SPECJALISTA DS. PROJEKT脫W UNIJNYCH EFS Toru艅 oferta pracy Eurosolutions Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROJEKT脫W UNIJNYCH EFS
Wynagrodzenie: od 4聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 鈥oordynacja i zarz膮dzanie projektami EFS realizowanych w ramach RPO (g艂贸wnie projekty w zakresie wsparcia przedszkoli i plac贸wek edukacji og贸lnej);鈥rzygotowanie wzor贸w dokument贸w i nadz贸r nad kompletno艣ci膮 dokumentacji projektu;鈥rzygotowywanie opis贸w dokument贸w finansowo-ksi臋gowych dot. projekt贸w;鈥adz贸r nad prawid艂owym kwalifikowaniem koszt贸w i uczestnik贸w w projektach;鈥onitoring ryzyk projektowych i alarmowanie zagro偶e艅;鈥bliczanie wska藕nik贸w produkt贸w, rezultat贸w i oddzia艂ywania zgodnie z wymogami projekt贸w;鈥rganizacja i nadz贸r nad prac膮 wykonawc贸w i personelu w w projektach;鈥czestnictwo w przeprowadzonych dzia艂aniach kontrolnych i wdra偶anie dzia艂a艅 pokontrolnych;鈥A呕NE! Zakres obowi膮zk贸w nie obejmuje rekrutacji uczestnik贸w do projekt贸w.
Data publikacji: 2017-02-17
Lokalizacja: Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Eurosolutions Sp. z o.o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Konopnickiej 20/2, 87-100 Toru艅, powiat: m. Toru艅, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
鈥oordynacja i zarz膮dzanie projektami EFS realizowanych w ramach RPO (g艂贸wnie projekty w zakresie wsparcia przedszkoli i plac贸wek edukacji og贸lnej);鈥rzygotowanie wzor贸w dokument贸w i nadz贸r nad kompletno艣ci膮 dokumentacji projektu;鈥rzygotowywanie opis贸w dokument贸w finansowo-ksi臋gowych dot. projekt贸w;鈥adz贸r nad prawid艂owym kwalifikowaniem koszt贸w i uczestnik贸w w projektach;鈥onitoring ryzyk projektowych i alarmowanie zagro偶e艅;鈥bliczanie wska藕nik贸w produkt贸w, rezultat贸w i oddzia艂ywania zgodnie z wymogami projekt贸w;鈥rganizacja i nadz贸r nad prac膮 wykonawc贸w i personelu w w projektach;鈥czestnictwo w przeprowadzonych dzia艂aniach kontrolnych i wdra偶anie dzia艂a艅 pokontrolnych;鈥A呕NE! Zakres obowi膮zk贸w nie obejmuje rekrutacji uczestnik贸w do projekt贸w.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 4聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROJEKT脫W UNIJNYCH EFS
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Toru艅
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kujawsko-pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Toru艅
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Toru艅
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 4聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 27.02.2017
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: obs艂uga komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
[Inne] : 鈥o艣wiadczenie w realizacji projekt贸w dofinansowanych z EFS;鈥o艣wiadczenie w rozliczaniu projekt贸w;鈥najomo艣膰 zasad wdra偶ania i realizacji projekt贸w dofinansowanych ze 艣rodk贸w EFS 2014-2020;鈥ieg艂a obs艂uga pakietu MS Office;鈥amodzielno艣膰 i dok艂adno艣膰;鈥miej臋tno艣膰 rozwi膮zywania problem贸w w projektach;鈥omunikatywno艣膰 i umiej臋tno艣膰 budowania dobrych relacji;
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Eurosolutions Sp. z o.o.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Matejki 35/4, 87-100 Toru艅, powiat: m. Toru艅, woj: kujawsko-pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toru艅
Gmina pracodawcy: Toru艅
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Toru艅
Ulica pracodawcy: Matejki
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 17.02.2017
Oferta pracy wa偶na do: 28.02.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 17.02.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 17.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji kadrowo - p艂acowej, naliczanie i rozliczanie wynagrodze艅 pracowniczych oraz 艣wiadcze艅 zwi膮zanych ze stosumkiem pracy.
