SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I SPRZEDAŻY Witnica oferta pracy Prywatne Przedsiębiorstwo Usług Komunalno-Transportowych "EFEKT"

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: USTALANIE TRAS PRZEWOZU TOWARÓW
Data publikacji: 2018-03-23
Lokalizacja: Witnica (lubuskie)
Pracodawca: Prywatne Przedsiębiorstwo Usług Komunalno-Transportowych "EFEKT"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piaskowa 6, 66-460 Witnica, powiat: gorzowski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: USTALANIE TRAS PRZEWOZU TOWARÓW
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Witnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gorzowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Witnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: spedytor
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat.B
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Spedytor (wymagany staż - lata: 3)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: umiejętność prowadzenia negocjacji w biznesie
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: doświadczenie w transporcie międzynarodowym
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Prywatne Przedsiębiorstwo Usług Komunalno-Transportowych "EFEKT"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Piaskowa 6, 66-460 Witnica, powiat: gorzowski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: TEL UMÓWIENIE NA SPOTKANIE, Godziny : TEL UMÓWIENIE NA SPOTKANIE
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: gorzowski
Gmina pracodawcy: Witnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Witnica
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: spedytor
Data dodania oferty pracy: 24.03.2018
Oferta pracy ważna do: 22.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nawiązywanie i budowanie relacji handlowych z Klientami.Stała komunikacja z Klientem na każdym etapie procesu.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-19 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Zapewnienie płynnego przekazaniaklienta/produktu z działu implementacji do działuobsługi klienta. Zapewnienie szybkiego imaksymalnego wykorzystania programu od dniawprowadzenia (na przykład niski poziomodrzucenia transakcji, odpowiedni poziom limitukredytowego dla klienta i posiadaczy kart,ustawienie spłaty Direct Debit, monitorowanieterminów spłaty zadłużenia) Zapewnienie, że Fronti Back Office są świadome pojawienia się nowegoklienta i każdego wyjątku od procesu/programu.Jest głównym punktem kontaktu dla klienta odmomentu wdrożenia programu, zarówno dlaadministratora programu po stronie klienta jak i osób zarządzających. Dostarczanie bardzo dobrychrezultatów w zakresie satysfakcji klienta. Ciągłyrozwój i zwiększanie swojej wiedzy w zakresieprogram Kart dla klienta. Rozwijanie relacji zklientem celem ciągłego rozszerzania portfelaoferowanych produktów, także na nowych rynkach(nowe oddziały, nowe kraje) Stwarzanie możliwości aktywnego rozwoju programu w oparciu o posiadane informacje od klienta. Częsta i aktywnakomunikacja z klientem. Prowadzenie regularnychrozmów konferencyjnych pozwalających układaćplany działania. Planowanie, organizowanie iprowadzenie regularnych przeglądów poziomuobsługi klienta, we współpracy z pracownikamiinnych departamentów Citi. Praca nad codziennymiwyzwaniami razem z najważniejszymi osobamikontaktowymi w organizacji klienta, zeszczególnym ukierunkowaniem na rozwiązaniepodstawowych przyczyn wszelkich problemówEskalacja problemów branie odpowiedzialności zasprawę i koordynacja prac nad jej szybkimrozwiązaniem. Identyfikacja głównych przyczynwszelkich powtarzających się problemów w Citi iobsłudze klienta Współpraca z Call Centre i BackOffice przy rozwiązywaniu codziennych problemówposiadaczy kart Prowadzenie uzgodnieńfinansowych odnośnie otrzymywanych płatnościcelem utrzymywania limitu kredytowe dla klienta iposiadaczy kart, Pomoc klientom w zarządzaniuzapasem kart (w przypadku jeśli klient ma kilkadedykowanych programów/wzorów kart) poprzezaktywne monitorowanie wydanych, aktywnych izamkniętych kart. Obserwowanie trendów ipotencjalnych zmian celem optymalizacji działaniaprogramów Tworzenie możliwości proaktywnegorozwoju Programu. Praktykowanie ciągłego iefektywnego doskonalenia procesów wraz zOperacjami i z klientami Citi, by eliminować błędy,przeszkody i ograniczać koszty. Wzrostwykorzystania produktów poprzez rozwójgeograficzny lub dodatkowe możliwości transakcjiBieżąca analiza programu (spadki transakcji,terminowości płatności, przyczyn kontaktu klientówKartowych) Zaangażowanie i koordynowanie pracodpowiednich jednostek w Citi w zależności odpotrzeb klienta, np. Operacji, Produktu,Implementacji.
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa sekretariatu, pomoc w organizacji spotkań i podróży służbowych, obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszowice (śląskie)
Opracowywanie i aktualizacja dokumentów planistycznych Podl. WK OHP, obowiązujących na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny.Organizowanie realizacji zadań obronnych i zarządzania kryzysowego. Realizacja przedsięwzięć organizacyjnych dotyczących funkcjonowania Stałego Dyżuru.
