SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY K/M (J. ROSYJSKI, J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY K/M (J. ROSYJSKI, J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 2 650 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2018-07-30
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 650 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY K/M (J. ROSYJSKI, J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Data zakończenia pracy: 31.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), znajomość branży farmaceutycznej, doświadczenie zawodowe: 12 miesięcy, dobra znajomość w mowie i w piśmie języków: rosyjski, angielski. Ogólny zakres obowiązków: Koordynowanie procesu sprzedaży produktu. Analiza rynku, przygotowanie ofert i umów dla klientów zagranicznych. Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientem indywidualnym i biznesowym oraz pozyskiwanie nowych klientów. Realizację założonych planów sprzedażowych; działania marketingowe w celu zwiększenia sprzedaży. Reprezentowanie firmy na imprezach branżowych. Wyjazdy, w tym zagraniczne, celem spotkań z klientami.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv, skier
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 30.07.2018
Oferta pracy ważna do: 01.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z zagranicy. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.- Miejsce wykonywania pracy: Terytorium całej Polski w zależności od zlecenia.- Znajomość języków jest wymagana dla kontaktu z klientami z zagranicy.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 09.11.2017 r. do 01.11.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
WORK EUROPA UA-MD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-09 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie pojazdu poniżej 3,5 tony w ruchu międzynarodowym/krajowym, wykonywanie czynności załadunkowych i rozładunkowych, prowadzenie dokumentacji transportowej, dbanie o stan techniczny pojazdu, usuwanie nie wielkich usterek pojazdu (wymiana kół itp.), umiejętność komunikacji, czynności spedycyjne; WYMAGANIA: wyksz. zawodowe, doświadczenie jako kierowca w transporcie międzynarodowym min. 3 lata, prawo jazdy kat. B, wysoka komunikacja niezbędna podczas kontaktów z klientami, umiejetność podejmowania decyzji oraz przewidywania następstw swojego działania, znajomość języka angielskiego, niemieckiego, ukraińskiego, czeskiego na poziomie zaawansowanym, średniozaawansowanym; MIEJSCE PRACY: Lubliniec, kraje UE: Niemcy, Czechy, Słowacja
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Lubliniec (śląskie)
Przygotowywanie materiałów promocyjnych i reklamowych,budowanie wizerunku firmy,współpraca z dostawcami usług reklamowych,
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DIMAR Sp.j. - 2018-03-28 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Monitorowanie systemów do gromadzenia danych rachunkowych oraz do przygotowania sprawozdań z produkcji roślinnej, analiza danych rachunkowych (samodzielnie oraz we współprcy z innymi pracownikami), przetwarzanie danych przy pomocy gotowego oraz samodzielnie opracowanego oprogramowania: zestawienia tabelaryczne, sortowanie, filtrowanie, selekcja danych z wielu tabel do jednej wg przekazanych zasad, projektowanie nowych funkcjonalności, testowanie, analiza błędów, zbieranie i gromadzenie danych oraz doskonalenie źródeł i metod pobierania danych.