"TARKETT POLSKA" Sp. z o.o. ODDZIA艁 w JA艢LE - 2018-06-14 - Jas艂o (podkarpackie)
Zakup towaru do sklepu detalicznego Negocjacje cenowe ze sprzedawcamiRozliczenie zakupu oraz kontrola nad realizacj膮 zam贸wieniaSprzeda偶 detaliczna w sklepie
Xiangrikui Sp. z o.o.UL. 艢WI臉TOJA艃SKA 6081-393 Gdynia - 2015-12-08 - Gdynia (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie nowych pracownik贸w do zak艂adu, pokazywanie i szkolenie na czym polega praca w zak艂adnie, monitowanie pracy pracownik贸w, szukanie nowych kandydat贸w do pracy, pomoc pracownikom w zak艂adziepraca na umow臋 zlecenie oko艂o 150 godzin w miesi膮cu, dyspozycyjno艣膰 w godzinach 7:00-21:00oferta dost臋pna w sali F
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Organizacja pracy w oddziale , sprawdzenie prawid艂owo艣ci dzia艂ania maszyn i urz膮dze艅 , kontrola stanu sanitarnego pomieszczenia pracy, sporz膮dzanie grafiku pracy dla podleg艂ego personelu, rozliczanie miesi臋czne karty pracy podleg艂ych pracownik贸w, kontrola identyfikacji towar贸w, wsp贸艂praca z mistrzami innych oddzia艂贸w oraz menad偶erami.
SUPERDROB ZAK艁ADY DROBIARSKO MI臉SNE S.A. - 2016-08-23 - Karczew (mazowieckie)
zarz膮dzanie zam贸wieniami klient贸w, -utrzymywanie dobrych relacji z klientami ameryka艅skimi, -przygotowywanie raport贸w zgodnie z potrzebami klient贸w, -wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami formy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji -ustalanie strategii i wsp贸艂praca z dzia艂em sprzeda偶y, -odpowiadanie na zapytania ofertowe w j臋zyku angielskim nowym i sta艂ym klientom, -praca w godzinach 14:00-23:00
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Krak贸w (ma艂opolskie)
obs艂uga klienta w zakresie zdrowego od偶ywiania
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
piel臋gnacja krzew贸w - D臋bu czerwonolistnego, Clonu kanadysjkiego
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Suchy Las (wielkopolskie)
WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWC膭Do obowi膮zk贸w b臋dzie nale偶a艂o m.in.:Kompleksowe prowadzenie spraw oraz dokumentacji kadrowo-p艂acowejNaliczanie wynagrodze艅 i sporz膮dzanie list p艂acWystawianie za艣wiadcze艅 Ustalanie uprawnie艅 do 艣wiadcze艅 pracowniczychSporz膮dzanie rozlicze艅, zestawie艅 i sprawozda艅 do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlop贸w, zwolnie艅 lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozlicze艅 um贸w cywilno-prawnychWystawianie dokument贸w RP-7Udzia艂 w procesach rekrutacyjnychOferujemy:Zatrudnienie w nowocze艣nie zarz膮dzanej, rozwijaj膮cej si臋 firmieOdpowiedzialn膮 prac臋 w du偶ej Sp贸艂ce o ugruntowanej pozycji rynkowejWsp贸艂prac臋 z do艣wiadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofert膮 prosimy o przes艂anie aplikacji zawieraj膮cej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na kt贸re kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie nast臋puj膮cej klauzuli: "Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustaw膮 z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-11-20 - Tczew (pomorskie)
najem i zarz膮dzanie nieruchomo艣ciami, prowadzenie korespondencji z klientami zagranicznymi, informacji o nieruchomo艣ciach na rynku lokalnym, przygotowanie prezentacji ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
- sprzeda偶 produkt贸w poprzez sklep internetowy- sprzeda偶 produkt贸w w sklepie stacjonarnym- obs艂uga klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - 呕ywiec (艣l膮skie)
Nadz贸r nad prawid艂ow膮 i bezpieczn膮 eksploatacj膮 maszyn, urz膮dze艅 produkcyjnych przy zachowaniu obowi膮zuj膮cych procedur i instrukcji przepis贸w BHP, Ochrony 艢rodowiska i P.po偶. Analiza przyczyn i skutk贸w awarii / usterek. Tworzenie instrukcji i harmonogram贸w przegl膮d贸w maszyn i urz膮dze艅. Monitorowanie i optymalizacja zapas贸w. Wdra偶anie ulepsze艅 w celu zwi臋kszenia efektywno艣ci, polepszenia jako艣ci, redukcji koszt贸w i minimalizacji. Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji technicznej, eksploatacyjnej i finansowej oraz korespondencji w zakresie serwisowania i napraw / remont贸w urz膮dze艅, praca na jedn膮 zmian臋 7.00-15.00 lub 8.00-16.00
UNIMOULD SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-08-08 - Pie艅sk (dolno艣l膮skie)
- Alokowanie transakcji; - Manualne i elektroniczne potwierdzanie transakcji z klientem; - Wsparcie dla desku z regionu EMEA; - Wspracie dla klient贸w z regionu EMEA przez telefon i mailowo; - Raportowanie nieulokowanych transakcji na T + 1; - Wykonywanie innych zada艅 zleconych przez pracodawc臋.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
Bie偶膮ce doradztwo i monitoring przestrzegania przepis贸w BHP, prowadzenie dokumentacji z zakresu BHP, tworzenie i wdra偶anie procedur, regulamin贸w oraz instrukcji z zakresu BHP i ppo偶.
