SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I KADR Ruda Śląska oferta pracy STAMA STAL I BUDOWA MASZYN SP. Z.O.O
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I KADR
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów firmy, prowadzenie spraw kadrowych pracowników, naliczanie płac
Data publikacji: 2018-06-19
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: STAMA STAL I BUDOWA MASZYN SP. Z.O.O
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chorzowska 60, 41-709 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie dokumentów firmy, prowadzenie spraw kadrowych pracowników, naliczanie płac
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu Symfonia
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana znajomość przepisów kodeksu pracy i ustawy o rachunkowości. Wykształcenie min. średnie zawodowe ekonomiczne, preferowane wyższe o kierunku rachunkowość i finanse. Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: STAMA STAL I BUDOWA MASZYN SP. Z.O.O
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Chorzowska 60, 41-709 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
Ulica pracodawcy: Chorzowska
Numer budynku pracodawcy: 60
Profil działalności pracodawcy: Obróbka mechaniczna elementów metalowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 19.06.2018
Oferta pracy ważna do: 18.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Miejsce zatrudnienia: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy Gdańsk, ul.Uphagena 27 Wymagania wobec kandydatów:- wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy,- wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie w powierzone zadania,- znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- doświadczenie w realizacji zamówień publicznych oraz znajomość przepisów prawa w tym zakresie, - samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy pod presją czasu,- niezbędne czynne prawo jazdy kategorii B; Główne obowiązki:- prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- realizacja zamówień publicznych, - sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi; Oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- ciekawą i rozwijającą pracę; Wymagane dokumenty:- CV,- list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz przebieg pracy zawodowej; Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 15.05.2017r. w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk w godzinach 7:45-15:45 albo za pośrednictwem poczty tradycyjnej na wskazany wyżej adres.Na kopertach należy umieścić adnotację: Rekrutacja specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Proces rekrutacji na wskazane stanowisko będzie etapowy. W pierwszym etapie odbędzie się weryfikacja nadesłanych dokumentów pod względem formalnym, dokumenty zawierające braki formalne zostaną odrzucone, a osoby, które przejdą pozytywnie wstępną weryfikację zostaną zaproszone na test sprawdzający ich wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną.W kolejnym etapie z kandydatami, którzy uzyskali najwyższe wyniki w teście oraz najlepiej zaprezentowali się podczas rozmowy przeprowadzona zostanie ostateczna rozmowa kwalifikacyjna z udziałem Wojewódzkiego Komendanta OHP oraz komisji doradczej. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 118, z póżn. zm.2) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. logistyki i zamówień publicznych przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzki Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji.Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Tczew (pomorskie)
tworzenie baz danych informacji o środowisku, prowadzenie spotkań i rozmów z klientami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
1. Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników.2. Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz urlopów.3. Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej.4. Sporządzanie: list płac, deklaracji podatkowych, dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS, deklaracji do PFRON i sprawozdań do GUS.5. Wykonywanie innych czynności oraz poleceń bezpośredniego przełożonego.
Regionalna Grupa Detaliczna Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Tarnów (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Boleń (małopolskie)
sprzedaż usług izolacyjnych
PPHU "Andy" Izolacje Tekstylne Maciaszek Andrzej - 2017-09-13 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
wykonywanie pomiarów i obserwacji warunków atomosferycznych na obszarze lotniska w Balicach
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Krakowie - 2017-09-25 - Balice (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Jabłonowo (mazowieckie)
praca administracyjno-biurowa; opracowanie dokumentacji technicznej; obsługa klienta w zakresie realizacji programów ograniczenia niskiej emisji na terenie woj. śląskiego
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Piekary Śląskie (śląskie)
SPECJALISTA DS. PRODUKCJI - PRACA LABORATORYJNA
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie w gastronomii: mile widziane; komunikatywna znajomość j. niemieckiego; zakres obowiązków: obsługa gości i klientów, obsługa konferencji, bankietów, imprez okolicznościowych; nadzór nad powierzonym sprzętem gastronomicznym; dbałość o estetykę restauracji i sal konferencyjnych; miejsce pracy: Niemcy - Dusseldorf
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-27 - Niemcy (Niemcy)
Wykonywanie projektów i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów chemii gospodarczej i przemysłowej
CLOVIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-06 - Czyżew (podlaskie)
analiza i odpowiedzi na pytania klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, bduowanie relacji z klientem, wsparcie techniczne
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Kraków (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
planowanie produkcji cukierniczej i piekarniczej, zbieranie i wykonywanie zamówień, pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży, negocjowanie umów z kontrahentami, pomoc w nadzorze pracy piekarzy i cukierników, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Kraków (małopolskie)
Obsługa posiadanych kilentów oraz pozyskiwanie nowych, doradztwo techniczno- handlowe, prowadzenie dokumencji handlowej, organizacja procesu sprzedażowego, udział w targach i prezentacjach.
