SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Krupski Młyn oferta pracy GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: zarządzanie relacją z klientem, przygotowywanie zapotrzebowań na surowce, współpraca z planistą, wspieranie działu handlowego, koordynacja i nadzór nad wszystkimi wymaganymi informacjami niezbędnymi dla ustalenia planu dla klienta.
Data publikacji: 2017-05-29
Lokalizacja: Krupski Młyn (śląskie)
Pracodawca: GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krasickiego Ignacego 13, 42-693 Krupski Młyn, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zarządzanie relacją z klientem, przygotowywanie zapotrzebowań na surowce, współpraca z planistą, wspieranie działu handlowego, koordynacja i nadzór nad wszystkimi wymaganymi informacjami niezbędnymi dla ustalenia planu dla klienta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do negocjacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krupski Młyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krupski Młyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kategorii B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie,
Nazwa pracodawcy: GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Krasickiego Ignacego 13, 42-693 Krupski Młyn, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Krupski Młyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krupski Młyn
Adres strony pracodawcy: www.gekoplast.pl
Ulica pracodawcy: Krasickiego Ignacego
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: Produkcja wyrobów z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 29.05.2017
Oferta pracy ważna do: 28.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH/WINDYKACJA NALEŻNOŚCIGODZINY PRACY: OD 7.30 DO 15.30
STOWARZYSZENIE WSPÓŁWŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI "MÓJ DOM" - 2018-07-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów z siedzibą w Lesznie
Sąd Okręgowy w Poznaniu - 2016-05-09 - Leszno (wielkopolskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresiewspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp.zo.o. - 2016-02-25 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa aplikacji z przeszkoleniem. Pisanie i utrzymywanie dokumentacji. Obsługa urządzeń biurowych. Zarządzanie użytkownikami aplikacji.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Serock (mazowieckie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie materiałów promocyjno-sprzedażowych; przygotowywanie ofert handlowych;pomoc przy realizacji bieżących projektów; korespondencja z kontrahentami w j. niemieckim lub angielskim; realizacja wyznaczonych celów marketingowych.
GIKO Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
obsługa klientów wynajem terminowy poszerzane bazy kluczowychklientów, realizacja strategii rozwoju, zarządzanie ofertą., praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-08-29 - Opole (opolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
Praca w laboratoriach budowlano-drogowych, znajomość norm PN-EN 12620, 13242, 206, 1338, 1339, 1340, 13369, 1917.
Biuro Projektów Inwestycyjnych AG-CEL s.c. - 2016-02-03 - Pawłówko (pomorskie)
spawanie w osłonie CO2
POLIMERC Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Dobczyce (małopolskie)
lepienie pierogów
FUNDACJA NA RZECZ ZIEMI MILICKIEJ - 2017-03-31 - Milicz (dolnośląskie)
obsługa komputerapraca w zespole firmywykonywanie prac biurowychwspółpraca z firmami zewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Chorzów (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Obowiązki i odpowiedzialność: zapewnienie realizacji zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska wynikających z obowiązujących przepisów prawnych, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP zapewnienie pracownikom odpowiedniej odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej, zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje usprawnień), sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa, nadzór nad systemem PPOŻ. współpraca z publicznymi organami kontroli, ciągły nadzór nad ogólnym stanem bezpieczeństwa w zakładzie oraz zarządzanie projektami w zakresie ograniczenia ryzyka zawodowego.Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
POLSKIE FABRYKI PORCELANY "ĆMIELÓW" I "CHODZIEŻ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-13 - Ćmielów (świętokrzyskie)
mailowy oraz telefoniczny kontakt z kontrahentami zagranicznymi w zakresie bieżącej produkcji i realizacji zleceń, pełna obsługa zamówień od przypisanych klientów, sporządzanie dokumentacji sprzedażowej oraz wysyłkowej, monitorowanie terminowej realizacji zamówień, aktywna współpraca z innymi działami w ramach organizacji
ALBEA POLAND Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Baniocha (mazowieckie)
WWW.RZESZOW.SO.GOV.PL.Miejsce pracy : OPINIODAWCZY ZESPÓŁ SĄDOWYCH SPECJALISTÓW W RZESZOWIE
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2017-10-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-11-02 - Łódź (łódzkie)
naliczanie list płac, rozliczanie ZUS, US, znajomość przepisów prawa pracy, znajomość prawa podatkowego, obsługa kasy.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Legnica (dolnośląskie)
Prowadzenie gospodarki transportowej. ZADANIA PODSTAWOWE:1) inicjowanie i planowanie zaopatrzenia oraz potrzeb finansowych;2) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie prowadzonej gospodarki;3) prowadzenie gospodarki i ewidencjonowanie rzeczowych składników majątku szkoły;4) realizowanie zaopatrzenia w materiały i sprzęt;5) zlecanie usług u podmiotów zewnętrznych;6) realizowanie zagadnień mobilizacyjno-obronnych w zakresie właściwości wydziału.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-01-24 - Legionowo (mazowieckie)
SPECJALISTA DS. HANDLU-SPRZEDAŻ CZĘSCI ZAMIENNYCH-WYSTAWIANIE FAKTUR-SPORZĄDZANIE OFERT NA USŁUGI SERWISOWE
JANUSZ KANIA AGREGATY PEX-POOL PLUS - 2016-10-11 - Dębica (podkarpackie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-05 - Gdańsk (pomorskie)
Utrzymywanie porządku na terenie zakładu, koszenie trawy, odśnieżanie, inne prace porządkowe
MOTO PARK KRAKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-06 - Kraków (małopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-07 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż i promowanie towarów, sporządzanie zamówień w języku chińskim, kontakt z chińskimi dostawcami
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kontrola produktów w trakcie procesu produkcyjnego, prowadzenie dokumentacji jakościowej /pomiarowej i spawalniczej/ oraz ich tworzenie, uczestniczenie w procesie postępowania z wyrobem niezgodnym, obsługa reklamacji, współpraca z działem technicznym i handlowym
Strzegomskie Zakłady Mechaniczne ZREMB Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Strzegom (dolnośląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów w dziale telesprzedaży , pozyskiwanie klientów, utrzymanie obecnych klientów w procesie przedłużenia umów
FallWork sp. z o.o. - 2018-04-24 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentów handlowych, prowadzenie korespondencji z obecnymi i nowymi klientami
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Jasło (podkarpackie)
Organizacja imprez okolicznościowych
Kompleks Gastronomiczno-Wypoczynkowy Agnieszka Siwik-Karwowska - 2017-02-20 - Bogusze (warmińsko-mazurskie)
obowiązki związane ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH INODROG SP. Z O. O. - 2018-01-11 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)