SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Oświęcim oferta pracy Krystian Żak Blue Education
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Wynagrodzenie: 1 000 - 1 200 PLN
Zakres obowiązków: poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Data publikacji: 2018-08-10
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: Krystian Żak Blue Education
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 000 - 1 200 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 000 - 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe, dobra organizacja pracy własnej. Praca na terenie Oświęcimia (praca zdalna). Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy zlecenie, godziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą.
Nazwa pracodawcy: Krystian Żak Blue Education
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Rekrutacja odbywa się również poprzez formularz www.blueducation.pl - zakładka PRACA
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data dodania oferty pracy: 10.08.2018
Oferta pracy ważna do: 30.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa urządzeń związanych z produkcją emulsji asfaltowych
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Praca w dziale zaopatrzenia.
Przedsiębiorstwo Budowy Urządzeń Chłodniczych - 2016-07-07 - Gdynia (pomorskie)
USTALANIE TRAS PRZEWOZU TOWARÓW
Prywatne Przedsiębiorstwo Usług Komunalno-Transportowych "EFEKT" - 2018-03-23 - Witnica (lubuskie)
Prowadzenie rozmów handlowych. Proszę o wysyłanie cv na adres e-mail:dyrektor (at) damix.pl lub marta_r (at) damix.pl lub kontakt telefoniczny 600 430 004 z P. Martą Rumińską - specjalistą ds. handlu.
DAMIX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-15 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie akcji marketingowych, analiza rynku konkurencji, tworzenie ofert dla klientów VIP i komercyjnych, tworzenie baz danych klientów w celach marketingowych, prowadzenie akcji promocyjnych, tłumaczenie ustne z języka angielskiego i rosyjskiego, obsługa kasy fiskalnej, drukowanie raportów zgodnie z przepisami VAT, prowadzenie innych spraw administracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j.niemieckiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Rybnik (śląskie)
Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP.Prowadzenie dokumentacji BHP i PPOŻ zgodnie z polskimi regulacjami prawnymi.Organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP (wstępne i okresowe).Zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje usprawnień).Opracowanie i wprowadzanie procedur, instrukcji oraz regulaminów związanych z BHP.Przeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego.Kontrola stanowisk pracy oraz hali produkcyjnej.Informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych oraz inicjowanie zmian zmierzających do usuwania tych zagrożeń.Koordynacja projektów związanych z dostosowaniem maszyn do wymogów BHP.Współpraca z publicznymi organami kontroli (PIP, PIS, UDT).Zarządzanie odzieżą roboczą i środkami ochrony.Nadzór nad substancjami chemicznymi, kartami charakterystyki substancjiReprezentowanie spółki oraz doradztwo w zakresie obowiązków związanych z ochroną środowiska.Prowadzenie dokumentacji firmy w zakresie gospodarki odpadami.Nadzór nad przestrzeganiem oraz wykonywaniem zaleceń wynikających z decyzji administracyjnych.
CELL-FAST Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
-ustalanie zapotrzebowania na surowce pod dane zamówienie,-stałe i bieżące aktualizowanie informacji dotyczących zamówień,-negocjacje warunków z nowymi dostawcami,-obsługa i zgłaszanie reklamacji do dostawców,-prowadzenie odpowiedniej dokumentacji,-nadzór nad stanami magazynowymi
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
Opracowywanie strategii realizacji i komunikacji, organizacja działań promocyjnych, monitorowanie rynku, tworzenie i koordynowanie działań promocyjnych. Praca w systemie jednozmianowym. Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec/Wrocław. Proponowane wynagrodzenie 2800 zł - 3000 zł brutto miesięcznie.
Inżynieria Budowlana Paweł Młynek - 2018-08-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Produkcja i przetwarzanie kebabu w tym doner kebab, adana kebab, szaszłyki, tureckie kotlety mielone.
NAZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-21 - Leźno (pomorskie)
Rejestrowanie wpływających do Ośrodka faktur, szczegółowe informacje znajdują się na stronie: http://www.bip.cos.strazgraniczna.pl/ w zakładce " Ogłoszenia"
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2018-02-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowychw danej firmie, - Tworzenie bazy klientów, - Podtrzymywanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Wykształcenie wyższe, co najmniej tytuł licencjata; mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej; bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, pakietu Office oraz poczty Outlook; identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów; sprzedaż szkoleń; budowanie długofalowych relacji z klientami; osiąganie założonych planów sprzedaży; kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA - 2016-03-30 - Gliwice (śląskie)
Wprowadzanie na stan towarów na podstawie faktur zagranicznych. Kontrola dokumentów transportowych, sprawdzanie zgodności cen oraz inne czynności związane z zakupem towaru.
