaszanych problemów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz związanych z codziennymi obowiązkami.
Grupa Progres - 2015-12-24 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż pojazdów specjalnych
AMZ Kutno S.A. - 2018-04-16 - Kutno (łódzkie)
Analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców w Polsce i na świecie, stałe monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców, realizacja strategii zakupowej dla nowych i bieżących projektów, negocjowanie i renegocjowanie kontraktów z dostawcami, wprowadzanie i weryfikacja cen materiałów oraz ich aktualizacja w systemie ERP, pozyskiwanie ofert cenowych od dostawców, sporządzanie i kontrolowanie zapytań ofertowych, podejmowanie decyzji o wyborze głównego dostawcy na podstawie cen, jakości dostaw oraz strategii, podejmowanie inicjatyw mających na celu optymalizację kosztów zakupu, rozwój i realizacja krajowej oraz zagranicznej strategii zakupowej, realizacja strategii grupy Rimaster.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Prace magazynowe z wykorzystaniem wózka widłowego do 3 metrów, sortowanie i odpowiednie rozmieszczanie towarów.
Agencja Zatrudnienia KS Service Sp. Z.o.o. Oddział w Łodzi - 2017-08-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Nadzorowanie automatycznego procesu produkcyjnego
Józef Gargula Firma Legbud Gargula - 2018-02-16 - Wojnicz (małopolskie)