SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU K/M (J. ANGILSKI, J. ROSYJSKI, J. UKRAIŃSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU K/M (J. ANGILSKI, J. ROSYJSKI, J. UKRAIŃSKI)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-10-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU K/M (J. ANGILSKI, J. ROSYJSKI, J. UKRAIŃSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016
Data zakończenia pracy: 29.04.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe, marketing, umiejętności; doskonałą znajomośc technik i narzędzi marketingowych zywanych w Social Media, znajomośc europejskiego rynku poliuretanó dwukomponentowych oraz umiejętność czytania dokumentów technicznych w branży, 5 lat doświadczenia zawodowego, doskonała znajomośc języków: angieslkeigo, ukraińskiego i rosyjskiego, Znajomość marketingu internowego(on-line reklama, siecie socjalne); administracja strony intenetowej (wordPress, FrontPage, Joomla); praca z Google analytics, Google adwords; prace z redaktorami graficznymi (Photoshop, Illustator, CoralDraw, inDesign), przygotawnie makiety do druku wielkoformatowego; technologia WEB programowania (HTML, CSS, Java Script) poziom podstawowy; prace z redaktorami montażu video ( Pinacle, Sony vegas, movavi) poziom podstawowy. Znajomość rynku poliuretanów dwu komponentowych do izolacji termicznej natryskiwanych za pomocą wysokiego ciśnienia. Znajomość dokumentów technicznych w w/w branży. Komunikatywność, praca z klijentem, kreatywość, dyscyplina ( minimum brązowy medal w zawodzie sportowym na poziomie krajowym) Znajomość języków: angielski,rosyjski,ukraiński. Tworzenie stylu firmowego (branding).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 12.10.2016
Oferta pracy ważna do: 17.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sortowanie przesyłek na taśmie; obsługa sorterów Vanderlande; obsługa skanera laserowego NETUM- 2028 kodów kreskowych; ręczny rozładunek i załadunek
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Dobra (łódzkie)
- tworzenie bazy klientów,- przygotowanie ofert dla klienta,- wysyłanie ofert dla klientów,- podtrzymywanie kontaków z klientem,- nawiązywanie kontaktów(osobistych,telefonicznych).
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Świebodzin (lubuskie)
sporządzanie ofert i umów, pozyskiwanie źródeł do dofinansowania , sporządzanie dokumentacji aplikacyjnych do dotacji unijnych
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wdrożenie systemu help-deskrozwiązywanie problemów ITserwis sprzetu komputerowegoobsługa systemów WiN XP 7,8,10, MS Office w zakresie instalacji i konfiguracjiwsparcie techniczne
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Ustroń (śląskie)
Wykształcenie: średnie, wyższe, pref. rachunkowość, ekonomia; doświadczenie zawodowe mile widziane; bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie; mile widziana znajomość programu Symfonia (handel-magazyn); zakres obowiązków: wystawianie faktur krajowych i zagranicznych, PZ, WZ, współpraca z innymi komórkami w zakresie rozliczania faktur, magazynów, ustalanie na bieżąco stanów magazynowych, przyjmowanie i realizacja zamówień; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
BARIL COATINGS POLSKA TTK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-09 - Gliwice (śląskie)
Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie w ww. zawodzie min. pół roku, znajomość systemów do rezerwacji wycieczek. Charakterystyka pracy: sprzedaż wycieczek, biletów autokarowych, obsługa klientów. Wynagrodzenie + prowizja. Kontakt telefoniczny podania składać emailem: olabrzoska (at) nawyjazdy.pl.
VIKTORIA TRAVEL BIURO PODRÓŻY BRZOSKA ALEKSANDRA - 2016-10-06 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Diagnozowanie problemów ze sprzętem/ oprogramowaniem i siecią oraz proponowanie, telefoniczne, rozwiazań klientom i końcowym użytkownikom;Rozwiązywanie lub przekazywanie incydentów i zapytań właściwym zespołom; Koordynowanie i zarządzanie związkami z dostawcami i wsparcie personelu proponujacemu rozwiazanie problemów ze sprzetem/ oprogramowaniem i siecią; Administrowanie i sprawowanie kontroli nad dostępem użytkownika i wyjściem; Wykorzystanie Systemu Śledzenia Połączeń Telefonicznych w celu monitorowania i zarzadzania problemami i zapytaniami dotyczącymi pracy oraz oferowanie stosownych rozwiazań tychże oraz dalszy nadzór; Ścisła współpraca z pracownikami helpdesk w zakresie szkolenia krzyżowego, doskonalenia i wdrożeń procedur doskonałości operacyjnej i wsparcie pracy zespołowej:Ścisła współpraca z personelem wsparcia w celu uzyskania wiedzy technicznej i ostatecznego rozwiazania powtarzających się problemów; Skuteczne występowanie w charakterze kierownika projektu lub menadżera zespołu projektowego zgodnie z wymogami projektów helpdesku i zadaniami wewnetrznymi; Gotowość zaangażowania się w pracę oraz szkolenie handlowe w celu wzmocnienia umiejętnosci oraz zdolności wsparcia; rozwiazywanie problemów dotyczących urządzeń przenośnych (mobilnych)
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Zabierzów (małopolskie)
obsługa maszyn do obróbki drewna
IKEA INDUSTRY POLAND SP. Z O.O. - 2016-07-06 - Stepnica (zachodniopomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
odbieranie połączeń przychodzących oraz maili od klientów biznesowych z branży e-commerce
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o. - 2018-07-25 - Katowice (śląskie)