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2017-12-20 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
BAK BROKER BROKERZY UBEPZIECZENIOWI SP. Z O.O. - 2016-12-16 - Gdańsk (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
BRANŻA MEBLI BIUROWYCH1. POZYSKIWANIE NOWYCH I OBSŁUGA STAŁYCH KLIENTÓW 2. SPORZĄDZANIE OFERT HANDLOWYCH , ZAMÓWIEŃ I KOSZTORYSÓW , MONITOWANIE PRAWIDŁOWEGO PRZEBIEGU ZAMÓWIEŃ3. W PRZYPADKUY PANA MONTAŻ DROBNYCH MEBLI I KRZESEŁ
PRACOWNIA ARANŻACJI I WYPOSAŻENIA WNĘTRZ - 2017-02-16 - Rzeszów (podkarpackie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji pracowników z Rosji i Ukrainy. Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska. Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie, organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura, budowanie odpowiedniego wizerunku firmy podczas kontaktu z klientami. - Miejsce wykonywania pracy: Katowice + delegacje na terenie całego kraju.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca na 2 zmiany w godzinach: 8:00-12:00, 12:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Wymagane umiejętności: sumienność i dokładność , komunikatywność, umiejętności analityczne, umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej, otwartość. Wymagana znajomość języka rosyjskiego i/lub ukraińskiego w stopniu komunikatywnym w mowie.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień w zakesie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia umożliwiający wszczęcie procedury przetargowej, kompleksowa obsługa postępowania przetarowego, kompletowanie dokumentacji, archiwizacja dokumentacji, monitoring postępowań przetargowych, przygotowanie dokumentacji odwoławczej, sporządzanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniu publicznym i udzieleniu zamówienia publicznego w celu wykonania dyrektyw, postanowień, przepisów w oparciu, o które prowadzone jest postępowanie, udział w pracach Komisji Przetargowej wraz ze sporządzanie protokołu, przygotowanie dokumentów z postępowania przetargowego dla organów kontroli zewnętrznej i wewnętrznej, przygotowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z wykonawcą wyłonionym w drodze zamówienia publicznego, współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi szpitala, współudział w opracowywaniu i aktualizowaniu procedur
Szpital Specjalistyczny nr 2 - 2016-07-05 - Bytom (śląskie)
Pozyskiwanie pracowników dla Firmy
Zakład Rem-Bud. "GIPS-SERVICE" - Gracjan Robert Staniszewski - 2017-12-04 - Zgierz (łódzkie)
- wprowadzanie akt osobowych- tworzenie listy płac- naliczanie wypłat- przekazywanie do płatnika
"BREIT-POL" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-10-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. Utrzymania Ruchu odpowiedzialny będzie za zapewnienie sprawności instalacji i urządzeń koniecznych dla niezakłóconego funkcjonowania przedsiębiorstwa BatEko w Polkowicach. W szczególnościosoba zatrudniona na tym stanowisku realizować będzie wykonywanie podstawowych napraw i konserwacji urządzeń oraz instalacji -wentylacyjnych, elektrycznych, przemysłowych oraz transportowych. Stanowisko podlega bezpośrednio Kierownikowi Zakładu.
BatEko Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Polkowice (dolnośląskie)
Kontakt telefoniczny oraz osobisty z klientami. Sprzedaż usług marketingu internetowego.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gdynia (pomorskie)
aktywizacja sprzedaży na rynku arabskim, planowanie, wdrażanie i monitorowanie w branży spożywczej
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
Krajowa Szkoła Administracji Publicznej - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji pracowników;
DREMAN Sp. z o.o. - 2017-01-23 - Opole (opolskie)
Tłumaczenie szkoleń BHP stanowiskowych, jakościowych;tłumaczenie zasad pracy obowiązujących w fabryce, prowadzenie szkoleń w roli tłumacza
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Łódź (łódzkie)
-udziału w działaniach zespołu niezbędnych do terminowejkoordynacji międzynarodowych oddelegowań (m.in.przygotowywanie umów delegacji, obliczanie pakietu wynagrodzeń,i dokładna rejestracja danych w HR2U).-zapewnienie wsparcia oraz udzielanie terminowych i dokładnych odpowiedzi na zapytania oddelegowanych pracowników -dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń dla oddelegowanych pracowników; rejestracja zmian wynagrodzeń w HR2U zapewniająca aktualność i dokładność danych -dzielenie się wiedzą z kolegami przez tworzenie, przeglądanie,zmianę i aktualizację instrukcji obsługi, materiałów i narzędzi szkoleniowych w celu zapewnienia ich jakości i kompletności dla wszystkich krajów i procesów,monitorowanie i analizowanie kluczowych wskaźników wydajności dla procesów w celu zwiększenia efektywności i skuteczności procesów związanych z oddelegowaniami międzynarodowymi -przygotowywanie dokumentów związanych z oddelegowaniami międzynarodowymi w sposób dokładny i w terminie -przygotowywanie regularnych raportów dot. oddelegowań międzynarodowych oraz innych pilnych raportów i symulacji kosztów dla nowych i bieżących oddelegowań -wspieranie globalnych procesów oraz działań dot. oddelegowań międzynarodowych; koordynowanie i monitorowanie zadań dot. czynności transferowych między zaangażowanymi stronami w oparciu o zasady i praktyki PMI; utrzymywanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kraków (małopolskie)