JES OPAKOWANIA Sp. z o.o. Sp贸艂ka Komandytowa - 2017-02-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Zielona G贸ra (lubuskie)
Przyjmowanie zam贸wie艅 (sklepy firmowe).Generowanie dokument贸w.Prowadzenie kartotek cen, promocji i klient贸w.Obs艂uga kierowc贸w.
PIEKARNIA "GALICYJSKA" - Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Ropczyce (podkarpackie)
1) Prowadzenie na pods dowod贸w ksi臋gowych ksi膮g rach ujmuj膮cych zapisy zdarze艅 w porz膮dku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksi膮 pomocniczych m.in dla 艣rodk贸w trwa艂ych warto艣ci niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpis贸w amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunk贸w z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzeda偶y,b) przekazywanie w terminie do bud 偶etu w nale偶nejwysoko艣ci pobranych dochod贸w nale 偶nych jednostcesamorz膮du terytorialnego;2) obs艂uga finansowo-ksi 臋gowa plac贸wki -prowadzenie pe艂nej ksi臋gowo艣ci plac贸wki za pomoc 膮programu finansowo - ksi臋gowego pod nazw膮 finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowi膮za艅 jednostki, ztytu艂u dostaw i us艂ug;4) prowadzenie rejestr贸w dla cel贸w podatku VAT isporz膮dzanie deklaracji cz膮stkowejVAT-7C5) rozliczanie w ksi臋gach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporz膮dzanie i kontrola realizacji plan贸wdochod贸w i wydatk贸w;7) przestrzeganie dyscypliny bud偶etowej;8) zak艂adanie i prowadzenie kart wynagrodze 艅 orazkart podatkowych dla pracownik贸w,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysoko艣ciwynagrodze艅, wyp艂at jednorazowych, naliczaniapotr膮ce艅, zasi艂k贸w p艂atnych z ZUS.10) sporz膮dzanie list p艂ac dla pracownik贸w orazpotr膮ce艅 zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisamiprawa,11) sporz膮dzanie i przekazywanie dokument贸wzg艂oszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikaj膮cych z przepis贸w o ubezpieczeniachspo艂ecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi 膮zanej zrozliczeniami z Urz臋dem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych zprzeprowadzeniem regulacji p 艂ac pracownik贸w.15) sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz 膮cychspraw pracowniczych.16) wystawianie za艣wiadcze艅 o wysoko艣ci zarobk贸wdla pracownik贸w.17) sta艂e podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokszta艂cenie;18) bie偶膮ce monitorowanie zmian w obowi 膮zi 膮cychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno 艣ci;19) przestrzeganie przepis贸w powszechnieobowi膮zuj膮cych oraz przepis贸w wewn臋trznychokre艣lonych wjednostce;20) nale偶yte przechowywanie i zabezpieczeniedokument贸w finansowo-ksi 臋gowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zak艂adanie i prowadzenie kart wynagrodze艅 orazkart podatkowych dla pracownik贸w,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysoko艣ciwynagrodze艅, wyp艂at jednorazowych, naliczaniapotr膮ce艅, zasi艂k贸w p艂atnych z ZUS.24) sporz膮dzanie list p 艂ac dla pracownik贸w orazpotr膮ce艅 zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisamiprawa,25) sporz膮dzanie i przekazywanie dokument贸wzg艂oszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikaj膮cych z przepis贸w o ubezpieczeniachspo艂ecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi 膮zanej zrozliczeniami z Urz臋dem Skarbowym.28) wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych zprzeprowadzeniem regulacji p 艂ac pracownik贸w.29) sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychO艣wiadczam, 偶e w okresie 365 dni przed dniem zg艂oszenia oferty nie zosta 艂em ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepis贸woraz, 偶e nie jestem obj臋ty post臋powaniem dotycz膮cym ich naruszenia, a ofert 臋 pracy zg艂osi艂em do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z p贸藕. zm.) i Rozporz膮dzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie za艣wiadcze艅 o wysoko艣ci zarobk贸wdla pracownik贸w.31) informowanie G艂贸wnego ksi臋gowego CentrumUs艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi ozauwa偶onych nieprawid艂owo艣ciach w obszarzewykonywanych obowi膮zk贸w oraz innych czynnik贸wmog膮cych negatywnie wplyn膮膰 na dzia艂alno艣膰jednostki.
