SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI Lubin oferta pracy STAROMIEJSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: weryfikacja i selekcja apikacji kandydatów zgodnie z poszukiwanym profilem, zamieszczanie ogłoszeń, administracja bazy kandydatów i jej aktualizacja, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kandydatami
Data publikacji: 2017-01-24
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: STAROMIEJSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marii Skłodowskiej-Curie 91i, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
weryfikacja i selekcja apikacji kandydatów zgodnie z poszukiwanym profilem, zamieszczanie ogłoszeń, administracja bazy kandydatów i jej aktualizacja, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kandydatami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie na w/w stanowisku, konieczna komunikatywna znajomość j. niemieckiego
Nazwa pracodawcy:
STAROMIEJSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Marii Skłodowskiej-Curie 91 i, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Marii Skłodowskiej-Curie
Numer budynku pracodawcy: 91 i
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 24.01.2017
Oferta pracy ważna do: 07.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprzętu, koordynowanie i rozliczanie zleceń transportowych, kontrola terminu badań technicznych, utrzymanie z sprawności technicznej posiadanego sprzętu i pojazdów, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zadań pod kątem efektywności i prawidłowości działania pracowników warsztatu samochodowego oraz analiza kosztów ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedkładanie propozycji usprawnień, sporządzanie wniosków do likwidacji zużytego sprzętu, prowadzenie pełnej dokumentacji w powyższym zakresie
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie posiłków, wydawanie oraz prace pomocnicze
Mała Gastronomia Obwoźna - 2015-12-03 - Nowy Targ (małopolskie)
Aktywne poszukiwanie klientów, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, monitorowanie aktywności konkurencji.
RADIX-BIS Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Rotmanka (pomorskie)
- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia bezpłatne obowiązkowe szkolenie (dwa do trzy tygodnie). Szkolenie odbywa się w Warszawie od poniedziałku do piątku. Pobyt w hotelu z wyżywieniem (śniadanie + obiadokolacje) od poniedziałku do piątku zapewnia bezpłatnie pracodawca. Koszty dojazdu na szkolenie oraz powrót ponosi osoba zainteresowana szkoleniem (podjęciem pracy).- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka agielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2017-04-05 - Katowice (śląskie)
księgowanie wyciągów bankowych, księgowanie faktur kosztowych, beżąca windykacja należności;księgowanie dokumentów magazynowych;prowadzenie ewidencja środków trwałych
Eltrans Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Chorzów (śląskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresiewspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp.zo.o. - 2016-02-25 - Głogów (dolnośląskie)
Karmienie koni, sprzątanie boksów, dbanie o porządek na terenie stajni, dowożenie siana, słomy do stajni
"MGP ORKAN" Sp. z o.o,Sp.K - 2017-06-26 - Stanków (dolnośląskie)
Kontrola nad eksploatacją i konserwacją urządzeń pracujących pod ciśnieniem oraz dźwigowo-transportowymi. Komptetowanie i bieżące prowadzenie dokumentacji związanej z paszportami maszyn i urządzeń produkcyjnych wraz z instrukcjami , przeglądami itp. Realizacja zaopatrzenia dla potrzeb działu mechaniczno-energetycznego.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Montaż instalacji, prefabrykacja szaf sterowniczych
BIZNES PARTNER sp zoo - 2017-12-15 - Zgierz (łódzkie)
- analiza branży e-commerce oraz jej potrzeb, - profesjonalne przedstawienie oferty handlowej oraz doradztwo w ramach oferowanych usług,- budowanie długotrwałych pro-sprzedażowych relacji nastawionych na utrzymanie klientów,- obsługa bazy danych klientów w systemie CRM,- prace administracyjno-biurowe związane z obsługą klienta,- współtworzenie i prowadzenie kampanii e-marketingowych,- przygotowanie raportów z prowadzonych działań handlowych,- współpracę z innymi działami firmy w ramach wykonywanych obowiązków.
GRUPA W & W SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Jasionka (podkarpackie)
Przygotowanie dokumentów w odpowiedzi na oferty przetargowe, - Weryfikacja i analiza warunków zamówień (SIWZ), - Terminowe składanie ofert przetargowych, - Gromadzenie i aktualizowanie dokumentów potrzebnych do prawidłowego złożenia oferty, - Współpraca z innymi działami spółki, - Koordynacja pracy na magazynie w dziale odpowiedzialnym za kompletację części dostarczanych do montażu, - Nadzór nad procesami wyjścia i wejścia towarów do magazynu, - Kontrola ilości oraz wartości zapasu magazynowego, - Kontrola i analiza zużycia materiałów, - Kontrola i analiza materiałów bezobrotowych oraz nierotujących, - kontrola zamówień bieżących.
