SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI ZAMÓWIEŃ Płock oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI ZAMÓWIEŃ
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, tworzenie zamówień wewnętrznych, współpraca z innymi działami firmy w zakresie zbierania informacji dotyczących zamówień.
Data publikacji: 2017-09-27
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, tworzenie zamówień wewnętrznych, współpraca z innymi działami firmy w zakresie zbierania informacji dotyczących zamówień.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI ZAMÓWIEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 25.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Osoby bezrobotne z ustalonym II profilem pomocy, długotrwale bezrobotne, powyżej 30 roku życia.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
3 Maja 16, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: Poligrafia- nadruki fleksograficzne
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.09.2017
Data dodania oferty pracy: 25.09.2017
Oferta pracy ważna do: 24.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista ds.Administracji
"ADECCO POLAND" Sp. z.o.o - 2017-01-20 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
WYSZUKIWANIE ŁADUNKU, KONTAKT Z KLIENTAMI, WYSTAWIANIE ZLECEŃ
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
kierowanie biurem, prowadzenie spraw finansowo-księgowych, kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Kwidzyn (pomorskie)
obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Babice Nowe (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie relacji z klientami, kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami, przygotowanie ofert handlowych, realizacja planu sprzedażowego, reprezentacjia firmy na targach. Praca na terenie woj. śląskiego, wyjazdy jednodniowe.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
• przygotowanie materiałów reklamowych, • tworzenie i realizowanie polityki marketingowej, • budowanie długofalowych relacji z klientem, • budowanie pozytywnego wizerunku Kancelarii, • aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez działania marketingowe.Wykształcenie wyższe. Praktyczna znajomość zagadnień z szeroko pojętego marketingu, reklamy i narzędzi z tym związanymi. Kreatywność i dobra organizacja pracy. Samodzielność otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Profesjonalizm w działaniach związanych z obsługą klienta, umiejętność. Obsługi komputera Ms Office. Dyspozycyjność. Roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS - 2016-06-08 - Lublin (lubelskie)
- Kontakty telefoniczne/pisemne z klientami oraz pracownikami w terenie. Opracowywanie ofert/projektów. Negocjacje handlowe. Realizacja zamówień. Kreowanie zapotrzebowania na oferowane produkty.- Wynagrodzenie: min. 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie typu ogólnego lub technicznego. Doświadczenie NIE jest wymagane. Znajomość komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) hth-ptt.pl
HTH - NOVOTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Katowice (śląskie)
-kompleksowa obsługa kontraktów, budowanie długotrwałych relacji z klientami, bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi, organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granica
kontakt przez OHP - 2016-10-07 - Kalisz (wielkopolskie)
Uczestniczy w procesie zdrowienia osoby uzależnionej; zajmuje się szeroko rozumianą edukacją prozdrowotną, profilaktyką i popularyzacją sposobów życia bez nałogów; uczestniczy w planowaniu i prowadzeniu terapii uzależnień - indywidualnej i grupowej.
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie - 2017-11-24 - Gostynin (mazowieckie)
PROWADZENIE SEKRETARIATU
Agencja Handlowo-Usługowa MAXPERT Beata Zaradzka - 2018-03-29 - Konin (wielkopolskie)
bezpośrednia windykacja klientów, motywowanie klientów do zapłaty, negocjowanie warunków spłaty, efektywne planowanie pracy własnej w terenie, terminowe raportowanie
PROFI CREDIT S.A. - 2016-02-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć zgodnie z programem,prowadzenie dokumentacji.Miejsce pracy: Siechnice, ul. Opolskakontakt kandydatów z pracodawcą: 790729565Godzina zakończenia pracy : 15:00sala C
MALI ODKRYWCY Agnieszka Mikołajczak - 2018-01-11 - Siechnice (dolnośląskie)
-Praca biurowa,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie CV na adres: jacek.kolasinski (at) educol.pl
EDUCOL ANNA KOLASIŃSKA - 2016-05-02 - Tczew (pomorskie)
obsługa klientów,pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Zgierz (łódzkie)
Sprzedaż towarów do hurtowni, przygotowywanie ofert i negocjacje, realizacja planów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu i wybranych województwach.
GT CORP Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
negocjacje z kontrahentem, ustalanie sposobu płatności, przygotowywanie umów, dokumentów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Kielce (świętokrzyskie)
tworzenie baz klientów, aktywne pozyskiwanie klientów z całej Polski, tworzenie ofert i prezentacji (wizualnych) do celów sprzedaży, wizytowanie, wyszukiwanie i dokumentowanie (foto-video) bazy kontrahentów (hotele, miejsca konferencyjne, atrakcje)
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Piła (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie prezentacji sprzetu, sprzedaz bezpośrednia, opieka klienta, prowadzenie biura, wystawiane faktur
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2016-04-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Nadzorowanie i eksploatacja systemów wentylacji i klimatyzacji w o. produkcyjnych.
"FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-18 - Białka (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa Klientów instytucjonalnych, indywidualnych w zakresie depozytów, rozliczenia pieniężne, zastępstwa w kasie
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Babiak (wielkopolskie)
Obsługa profili w social media w tym: Facebook, Google+, Instagram, Pinterest.
KAMPANIE SEO Sławomir Czajkowski - 2017-02-03 - Gorzyce (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE SPRZEDAŻY ROWERÓW, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, OBSŁUGA SYSTEMU SPRZEDAŻOWEGO SUBIEKT, ZAPOZNANIE SIĘ ORAZ SPRZEDAŻ TOWARÓW HANDLOWYCH Z BRANŻY ROWEROWEJ, BIEŻĄCA ANALIZA DOSTĘPNOŚCI TOWARÓW HANDLOWYCH ORAZ ZGŁASZANIE ZAPOTRZEBOWANIA NA BRAKUJĄCY TOWAR, NABYWANIE WIEDZY W ZAKRESIE BRANŻY ROWEROWEJ ITP.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Polkowice (dolnośląskie)
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczanie i ewidencja czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskiech, tworzenie raportów oraz zestawień kadrowo-płacowychKontakt email z pracodawcą : alena.lica (at) benecke-kaliko.pl
BENECKE-KALIKO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-26 - Wągrowiec (wielkopolskie)