SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Poznań oferta pracy MYCOMM Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 1 250 PLN
Zakres obowiązków: układanie okablowania
Data publikacji: 2018-01-12
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: MYCOMM Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Teren kraju, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: układanie okablowania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto na 1/2 etatu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: instalator systemów alarmowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Data zakończenia pracy: 31.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia SEP
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie - 3 lata
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
uprawnienia SEP E i D, układanie okablowania, praca na terenie Polski- możliwość delegacji
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: MYCOMM Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
POZNAŃSKA 46, 62-035 Kórnik, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: zgłoszenia telefoniczne
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: poznański
Gmina pracodawcy: Kórnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kórnik
Ulica pracodawcy: POZNAŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: instalator systemów alarmowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.01.2018
Data dodania oferty pracy: 11.01.2018
Oferta pracy ważna do: 25.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-10 - Oświęcim (małopolskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Radomsko (łódzkie)
pełnienie funkcji nauczyciela przedmiotów informatycznych w technikum informatycznym; godziny pracy do uzgodnienia; wymiar czasu pracy: 18/18
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH ZAWADZKIE - 2017-04-27 - Zawadzkie (opolskie)
praca wg stanowiska
AUTO-DRĄG Blacharstwo-Lakiernictwo Mateusz Drąg - 2016-12-06 - Mszana Dolna (małopolskie)
Obsługa zamówień internetowych
ŁUKASZ KRETOWICZ DCC TRADE - 2016-06-30 - Barłogi (wielkopolskie)
organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska; analizowanie rynku i ofert konkurencji; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; tworzenie ofert handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; proponowanie działań usprawniających sprzedaż; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.Umowa zlecenie około 188h w m-cu, dyspozycyjność w godz. 6-19Proponowany okres zatrudnienia 3 lataMiejsce pracy: ul. Tęczowa Wrocław, pow. wrocławski
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Brukarz
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
• Nawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi partnerami handlowymi.• Prowadzenie naboru nowych partnerów, organizowanie szkoleń dla partnerów. • Aktywizacja istniejących Partnerów handlowych. Nadzorowanie działań partnerów handlowych. • Przygotowywanie analiz i raportów, rozliczanie pracy partnerów handlowych.• Przygotowanie oferty dla klientów końcowych.
PayTel SA o/Nowy Sącz - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
KONSULTACJE TELEFONICZNE Z KLIENTAMI
kontakt przez OHP - 2016-01-07 - Gdańsk (pomorskie)
specjalista sprzadazy internetowej
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Złotoryja (dolnośląskie)
Prowadzenie ewidencji pracowników i czasu pracy, nadzorowanie ważności badań lekarskich, urlopów, szkoleń, sporządzanie umów zleceń, umów o pracę, sporządzanie deklaracji GUS, aktywne poszukiwanie pracowników, współpraca z innymi działami.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J. - 2018-06-26 - Siedlce (mazowieckie)
Doradztwo dla rolników w zakresie upraw, agrotechniki.
Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2017-03-31 - Namysłów (opolskie)
Opis stanowiska/ zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia dla Klientów Biznesowych przez telefon, e-mail, czat; tworzenie nowych kont / dodawanie nowych użytkowników do aktualizowania istniejących kont i niezbędnych zmian w bazie danych; wyjaśnienie sprawy prawidłowo, w celu wysłania go do odpowiedniej grupy; zapewnienie satysfakcji klienta za świadczone usługi.
Grupa Progres - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)
Wystawianie dokumentów sprzedażowych i magazynowych, organizacja transportu i wysyłek wyrobów gotowych. Godz. pracy 8-16. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16.
M&S Okna i Drzwi Sp. z o.o. - 2017-10-31 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klienta, obsługa komputera, programu sprzedażowego, mediów społecznościowych, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Dobrodzień (opolskie)
Praca 2-3 dni w tygodniu, preferowane osoby stududjujące (4-5 rok). Do obowiazków osoby zatrudnionej należeć będzie pomoc przy realizacji projektów w firmie oraz wsparcie przy bieżącej dzałalności biura obsługi klienta.
ENGRAM S.C. - 2016-03-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie administracji kadrowo-płacowej, nadzór z zakresu spraw pracowniczych, procedur personalnych i prawa pracy, ocena potrzeb szkoleniowych i rozwojowych, nadzór i rozwój systemu wynagrodzeń i benefitów.
