SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Przygórze oferta pracy Zakład Produkcji Automatyki Sieciowej S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 1 850 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt z klientami i sprzedaż produktów ZPAS GROUP, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, prowadzenie rozmów handlowych, negocjacji, przygotowanie ofert handlowych oraz innych działań marketingowych, profesjonalne doradztwo w zakresie sprzedawanych produktów, rozwój przedstawicielstwa we Francji
Data publikacji: 2016-03-03
Lokalizacja: Przygórze (dolnośląskie)
Pracodawca: Zakład Produkcji Automatyki Sieciowej S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:57-400 Przygórze 209, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt z klientami i sprzedaż produktów ZPAS GROUP, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, prowadzenie rozmów handlowych, negocjacji, przygotowanie ofert handlowych oraz innych działań marketingowych, profesjonalne doradztwo w zakresie sprzedawanych produktów, rozwój przedstawicielstwa we Francji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przygórze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Ruda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 4 500 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: francuski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Obsługa komputera (Windows, MS Office) Umiejętności personalne, budowania relacji z klientem, umiejętności sprzedażowe/negocjacyjne, analityczne myslenie, Kreatywność. Lojalność, Odporność na stres, Samodzileność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Zakład Produkcji Automatyki Sieciowej S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
57-400 Przygórze 209, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Nowa Ruda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przygórze
Numer budynku pracodawcy: 209
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 04.03.2016
Oferta pracy ważna do: 30.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie wniosków o dofinansowanie. Rozliczanie wniosków o płatności.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Lublin (lubelskie)
Zakres obowiązków:- rejestracja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych- przekazywanie niesprawnego sprzętu do autoryzowanego serwisu lub odsyłanie do producenta- kontrola przebiegu procesu reklamacyjnego- bieżąca komunikacja z klientem - prowadzenie korespondencji w zakresie reklamacji- wystawianie dokumentów magazynowych- ewidencja reklamacji w systemie (wewnętrzny program komputerowy do obsługi reklamacji)
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2016-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw przetargów
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Poznań (wielkopolskie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem, współpraca z działem planowania produkcji, operacyjne zarządzanie zespołem podległych pracowników. Pierwsza umowa na okres próbny, proponowane wynagrodzenie od 3000 zł.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2016-11-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
płace, kadry oraz księgowane wpłat + vat
Lubuskie Centrum Biznesu i Zarządzania Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
praca fizyczna związana z utrzymaniem dróg
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Nowodwór (lubelskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)
Szalunki systemowe, szalowanie stropów, klatek schodowych.
BUD-MIR Mirosław Pisarzak Usługi remontowo-budowlane - 2018-01-17 - Stare Opole (mazowieckie)
Spawanie migomatem. Ogólne prace spawalnicze. Praca od pon-pt w godz.6-14.Praca na akord. Pierwsza umowa na zlecenie, następnie umowe o prace.
PZPG PIASTÓW DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. - 2018-07-13 - Piastów (mazowieckie)
Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; - opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego. Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową. Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia, dokumenty wskazane w pkt. Inne dokumenty kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-09-11 - Racibórz (śląskie)
prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi oraz biznesowymi sieci Orange
kontakt przez OHP - 2016-07-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie sekretariatu. Dbanie o płynny obieg dokumentów. Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty. Zaopatrywanie spółdzielni w artykuły biurowe. Prowadzenie terminarza spotkań.Kontakt kandydatów email: kazimierz.janicki (at) smkuzniki.pl.Oferta dostępna w sali E.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kuźniki" - 2016-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Odpowiedzialność za wizerunek marki i produktów, tworzenie strategii i działań marketingowych, realizacja procesu wdrażania nowych produktów na rynek od strony marketingowej, kreowanie oraz wdrażanie działań i akcji wspierających sprzedaż produktów w różnych kanałach dystrybucji, planowanie i realizacja budżetu marketingowego, współpraca z pozostałymi działami firmy, analiza i monitorowanie działań konkurencji w Polsce i za granicą, współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, analiza efektywności prowadzonych działań oraz bieżące raportowanie.
