SPECJALISTA DS. EWIDENCJI MAJĄTKU I INWESTYCJI Wrocław oferta pracy Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EWIDENCJI MAJĄTKU I INWESTYCJI
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: - Sporządzanie rocznego sprawozdania F-03, - Uzgadnianie na bieżąco stanu majątku Uczelni, - Prowadzenie ewidencji dotyczącej aparatury specjalnej, - Ewidencja dowodów źródłowych dotyczących majątku trwałego, - Dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu zgodnie z Ustawą o rachunkowości i Zakładowym planem kont w podziale na źródła finansowania majątku, - Bieżąca, szczegółowa analiza kont księgowych oraz uzgadnianie sald, - Uzgadnianie amortyzacji i umorzenia w tym pod kątem źródeł finansowania, - Uzgadnianie pozostałych przychodów operacyjnych z tytułu rozliczenia dotacji przekazanej na finansowanie środków trwałych oraz konta rozliczeń międzyokresowych przychodów, - Wykonywanie analiz kosztów działalności inwestycyjnej. Oferta dostepna w sali E, A. Oferta skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Data publikacji: 2016-11-25
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyb. L. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Sporządzanie rocznego sprawozdania F-03, - Uzgadnianie na bieżąco stanu majątku Uczelni, - Prowadzenie ewidencji dotyczącej aparatury specjalnej, - Ewidencja dowodów źródłowych dotyczących majątku trwałego, - Dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu zgodnie z Ustawą o rachunkowości i Zakładowym planem kont w podziale na źródła finansowania majątku, - Bieżąca, szczegółowa analiza kont księgowych oraz uzgadnianie sald, - Uzgadnianie amortyzacji i umorzenia w tym pod kątem źródeł finansowania, - Uzgadnianie pozostałych przychodów operacyjnych z tytułu rozliczenia dotacji przekazanej na finansowanie środków trwałych oraz konta rozliczeń międzyokresowych przychodów, - Wykonywanie analiz kosztów działalności inwestycyjnej. Oferta dostepna w sali E, A. Oferta skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EWIDENCJI MAJĄTKU I INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie min średnie ekonomiczne (pożądane wyższe ekonomiczne), 2) staż pracy: min. 3 lata doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku finansowym, 3) umiejętność-specjalność: technik ekonomista, 4) inne: dobra znajomość prawa podatkowego oraz Ustawy o rachunkowości oraz umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowania, biegła znajomość obsługi komputera, programów finansowo-księgowych oraz pakietu MS Office, samodzielność i odpowiedzialność w prowadzonych działaniach, wysokie umiejętności komunikacyjne, umiejętności analityczne, dobra organizacja czasu pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Wyb. L. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Wyb. L. Pasteura
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
Data dodania oferty pracy: 25.11.2016
Oferta pracy ważna do: 05.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej,Sporządzanie rozliczeń produkcyjnych i magazynowych,Prowadzenie dziennych meldunków skupowych surowca,Sporządzanie dziennych meldunków z produkcji wyrobu,Sporządzanie zestawień z miesięcznego wykonania produkcji,Prowadzenie dziennych rozliczeń roboczogodzin,Kompletowanie dokumentów potrzebnych do rozliczeń produkcji.Pracodawca oferuje: Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia, System premiowy, Ubezpieczenie NNW opłacane przez Zakład, Ciągły kontakt z nowoczesnymi technologiami, Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji, Dofinansowanie do nauki języka angielskiego, Możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym, Świadczenia z ZFŚS, Imprezy integracyjne.
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-03 - Ziębice (dolnośląskie)
REALIZOWANIE PROGRAMÓW REHABILITACJI POPRZEZ PROWADZENIE ZAJĘĆ W PRACOWNII TERAPEUTYCZNEJ, SPRAWOWANIE OPIEKI NAD OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ.
