SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Człuchów oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami
Data publikacji: 2016-11-22
Lokalizacja: Człuchów (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Człuchów, powiat: człuchowski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Człuchów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: człuchowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2016
Data zakończenia pracy: 31.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, handlowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dobra znajomość języka obcego w mowie i piśmie, odporność na stres
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie
Adres pracodawcy:
Jerzego z Dąbrowy 1a, 77-300 Człuchów, powiat: człuchowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: człuchowski
Gmina pracodawcy: Człuchów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Człuchów
Ulica pracodawcy: Jerzego z Dąbrowy
Numer budynku pracodawcy: 1a
Profil działalności pracodawcy: produkcja pozostałych maszyn
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 25.11.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja projektów rekrutacyjnych - rekrutacja stała,Poszukiwania kandydatów zgodnie z opisem stanowiska i instrukcjamiPełne angażowanie się w rozwój firmy oraz kolegów i koleżanek w zespole – działamy wspólnie i wzajemnie się wspieramy.Udział w administracji projektem rekrutacyjnym (praca z bazą CV i dokumentacją; ewidencja). Budowanie bazy kandydatów oraz rozwijanie relacji ze środowiskiem biznesowym.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
- Prowadzenie kontraktów oraz ich nadzorowanie w procesie produkcji. Opracowanie technologiczne dokumentacji. Nadzór nad terminami wykonywanych kontraktów.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym istnieje możliwość zmiany wynagrodzenia na wyższe.- Praca w godzinach: 6:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego (konstrukcje stalowe budowlane, konstrukcje maszyn). Dobra znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego (warunek konieczny). Obsługa komputera (znajomość programu Excel). Mile widziana znajomość programu Auto CAD. Komunikatywność. Umiejętność pracy pod wpływem stresu i presji czasu. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-13:00) (Tel. 509-842-360, 32-730-38-69) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Hutnicza 10, 40-241 Katowice).
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-15 - Katowice (śląskie)
realizowanie zamówień projektowych, rekrutacja pracowników, nadzór i prowadzenie dokumentacji projektowej, sporządzanie umów, rozliczanie pracowników, udzielanie informacji, koordynowanie pracowników, głównie z krajów Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Piaseczno (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Złotoryja (dolnośląskie)
sprzedaż usług oraz obsługa klientów Cyfrowego Polsatu i sieci Plus
Tradecast Sp.z.o.o. - 2016-08-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- Kształtowanie wizerunku medialnego 13. ŚBOT, poprzez przygotowywanie, autoryzowanie i przekazywanie informacji dla mediów w imieniu 13.ŚBOT; organizacja i obsługa medialna spotkań z przedstawicielami mediów. Inicjowanie artykułów, wywiadów i innych informacji w mediach poświęconych działaniom Wojsk Obrony Terytorialnej; redagowanie i przesyłanie informacji przeznaczonych do publikacji na stronie internetowej Wojsk Obrony Terytorialnej; dokumentacja fotograficzna/video eventów oraz spotkań przedstawicieli 13 ŚBOT z mediami, władzami lokalnymi i organizacjami; monitoring prasy ogólnopolskiej i lokalnej pod kątem tematyki związanej z Wojskami Obrony Terytorialnej; gromadzenie informacji prasowych dotyczących działalności Wojsk Obrony Terytorialnej; udzielanie odpowiedzi na publikacje prasowe, programy radiowe i telewizyjne dotyczące 13. ŚBOT oraz zapytania ze strony mediów; działania z zakresu public relations, w tym z wykorzystaniem narzędzi internetowych.- Wynagrodzenie: 3050,00 zł bruto + 10% premii + dodatek za wysługę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:30, w piątki 7:00-13:00. Wymagania: wyższe (preferowane dziennikarstwo, komunikacja, public relations). Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku rzecznika prasowego lub podobnym, np. dziennikarz, redaktor. Umiejętności: wiedza z zakresu marketingu, w szczególności; komunikacji marketingowej, społecznej, public relations, mediów; wysoka kultura słowa; znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne (otwartość, empatia). Umiejętność pisania i redagowania tekstów, łatwość w budowaniu pisemnych i ustnych wypowiedzi; swoboda w wystąpieniach publicznych wystąpienia publiczne przed kamerą, umiejętność prowadzenia prezentacji i konferencji prasowych, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności samodzielnego zarządzania projektami; kreatywność w działaniu i chęć podejmowania inicjatyw; umiejętność organizacji pracy, w tym pod presją czasu; biegła znajomość obsługi pakietu MS Office; znajomość środowiska mediów lokalnych, mile widziana znajomość środowiska mediów ogólnokrajowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i pismie w stopniu biegłym. Kontakt e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
- Sporządzanie rocznego sprawozdania F-03, - Uzgadnianie na bieżąco stanu majątku Uczelni, - Prowadzenie ewidencji dotyczącej aparatury specjalnej, - Ewidencja dowodów źródłowych dotyczących majątku trwałego, - Dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu zgodnie z Ustawą o rachunkowości i Zakładowym planem kont w podziale na źródła finansowania majątku, - Bieżąca, szczegółowa analiza kont księgowych oraz uzgadnianie sald, - Uzgadnianie amortyzacji i umorzenia w tym pod kątem źródeł finansowania, - Uzgadnianie pozostałych przychodów operacyjnych z tytułu rozliczenia dotacji przekazanej na finansowanie środków trwałych oraz konta rozliczeń międzyokresowych przychodów, - Wykonywanie analiz kosztów działalności inwestycyjnej. Oferta dostepna w sali E, A. Oferta skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu - 2016-11-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizacja planu sprzedaży,pozyskiwanie nowych klientów. Koncentracja nasprzedaży produktów i usług znajdujących się w oferciehandlowej.Sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży. Wynagrodzenie do negocjacji.
