SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Sadkowa Góra oferta pracy FHU ATUS Barnaś Leszek
obsługa jednostek samorządowych
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: do 2 195 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt z klientem i jego bieżąca obsługa, zapewnienie terminowej i ilościowo zgodnej realizacji zamówień, monitorowanie procesu transportowego
Data publikacji: 2016-07-22
Lokalizacja: Sadkowa Góra (podkarpackie)
Pracodawca: FHU ATUS Barnaś Leszek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:39-305 Sadkowa Góra 12, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt z klientem i jego bieżąca obsługa, zapewnienie terminowej i ilościowo zgodnej realizacji zamówień, monitorowanie procesu transportowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 195 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sadkowa Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Borowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 195 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wykształcenie średnie
Nazwa pracodawcy: FHU ATUS Barnaś Leszek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
39-305 Sadkowa Góra 12, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne, zarejestrowane w PUP Mielec, posiadające ustalony odpowiedni profil pomocy, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: pon-pt
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Borowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sadkowa Góra
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 22.07.2016
Oferta pracy ważna do: 01.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa systemów alarmowych, konserwacja systemów alarmowych, montaż instalacji niskoprądowych.
P.P.U. CZA-TA NICIAK SPÓŁKA JAWNA - 2015-11-27 - Przeworsk (podkarpackie)
-
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY " G A L E X " LESZEK GAŁĘZA - 2017-07-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie sprawności linii produkcyjnej w zakresie hydrauliki, mechaniki. Kontrola stanu technicznego maszyn, urządzeń, usuwanie awarii. Organizacja procesu produkcji, zapewnianie obsady.
SUPERBET J. ZAWADZKI I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-09 - Zakrze (mazowieckie)
wykonywanie pomocniczych prac montażowych, remontowych, cieślarskich, praca na wysokości pow. 3 m.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Bieżąca obsługa biura oraz klientów, składanie, obsługa i realizacja zamówień, pierwszy kontakt z klientem (przedstawianie ofert), podtrzymywanie celów sprzedażowych, uzupełnianie stanów magazynowych, wszelkie kontakty z kontrahentami, działania marketingowe, obsługa strony oraz mediów społecznościowych.
FACHTECH Michał Pielecki Patryk Tomaszewski - spółka cywilna - 2016-06-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zadania z akresu BHP i PPOŻ.Opracowanie i aktualizacja dokumentacji.Prowadzenie szkoleń.Kontrola warunków pracy, stanu bhp, ppoż
Biuro Kompleksowej Obsługi Firm J&J s.c. w Malborku - 2018-01-30 - Malbork (pomorskie)
Reprezentowanie firmy na rynku, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami, realizacja planów sprzedaży.
"Bekpol" Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-04-25 - Wałbrzych (dolnośląskie)
specjalista d/s obsługi klienta
ZINKPOWER WSCHÓD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Borownica (lubelskie)
monitorowanie umów zawartych z osobami, którym przyznano środki na działalność gospdoarczej na etapie rozliczenia przyznanego dofinansowania, sporządzanie ankesó o dofinansowanie, sporządzanie zaświadczeń o odbytym stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Lubań (dolnośląskie)
Spawanie metodą TIG oraz 135, 136, przygotowanie powierzchni, elementów i części do spawania, łączenie części i elementów konstrukcyjnych wykonanych ze stali, aluminium, metali niezależnych, zachowanie zasad technologicznych, przestrzeganie norm jakościowych. Prawidłowa eksploatacja narzędzi i urządzeń.
ASM GRAND Sp.z.o.o. - 2016-12-22 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
zakup oraz ewidencja narzędzi i materiałów eksploatacyjnych (branża elektryczna i budowlana), zbieranie zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne, organizowanie przetargów, wyszukiwanie najlepszych ofert, sprawne przeprowadzanie procedury zakupu, prowadzenie magazynu i ewidencji wszystkich narzędzie trwałych oraz związanej z tym dokumentacji, proces utylizacji, odpowiedzialność za efektywność kosztową zakupów w firmie
EURO-INWEST PROJEKT GRZEGORZ ENGLER, TOMASZ LACH SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-15 - Ruda Śląska (śląskie)
tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Człuchów (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, negocjowanie umów handlowych, budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami kluczowymi, szczegółowa analiza rynku lokalnego oraz krajowego
FULL JOB POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
- pomoc techniczna w zakresie obsługi zleceń i zdarzeń,- analiza i rozwiązywanie problemów bieżących,- tworzenie i wdrażanie ulepszeń i nowych rozwiązań,- zarządzanie problemami i zmianą,-organizacja i usystematyzowanie wiedzy, dzielenie się wiedzą,-usprawnienie komunikacji z klientami i udziałowcami,
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa zamówień od momentu wpłynięcia zamówienia do wysyłki; koordynowanie pracy magazynu; ścisła współpraca z magazynem; terminowe kompletowanie i przekazywanie dokumentów sprzedaży; współpraca z firmami spedycyjnymi
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad pokojowymi, kontrola prac związanych z przygotowaniem pokoi dla gości hotelowych w przeważającej mierze pochodzenia ukraińskiego.