Stowarzyszenie Charytatywne ŻYĆ GODNIE Warsztat Terapii Zajęciowej - 2016-12-22 - Polkowice (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: min. średnie, zakres obowiązków: administrowanie systemów informatycznych tj. aktualizacje, konserwacje, porządkowanie, naprawy, prowadzenie stron internetowych i portali społecznościowych, obsługa urządzeń i sprzętu biurowego; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Gliwice (śląskie)
kompleksowe prowadzenie sekretariatu,budowanie pozytywnego wizerunku organizacji na rynku,obsługa korespondencji, kontrola obiegu dokumentów i połączeń telefonicznych,koordynacja przepływu dokumentów i informacji,obsługa urządzeń biurowych,przyjmowanie gości, organizacja spotkań i wyjazdów służbowych,bieżące wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach,sporządzanie sprawozdań, zestawień, raportów i protokołów,kontakty z krajowymi i zagranicznymi kontrahentami,koordynacja projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
Nakielskie Zakłady Maszyn i Urządzeń Gastronom."SPOMASZ" - 2016-03-11 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
poszukiwanie nowych rynków zbytu i nowych klientów firmy, nawiązywanie i pielęgnowanie kontraktów w kraju i za granicą, pełnienie funkcji reprezentacyjnych i dbałość o dobry wizerunek firmy, sporządzanie kalkulacji cenowej, przygotowywaniw ofert i negocjacje warunków dostaw,przygotowywanie i negocjowanie umów oraz kontraktów handlowych, nadzór nad realizacją kontraktów, współudział w kreowaniu strategii obsługi klientów i stałe raportowanie prowadzonych przez siebie prac.
Świdnicka Fabryka Urządzeń Przemysłowych ŚFUP Sp. z o.o. Świdnica - 2017-02-02 - Świdnica (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie relacją z klientem, przygotowywanie zapotrzebowań na surowce, współpraca z planistą, wspieranie działu handlowego, koordynacja i nadzór nad wszystkimi wymaganymi informacjami niezbędnymi dla ustalenia planu dla klienta.
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-29 - Krupski Młyn (śląskie)
Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Dzierżążno (pomorskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-11-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- sporządzanie dokumentacji podatkowych,- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów hiszpańskojęzycznych,- wymagany kontakt z klientem mailowy i telefoniczny- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Łódź (łódzkie)
prace związane z wykończeniem budynków, zgodnie z projektem budowlanym w tym: wykonywanie robót murarskich, tynków zwykłych i cienkowarstwowych, okładzin ściennych z płyt ceramicznych, desek, płyt, paneli, wykonywanie dociepleń budynków, malowanie ścian techniką emulsyjną, klejową i olejową, wykonywanie remontów, konserwacji pomieszczeń, kosztorysowanie robót wykończeniowych, sporządzanie dokumentacji związanej z wykonywaniem robót
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Białystok (podlaskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowanych bądź kwalifikujących się do II profilu pomocy.Wykształcenie niepełne wyższe lub wyższe; obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; komunikatywność; Zakres obowiązków: telefoniczny kontakt z klientem; przygotowywanie ofert szkoleniowych; reprezentowanie firmy na szkoleniach; przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Knurów (śląskie)
-obsługa systemu sprzedaży internetowej oraz kontrolowanie poprawności jego funkcjonowania,-dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów oraz ich dostępność,-opieka nad treścią sklepu internetowego-tworzenie opisów do wprowadzanych produktów,-podejmowanie działąń marketingowych np tworzenie promocji,kampanii informacyjnych,-obsługa zamówień klientów dokonujących zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego oraz serwisów aukcyjnych,-opieka posprzedażowa,-monitorowanie rynku oraz raportowanie działań
Big Art Krzysztof Pazdyga - 2016-09-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
- kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy- wyszukiwanie potencjalnych klientów zainteresowanych produktami firmy- przygotowywanie materiałów reklamowych dla produktów firmy- promocja produktów fimry w Internecie, w tym w mediach społeczniościowych
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowanie i obsługa maszyn CNC, realizowanie procesu obróbczego zgodnie z obowiązującymi normami,podstawowa kontrola jakościowa wykonanych części w tym wykonywanie pomiarów warsztatowych, kontrolowanie poprawności pracy maszyny i monitorowanie jej parametrów,bieżąca konserwacja maszyny i dokonywanie drobnych napraw.
GE POWER CONTROLS S.A. - 2016-06-20 - Łódź (łódzkie)
rozwój sieci sprzedażowej na obszarze Europy Zachodniej, odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, nawiązanie i utrzymanie stałej współpracy z klientami na podległym obszarze, bieżące monitorowanie rynku.
