SPECJALISTA DS. RELACJI CHIŃSKICH Wólka Kosowska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. RELACJI CHIŃSKICH
Wynagrodzenie: od 15 PLN
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
Data publikacji: 2017-11-04
Lokalizacja: Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: System wynagrodzeń-godzinowy
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. RELACJI CHIŃSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wólka Kosowska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 15 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.11.2017
Data zakończenia pracy: 09.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość języka chińskiego w mowie i piśmie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.11.2017
Data dodania oferty pracy: 02.11.2017
Oferta pracy ważna do: 09.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż artykułów spożywczych, warzyw i owocówutrzymanie stanowiska pracy w czystości
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Ruda Śląska (śląskie)
Księgowanie faktur transportowych, wystawianie listów transportowych, operacje systemowe magazynowe, śledzenie przesyłek, wprowadzanie do systemu dostaw z firm zewnętrznych
MC BAUCHEMIE SP. Z O.O - 2018-08-23 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-09-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Szukamy specjalisty ds. zakupów - umowa na okres próbny, docelowo na stałe- czas pracy 8h, w godz. 8-16- wynagrodzenie do ustalenia,Zakres obowiązków:- współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi- monitorowanie stanu zapasów magazynowych- zapewnienie dostępności materiałów- planowanie i składanie zamówień i ich koordynacja- monitorowanie przebiegu współpracy z dostawcami (aktualny cennik, rabaty, terminowość dostaw)- współpraca z innymi działami - sporządzanie analiz i dokumentacji- dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi przepisami prawnymi- organizowanie transportu i ustalanie terminów dostaw z magazynemWymagania- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie- wykształcenie minimum średnie (preferowane wykształcenie wyższe)- znajomości środowiska Windows, MS Office- zaangażowanie w wykonywane obowiązki- zdolności analitycznego myślenia, pomysłowości i kreatywności- samodzielność oraz doskonała organizacja czasu pracy- odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole- łatwości nawiązywania kontaktów- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Kandydatów spełniających nasze oczekiwania prosimy o przesłanie aplikacji oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres e-mail: kadry (at) aku.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)."
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2018-01-12 - Tczew (pomorskie)
Pozyskiwanie i kontakt z klientami z Egiptu. Organizacja transportu i odpraw celnych na terenie Polski i Egiptu.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Jarosław (podkarpackie)
- sprzątanie pomieszczeń biurowych, - utrzymywanie porządku i czystości na terenie obiektu. Praca trzyzmianowa w godz.: 6:30-14:30, 7-15, 14-22, sporadycznie: 22-6.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Dostarczanie potraw, przyjmowanie płatności
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
weryfikacja budżetu projektu na etapie przygotowywania wniosku o dofinansowanie,przygotowywanie kompletu dokumentów do podpisania umowy o dofinansowanie,rozliczanie projektów finansowanych z funduszy unijnych w ramach nowej perspektywy 2014r.-2020 r.,finansowe monitorowanie projektów zgodnie z wymogami instytucji finansujących,dbanie o terminowość płatności oraz o harmonogramy płatności,przygotowywanie, pozyskiwanie i weryfikacja dokumentów dotyczących rozliczanych projektów,kontakt z Instytucjami Pośredniczącymi oraz opiekunami projektów,przygotowanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez Instytucje Pośredniczące,opisywanie dokumentów księgowo-kadrowych zgodnie z Wytycznymi,podróże służbowe.
