SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: Dla osób do 30 roku życia:Przygotowywanie i udział w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, rejestrowanie postępowań, przygotowywanie dokumentacji i archiwizowanie zakończonych postępowań.
Data publikacji: 2016-11-04
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dla osób do 30 roku życia:Przygotowywanie i udział w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, rejestrowanie postępowań, przygotowywanie dokumentacji i archiwizowanie zakończonych postępowań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Data zakończenia pracy: 30.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.11.2016
Data dodania oferty pracy: 03.11.2016
Oferta pracy ważna do: 01.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie nowych kontrahentów do współpracy. Prowadzenie dokumentacji Klientów. Prowadzenie Bazy Potencjalnych Klientów. Analiza stanu należności oraz ich windykacja.
Firma Kulik M. Kempa Sp. j. - 2018-04-18 - Trzebnica (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu.Przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kababu tureckiego, tworzenie kompozycji, receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu. Kuchnia turecka
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Zduny (wielkopolskie)
układanie okablowania
MYCOMM Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
SERWIS I KONSERWACJA BRAM AUTOMATYCZNYCHMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY :GOODYEAR DĘBICA
SODEXO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-19 - Dębica (podkarpackie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
jw.
Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów anglojęzycznych (obszar IT), drogą telefoniczną i e-mailową. Rozwiązywanie problemów, dostarczanie odpowiednich rozwiązań. Praca w systemie, aktualizacja bazy danych. Prowadzenie dokumentacji, tworzenie statystyk. Współpraca z członkami zespołu i poszczególnych zespołów rozdzielających pracę, aby zapewnić najlepszą obsługę.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warszawa (mazowieckie)
tłumaczenie tekstów umów handlowych oraz redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów) elektryczne lub pokrewne, umiejętności czytania dokumentacji technicznej, znajomość pakietu Office, NormaPro, AutoCAD, umiejętność: kosztorysowania i przygotowania ofert w branży elektrycznej, prowadzenia negocjacji handlowych, podejmowania decyzji pod presją czasu, dobrej organizacji pracy, pracy w zespole; dyspozycyjność; komunikatywność; prawo jazdy kat. B; chęć do nauki i rozwoju zawodowego; Obowiązki: wycena robót branży elektrycznej, sieci i instalacji elektrycznych nn i SN, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, zamówień, techniczne opracowanie kosztorysu/ oferty, przygotowywanie zapytań ofertowych i zbieranie ofert od dostawców urządzeń i systemów, tworzenie i kompletacja dokumentacji przetargowej, utrzymywanie poprawnych relacji z klientami i dostawcami, uzupełnianie firmowej bazy danych, analiza rynku w zakresie nowo ogłaszanych przetargów, promowanie dobrego wizerunku firmy, definiowanie potrzeb Klientów; jedna zmiana, miejsce pracy: Gliwice;
ELTRAKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Gliwice (śląskie)
- kompleksowe zarządzanie procesem zamówień Klientów,- dbanie o potrzeby Klientów i czynne wsparcie informacyjne,- budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji, - aktywna współpraca z działem Handlowym i Logistyki.Mile widziane doświadczenie zawodowe w dziale obsługi klienta i sprzedaży. Wymagana umiejętność dobrej obsługi programu SAP, MS Office.Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego.
SEMMELROCK STEIN + DESIGN Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Kołbiel (mazowieckie)
projektowanie nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych, przygotowywanie dokumentacji technicznej, wsparcie techniczne procesu produkcyjnego, zarządzanie produktem seryjnym po względem kosztowym, nadzór technologiczny nad normowaniem procesów technologicznych oraz procesów produkcji pod katem jakości i terminowości, analiza zdolności technologicznych, konstrukcja i wdrażanie nowych wyrobów, tworzenie i nadzór nad dokumentacja technologiczną
Odlewnia Żeliwa S.A.Zawiercie - 2016-07-04 - Zawiercie (śląskie)
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w ramach działań "miękkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2016-01-04 - Andrespol (łódzkie)
Pełnienie zadań służby BHP.