"KARSKO" Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Karsko (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kadr i płac.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Gdańsk (pomorskie)
Koordynacja procesu wdrażania nowych pracowników /on-boarding/ Współpraca z Shared-Service kadrowo-płacowym w Kielcach Obsługa zdalna systemu nadawania dostępów dla pracowników z Oddziału w Kielcach Koordynacja przepływu dokumentów i informacji kadrowych (naliczania wynagrodzeń, przygotowanie i akceptacja list płac) Administracja w zakresie benefitów pracowniczych Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązaniem umów o pracę Współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi Doradztwo i wsparcie dla pracowników oraz kadry managerskiej w zakresie zagadnień personalnych Administrowanie aplikacjami HR Sporządzanie raportów i zestawień Wsparcie organizacyjne działu HR
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-16 - Tajęcina (podkarpackie)
wykonywanie zadań księgowych w międzynarodowej firmie, tworzenie raportów i analiz, analiza sprawozdań finansowych, w razie konieczności prowadzenie kompleksowego sprawdzania nieścisłości, branie udziału w międzynarodowych projektach testowych i przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, wspieranie procesu kierowania pod kątem finansów i zarządzania ryzykiem
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Praca w biurze w Kętach oraz w terenie, w godz. 9-17.00.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-01-02 - Kęty (małopolskie)
1/2 etatu, praca Września, czas określony,Wymagania: Od kandydata oczekujemy: co najmniej rocznego doświadczenia w prowadzeniu ksiąg rachunkowych, wykształcenia wyższego lub licencjat w kierunku rachunkowym lub ekonomicznym, znajomości zagadnień księgowych i podstaw przepisów podatkowych, umiejętności wspierania klientów na każdym etapie działalności, dobrej organizacji i umiejętności pracy pod presją czasu, samodzielności i odpowiedzialności, komunikatywności i umiejętności formułowania myśli w sposób jasny i rzeczowy, dużej dyspozycyjności i zaangażowania, dodatkowym atutem będzie znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego.
PROVENTO Biuro Rachunkowe - 2016-10-07 - Września (wielkopolskie)
praca stacjonarna w biurze, ciagły kontakt z dostawcami i odbiorcami, wycena stolarki otworowej z programu oraz praca na systemie zarzadzajacym firmą
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa biura, obsługa klienta, dbałoś o wizerunek firmy i czystość stanowiska
RINGSTONES ANDRZEJ PIERŚCIONEK - 2016-09-05 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
prace serwisowe dla zleceniobiorców firmy
TOOLIP HR sp. z o.o. - 2016-08-25 - Pabianice (łódzkie)
-analiza sprzedaży, analiza zamówień,itd..
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Świebodzin (lubuskie)
SPECJALISTA INFORMATYK-BUDOWA I ADMINISTROWANIE SIECIAMI TELEINFORMATYCZNYMIPracodawcą jest 3 Podkarpacka Brygada Obrony Terytorialnej , 35-301 Rzeszów, ul. Lwowska 4.Miejsce wykonywania pracy:Dębica
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2017-08-25 - Dębica (podkarpackie)
Pakowanie i adresowanie paczek• Przyjmowanie paczek i układanie towarów w magazynie• Wystawianie dokumentów sprzedażowych• Obsługa programu księgowego Optima• Dbałość porządek w magazynie• Generowanie etykiet adresowych• Obsługa zamówień
MM500 SPÓŁKA CYWILNA MICHAŁ WĘGRZYN, MICHAŁ KLESZCZ - 2016-09-16 - Straszęcin (podkarpackie)
Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, podróże.Analiza rozwiązań systemów ERP,IT oraz ich wdrażanie w Polsce-projektzastosowń informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzaniainformacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Zabierzów (małopolskie)
wykonywanie dokumentacji technicznych, prowadzenie uzgodnień technicznych do projektów, udział w realizacji prac rozwojowych
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Lubin (dolnośląskie)
zgodnie z zakresem obowiązków
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Wołczyn (opolskie)
Aktywny kontakt z obecnymi kontrahentami oraz pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych w obszarze Wschodniej Europy. Przygotowywanie dokumentów wysyłki. Kontakt tel. 605 432 297
Z.P.H.U. WA-BIS Waldemar Wata - 2016-01-11 - Wodzisław (świętokrzyskie)
Profesjonalna obsługa Klientów w salonie sprzedaży, realizacja indywidualnych celów sprzedażowych w oparciu o wysoką jakość obsługi Klienta, budowanie długotrwałej relacji z Klientami, utrzymanie standardów handlowych, budowanie wizerunku firmy na rynku.
