SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ SPRZEDAŻY I PROMOCJI USŁUG SZKOLENIOWYCH Gliwice oferta pracy OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ SPRZEDAŻY I PROMOCJI USŁUG SZKOLENIOWYCH
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie wyższe, co najmniej tytuł licencjata; mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej; bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, pakietu Office oraz poczty Outlook; identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów; sprzedaż szkoleń; budowanie długofalowych relacji z klientami; osiąganie założonych planów sprzedaży; kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2016-03-30
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Korfantego, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie wyższe, co najmniej tytuł licencjata; mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej; bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, pakietu Office oraz poczty Outlook; identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów; sprzedaż szkoleń; budowanie długofalowych relacji z klientami; osiąganie założonych planów sprzedaży; kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto+prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ SPRZEDAŻY I PROMOCJI USŁUG SZKOLENIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca na telefon
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Sprzedawca na telefon
Nazwa pracodawcy:
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca na telefon
Data dodania oferty pracy: 30.03.2016
Oferta pracy ważna do: 29.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
•zapoznanie z obiegiem dokumentów•zapoznanie z zasadami archiwizacji dokumentów •przyjmowanie korespondencji, jej ewidencja i rozdział zgodnie z dekretacją•sporządzanie i obsługa listy obecności •segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•zapoznanie z zasadami zarządzania nieruchomościami
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-09-30 - Resko (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanoiweksiem
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa stanów magazynowych - przyjęcie i wydawanie towarów (branża meblowa)
Zakład Stolarsko -Tapicerski MARIDEX Musialski Maciej - 2016-03-16 - Olszowa (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Nowa Chełmża (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny z zajmowanym stanowiskiem
VTR Logistics S.A. - 2017-05-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykonywanie wszelkich obowiązków związanych z działem księgowym.
Zakład Artykułów Ściernych "Armes" Zadrużniak Sławomir - 2016-01-08 - Nisko (podkarpackie)
prowadzenie całokształtu spraw związanych z administracyjnym postępowaniem egzekucyjnym- opiniowanie i sporządzanie umów cywilno-prawnych, prace biurowe
Okręgowa Izba Aptekarska w Olsztynie - 2017-01-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pisanie pism,przygotowywanie dokumentacji przetargowej,wyceny,analizy pod kątem przystąpienia do przetargu,wyszukiwanie ofert przetargowych.
ZUH KONSPOŻ MAŁOCHA & PRZYCHODZEŃ SP.JAWNA - 2016-04-29 - Elizówka (lubelskie)
Identyfikacja odbiorów produktów, organizacja procesów sprzedaży, przygotowanie ofert handlowych, obsługa klientów drogą elektroniczną
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Kock (lubelskie)
- planowanie i realizacja wysyłek - kontakt z dostawcami i odbiorcami- kompleksowa obsługa zamówień klientów prowadzenie dokumentacji- kontrola terminowości dostaw- organizacja i nadzorowanie pracy kilkuosobowego zespołu pracowników
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2016-06-28 - Blękwit (wielkopolskie)
budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych i największych klientów firmy;monitorowanie potencjału klientów na danym rynku;pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy;budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i największymi klientami firmy;prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów i zapewnianie najwyższej jakości obsługi;sprawowanie opieki nad klientami korporacyjnymi;przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-11-09 - Kotlin (wielkopolskie)
Zgodnie z zawodem
"KANIAK" SP. Z O. O. - 2016-11-28 - Świercze (opolskie)
Sprzedaż usług hotelowychświadczonych przez spółkęWYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ !!!
