SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW - STAŻYSTA Lubań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW - STAŻYSTA
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: monitorowanie umów zawartych z osobami, którym przyznano środki na działalność gospdoarczej na etapie rozliczenia przyznanego dofinansowania, sporządzanie ankesó o dofinansowanie, sporządzanie zaświadczeń o odbytym stażu
Data publikacji: 2018-05-07
Lokalizacja: Lubań (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
monitorowanie umów zawartych z osobami, którym przyznano środki na działalność gospdoarczej na etapie rozliczenia przyznanego dofinansowania, sporządzanie ankesó o dofinansowanie, sporządzanie zaświadczeń o odbytym stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW - STAŻYSTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 22.05.2018
Data zakończenia pracy: 22.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
Lwówecka 10, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: od poniedziałku do piątku w godz 07:30 - 15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubański
Gmina pracodawcy: Lubań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubań
Ulica pracodawcy: Lwówecka
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie w zakresie efektywności gospodarowania. Kierowanie i udział w pracach mających na celu zwiększenie efektywności gospodarowania.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.05.2018
Data dodania oferty pracy: 07.05.2018
Oferta pracy ważna do: 07.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.05.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów sklepu, sprzedaż towarów, gnerowanie dokumentów sprzedażowych, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o wystrój salonu sprzedazy, nawiązywanie stałych konatktów z klientami
KRYSIAK JERZY "JUREX" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU HURTOWO-DETALICZNEGO - 2018-01-02 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
administrowanie i konfiguracja bazy danych Oracle; administrowanie serwerami Windows i Red Hat Enterprise Linux; administracja aplikacjami eksploatowanymi w firmie; wykonywanie kopii bezpieczeństwa, instalacji, aktualizacji, optymalizacji bazy danych i systemów operacyjnych; utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych; bieżący monitoring działania baz danych i systemu ERP oraz planowanie ich rozwoju; opracowanie, kontrola i wdrażanie procedur bezpieczeństwa w zakresie baz danych i systemów operacyjnych; zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych; rozwiązywanie problemów z bazami danych oraz serwerami aplikacyjnymi w zakresie wydajności oraz dostępności; świadczenie usługi pomocy użytkownikom
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-17 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+ R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+ R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+ R.
SMB CONSULTING BOCHYŃSKI SEBASTIAN - 2016-07-15 - Lublin (lubelskie)
Obsługa zamówień, obsł. klientów.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, przygotowanie wzoru umowy, sporządzanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniu publicznym, udział w pracach komisji przetargowej wraz ze sporządzeniem protokołu z jej posiedzeń oraz protokołu postępowania, przygotowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z wykonawcą wyłonionym w drodze przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Okres próbny 3 miesiące, możliwe dalsze zatrudnienie; godziny pracy: 7.25- 15.00
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JANUSZA KORCZAKA W SŁUPSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-30 - Słupsk (pomorskie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników buduje bazę danych kandydatów do podjęcia pracy, korzysta z niej oraz nieustannie ją uaktualnia i poszerza. We współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi sporządza opis stanowiska pracy jako podstawę procesu na wakujące stanowisko, opracowuje profil pożądanego kandydata do pracy. Specjalista do spraw rekrutacji pracowników rozpowszechnia informacje o poszukiwaniu pracowników. Gromadzi nadesłane aplikacje, dokonuje selekcji kandydatów w oparciu o kryteria zawarte w profilu stanowiska stosując w tym celu powszechnie używane metody (wywiady, testy), dostosowując je do badanego obszaru. Ocenia kwalifikacje formalne i praktyczne predyspozycje kandydata na dane stanowisko.