KOMPLUS Bogdan Dujicz - 2017-01-25 - Głuchołazy (opolskie)
opiniowanie regulacji wewnętrznych pod względem zgodności z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi, rekomendacjami organów nadzoru, interesem klienta, normami etycznymiidentyfikacja potencjalnego ryzyka braku zgodności z przepisami prawaProwadzenie wielu projektów średniej wielkości oraz wspieranie innych projektówkontakt z zagranicznymi partneramiKontrola jakości produktów zgodnie z normami i instrukcjami technologicznymi na każdym etapie produkcjiMiejsce pracy: Bielany Wrocławskie ul. Czekoladowa 1 Kontakt z pracodawca telefoniczny Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Sodowanie karoserii i podzespołów mechanicznych.Oczyszczanie karoserii metodą sodowania tj. ekologiczna metoda nie niszcząca metalu stosowana w renowacji pojazdów zabytkowych przy demontażach, konserwacja i obsługa techniczna samochodów, prace demontazowo-montażowe w zakresie sodowania karoserii i podzespołów mechanicznych, konserwacja podwozia i nadwozia pojazdu.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Łęgowo (lubuskie)
wystawianie aukcji internetowych, wprowadzanie zmian na stronie internetowej, prowadzenie działań marketingowych w zakresie SEO, prowadzenie bieżącej korespondencji firmowej, obsługa aukcji allegro, analizowanie działalności konkurencji, raportowanie przeprowadzonych działań
"CGT BURNUS S.C." CZ. BURNUS, G. BURNUS, T.BURNUS Janowice 155 - 2016-02-22 - Janowice (małopolskie)
Dostarczanie potraw do klienta
"FUNDACJA AKTYWNA STRONA KULTURY LATAWIEC" - 2017-11-03 - Będzin (śląskie)
Prowadzenie zamówień publicznych. Rozliczanie faktur, organizowanie przetargów. Składanie zamówień dotyczących działalności PIP.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-07-18 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy, udział w realizacji polityki personalnej, obsługa kadrowo - płacowa, rozliczanie ewidencji czasu pracy, wsparcie w realizacji planu szkoleń, udział w realizacji projektów rekrutacyjnych, wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji związanej z raportami, procedurami, wsparcie w pracach działu personalnego, udzielanie informacji i wyjaśnień pracownikom z zakresu administracji personalnej.
ORLEN PALIWA SP. Z O.O. - 2016-01-26 - Płock (mazowieckie)
- kompleksowa obsługa procesu płacowego (sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników produkcji oraz oddelegowanych do pracy za granicą, generowanie pasków wypłat);- księgowanie wypłat pracowników na kontach oraz ścisła współpraca z działem księgowości z zakresu uzgadniania sald na kontach pracowniczych;- sporządzanie deklaracji ZUS oraz PIT;- wystawianie zaświadczeń dla pracowników;- przygotowywanie raportów na potrzeby działu/ Zarządu; rozliczanie umów cywilnoprawnych;- współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.
"TRANSSYSTEM" SPÓŁKA AKCYJNA SP. K. W WOLI DALSZEJ - 2018-01-02 - Wola Dalsza (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty odpowiedzialna będzie min. za:•współudział w projektowaniu i modelowaniu przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW); •wypracowywanie kryteriów oceny gotowych wyrobów; •współudział w opracowywaniu dokumentacji techniczno-technologicznych PUiW oraz ich kompletowanie i uaktualnianie;•dokonywanie oceny i potwierdzania zgodności zakładowych wzorów PUiW z zatwierdzonymi dokumentacjami techniczno-technologicznymi oraz wzorami PUiW; •dokonywanie aktualizacji zakładowych wzorów PUiW oraz przygotowywanie zaświadczenia o jego zgodności z obowiązującymi dokumentacjami techniczno-technologicznymi oraz wzorem PUiW;•prowadzenie ewidencji przechowywanych wzorów i dokumentacji techniczno technologicznych PUiW;•udział w działalności normaliz
Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej - 2016-08-31 - Łódź (łódzkie)