GLASPO Sp. z.o.o. - 2016-04-26 - Dąbie (wielkopolskie)
kontakt mailowy i telefoniczny z klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kraków (małopolskie)
Weryfikacja napraw pojazdów kosztorysów, wycena wartości szkód OC, AC, współpraca z serwisami mechanicznymi.
Mr Biuro Paweł Burdzy - 2017-06-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymio
P.P.B.H. KRÓL SP.J. - 2016-03-10 - Kłodawa (wielkopolskie)
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, sprzedaż oprogramowania z zakresu bezpieczeństwa, wyszukiwanie nowych szans sprzedażowych, badanie potrzeb potencjalnych klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych, dbanie o wizerunek firmy, realizowanie planów sprzedażowych
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2017-02-24 - Gdynia (pomorskie)
Prace wykończeniowe na zewnątrz i wewnątrz budynków.
KULEX Robert Tarnawski - 2017-08-30 - Mroczeń (wielkopolskie)
Wycena prac związanych z budową sieci zewnętrznych, linii kablowych nn i SN, stacji transformatorowych 15/0,4, wycena prac związanych z budową instalacji elektrycznych w budynkach użyteczności publicznej, biurowych, mieszkalnych i przemysłowych, przygotowywanie zapytań i zbieranie ofert od poddostawców urządzeń i systemów, przygotowywanie zapytań i zbieranie ofert od podwykonawców instalacji słaboprądowych (CCTV, Kontrola Dostępu, SSWiN, SAP, DSO, sieci strukturalnych, EIB, BMS itp), kompletowanie wszystkich ofert dotyczących danego tematu i przedstawienie ich do końcowej weryfikacji zakresu i ceny.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Gdynia (pomorskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
- wdrażanie polityki i standardów bezpieczeństwa, osiągnięcie i utrzymanie zgodności bezpieczeństwa i ciągłości działania,wdrożenie i wsparcie procesów Compliance Risk Governance w jego / jej obszarze,przygotowywanie dokumentacji baz do wdrażania zmian; przygotowywanie i tworzenie struktury raportów bezpieczeństwa.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-zarządza polityką handlową spółki, - opracowuje strategię sprzedaży i nadzruje ich realizację, - pozyskuje nowych klientów i utrzymuje dobre relacje z partnerami biznesowymi, -prowadzenie negacjacji handlowych, -bada rynek i trendy dfirmy oraz monitopruje działania konkurencji,- bieżąca analiza trendów, wskaźników ekonomicznych i konkurentów, - inicjuje działałania zmierzajace do maksymalizacji wyników sprzedaży, - buduje wizrunek spółki i bazę klientów, - negocjuje warunki współpracy i umowy handlowe, -odpowiada za zgodność działań handlowych z obowiązującym prawem, --odpowiada za zgodność działań handlowych z obowiązujacym prawem, -organizuje i nadzoruje gospodarkę magazynową spółki,- współpracuje z przedsiębiorstwami z Rosji, Białorusi i Ukrainy w zakresie prowadzonej dzialalności gospodarczej spółki.
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Częstochowa (śląskie)
Dla osób do 30 roku życia:Przygotowywanie i udział w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, rejestrowanie postępowań, przygotowywanie dokumentacji i archiwizowanie zakończonych postępowań.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Łódź (łódzkie)
promowanie usług hotelu, pozyskiwanie klientów, tworzenie polityki cenowej, przygotowywanie informacji handlowych dla klientów, aktualizacja strony internetowej hotelu, budowanie korzystnego wizerunku firmy, zarządzanie reklamą hotelu
HOTEL LIDO KAZIMIERZ OKRÓJ - 2017-11-30 - Jurata (pomorskie)
Sprzedaż usług firmy- ubezpieczenia, inwestycje, emerytalneSpotkanie z pracodawcą w dniu 26.04.2018 godz.10.00, sala 18
WW MANAGEMENT Wojciech Winiarski - 2018-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)
monitoring i widykacja należnosci - współpraca z działem handlowym w zakresie bieżącej sprzedaży w perzypadku klientów z odroczonym terminem płatnośc; przyznawanie kredytów kupieckich
Polski HR - A-trybut Spółka Akcyjna - 2016-06-09 - Kraków (małopolskie)