"P.Z. PARTNER" - PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-01 - Wodzisław Śląski (śląskie)
obsługa zamówien, e-specyfikacji
Kaprin sp. z o.o. - 2017-03-09 - Krzeszowice (małopolskie)
Profesjonalna obsługa klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych, koordynowanie terminów i prawidłowowści dostaw, monitorowanie stanów magazynowych, współpraca z działami firmy, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
idzielanie informacji interesantom, obsługa biura, przyjmowanie i wysłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Kraśnik (lubelskie)
Specjalista ds. technicznych
Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-05-16 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż powierzchni wystawienniczej na organizowanych targach, pozyskiwanie polskich i zagranicznych partnerów, bieżący kontakt oraz budowanie relacji z klientami firmy.
kontakt przez OHP - 2018-03-05 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie nowych klientów - Tworzenie oferthandlowych dopasowanych do oczekiwań Klienta -Negocjowanie warunków handlowych - Utrzymywanietrwałych kontaktów z dotychczasowymikontrahentami - Realizowanie planów sprzedażowych- Wprowadzenie danych klientów, zakładanie kartotekpozyskanych klientów - baza danych - Przyjmowanie iewidencja zamówień - Przygotowanie raportówsprzedażowych - analiza wyników sprzedaży - Obsługareklamacji (zgłoszenia, monitoring) - Aktywny wkładw tworzenie dobrego wizerunku firmy
STIGAL Marcin Stępień - 2017-06-05 - Legnica (dolnośląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- Księgowanie rezerw związanych z kosztami bieżących i przyszłych okresów,- Monitorowanie kont przejsciowych oraz współpraca z działem Zobowiązań,- Monitorowanie kont kosztowych na wybranych lokalizacjach,- Uzgadnianie kont w systemie CERTIFICATION,- Jakościowa ocena uzgodnionych kont,- Proaktywna kontrola kont bilansowych oraz ich analiza pod względem wystąpienia różnic kursowych- Wykonywanie zadań zgodnie z wymaganiami klienta określonymi w odpowiedniej umowie, polityką rachunkową firmy oraz w zgodzie z przepisami prawa,- Zapewnienie właściwej komunikacji z klientami, współpracownikami i przełożonymi.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa komputera, aktualizacja strony internetowej, prowadzenie sklepu internetowego, wystawianie aukcji internetowych
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Jasło (podkarpackie)
Bieżący monitoring pracy i wykonywania zadań przez podległe biura operacyjne. Raportowanie pracy oddziałów. Praca w godzinach 9-17.
KONKRET Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Płock (mazowieckie)
Obowiązki:Utrzymywanie kontaktu ze stałymi międzynarodowymi kontrahentami firmy. Weryfikacja stałych umów pod kątem kosztowym. Proponowanie zmian (zatwierdzanie/odrzucanie zamówień zakupowych), negocjacje warunków umów. Przygotowywanie danych, analiz, raportów dla zarządu firmy.Oczekiwania: Biegła znajomość języka angielskiego. Umiejętność kontaktu w drugim języku europejskim (francuski, włoski, niemiecki) będzie dodatkowym atutem. Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów międzynarodowych. Łatwość nawiązywania kontaktów oraz poparta wynikami skuteczność prowadzenia rozmów handlowych z kontrahentami. Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych. Umiejętność efektywnej pracy z dużą ilością różnorodnych informacji, danych. Dynamizm i otwartość. Biegła znajomość MS Excel.Oferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających. Stabilne zatrudnienie. Pracę w młodym zespole profesjonalistów. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników, Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie. Karta multisport, prywatna opieka medyczna.
EKO-OKNA S.A. - 2016-07-28 - Kornice (śląskie)
Umawianie spotkań i prowadzenie kalendarza doradcom terenowymAktywne pozyskiwanie oraz nawiązywanie nowych kontaktów handlowychProfesjonalna obsługa klienta Zarządzanie siecią sprzedażyRaportowanie wyników sprzedaży
kontakt przez OHP - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej), rozliczanie wykonywanych robót budowlanych, sprawdzanie dokumentacji technicznej, kosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, udział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-02-13 - Chełm (lubelskie)
- dbanie o czystość obiekttu i plac dookoła - odśnieżanie - koszenie trawy
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Tuczempy (podkarpackie)