Wiwaldi Junior Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
koordynacja prac w dziale MiR, udział w kreowaniu projektów marketingowych ML MEBLE, współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami przy tworzeniów materiałów promocyjnych, kreowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych
ML Dariusz Niszcz - 2017-06-20 - Liw (mazowieckie)
Centrum PISOP w ramach realizowanego projektu współpracuje z 22 liderami lokalnymi (osoby pracujące poza Centrum PISOP), których zadaniem jest prowadzenie działań lokalnych, organizacja wydarzeń w terenie. Obowiązki:- koordynowanie tej współpracy w obszarze niezbędnej dokumentacji merytorycznej tj. listy obecności dokumentujące wydarzenia, sprawozdania liderów, ale też rozliczenia finansowe organizowanych wydarzeń;- koordynowanie naboru ofert w ramach konkursu grantowego, prac komisji oceny, podpisywanie umów z organizacjami na grant, rozliczenie organizacji);- wsparcie i nadzór nad wydarzeniami realizowanymi przez liderów lokalnych - 100 spotkań (poprawność realizowanych działań zgodnie z wytycznymi);- rozliczanie działań prowadzonych przez liderów lokalnych (archiwizacja dokumentów, rozliczanie finansowe wydarzeń, weryfikacja wspólnie z animatorką i ekspertką ds. rozwoju lokalnego koncepcji spotkań animacyjnych);- współorganizacja lokalnych Targów ekonomii społecznej (rekrutacja, realizacja, rozliczenia finansowe we współpracy z liderami); - organizacja wizyt studyjnych;- współorganizacja Targów Ekonomii Społecznej;- nadzór i monitorowanie wskaźników w zakresie wsparcia, inkubacji, rozwoju lokalnego; - ocena formalna złożonych wniosków w ramach konkursu grantowego;- organizacja Komisji Oceny Wniosków (ocena formalna złożonych biznesplanów, przygotowanie niezbędnych dokumentów, kart oceny, protokołowanie działań komisji); - zbieranie dokumentów niezbędnych do złożenia wniosków od uczestników;- kontakt z członkami Komisji Oceny Wniosków;- prowadzenie dokumentacji w zakresie Komisji Oceny Wniosków;- rozliczanie dotacji inwestycyjnych w obszarze wsparcia, kontrola wydatkowania.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad zagadnieniem w obszarze BHP z zakładzie produkcyjnym, analiza wypadków, sporządzanie stosownej dokumentacji, prowadzenie szkoleń BHP
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Łebieniec (pomorskie)
1. sporządzanie zestawień w EXELU (tabele przestawne) w oparciu o dane z systemy COMARCH ERP, 2. przygotowywanie ulotek promocyjnych
"ADAMCZYK ELEKTROTECHNIKA PRZEMYSŁOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-25 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
- prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- sporządzanie umów o zamówienia publiczne;- udział w pracach komisji przetargowej;- prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.);- ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne);- koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów;- rejestrowanie postępowań i archiwizowanie właściwej dokumentacji.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej - 2017-07-06 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie wynagrodzeń. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Charzynie.
Nordfish Foodmark Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Charzyno (zachodniopomorskie)
Wykształcenie wyższe; mile widziane doświadczenie; prawo jazdy kat. B; koordynowanie działań w zakresie zaopatrzenia i sprzedaży; prowadzenie korespondencji z kontrahentami; prowadzenie dokumentacji zamówień na towary dla dostawców i od odbiorców; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWE "CHEM-EX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Gliwice (śląskie)
sporządzanie kosztorysów i ofert, wysyłanie zapytań ofertowych, analiza ofert i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych, analiza dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, optymalizacja kosztów w ramach przygotowanych ofert, sporządzanie zapytań ofertowych, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami, aktualizacjia cen materiałów i usług budowlanych
Jacek Jaksa - 2016-01-25 - Piątkowisko (łódzkie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie płac, obsługa PŁATNIKA, ewidencja czasu pracy, naliczanie urlopów, przygotowywanie umów o pracę i cywolnoprawnych.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Zabrze (śląskie)
praca z dziećmi z problemami rozwojowymi oraz z dziećmi niepełnosprawnymi, prowadzenie terapii neurologopedycznej i / lub integracji sensorycznej
LOGOPEDIS Anna Skulimowska Rogoźno - 2016-09-30 - Rogoźno (wielkopolskie)
Zgłaszanie i wygłaszanie pracowników w ZUS, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PFRON, Urząd Skarbowy i GUS, praca z programem RESET 2 i PŁATNIK, sporadyczna obsługa zajęć komorniczych.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2017-08-17 - Andrychów (małopolskie)
Wg programu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)