SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH W SEKCJI DS. FINANSOWYCH Gdynia oferta pracy Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH W SEKCJI DS. FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Praca administracyjno-biurowa
Data publikacji: 2018-08-23
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Władysława IV 12/14, 81-353 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Praca administracyjno-biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH W SEKCJI DS. FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pozostałe wymagania niezbędne: a. posiadanie obywatelstwa polskiego,b. korzystanie z pełni praw publicznych,c. nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,d. posiadanie nieposzlakowanej opinii.2. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy- dodatkowe:a. znajomość specyfiki służby i pracy w Państwowej Straży Pożarnej,b. znajomość ustawy o PSP, ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych,c. bardzo dobra umiejętność posługiwania się komputerem w zakresie programów finansowo-księgowych: Płatnik, Progman Płace, MS Office (Word, Excel) oraz urządzeniami biurowymi;d. znajomość obsługi dokumentów kasowych;e. umiejętność analitycznego myślenia;f. bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole;g. dokładność, samodzielność, komunikatywność i terminowość;h. umiejętność pracy pod presją czasu;i. dyspozycyjność;j. wysoka kultura osobista.
Nazwa pracodawcy: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Władysława IV 12/14, 81-353 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- życiorys i list motywacyjny;- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zdobyte doświadczenie ukończonych kursów oraz szkoleń przydatnych na w/w stanowisku;- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo (w tym przestępstwo skarbowe);- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.Osoby zainteresowane proszone są o składanie lub przesyłanie ofert (z dopiskiem oferta pracy w służbie cywilnej) pod adres :Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdyniul. Władysława IV 12/1481-353 Gdyniaw nieprzekraczalnym terminiedo 05 września 2018 r.Inne informacje: dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie z napisem Nabór do Sekcji Finansowej na stanowisko - specjalisty ds. finansowych, imię i nazwisko, nr PESEL w Sekcji ds. Organizacyjno- Kadrowych tutejszej Komendy (pok. 321, III p.) w godz. 8 - 14 od poniedziałku do piątku, osobiście lub drogą pocztową na w/w adres w terminie do dnia 05.09.2018rpodkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia (powinny zawierać datę i oryginalny podpis kandydata, adres do korespondencji, adres e-mail i numer telefonu);oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu dokumentów do Komendy, a nie data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane;postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w dwóch etapach: I ocena złożonych dokumentów, II rozmowa kwalifikacyjna;kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą informowane; oferty pracy kandydatów, które nie uzyskały wyniku pozytywnego w rekrutacji podlegają komisyjnemu zniszczeniu po 14 dniach od zakończenia naboru. oferty osób niewyłonionych możliwe są do odebrania w ciągu 14 dni od dnia opublikowania wyników naboru.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Władysława IV
Numer budynku pracodawcy: 12/14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.08.2018
Data dodania oferty pracy: 23.08.2018
Oferta pracy ważna do: 05.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy na stoisku żywnosć, praca ze skanerem, obsługa klienta, piekarnia, nabiał, warzywa i owoce, lada.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Sulechów (lubuskie)
pisanie biznesplanu, wypełnianie wniosków dotacyjnych
Polska Fundacja Rozwoju Ekonomii Społecznej - 2017-09-12 - Międzyrzecz (lubuskie)
sporządzanie mieszanek zapachowych wód toaletowych, koordynacja zakupów składników, koordynacja sprzedaży wyrobów gotowych
SELENA s.c. - 2017-11-08 - Kobyłka (mazowieckie)
-obsługa kasy fiskalnej obsługa programu sprzedażowego SMALL BUSINES obsługa pupilometru (pomiar odległości żrenic) obsługa dioptromierza (pomiar wartości korekcyjnych mocy soczewek okularowych) układanie ekspozycji oraz dbanie o jej stan wizualny i estetyczny dbałość o czystość całego salonu ( część sprzedażowa, gabinet, pomieszczenie socjalne, zaplecze ) stosowanie technik sprzedaży zgodnych ze strategią salonu stosowanie procedur obsługi klienta zgodnych z polityką salonu optycznego zapoznanie sie z prawami konsumenta przysfojenie materiału branżowego związanego z wiedzą produktowa wymaganą do obsługi klienta systematyczne pogłębianie wiedzy merytorycznej wypełnianie dokumentacji sprzedażowej
Salon Optyczny Medi-Optic Andżelika Michalska - 2016-02-09 - Września (wielkopolskie)
Wykonywanie czynności urzędniczo-biurowych w ramach zadań realizowanych przez wydział architektury i budownictwa.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Brzesko (małopolskie)
praca w zakładzie prefabrykacj żelbetów, miejsce wykonywania pracy- Niemcy. Pracodawca zapewnia transport i zakwaterowanie
"BUDIMEX"S.A.ODDZIAŁ W RZESZOWIE - 2016-04-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Wystawianie aukcji internetowych, sprzedaż internetowa, przygotowywanie towaru do wysyłki (sprzedaż kosmetyków). Praca w Mszanie Dolnej. Kontakt z pracodawcą po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu.