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2018-09-06 - Lubin (dolnośląskie)
Tworzenie albumów muzycznych, analiza rynku zagranicznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy.
REHEGOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy,przygotowanie dokumentow zw z nawiązywaniem i rozwiazywniem stosunku pracy także na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Świebodzin (lubuskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
• współudział w działaniach promocyjnych- bezpośrednie spotkania z potencjalnymi widzami, kolportaż materiałów reklamowych, pozyskiwanie sponsorów, opracowywanie tekstów reklamowych i prasowych, • projekty graficzne plakatów, ulotek, folderów itp. • współpraca z innymi jednostkami kulturalnymi, organizacjami, stowarzyszeniami i in. • okres zatrudnienia: 2 lata z możliwością przedłużenia zatrudnienia
MIEJSKI OŚRODEK KULTURY - 2018-08-31 - Sławków (śląskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, kompleksowa obsługa cudzoziemców, tłumaczenia językowe
B-READY Sp. z o.o. - 2017-11-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, przygotowywaniw deklaracji ZUS, GUS, pracodawca wymaga 2 lata doświadczenia zawodowego
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Kiełpiny (wielkopolskie)
wykonywanie kalkulacji cenowych wyrobów wg zapytania klienta,kompletowanie informacji niezbędnych do wykazywania kosztów produkcji, szczegółowa analiza zapytania ofertowego oraz weryfikacja dokumentacji.
DAM-ROB Sp. z o.o. Spółka Komandytowa dawniej DAM-ROB S.A. Zalewo - 2018-08-01 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
naprawa elektronarzędzi, narzędzi ogrodowych, praca w ogrzewanym warsztacie, praca 5 dni w tygodniu w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Raszyn (mazowieckie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych w firmie znajdującej się na terenie dawnej Huty Sendzimira w Krakowie (branża mechaniczna)
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
Mixum Sp.z o.o. - 2016-04-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, tworzenie zamówień wewnętrznych, współpraca z innymi działami firmy w zakresie zbierania informacji dotyczących zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Płock (mazowieckie)
Demontaż pojazdów.
Mechanika Pojazdowa Blacharstwo Lakiernictwo Mariola Gańko - 2018-07-11 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Nadzorowanie raportów dla człoków zarządu, nadzorowanie wypłat pracowników. Zakłdanie i likwidacja rachunków bankowych klientów. Bezpośredni kontakt z klientem rosyjskojęzycznm
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Łódź (łódzkie)
Kontrola jakości detali, przygotowanie raportów pomiarowych; praca od zaraz; jedna zmiana (7-15 lub 8-16 do uzgodnienia); wynagrodzenie 3300zł- do uzgodnienia; możliwość zatrudnienia na stałe; pracodawca gwarantuje: stabilne warunki zatrudnienia- umowa o pracę, wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności, możliwość zdobywania nowych doświadczeń, rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji i samorealizacji; kontakt z pracodawcą osobisty (11-16) oraz e-mailowy
DJ Products Engineering Solutions Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Potęgowo (pomorskie)
Planowanie, koordynowanie i weryfikacja działań związanych z budową wielkopowierzchniowych obiektów handlowych.
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2017-11-28 - Krosno (podkarpackie)
-
INTERCO PHUiP - 2018-04-23 - Warszówek (świętokrzyskie)
- Opis stanowiska: Opieka nad funkcjonowaniem biura (odbieranie poczty, maili, telefonów, skanowanie dokumentów). Współpraca oraz stały kontakt z filiami z całej Europy. Wspieranie klienta polskiego w sprawach delegacji odbywających się na terenie Francji : kontakt z klientem, zarządzanie dokumentami dot. delegacji, wspieranie klienta w przypadku kontroli (sporządzanie wyjaśnień, zbieranie dokumentów, itp.). Redagowanie wniosków, sprawdzanie / wypełnianie formularzy dot. delegacji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmiePraca w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Bardzo dobre warunki i narzędzia pracy; Atrakcyjne wynagrodzenie.- Wynagrodzenie: 2775 do 3490 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność i dokładność. Motywacja do pracy. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (warunek konieczny). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)
Zarządzanie, odpowiedzialność za stan techniczny pojazdów i ich wyposażenia, prowadzenie dokumentacji samochodów, zarządzanie kierowcami (autocysterny), kontrola, rozliczanie czasu pracy kierowców i prowadzenie dokumentacji, współpraca z przewoźnikami zewnętrznymi i działem planowania logistyki.
GASPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
1. Budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych.2. Realizacja planów sprzeadażowych firmy.3. Przygotowywanie ofert i zamówień handlowych.4. Realizacja zamówień.5. Kompletowanie, organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentów handlowych i przewozowych. 6. Koordynowanie realizacji zamówień od klientów. 7. Kontakt z dostawcami.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Rzeszów (podkarpackie)