FORMASTER S.A. - 2017-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
- zaznajomienie się z kartami pracy pracowników,- zaznajomienie się i szkolenie w zakresie obsługi programu do wprowadzania akardów i czasu pracy,- nauka obsługi programu do obliczania wynagrodzeń pracowników, - zaznajomienie się z obsługą używania sprzętu do prac biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Samsonki (lubuskie)
Rekrutacja pracowników, pozyskiwanie zagranicznych kontrahentów, obsługa komputera (międzynarodowych stron internetowych), tworzenie artykułów, prowadzenie bloga/funpage'a.Praca w godz. 8-16Oferta pracy zgłoszona przez Agencję Pracy Tymczasowej nr KRAZ 13625
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
- prowadzenie sprzedaży internetowej, obsługa aukcji oraz kampanii, obsługa strony internetowej oraz marketing internetowy
Firma Handlowa "DAWIKA" Dariusz Suwalski - 2016-04-25 - Koteże (pomorskie)
Kontrola jakości surowców, procesów, wyrobów gotowych i opakowań, monitorowanie dostarczonych surowców, opracowanie instrukcji dotyczących kontroli jakości dostarczonych surowców, ustalanie metod kontroli, śledzenie jakości powstającego produktu w całym ciągu produkcyjnym, zbieranie informacji kierownikom produkcji, dyrektorom oraz pracownikom produkcyjnym, prowadzenie rozmów z klientami ( Ukraina) i odbiorcami ( Ukraina) na temat ich wymagań wobec jakości produktów.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Tczew (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Radom (mazowieckie)
Prowadzenie strony www i mediów społecznościowych, sprzedaż usług i działania promocyjne.
PHU AGROVET ANDRZEJ KONOPKA - 2018-06-25 - Śniadowo (podlaskie)
Tłumaczenie wewnętrznej dokumentacji, praca biurowa.
GREMI PERSONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
• Realizacja procesów rekrutacyjnych• Aktywne pozyskiwanie Kandydatów• Prowadzenie dokumentacji• Kontakt oraz utrzymywanie dobrych relacji z Klientami oraz Pracownikami• Inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Kraków (małopolskie)
- formalno-rachunkowa kontrola dokumentów finansowych dotyczących projektów- sporządzanie przelewów i przesyłanie ich do banku w systemie elektronicznym- bieżąca analiza i weryfikacja zapisów księgowych oraz uzgadnianie sald kont księgowych odnoszących się do projektów- bieżąca analiza realizacji budżetów projektów w zakresie zaplanowanych kosztów i przychodów
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-09-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Znajomość rynku, wyszukiwanie potencjalnych klientów- Budowanie portfolio nowych klientów, utrzymywanie relacji biznesowych z dotychczasowymi kontrahentami, regularne wizyty handlowe ( język polski )- Przygotowywanie ofert, realizacja zamówień- Obsługa posprzedażowa, bezpośrednia współpraca z inżynierami ze strony klienta- Wysyłanie sprawozdań i raportów do centrali w Budapeszcie, praca w języku angielskim (lub węgierskim )
kontakt przez WUP - 2018-02-14 - Węgry (Węgry)
obsługa niemieckich klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Pniewy (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku: Specjalista do spraw logistyki i transportu będzie odpowiedzialna za sprawy związane z importem i logistyką. Kontakt z pracodawcą: tel. 605-855-345, adres e-mail: rekrutacja (at) furmanek.pl
FURMANEK TRADING Sp. J. Daleszyce - 2015-12-02 - Daleszyce (świętokrzyskie)
Telefoniczna sprzedaż szkoleń.Umowa zlecenie w okresie próbnym przez okres od 1 do 3 miesięcy. Następnie umowa o pracę.Praca w godzinach 7.30 - 15.30.
ADCONSULTING J.LUBSKA, M.PODZIMSKA SPÓŁKA CYWILNA - 2018-01-03 - Zabrze (śląskie)
Współpraca przy nadzorze dokumentacji HACCP, implementacji oraz nadzorze systemów IFS oraz BRC z Kierownikiem produkcji, analiza jakościowa surowca i produktu finalnego, organizacja badań laboratoryjnych surowca oraz produktu finalnego, monitorowanie zagrożeń związanych z systemem jakościowym (z uwzględnieniem szczególnego nacisku na punkty krytyczne oraz punkty kontrolne), nadzór wspólnie z Kierownikiem produkcji nad pracą zmiany myjącej, dokonywanie kontroli stanu mycia oraz dezynfekcji, diagnoza nieprawidłowości oraz wdrażanie środków, pomoc przy bieżącej kontroli pracy osób zatrudnionych na linii produkcyjnej.Praca na umowę o pracę na okres próbny w godz. 6-14, 14-22, 18-02 w systemie równoważnym w Wieniotowie, również w weekendy.
BG Production Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Wieniotowo (zachodniopomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
1. Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników.2. Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz urlopów.3. Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej.4. Sporządzanie: list płac, deklaracji podatkowych, dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS, deklaracji do PFRON i sprawozdań do GUS.5. Wykonywanie innych czynności oraz poleceń bezpośredniego przełożonego.
Regionalna Grupa Detaliczna Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Tarnów (małopolskie)