JASNO GROUP SP. Z O.O. - 2017-11-28 - Gdańsk (pomorskie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie ofert do przetargów, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - opieka nad stroną internetową, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Umowa na okres próbny, następnie na czas nieokreślony Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: malgorzta.malczak (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
FIRMA NARZĘDZIOWY24.EU DZIAŁAJĄCA W BRANŻY TECHNICZNEGO ZAOPATRZENIA ZAKŁADÓW PRODUKCYJNYCH POSZUKUJE OSOBY NA STANOWISKO SPECJALISTA DS. E-MARKETINGU/GRAFIK.OSOBA ZATRUDNIONA NA STANOWISKU SPECJALISTY DS. E-MARKETINGU POWINNA POSIADAĆ DOŚWIADCZENIE W OBSZARZE MARKETINGU INTERNETOWEGO ORAZ LEGITYMOWAĆ SIĘ WYKSZTAŁCENIEM INFORMATYCZNY LUB MARKETINGOWYM. W TRAKCIE REKRUTACJI BRANE SĄ RÓWNIEŻ POD UWAGĘ TAKIE CZYNNIKI JAK ZNAJOMOŚĆ NARZĘDZI MARKETINGU ONLINE (FACEBOOK, YOUTUBE, VIMEO, GOOGLE+) CZY ZNAJOMOŚĆ ZASAD SEO I NARZĘDZIA GOOGLE ANALITICS. SPECJALISTA DS. E-MARKETINGU MUSI RÓWNIEŻ POSIADAĆ “LEKKIE PIÓRO” GWARANTUJĄCE TWORZENIE SKUTECZNYCH MATERIAŁÓW MARKETINGOWYCH. KONIECZNA JEST BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW GRAFICZNYCH (COREL, PHOTOSHOP, INNE).
NARZĘDZIOWY24.EU KRZYSZTOF DEPA - 2016-06-30 - Rzeszów (podkarpackie)
-
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-06-06 - Poznań (wielkopolskie)
-
TRAFART Kieszkowski Oktawian - 2017-08-22 - Koło (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych Realizowanie założonych planów sprzedażowych Pozyskiwanie nowych członków Kasy Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SKOK PIAST - 2017-06-05 - Chrzanów (małopolskie)
organizacja i promocja wydarzeń kulturalnych
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
- Sporządzanie rocznego sprawozdania F-03, - Uzgadnianie na bieżąco stanu majątku Uczelni, - Prowadzenie ewidencji dotyczącej aparatury specjalnej, - Ewidencja dowodów źródłowych dotyczących majątku trwałego, - Dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu zgodnie z Ustawą o rachunkowości i Zakładowym planem kont w podziale na źródła finansowania majątku, - Bieżąca, szczegółowa analiza kont księgowych oraz uzgadnianie sald, - Uzgadnianie amortyzacji i umorzenia w tym pod kątem źródeł finansowania, - Uzgadnianie pozostałych przychodów operacyjnych z tytułu rozliczenia dotacji przekazanej na finansowanie środków trwałych oraz konta rozliczeń międzyokresowych przychodów, - Wykonywanie analiz kosztów działalności inwestycyjnej. Oferta dostepna w sali E, A. Oferta skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu - 2016-11-25 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa administracyjna serwisu, przyjmowanie pojazdów, serwisowanie i obsługa mechaniczno-elektryczna, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-18
ARSCAR ADAM STĘPIEŃ - 2016-09-12 - Raszyn (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowo-ubezpieczeniowej dla klientów biura
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Niepołomice (małopolskie)
sporządzanie mieszanek zapachowych wód toaletowych, koordynacja zakupów składników, koordynacja sprzedaży wyrobów gotowych
SELENA s.c. - 2017-11-08 - Kobyłka (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych odbiorców na określone grupy odbiorców, promocja produktów w internecie
DMTRADE Mikołaj Tomaszewski - 2018-06-28 - Kościan (wielkopolskie)
Obsługa zamówień.Przygotowanie ofert i wyceny towarów.Tworzenie ofert handlowych.
