SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Budapeszt oferta pracy kontakt przez WUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 000 EUR
Zakres obowiązków: - Znajomość rynku, wyszukiwanie potencjalnych klientów- Budowanie portfolio nowych klientów, utrzymywanie relacji biznesowych z dotychczasowymi kontrahentami, regularne wizyty handlowe ( język polski )- Przygotowywanie ofert, realizacja zamówień- Obsługa posprzedażowa, bezpośrednia współpraca z inżynierami ze strony klienta- Wysyłanie sprawozdań i raportów do centrali w Budapeszcie, praca w języku angielskim (lub węgierskim )
Data publikacji: 2018-02-14
Lokalizacja: Budapeszt ()
Pracodawca: kontakt przez WUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Budapeszt, WęgryRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Znajomość rynku, wyszukiwanie potencjalnych klientów- Budowanie portfolio nowych klientów, utrzymywanie relacji biznesowych z dotychczasowymi kontrahentami, regularne wizyty handlowe ( język polski )- Przygotowywanie ofert, realizacja zamówień- Obsługa posprzedażowa, bezpośrednia współpraca z inżynierami ze strony klienta- Wysyłanie sprawozdań i raportów do centrali w Budapeszcie, praca w języku angielskim (lub węgierskim )
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 EUR
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Budapeszt
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Węgry
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inżynier sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 EUR
warunkiPracyIPlacy_powodOddelegowania:
POLSKA z regularnymi wizytami sprzedażowymi jak i wykonywania home-office
warunkiPracyIPlacy_pensjaNetto: 650
warunkiPracyIPlacy_premie: 1
warunkiPracyIPlacy_dodSwiadczenia:
Prowizja ciągła (bez górnej granicy) oraz:•Firmowy notebook•Firmowy telefon•Firmowy samochód•W długim okresie! dodatkowe benefity
warunkiPracyIPlacy_dodInfoCzasPracy:
Pracodawca zapewnia zakwaterowanie i wyżywienie jedynie podczas 2-tygodniowego szkolenia w Budapeszcie oraz w trakcie wizyt sprzedażowych przez 1-2 dni co 3 miesiące w siedzibie firmy.
warunkiPracyIPlacy_informacjeOLokalizacji: Polska
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: polski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- 1 -3 lata doświadczenia / absolwent / student ostatniego roku- znajomość języka polskiego oraz angielskiego lub węgierskiego•Znajomość pakietu MS-Office•Aktualnie zamieszkanie w Polsce•Prawo jazdy kategorii B• Solidworks- Wysoki poziom mobilności, chęci do podróży (wyszukiwanie potencjalnych klientów, utrzymywanie relacji biznesowych z dotychczasowymi kontrahentami w Polsce)- Chęci i cechy pozwalające na samodzielną pracę i rozwiązywanie problemów- Ukierunkowany, zmotywowany pracownik o wysokich standardach i kompetencjach do kończenia rozpoczętych procesów.- Wewnętrzna motywacja i ukierunkowanie na sprzedaż- Autentyczny o silnych umiejętnościach komunikacyjnych- Ukierunkowany na klienta
Nazwa pracodawcy: kontakt przez WUP
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
do pracodawcy na adres: kesa (at) kesacon.com oraz do doradcy EURES a.dolistowska (at) up.gov.pl
Język aplikacji o pracę: angielski, węgierski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV w języku węgierskim lub angielskim ze zdjęciem. Informacja o oczekiwaniach finansowych i możliwym terminie rozpoczęcia pracy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Profil działalności pracodawcy:
KESACON z siedzibą w Budapeszcie na Węgrzech oferuje profesjonalne rozwiązania dla międzynarodowych klientów działających w branży testów i pomiarów technologicznych na Węgrzech, Rumunii, Czechach i Słowacji. Obecnie poszukuje zaufanego, zmotywowanego i samodzielnego specjalistę do spraw sprzedaży - inżyniera do stałej pracy na terenie Polski.