PERSONNEL COLLEGE DORADZTWO PERSONALNE - 2017-01-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
telefoniczny kontakt z klientem prezentacja oprogramowania , przygotowywanie ofert handlowych, sporządzanie umów , negocjacje handlowe
Zakład Usług Komputerowych i Biurowych "Probit" Wojciech Zawadzki - 2016-08-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, obsługa rachunków klientów ukraińskojęzycznych - wymagany kontakt z klientem mailowy, telefoniczny, przygotowywanie faktur do klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)
Kontakt z klientami i sprzedaż produktów ZPAS GROUP, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, prowadzenie rozmów handlowych, negocjacji, przygotowanie ofert handlowych oraz innych działań marketingowych, profesjonalne doradztwo w zakresie sprzedawanych produktów, rozwój przedstawicielstwa we Francji
Zakład Produkcji Automatyki Sieciowej S.A. - 2016-03-03 - Przygórze (dolnośląskie)
Kontrola jakości przebiegu procesu produkcji na każdym jego etapie, weryfikacja punktów kontrolnych, kontrola stanu sanitarnego hali i linii produkcyjnych, badanie surowców, półproduktów, wyrobów gotowych
SMS FOOD Industries Poland Sp. z o.o. - 2017-08-29 - Starogard Gdański (pomorskie)
sterowanie i koordynacja przebiegu wdrażania nowych produktów oraz zmian technicznych, terminowa realizacja zamówień klienta w fazie przedseryjnej, nadzór nad przepływem materiałów fazy przedseryjnej, nadzór nad terminowym wdrażaniem zmian technicznych, techniczne ustalenia z dostawcami i klientami, optymalizacja obowiązujących procesów, przekazywanie wiedzy fachowej innym pracownikom.
SITECH Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Chocicza Mała (wielkopolskie)
•Koordynacja i zarządzanie projektami EFS realizowanych w ramach RPO (głównie projekty w zakresie wsparcia przedszkoli i placówek edukacji ogólnej);•Przygotowanie wzorów dokumentów i nadzór nad kompletnością dokumentacji projektu;•Przygotowywanie opisów dokumentów finansowo-księgowych dot. projektów;•Nadzór nad prawidłowym kwalifikowaniem kosztów i uczestników w projektach;•Monitoring ryzyk projektowych i alarmowanie zagrożeń;•Obliczanie wskaźników produktów, rezultatów i oddziaływania zgodnie z wymogami projektów;•Organizacja i nadzór nad pracą wykonawców i personelu w w projektach;•Uczestnictwo w przeprowadzonych działaniach kontrolnych i wdrażanie działań pokontrolnych;•WAŻNE! Zakres obowiązków nie obejmuje rekrutacji uczestników do projektów.
Eurosolutions Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji dot. zatrudnienia pracowników, praca na programach OPTIMA i PŁATNIK
Różewscy Spa Sp.j. "HOTEL LEDA SPA" - 2017-03-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa klienta zagranicznego, wykonywanie prac biurowych oraz prac związanych z funkcjonowaniem sekretariatu, wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu bardzo dobrym
MTB-GROUP BARGIEL SZYMONIAK MALINA SP. J. - 2018-02-02 - Myślenice (małopolskie)
-prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem pracownika oraz w trakcie jego zatrudnienia-naliczanie wynagrodzeń pracowników etatowych oraz umów cywilnoprawnych-prowadzenie dokumentacji dot. ewidencji czasu pracy-sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS , US, GUS)-sporządzanie raportów i zestawień-bieżące monitorowanie zmian w przepisach
TESSA Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Wtórek (wielkopolskie)
Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.Wymagana znajomość obsługi komputera, komunikatywność, rzetelność.Motywacyjny system wynagrodzeń-prowizjaWysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą (zależne od posiadanego doświadczenia zawodowego, kwalifikacji zawodowych, itp.)Praca w godzinach : 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2016-03-29 - Racibórz (śląskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru, godziny pracy: 05:00-13:00 lub 10:00-18:00
Auto Partner S.A - 2016-03-10 - Opole (opolskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
Pracownik ochrony fizycznej zapewnia fizyczne bezpieczeństwo osobom i mieniu.
Solid Security - 2018-01-25 - Kłodzko (dolnośląskie)