SPRAWOWANIE NADZOWRU NADORGANIZOWANIEM PROCESU PRODUKCJI, MONITOROWANIE PRZEBIEGU REALIZACJI UMÓW I ZLECEŃ
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Opoczno (łódzkie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami, analiza rozrachunków z kontrahentami, wystawianie faktur dla klientów krajowych i zagranicznych, wsparcie działu finansowego oraz ksiegowości w procesie raportowania oraz controllingu, uzgadnianie sald na kontach dostawców oraz kontakt z klientem zewnętrznym
GIPO Sp z o.o. - 2016-01-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obowiązki służby bhp zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 02.09.1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy., WYMAGANIA: wykształcenie średnie technik bhp, umiejętność pracy w zespole oraz nawiązywania kontaktów; KONTAKT: podania wysyłać drogą pocztową lub osobiście
Jednostka Wojskowa 4101 Lubliniec - 2016-06-01 - Lubliniec (śląskie)
sprzedaz detaliczna i hurtowa, wprowadzanie dokumentów księgowych, kontakt z klientem (osobisty i telefoniczny)
Przedsiębiorstwo Nasienne "Rolnas" Zakład w Radziejowie - 2016-09-08 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż instrumentów, obsługa komputera i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Suwałki (podlaskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.Kontakt: REKRUTACJA (at) SUDER.EU
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
GeNeo Call Center Sp. z o. o. - 2016-06-22 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, znajomość systemu Subiekt GT
Centrala Materiałów Budowlanych Spółka z o.o. - 2018-02-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pozyskiwanie informacji o wolnych miejscach pracy, dystrybucją tych informacji, nawiązywanie współpracy z podmiotami zatrudniającymi pracowników, dobór kandydatów na wolne miejsca pracy oraz zbieraniem informacji o lokalnym rynku pracy; język ukraiński; .język rosyjski (komunikatywny)
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Łódź (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
realizacja potrzeb zaopatrzeniowych związanych z tokien produkcji, wybór dostawców, koordynowanie terminowości zamówień
ZUPBADURA SPÓŁKA Z O. O. SP. K. - 2016-04-20 - Świdnica (dolnośląskie)
Realizacja polityki i strategii personalnej firmy: prowadzenie dokumentacji kadrowej, koordynacja i realizacja działań związanych z prowadzeniem spraw pracowniczych oraz gromadzenie i właściwe przechowywanie informacji pracowników, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązaniem umów, wsparcie w zakresie organizacji szkoleń, udział w utrzymywaniu kontaktów zewnętrznych z firmami doradztwa personalnego (audyt personalny), sporządzanie raportów dotyczących spraw pracowniczych dla kierownictwa firmy, a także realizuje dodatkowe zadania z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, aktualizację danych personalnych, selekcja i rekrutacja nowych pracowników. Instruktaż stanowiskowy pracowników zatrudnionych w tym kierowców samochodów ciężarowych. Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych w języku angielskim, rosyjskim i ukraińskim.
TSL Sp. z o.o. - 2017-09-06 - Lublin (lubelskie)
- kompleksowa obsługa przedsiębiorców w zakresie produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych;- Budowanie i rozwijanie własnego portfela kredytowego klientów instytucjonalnych. Doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy związanej ze sprzedażą i obsługą klientów instytucjonalnych
Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie - 2017-12-01 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Do zadań osoby zatrudnionej będzie należało pozyskiwanie nowych klientów oferowanych usług. Praca samodzielna, wymaga zaangażowania. Miejscem pracy będzie biuro oraz praca w terenie - spotkania z kontrahentami (woj. dolnośląskie, opolskie, wielkopolskie). Firma oferuje zatrudnienie na umowę o pracę, służbowy samochód i telefon. Wynagrodzenie: od 1850 zł - w okresie próbnym, później podstawa + premia od pozyskanych obiektów. Praca skierowana wyłącznie dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Oferta dostępna w sali A. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 352 78 13.
STEN Stanisław Jaroszuk - 2016-02-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Wprowadzanie danych do systemu księgowego, dekretacja dokumentów księgowych(faktury, wyciągi bankowe,raporty kasowe), wprowadzanie ewidencji środkow trwałych,potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, kier. elektryczny; doświadczenie zawodowe mile widziane; doświadczenie w obsłudze klienta; komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie; zakres obowiązków: sporządzanie ofert handlowych, utrzymywanie dobrych relacji z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
MPL POWER ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-16 - Gliwice (śląskie)
zarządzanie zamówieniami klientów i utrzymywanie z nimi dobrych relacji, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami produkcji, ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Kraków (małopolskie)
sprawdzanie i korekta ogłoszeń przetargowych pod względem merytorycznym, dodawanie specyfikacji do ogłoszeń, w razie braków istotnych informacji w ogłoszeniu kontakt z organizatorami przetargu.
Grupa BIZNES POLSKA - Wnorowski i wspólnicy spółka jawna - 2016-02-16 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Jazda samochodem dostawczym na terenie Polski i UE
WOMAR Marek Wolak - 2017-03-10 - Nisko (podkarpackie)