Oferta zgłoszona przez: Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.02.2018
Data dodania oferty pracy: 12.02.2018
Oferta pracy ważna do: 30.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
zagranicznaEures: 1
rodzajOferty_1: EURES
Podobne oferty pracy
SPRZEDAŻ PRODUKTÓW Z DZIAŁU DAGD TJ.AKCESORIA KUCHENNE, PRODUKTY DO DOMU, KUCHNI I PIELĘGNACJI URODY (NP.ODKURZACZE, ŻELAZKA, GOLARKI, DEPILATORY I WIELE INNYCH), KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA WEDŁUG STANDARDÓW FIRMY, REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻY NA JAK NAJWYŻSZYM POZIOMIE, DBANIE O ODPOWIEDNIE ZATOWAROWANIE SALONU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY I BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUDZE KLIENTA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, NIEKARALNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE;SPOSÓB APLIKACJI: C.V+LIST MOTYWCYJNY PRZESŁAĆ POPRZEZ STRONĘ WWW.MEDIAEXPERT.PL (ZAKŁADKA PRACA U NAS/APLIKUJ
TERG SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Analiza rynku, pozyskiwanie nowych klientów, wizyty u klientów, przygotowywanie ofert handlowych
Podkarpackie Centrum Produkcyjno-Wdrożeniowe "EKO-KARPATY" dr inż. Jan Pąprowicz - 2016-12-07 - Tarnowiec (podkarpackie)
WYKONYWANIE DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ DLA URZĄDZEŃ CIŚNIENIOWYCH, KONTRUKCJI STALOWYCH
Chemoservis-Dwory S.A. - 2016-04-01 - Oświęcim (małopolskie)
samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji pracowników ze Wschodu i z Polski, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych na stanowiska techniczne i budowlane, zamieszczanie ogłoszeń w internecie, organizacja i prowadzenie projektów rekrutacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Piaseczno (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Radom (mazowieckie)
specjalista ds kadr
Baltica Biznes Bis Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie, spec. ZZL, kadry; staż pracy: 2 lata; dobra znajomość jęz. angielskiego; znajomość prawa pracy; zakres obowiązków; samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji i selekcji, bliska współpraca z siedzibą w Hiszpanii, pełna realizacja i standaryzacja wszystkich procesów HR, współpraca ze wszystkimi departamentami w funkcji doradczej; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice;
MARCOTRAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Pyskowice (śląskie)
Ochrona informacji prawnie chronionych; obowiązki inspektora ochrony danych osobowych; ochrona mienia; zarządzanie kryzysowe
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-07-03 - Zgierz (łódzkie)
-opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy-przygotowywanie akcji promocyjnych oraz ich rozliczanie-współpraca z agencjami reklamowymi i producentami materiałów promocyjnych-monitorowanie oraz analiza działań konkurencji i własnych-planowanie i realizacja działań w mediach społecznościowych-kreowaniw wizerunku firmy oraz jej produktów na lokalnym rynku
Zakład Robót Elektrycznych EL-MONT Krzysztof Kuśmierski - 2017-06-02 - Bielawa (dolnośląskie)
praca administracyjno-biurowa
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Poznań (wielkopolskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-21 - Krosno (podkarpackie)
opieka nad osobami starszymi
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Borne Sulinowo (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów w języku rosyjskim i gruzińskim, analiza potrzeb i oczekiwań klientów,
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Piaseczno (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemó ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce, projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputwrowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
opracowywanie danych, raportów na potrzeby działu płac, sporządzanie i rozliczanie list płac
BADPOL Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe - 2016-10-03 - Starachowice (świętokrzyskie)
- administrowanie siecią firmową, - zarządzanie infrastrukturą informatyczną, - współpraca z działami firmy, - codzienne wsparcie użytkowników na terenie obiektu w zakresie obsługi urządzeń i systemów informatycznych. Wynagrodzenie do negocjacji. Oferta dostępna w sali A. Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: info (at) ektinstal.com, tel.: 722 226 059.