APIS FARMACJA SP. Z O.O. - 2018-02-26 - Mszana Dolna (małopolskie)
przygotowywanie na bieżąco dokumentów księgowych ( Pro- forma, Faktura VAT, Faktura korygująca, KP, KW, PZ, WZ ), nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, przygotowywanie sprawozdań, twożenie budżetu Spółki, organizacja podróży służbowych
AGROYOUMIS SP.Z O.O. - 2017-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Wałcz (zachodniopomorskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy; umowa-zlecenie; praca w godzinach 16.00-18.00:
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-24 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Opracowanie i realizacja kampanii reklamowej firmy, nadzór i aktualizacja strony internetowej firmy
Małopolskie Centrum Edukacji, Rabka-Zdrój - 2017-10-12 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
Realizacja programów i zadań zwiazanych z inicjowaniem i finansowaniem instrumentów wspierajacych zartudnienie i aktywizację lokalnego rynku pracy. Praca na umowę o pracę na czas określony w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Dodatkowe informacje dostępne na stronie internetowej:http://pupkolobrzeg.finn.plDokumenty należy składać w zamknietej kopercie w PUP Kołobrzeg do 16.01.2017 r. do godz. 15.30 w pok. nr 17 (sekretariat - II piętro) z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Specjalista ds. programów - stażysta"
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-01-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W OBSZARZE ZAKUPÓW I ZAMÓWIEŃ.Kompleksowa obsługa realizacji zamówień. Ścisła współpraca z partnerami handlowymi, negocjowanie cen. Współpraca z innymi oddziałami firmy i dbałość o właściwy przekaz informacji. Dążenie do realizacji wyznaczonych celów.Wymagana znajomość obsługi komputera, MS Office, umiejetność realizacji i planowania zadań własnych i zespołu, komunikacja interpersonalna, motywacja do pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 536 100 368 - ZATRUDNIENIE OD ZARAZ
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Jarosław (podkarpackie)
Współpraca w zespole rosyjsko i ukraińsko języcznym, prowadzenie bazy danych klientów, sporządzanie raportów. Praca na umowę o pracę 39godz./mc.
Goldis sp. z o.o. - 2016-07-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów betoniarni na podległym terenieAktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowych, zbieranie zamówień, systematyczna obsługa klientów w zakresie sprzedaży betonuPoszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów handlowychRealizacja planu sprzedażyDoradztwo techniczneDbanie o wizerunek firmy Kontrola należności
INSTALBUD - RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do 2400 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-30 - Katowice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej ze stosunkiem pracy (umowy o pracę, aneksy, świdectwa pracy, akta personalne), ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzanieniezbędnych dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników, wprowadzanie i aktualizacja danych do ZUS, GUS, PFRON, udzielanie informacji pracownikom w zakresie kadrowym
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ Poznań - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
Kontakt osobisty, telefoniczny i e-mailowy: katarzynak (at) logistyka.pawbol.pl Przewóz rzeczy.
PAWBOL-LOGISTYKA ŁUCZAK-KUDZIA SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-23 - Andrychów (małopolskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych,
przestrzeganie standardów i procedur,
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-04-12 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
* Współtworzenie polityki handlowej Firmy* Tworzenie strategii i jej realizacja w obrębie zadań handlowych* Współtworzenie i realizacja polityki marketingowej firmy* Prowadzenie całego procesu sprzedaży we współpracy z działem technicznym* Pozyskiwanie nowych klientów* Negocjacje handlowe* Analizy potrzeb klientów i propozycje rozwiązań* Monitorowanie zmian na rynku i analiza konkurencji
Słomka Dominik - 2016-04-14 - Gorzyczki (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, dokumentacji zasiłkowej itp.
SILVER S. C. A. i J. Biały - 2016-02-03 - Przeworsk (podkarpackie)
wprowadzanie zakupów do systemu, wystawianie faktur.
ULTRA PLUS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Rusko (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Zadaniem zatrudnionej osoby będzie planowanie, koordynowanie, weryfikowanie działań i kampanii reklamowych w zakresie reklam wielkopowierzchniowych, pozyskiwanie nowych obiektów pod reklamy wielkopowierzchniowe, oraz dbanie o stan techniczny istniejących reklam.
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością s.k. - 2018-05-14 - Krosno (podkarpackie)
- sporządzanie dokumentacji kadrowej,- sporządzanie ewidencji czasu pracy,- sporządzanie list płac i rozliczeń ZUS
BIURO KADROWE OŚRODEK KSZTAŁCENIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO, AGENCJA ZATRUDNIENIA ''WORKPROFIT'' MAGDALENA ŚWIĄTEK - 2018-06-20 - Wieluń (łódzkie)
rozliczanie energii - rynek niemiecki (przyuczenie do wykonywania pracy)
ADECCO POLAND - 2017-05-11 - Katowice (śląskie)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- rozliczanie sprzedaży wewnętrznej,- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej,- ewidencja środków trwałych,- kontrolę dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, dekretacji podatkowych oraz lokalnych statystyk.- analiza rozrachunków,- wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku.Miejsce pracy: RajkowyKontakt: telefon: 887-070-153 lub 887-070-135; e-mail: kadry (at) schmithpolska.plCV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów, którzy nie wyrazili na to zgody nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez Schmith Polska S.A. z siedzibą przy ul. Szkolnej 3 w miejscowości Kulice, 83-130 Pelplin, wpisaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku , VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000500233, REGON 222042370, NIP 5932596525, kapitał zakładowy: 150 000,00 zł, zawartych w CV na potrzeby obecnego(*), przyszłych procesów rekrutacji (*).
SCHMITH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-25 - Rajkowy (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, obsługa komputera, program księgowy, MS Office, min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Ogólny zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych, obsługa kadrowa.
KANCELARIA BIEGŁEGO REWIDENTA MIROSŁAW PLUTA KATARZYNA PLUTA SPÓŁKA CYWILNA - 2015-12-08 - Lublin (lubelskie)
Strzyżenie damskie, strzyżenie męskie, mycie głowy, fryzury okolicznościowe, wykonywanie baleyażu, farbowanie włosów, wykonywanie trwałej ondulacji, utrzymanie czystości na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Tuchów (małopolskie)
pozyskiwanie funduszy
P.P.B.H. KRÓL SP.J. - 2015-12-11 - Kłodawa (wielkopolskie)