INSTAL S.C. - 2016-02-18 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Kontrola i nadzór nad prawidłowością procesu technologicznego, bieżące naprawy, remonty i przeglądy maszyn i urządzeń, bieżące usuwanie awarii maszyn w celu utrzymania ciągłości produkcji, montaż nowych maszyn i urządzeń. Praca poniedziałek - sobota II zmiany 6:00-14:00, 14:00-22:00 (podstawowy system i rozkład czasu pracy), pierwsza umowa na okres próbny na 1 m-c, docelowo na czas nieokreślony.
"Ceramika-Eva" Stanisława Szopa - 2017-05-31 - Wyry (śląskie)
•Realizacja planów sprzedaży i strategii marketingowej firmy; •Osiąganie stałego wzrostu sprzedaży poprzez rozwój współpracy z istniejącymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów;•Rozwijanie relacjach handlowych ze stałymi oraz potencjalnymi klientami firmy (realizacja zamówień, przygotowywanie ofert, bieżąca obsługa Klienta);•Monitorowanie działań konkurencji i dokonywanie analiz rynku; •Kontrola i utrzymywanie zapasów magazynowych;godz. pracy 8-16; okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony lub nieokreślony; wynagrodzenie miesięczne, płaca zasadnicza plus premia uznaniowa, w zależności od umiejętności i kwalifikacji
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH PLAST-BOX S.A. - 2018-02-13 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klientów, wykonywanie czynności biurowych, budowanie relacji i bieżące wsparcie klientów ubiegających się o dofinansowanie, wyszukiwanie informacji dotyczących możliwości oraz kryteriów uzyskania dotacji, przygotowywanie oraz rozliczanie projektów (wniosków) realizowanych ze środków unijnych, praca w godz.
Eurosilesia.pl Sp.z o.o - 2017-02-20 - Opole (opolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Prowadzenie lub współprowadzenie kontraktu, prowadzenie rozmów w języku francuskim, tłumaczenie na język niemiecki. Praca na terenie Niemiec.
Przedsiębiorstwo Budowlane i Usług Technicznych "GRANIT" Sp. z o. o. - 2016-12-13 - Brzesko (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie zleceń transportuKontrola i nadzór nad jakością i terminowością zleconych usług transportowych.Pozyskiwanie nowych dostawców usług transportowych.Monitorowanie poziomu zapasó magaztnowych.Optymalizacja działań i procesów transportowych oraz magazynowych w zakresie ich efektywności i kosztów.Proponowanie działań związanych z optymalizacją magazynu.
TELZAS Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Interwencja i terapia w obszarze profilaktyki zachowań młodzieży, czynności administracyjne i organizacyjne poradni
Fundacja STREFAPL - 2018-02-21 - Leszno (wielkopolskie)
nadzór nad pracą administratorów sieci i systemów informatycznych; planistyka; weryfikacja baz danych
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA - 2017-01-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
kontrola procesów produkcyjnych pod względem zgodności z procedurami, wysokość wynagrodzenia 2800 zł brutto plus premia, system jednozmianowy w godz: 07.00-15.00, wykształcenie wyższe w kierunku bezpieczeństwa żywności lub jakości żywności lub mikrobiologii i pokrewne
ZAKŁADY MIĘSNE "OLEWNIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Sierpc (mazowieckie)
analiza i dobór technologii wykonywania posadzek w stosunku do potrzeb klienta- sporządzanie ofert, wycena, rozliczanie robót i kontrola kosztów realizowanych inwestycji- nadzór nad pracownikami i kierowanie procesem wykonywania posadzek przemysłowych- zdobywanie informacji o nowych technologiach, stała współpraca z podwykonawcami, praca na terenie województwa opoleskiego, wielkopolskiego, sląskiego, łodzkiego w godz.7-15
Betoniarnie Odra Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Opole (opolskie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów zleceń i list płac, deklaracje ZUS. Wymagania: wykształcenie min. średnie (rachunkowość/finanse), staż pracy min. 1 rok, znajomość rozliczeń z ZUS oraz Kodeksu Pracy. FOrma kontaktu z Pracodawcą: e-mail justyna (at) taxinfo.eu
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-01-21 - Wejherowo (pomorskie)
praca w biurze, budowanie profesjonalnych i długotrwałych relacji z klientami, ofertowanie oraz opieka nad realizacją zlecenia, aktywna sprzedaż produktów realizowaną przez doradztwo rozwiązań technicznych klientom firmy, udział w targach branżowych
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2016-09-22 - Polkowice (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)