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-23 - Opole (opolskie)
• Ważenie dostaw przychodzących i wychodzących,• Obsługa programu wagowego,• Kontrola zgodności dokumentów wagowych oraz przewozowych,• Kontrola jakościowa surowca,• Pobieranie i archiwizowanie próbek surowca,• Udział w prowadzeniu dokumentacji systemu ISO, HACCP,• Współpraca z innymi działami w firmie.
Elpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-06-14 - Osina Mała (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-02 - Głogów (dolnośląskie)
prowadzenie działu kadr
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Adrian Cieśla - 2016-01-22 - Starachowice (świętokrzyskie)
Współpraca z hodowcami drobiu, podpisywanie umówkontraktacyjnych, audyt ferm drobiu, sporządzanie raportów i analiz. Praca w terenie na obszarze kilku województw.
Animex Foods sp. z o.o.sp.k. - 2015-12-04 - Opole (opolskie)
wyszukiwanie ofert przetargowych, przygotowanie formularzy ofertowych na przetargi wraz z całą dokumentacją, obsługa i rozliczenia inwestycji kosztorysowanie
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Wilków (dolnośląskie)
-sporządzanie ofert ubezpieczeniowych,-prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami,-prowadzenie korespondencji elektronicznej oraz dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Wieliczka (małopolskie)
Prowadzenie kadr i obsługa w tym zakresie dokumentacji kadrowej, również pracowników delegowanych do pracy za granicę.
AGENCJA USŁUG I HANDLU "POLTROP" Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Częstochowa (śląskie)
obsługa i nadzorowanie maszyn i urządzeń wchodzących w skład linii produkcyjnych
KLAR GLASS SP. Z O.O. - 2018-07-23 - Pobiedziska (wielkopolskie)
WARUNKI PRACY:- zadania realizowane w siedzibie Biura oraz na terenie budowy Zbiornika, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi, praca pod presją czasu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na I piętrze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ :1. przygotowanie założeń w części formalnoprawnej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych RZGW Gliwice, sporządzanie okresowych planów zamówień publicznych BWP;2. przygotowanie materiałów przetargowych, organizacja oraz udział w postępowaniach przetargowych realizowanych w oparciu o procedury Banku Światowego;3. nadzór nad prawidłową realizacją procedur przetargowych zgodnie z wytycznymi Banku Światowego oraz współpracą z Biurem Koordynacji Projektu w tym zakresie;4. sporządzanie raportów okresowych z postępu zadań realizowanych w ramach stanowiska pracy;5. uczestnictwo w komisjach przetargowych rozstrzygających przetargi w oparciu o ustawę-Prawo zamówień publicznych oraz procedury Banku Światowego;6. prowadzenie procesów zawierania umów i współpraca w tym zakresie z Konsultantem (Kancelarią Prawną);7. monitorowanie realizacji zawartych umów i przekazywanie informacji Kierownikowi BWP, udział w przygotowaniu stosownych aneksów do umów;8. przygotowanie zleceń analiz i opinii prawnych dla potrzeb BWP, dokonywanie odbioru zamówień usług, bezpośrednio lub poprzez udział w zespołach i komisjach wyborczych;9. organizowanie działań kontrolnych w ramach swoich obowiązków oraz obsługa kontroli działań nadzorczych prowadzonych w BWP przez jednostki zewnętrzne, sporządzanie pokontrolnych zestawień nieprawidłowości i przekazywanie ich Kierownikowi BWP;10. kompletowanie dokumentacji i korespondencji w zakresie prowadzonych spraw oraz terminowe sporządzanie wymaganych sprawozdań;11. współpraca z Biurem Koordynacji Projektu we Wrocławiu.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. Wykształcenie: wyższe techniczne, prawo, administracja, ekonomia.2. 3 -letnie ogólne doświadczenie w pracy.3. Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Znajomość zasad tworzenia umów, ogólna znajomość prawa w tym zakresie.5. Umiejętność redagowania pism.6. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem.7. Znajomość obsługi komputera: bardzo dobra obsługa programów Word , Excel oraz Power Point.8. Obsługa sprzętu biurowego.9. Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.10. Ogólna wiedza na temat zasad współfinansowania dużych kontraktów budowlanych przez międzynarodowe instytucje finansowe.11. Prawo jazdy kategorii B. 12. Posiadanie obywatelstwa polskiego.13. Korzystanie z pełni praw publicznych.14. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Rzetelność, systematyczność, terminowość;2. Dyspozycyjność, komunikatywność; 3. Odporność na stres, asertywność.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach - 2017-03-01 - Racibórz (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn, należyta dbałość o powierzony sprzęt, aktywny udział w realizacji zamówień i zbytu towaru (kontakt z klientem w językach obcych). Praca na pół etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 9-13.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Raszyn (mazowieckie)
praca w Biurze rachunkowym, wykonywanie czynnościkadrowo-płacowych, rozliczanie składek ZUS
FIRMA RACHUNKOWO - DORADCZA "GRAMAR"- Marek Orzeł - 2017-05-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-02-21 - Katowice (śląskie)
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 marca 1997r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy
Jednostka Wojskowa 2454 - 2017-02-14 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem arabsko języcznym
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Łódź (łódzkie)
-organizacja i optymalizacja procesu sprzedaży,-praca biurowa.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Wieliczka (małopolskie)
Zgodnie z programem stażowym
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Praca administracyjno-biurowa
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej - 2018-08-23 - Gdynia (pomorskie)
wykształcenie zawodowe: lakiernik lub mechanik, doświadczenie w zawodzie (nauka zawodu lub praca), umiejętności lakiernika
Auto-Serwis Kostka Ryszard - 2016-02-01 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)