EKT INSTAL Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa programu giełdy transportowej, pomoc przy fakturowaniu i wystawianiu zleceń transportowych, rozliczanie czasu pracy kierowców pod nadzorem opiekuna oraz wykonywanie prac biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
Sprawy kadrowe, kontakt z pracownikami firmy. Praca na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Kraków (małopolskie)
Organizacja, dokonywanie zakupów, nadzór nad zakupami, negocjowanie cen i warunków dostaw, poszukiwanie dostawców, koordynacja i kontrola dostaw, nadzór nad realizacją reklamacji
GJH-KOŁO H.JANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - KOŁO - 2018-08-22 - Zawadzkie (opolskie)
Zapewnienie płynnego przekazaniaklienta/produktu z działu implementacji do działuobsługi klienta. Zapewnienie szybkiego imaksymalnego wykorzystania programu od dniawprowadzenia (na przykład niski poziomodrzucenia transakcji, odpowiedni poziom limitukredytowego dla klienta i posiadaczy kart,ustawienie spłaty Direct Debit, monitorowanieterminów spłaty zadłużenia) Zapewnienie, że Fronti Back Office są świadome pojawienia się nowegoklienta i każdego wyjątku od procesu/programu.Jest głównym punktem kontaktu dla klienta odmomentu wdrożenia programu, zarówno dlaadministratora programu po stronie klienta jak i osób zarządzających. Dostarczanie bardzo dobrychrezultatów w zakresie satysfakcji klienta. Ciągłyrozwój i zwiększanie swojej wiedzy w zakresieprogram Kart dla klienta. Rozwijanie relacji zklientem celem ciągłego rozszerzania portfelaoferowanych produktów, także na nowych rynkach(nowe oddziały, nowe kraje) Stwarzanie możliwości aktywnego rozwoju programu w oparciu o posiadane informacje od klienta. Częsta i aktywnakomunikacja z klientem. Prowadzenie regularnychrozmów konferencyjnych pozwalających układaćplany działania. Planowanie, organizowanie iprowadzenie regularnych przeglądów poziomuobsługi klienta, we współpracy z pracownikamiinnych departamentów Citi. Praca nad codziennymiwyzwaniami razem z najważniejszymi osobamikontaktowymi w organizacji klienta, zeszczególnym ukierunkowaniem na rozwiązaniepodstawowych przyczyn wszelkich problemówEskalacja problemów branie odpowiedzialności zasprawę i koordynacja prac nad jej szybkimrozwiązaniem. Identyfikacja głównych przyczynwszelkich powtarzających się problemów w Citi iobsłudze klienta Współpraca z Call Centre i BackOffice przy rozwiązywaniu codziennych problemówposiadaczy kart Prowadzenie uzgodnieńfinansowych odnośnie otrzymywanych płatnościcelem utrzymywania limitu kredytowe dla klienta iposiadaczy kart, Pomoc klientom w zarządzaniuzapasem kart (w przypadku jeśli klient ma kilkadedykowanych programów/wzorów kart) poprzezaktywne monitorowanie wydanych, aktywnych izamkniętych kart. Obserwowanie trendów ipotencjalnych zmian celem optymalizacji działaniaprogramów Tworzenie możliwości proaktywnegorozwoju Programu. Praktykowanie ciągłego iefektywnego doskonalenia procesów wraz zOperacjami i z klientami Citi, by eliminować błędy,przeszkody i ograniczać koszty. Wzrostwykorzystania produktów poprzez rozwójgeograficzny lub dodatkowe możliwości transakcjiBieżąca analiza programu (spadki transakcji,terminowości płatności, przyczyn kontaktu klientówKartowych) Zaangażowanie i koordynowanie pracodpowiednich jednostek w Citi w zależności odpotrzeb klienta, np. Operacji, Produktu,Implementacji.
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Monter ociepleń budynków - praca na wysokości, pierwsza umowa w ramach umowy zlecenie, następna w ramach umowy o pracę na czas określony. Proponowane wynagrodzenie w okresie umowy zlecenie 14 zł/godz.
Raf Bud II Barbara Pawelska - 2016-10-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- poszukiwanie nowych dostawców- prowadzenie negocjacji cenowo-terminowych- zapewnienie dostępności materiałów- przygotowywanie zamówień i kontrola ich terminowej realizacji- współpraca z pozostałymi działami
KAPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Częstochowa (śląskie)
promowanie produktów i usług z ofertą firmy. Sprzedaż uslug , prowadzenie badan rynku.Współpraca z pracownikami firmy , odpowiedzialność za obslugę klienta, utrzymywanie kontaktów z klientami.
GRUPA DASKOPOL - 2016-07-18 - Oleśnica (dolnośląskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników; przygotowywanie od strony formalno-prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy; ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop), prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich; prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności; prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności; wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika; przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczyciel; sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; (np. SIO); sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa.
Zespół Szkół Nr 1 - 2018-02-07 - Sopot (pomorskie)
rozliczanie gotówki, dokumentów(listów przewozowych, WZ, dokumentów zwrotnych, wystawianie faktur), przed wizytą kontakt telefoniczny lub e-mailowy
DB Schenker Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca produkcyjna( manualna lub na maszynach): kontrola jakości wyrobów, przestrzeganie standardów bezpieczeństwa, odpowiedzialność z aa utrzymanie czystości i porządku w miejscu pracy; zawiadamianie przełożonego o problemach, zagrożeniach i awariach podczas produkcji
RANDSTAD POLSKA Sp. z o. o. - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)