FIRMA HANDLOWA KINGMAN Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Klęczany (podkarpackie)
prowadzenie kompleksowej obsługi na odcinku zatrudniania i wynagradzania wszystkich osób pracujących na rzecz Spółki, sporzadzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Żyrardów (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw rachunkowości podatkowej
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Radymno (podkarpackie)
- PLANOWANIE PRZEBIEGU PROCESÓW PRODUKCYJNYCH W OPARCIU O ZAMÓWIENIA, W TYM ICH EWIDENCJA I ROZPISYWANIE W FORMIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH,- OPRACOWYWANIE PLANÓW PRODUKCJI W OPARCIU O MOŻLIWOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA I PRIORYTETY DZIAŁAŃ,- NADZOROWANIE STATUSU ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH,- KONTROLA MATERIAŁÓW I KLUCZOWYCH KOMPONENTÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI ZAŁOŻONEGO PLANU, - DBANIE O WYSOKĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI, TERMINOWOŚĆ I POPRAWNOŚĆ REALIZOWANYCH ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH.Okres próbny 3 m-ce. godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-08-07 - Słupsk (pomorskie)
Sporządzanie ofert, przygotowywanie dokumentacji do przetargów, rozmowy z kontrahentami, pozyskiwanie klientów. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2018-01-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
tworzenie bazy klientów, tworzenie planów promocji naszych uasług ukierunkowanych an rynrk wschodni, podtrzymywanie kontaktów z obecnymi rosyjskojęzycznymi klientami, tworzenie ofert usług dla rosyjskojęzycznych klientów (w języku rosyjskim), tworzenie planów promocji naszych usług ukierunkowanych na rynek wschodni, prowadzenie dokumentacji pracy
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Łódź (łódzkie)
bieżące śledzenie na wszystkich platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Piaseczno (mazowieckie)
Specjalista ds. techniczno - energetycznych: nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem budynków mieszkalnych, prowadzenie dokumentacji.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KROWODRZA" - 2017-02-27 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie i montowanie mebli na wymiar.
PPHU Gra-Wian Grajny Wiesław - 2018-03-20 - Nysa (opolskie)
Budowanie bazy potencjalnych Klientów, budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem. Praca w systemie CRM oraz innych systemach informatycznych obowiązujących w organizacji. Przygotowywanie oraz modyfikacja ofert handlowych, rozsyłanie informacji handlowych, współpraca z Działem Marketingu, udział w spotkaniach Marketingowych, dążenie do realizacji założonego planu kontaktów z klientem i planu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży.Proponowane wynagrodzenie2800 - 2900 zł brutto.Pracodawca oferuje: Ciekawą pracę z możliwością realizacji ambicji zawodowych, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, możliwość szkoleń branżowych oraz zdobycie wartościowego doświadczenia.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Kliczków (dolnośląskie)
Naliczanie wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych zgodnie z obowiązującym prawem, sporządzanie list płac z dowolnych rodzajów umów, sporządzanie zgłoszeń i deklaracji: ZUS,PIT,GUS,współpraca z ZUS, GUS, US oraz z innymi Instytucjami, przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby wewnętrzne firmy, prowadzenie dokumentacji płacowej oraz rozliczanie czasu pracy.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-03-21 - Kielce (świętokrzyskie)
upowszechnianie zasad wykorzystywania pomocy finansowej z UE dla wspierania rozwoju obszarów wiejskich, realizacja zadań Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich (SIR), funkcjonującej w ramach Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich, prowadzenie działalności szkoleniowej, doradczej, informacyjnej i upowszechnieniowej, organizacja konkursów, wystaw, olimpiad, pokazów promujących zdrowy styl życia, dziedzictwo kulturowe wsi, agroturystykę i turystykę wiejską, promowanie pozytywnych przykładów aktywności lokalnej, przygotowanie i rozpowszechniania materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących zasad wspierania rozwoju obszarów wiejskich, współpraca z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi i szkołami rolniczymi, współpraca z fundacjami, stowarzyszeniami i innymi organizacjami działającymi na rzecz młodego pokolenia mieszkańców obszarów wiejskich.
LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO KALSK - 2017-11-08 - Kalsk (lubuskie)