WY&SPA GABRIELA KRULL - 2016-07-26 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
oferowanie klientom produktów ubezpieczeniowych, doradztwo w zakresie optymalnych warunków ubezpieczeń, zawieranie polis ubezpieczeniowych, inkaso należnych składek , nadzór nad terminami rat składek klientów, wspólpraca z centalą C.U.K.,inne bieżące prace na zajmowanym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gostynin (mazowieckie)
Rozwój oprogramowania platform technologicznych m.in. w takich obszarach: struktury danych, interfejs platform, przechowywanie w chmurze, narzędzia wspierające programistów, testy automatyzacji.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Kraków (małopolskie)
Składanie zamówień, podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami itp.
"Paged-Sklejka" Spółka Akcyjna w Morągu - 2016-12-08 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
- Przygotowywanie zapytań ofertowych - technicznych, uzgodnienia techniczne z oferentami, nadzór nad dostawcami części zamiennych. - Wynagrodzenie: 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania wykształcenie średnie lub wyższe techniczne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt osobisty (ul. Obrońców Westerplatte 108, 40-335 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32 779-20-00 wew. 33) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: kadry (at) baterpol.pl
BATERPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-04 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad utrzymaniem ruchu urządzeń elektrycznych w zakładzie produkcyjnym.
Zakład Energoelektryczny "ENERGO-STIL" Sp. z o.o. - 2018-06-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Słupsk (pomorskie)
• Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP,• wsparcie w procesach inwestycyjno-budowlanych,• nadzór nad bieżącą eksploatacją jednostek organizacyjnych poprzez kontrole prowadzone na terenie całej Polski,• przeprowadzanie audytów i kontroli warunków pracy w jednostkach organizacyjnych na terenie całej Polski oraz weryfikowanie zaleceń pokontrolnych,• przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu BHP, ppoż. i ochrony środowiska,• koordynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP.Zatrudnionej osobie oferujemy:- umowę o pracę - szeroki pakiet benefitów
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wyszukiwanie kandydatów do pracy, kontakty z indyjskimi agencjami pracy
"Green P.M." Sp. z o.o. - 2016-10-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów firmy, prowadzenie spraw kadrowych pracowników, naliczanie płac
STAMA STAL I BUDOWA MASZYN SP. Z.O.O - 2018-06-19 - Ruda Śląska (śląskie)
- Obsługa klienta detalicznego, wysyłkowego Allegro, odbieranie telefonów związanych z zamówieniami. Zapoznanie się z asortymentem sprzedawanych towarów - akcesoria samochodowe. Wypisywanie faktur sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej. Obsługa komputera oraz zapoznanie się z programem komputerowym firmy. Obsługa obiegu dokumentów. Zarządzanie przepływem dokumentów sprzedaży i zakupu. Znajomość tematyki sprzedaży i zakupu internetowego, obsługa urządzeń biurowych. Przeszkolenie w zakresie powyższych wymagań.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Mile widziane osoby uczące się, studiujące. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) firma-skiba.pl
FIRMA SKIBA JANUSZ SKIBA - 2017-02-14 - Katowice (śląskie)
weryfikacja i nadzór nad dokumentacją działu jakościsporządzanie raportów
SEUNG SAN IND.POLAND Spółka z o.o. - 2017-02-16 - Ustroń (śląskie)
kontrola i zwolnienie do produkcji dostarczonych materiałów, produktów i półproduktów, nadzór, monitorowanie oraz prowadzenie czynności kontrolno-pomiarowych na poszczególnych etapach produkcji, nadzorowanie narzędzi kontrolno-pomiarowych, niedopuszczanie wadliwych elementów do dalszych prcesów produkcyjnych, prowadzenie dokumentacji działu Kontroli Jakości, ścisła współpraca z działem produkcji w zakresie realizacji celów jakościowych Spółki, dobra organizacja i zdyscyplinowane podejście do pracy
Euros Polska Spółka z o.o. - 2016-02-15 - Warszowice (śląskie)