kontakt przez OHP - 2018-05-11 - Białystok (podlaskie)
Sporządzanie i redagowanie pism pionu technicznego, kontrola planów pracy, opracowywanie dokumentacji przetargowej pioniu technicznego, przygotowywanie i realizacja zamówień produkcji przedstawień, przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie korespondencji wynajmu sal i sprzętu,w tym sporządzanie umów i nadzór nad ich realizacją, koordynacja pracy pionu
OPERA BAŁTYCKA W GDAŃSKU - 2017-10-31 - Gdańsk (pomorskie)
1. BHP, P.POŻ- zaznajomienie się z przepisami2. Prowadzenie wywiadów wstępnych z klientami (wywiad dietetyczny i wywiad zdrowotny)3. Indywidualne dobieranie stacji treningowo-zabiegowych w oparciu o cel, który chce osiągnąć klient4. wykonywanie pomiarów specjalistyczna wagą5. obsługa stacji treningowo-zabiegowych6. wykonywanie zabiegów z zakresu medycyny estetycznej-urządzenie Beauty Straper
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Żukowo (pomorskie)
WWW.RZESZOW.SO.GOV.PL.Miejsce pracy : OPINIODAWCZY ZESPÓŁ SĄDOWYCH SPECJALISTÓW W RZESZOWIE
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2017-10-27 - Rzeszów (podkarpackie)
prace biurowe
INSTAL-FILTER SA Przemysłowe Systemy Ochrony Powietrza - 2016-08-23 - Kościan (wielkopolskie)
Prowadzenie ewidencji wagonowej: naprawczej, eksploatacyjnej, najmu/dzierżawy. Współpraca z klientami w zakresie eksploatacji wagonów-obsługi technicznej. Wyłączanie wagonów do planowanych napraw. Zlecanie napraw okresowych i bieżących. Kontrola stanu technicznego taboru zgodnie z przepisami RID i PKP. Właściwe przygotowanie zbiorników do odbioru TDT.
DB SCHENKER RAIL SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Identyfikacja i diagnostyka uszkodzeń.Wykonywanie napraw serwisowych u Klientów firmy na terenie kraju oraz za granicą.Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
PPU PLASTIMET SP. Z O.O. - 2018-04-06 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Poszukiwanie i współpraca z kontrahentami na określonych rynkach zagranicznych. Negocjowanie warunków współpracy z producentami lub pośrednikami zagranicznymi. Przyjmowanie, koordynacja i monitoring realizacji zamówień. Zapewnianie ciągłości dostaw. Prowadzenie dokumentacji importowej i eksportowej zgodnie z przepisami prawnymi odpowiednich krajów. Współpraca z agencjami celnymi w zakresie dokumentacji i płatności celnych. Sporządzanie raportów, analiza sprzedaży do planu zamówień i kosztów bezpośrednich. Sporządzanie planu finansowego do przyszłych zamówień. Udział w imprezach targowych, delegacjach zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Zabrze (śląskie)
- rozliczanie kosztów produkcji podstawowej i pomocniczej- kontrola merytoryczna i formalna dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych dotyczących produkcjiopracowywanie analiz ekonomiczno-finansowych- dokonywanie rozliczeń kontraktów oraz bieżąca analiza ich opłacalności
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2018-04-10 - Dęblin (lubelskie)
analiza efektywności marketingowej
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lubaczów (podkarpackie)
praca w charakterze specjalisty dsmarketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Kraków (małopolskie)
jw.
Centrum Badań Kosmicznych PAN - 2017-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
weryfikacja faktur, wystawianie faktur rozliczeniowych oraz prowadzenie zestawień, windykacja zaległych płatności, rozliczenia delegacji
CLAVEY PERSONAL POWER Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klientów biura podróży
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Żory (śląskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne PEBIS - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja szkoleń, rekrutacja uczestników, pozyskiwanie śr. opublicznych na szkolenia, przygotowanie dokumentów szkoleniowych
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Łódź (łódzkie)
zadania z zakresu kadr i księgowości
ZBIGNIEW MELKA "MELKA" Z.R.B. - ŚLUSARSTWO - 2018-04-12 - Żory (śląskie)
Wykształcenie wyższe; mile widziane osoby posiadające doświadczenie w obsłudze klienta, w pracy w branży szkoleniowej; czynne prawo jazdy kat. B. Gotowość do wyjazdów służbowych w celu obsługi szkoleń w różnych miejscach Polski. Umiejętność obsługi komputera, pakiet Office, dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych, mile widziana znajomość programu Coreldraw. Swoboda wypowiedzi, elokwencja, dbałość o jakość kontaktu z klientem, poprawność językową, sprawne korzystanie z Internetu i programów obsługujących pocztę firmową. Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, dokładność, sumienność, zaangażowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA - 2015-12-02 - Gliwice (śląskie)
specjalista zaopatrzenia medycznego
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
prace laboratoryjne, wykonywanie badań
MAXFRUT Sp. z o.o - 2017-07-18 - Jarogniewice (wielkopolskie)
dostosowywanie umow abonenckich do zmian prawnych w prawie telekomunikacyjnym, kontakt z nadawcami, renegocjacje umów
S.A.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Białystok (podlaskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Radomsko (łódzkie)
praca związana z wypiekiem ciast, tortów, ciasteczek
Piekarnia-Cukiernia "KOŁACZ" Agnieszka Gajda - 2016-05-10 - Międzybórz (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn, obsługa wózka widłowego, suwnic - Rogowiec
BUSINESS SOLUTIONS Wojciech Karłowski - 2016-08-19 - Bełchatów (łódzkie)
kompleksowa obsługa procesów rekrutacji i selekcji kandydatów na stanowiska pracowników fizycznych; prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z bieżącymi potrzebami firmy; przygotowywanie dokumentów personalnych dla Kandydatów
EURO-INWEST PROJEKT GRZEGORZ ENGLER, TOMASZ LACH SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-15 - Ruda Śląska (śląskie)