KOMPASS CONSULTING BUCZKOWSKI MACIEJ - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
Przetwarzanie wniosków i zapytań zgodnie ze źródłem kontroli i dokumentacją, prowadzenie ewidencji i dokumentacji sprawozdawczej
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Kraków (małopolskie)
Dbanie o porządek na terenie wkuł szkoły, zamiatanie/ odśnieżanie chodników, utrzymywanie porządku na terenach zielonych.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż towarów- wystawianie faktur, przygotowanie ofert i zamówień, wystawianie dokumentów magazynowych-branża budowlana
EKO-ELBUD Gólczyński sp. z o.o. - 2016-04-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sprzedaż internetowa artykułów elektrotechnicznych, narzędzi, art. sanitarno-grzewczych, BHPdodawanie produktów i kształtowanie oferty sklepu internetowego analiza dostępności i konkurencyjnosci towarów marketing internetowy koordynowanie dostaw wysoki poziom bieżącej obsługi klientów
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 7-15; kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) mirko.pl lub kadry (at) mirko.pl
MIRKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-01-05 - Głobino (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Rogoźnica (dolnośląskie)
Obsługa sklepu internetowego, poszukiwanie odbiorców zagranicznych oraz hurtowych w kraju
SMALLBIG S.C. - 2016-03-30 - Grzebienisko (wielkopolskie)
pozyskiwanie reklamodawców do radia
RADIO PARADA Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Łódź (łódzkie)
Administrator sklepu internetowego - refundowane stanowisko
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Granowo (wielkopolskie)
Kontrolowanie funkcjonowania systemu zapewnienia jakości, prowadzenie dokumentacji jakosciowej, nadzorowanie stanu magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej.
Produkcja Surówek G. W. Ogórkiewicz Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Radzewo (wielkopolskie)
rekrutacja ze strony podmiotu zatrudniającego, identyfikacja rynku pracy, uregulowań prawnych
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Poznań (wielkopolskie)
identyfikowanie procesów wymagających uprawnienia, wprowadzenie zmian, opracowywanie planów
NFM Production sp. z o.o. - 2016-01-18 - Lębork (pomorskie)
Kontakt z klientem i jego bieżąca obsługa, zapewnienie terminowej i ilościowo zgodnej realizacji zamówień, monitorowanie procesu transportowego
FHU ATUS Barnaś Leszek - 2016-07-22 - Sadkowa Góra (podkarpackie)
obsługa klienta stacjonarnego, przygotowanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wykształcenie wyższe: ekonomiczne, handlowe lub pokrewne. 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży. BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE. Znajomość pakietu MS Office, znajomość modułu sprzedażowego SAP, znajomość INCOTERMS i przepisów prawa handlowego
SGL Carbon Polska S.A. - 2017-02-03 - Racibórz (śląskie)
Sprzedaż detaliczna i hutrowa wyrobów śrubowych i tworzyw sztucznych, transport do klienta- sporadycznie, poszukiwanie nowych klientów.Godziny pracy 7-15
ABOT B&J Sp. z o.o - 2018-08-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:1. Wystawianie faktur dla kontrahentów zagranicznych.2. Uczestnictwo w procesie egzekwowania należności.3. Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentem zagranicznym.4. Opiniowanie uzgodnień projektów dotyczących międzynarodowych rozliczeń finansowych.5. Prowadzenie szkoleń specjalistycznych oraz nadzorów służbowych.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-06-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w
ANTENNA AUDIO LIMITED Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów w branży turystycznej,Wsparcie Klientów podczas planowania ich podróży,Interpretacja i wyjaśnianie Klientom procedur związanych z podróżą,Identyfikowanie potrzeb Klientów, aktywna pomoc przy rozwiązywaniu ich problemów przed, w trakcie i po ich podróży,Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klienta,Szybkie i skuteczne reagowanie na zmieniające się potrzeby Klientów,Upewnianie się że wszelkie oczekiwania Klientów są spełnione,Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Kraków (małopolskie)
kontrola jakości platformy e-commerce do sprzedaży video w sieci (kontrola jakości, testowanie manualne)
CLEENG SP.Z O.O. - 2018-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej danej firmy, sprzedaż produktu finalnego
BROWAR RECRAFT Sp. z o.o - 2017-10-09 - Świętochłowice (śląskie)
Brak danych
CYFROWA FOTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-16 - Świlcza (podkarpackie)