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi - 2017-04-21 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
obs艂uga klient贸w w j臋zyku rosyjskim i gruzi艅skim, analiza potrzeb i oczekiwa艅 klient贸w,
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Piaseczno (mazowieckie)
nadz贸r nad pracownikami i raportowanie produkcji, dbanie o serwis i porz膮dek
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Krak贸w (ma艂opolskie)
przygotowywanie ofert handlowych dla Klient贸w, raportowanie, sprzeda偶 i zakup (krajowy, unijny, importowy) w oparciu o program SAP B1, przygotowywanie dokument贸w na potrzeby odpraw celnych, organizacja transport贸w krajowych i zagranicznych
"CPS-IEP" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-01-23 - Mareza (pomorskie)
Wsp贸艂praca z kontrahentami - obs艂uga zam贸wie艅
Monster Print Janusz Mordec - 2016-01-21 - Chorzel贸w (podkarpackie)
obs艂uga klienta
Przedsi臋biorstwo Handlowe "MIRRA" Sebastian Myszke - 2017-06-13 - Linowiec (pomorskie)
sprzeda偶 akcesori贸w meblowych na eksport. Pozyskiwanie nowych klient贸w.Tworzenie ofert handlowych
DOMATOR Beata Sok贸艂 - 2018-07-04 - Przemy艣l (podkarpackie)
PRZYGOTOWYWANIE POSI艁K脫W TYPU FAST-FOOD. PRZYGOTOWYWANIE MIEJSCA PRACY PRZED ROZPOCZ臉CIEM WYDAWANIA POTRAW. UTRZYMYWANIE CZYSTO艢CI W OBR臉BIE SWOJEGO MIEJSCA PRACY. SZYBKA I PROFESJONALNA OBS艁UGA ZAM脫WIE艃. DORA殴NA POMOC SZEFOWI KUCHNI. DBA艁O艢膯 O NAJWI臉KSZ膭 JAKO艢膯 OFEROWANYCH PRODUKT脫W. CZYSZCZENIE SPRZ臉TU PO ZAKO艃CZONYM DNIU PRACY. POZOSTA艁E PRACE PORZ膭DKOWE MAJ膭CE NA CELU UTRZYMANIE CZYSTO艢CI ORAZ U艁ATWIENIE PRACY W OBS艁UDZE LOKALU
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Z膮bkowice 艢l膮skie (dolno艣l膮skie)
naliczanie wynagrodze艅 pracownik贸w,prowadzenie dokumentacji pracowniczej,sporzadzanie dokumentacji ubezpieczeniowej.kontakt tel. 609 558 708
F.U.H. JAR-POL Jaros艂aw Szymkiewicz - 2018-03-09 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Zapoznanie si臋 ze struktura organizacyjn膮 i dzia艂alno艣ci膮 ODR,udzia艂 przy organizowaniu i przygotowywaniu wystaw, konkurs贸w , wsp贸艂praca z organizacjami na terenie gmin, powiatu w zakresie wspierania amatorskiej tw贸rczo艣ci
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - 艁osi贸w (opolskie)
sprawdzanie przesylek przychodz膮cych i wychodz膮cych pod wzgledem jako艣ciowym i ilo艣ciowym; sprawdzanie zgodno艣ci produkt贸w pod wzgl臋dem spe艂niania RMI oraz norm z zakresu drogownictwa i kolejnictwa z uwzgl臋dnieniem FPC; eliminacja produkt贸w wadliwych; dostosowanie produkt贸w do potrzeb klienta z uwzgl臋dnieniem norm EU; prowadzenie dokumentacji produkt贸w oraz ich rejestrowanie w systemie linii Insert GT; prowadzenie kompletacji dostaw; zglaszanie zapotrzebowania oraz prowadzenie zam贸wie艅 towar贸w;
Spinnea Sp.z o.o. - 2016-04-11 - Mas贸w (opolskie)
鈥udowanie relacji z firmami wsp贸艂pracuj膮cymi, mediami oraz instytucjami,鈥amodzielne prowadzenie wybranych projekt贸w marketingowych, koordynacja przygotowania akcji klienckich鈥onitorowanie rynku i analiza konkurencji,鈥oordynowanie akcji marketingowych w social mediach,鈥apewnienie wysokiej jako艣ci merytorycznej prowadzonych dzia艂a艅 promocyjnych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi aktami prawnymi鈥ie偶膮ca analiza efektywno艣ci prowadzonych dzia艂a艅鈥⑴沜is艂a wsp贸艂praca z dzia艂em sprzeda偶y przy zbieraniu i systematyzowaniu informacji p艂yn膮cych z rynku i od klient贸w w zakresie dotycz膮cym produkt贸w i rozwi膮za艅,鈥lanowanie dzia艂a艅 promocyjnych w kategoriach produktowych;鈥pracowywanie materia艂贸w informacyjnych, zarz膮dzanie wyprodukowanymi materia艂ami POS鈥sparcie w procesie wprowa
Targi Pomorskie Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2016-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Bia艂ystok (podlaskie)