SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW - STAŻYSTA Kołobrzeg oferta pracy Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW - STAŻYSTA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja programów i zadań zwiazanych z inicjowaniem i finansowaniem instrumentów wspierajacych zartudnienie i aktywizację lokalnego rynku pracy. Praca na umowę o pracę na czas określony w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Dodatkowe informacje dostępne na stronie internetowej:http://pupkolobrzeg.finn.plDokumenty należy składać w zamknietej kopercie w PUP Kołobrzeg do 16.01.2017 r. do godz. 15.30 w pok. nr 17 (sekretariat - II piętro) z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Specjalista ds. programów - stażysta"
Data publikacji: 2017-01-09
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Katedralna 46-48, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja programów i zadań zwiazanych z inicjowaniem i finansowaniem instrumentów wspierajacych zartudnienie i aktywizację lokalnego rynku pracy. Praca na umowę o pracę na czas określony w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Dodatkowe informacje dostępne na stronie internetowej:http://pupkolobrzeg.finn.plDokumenty należy składać w zamknietej kopercie w PUP Kołobrzeg do 16.01.2017 r. do godz. 15.30 w pok. nr 17 (sekretariat - II piętro) z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Specjalista ds. programów - stażysta"
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW - STAŻYSTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.01.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista administracji publicznej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dodatkowe informacje dostępne na stronie internetowej:http://pupkolobrzeg.finn.plDokumenty należy składać w zamknietej kopercie w PUP Kołobrzeg do 16.01.2017 r. do godz. 15.30 w pok. nr 17 (sekretariat - II piętro) z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Specjalista ds. programów - stażysta"
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Katedralna 46-48, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, LMDokumenty poświadczające wykształcenie, kwestionariusz osobowy.Oświadczenie kandydata o niekaralność oraz o korzystaniu z pełni praw obywatelskich.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.Dodatkowe informacje dostępne na stronie internetowej:http://pupkolobrzeg.finn.plDokumenty należy składać w zamknietej kopercie w PUP Kołobrzeg do 16.01.2017 r. do godz. 15.30 w pok. nr 17 (sekretariat - II piętro) z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Specjalista ds. programów - stażysta"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 16.01.2017 r., Godziny : do godz. 15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Katedralna
Numer budynku pracodawcy: 46-48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.01.2017
Data dodania oferty pracy: 05.01.2017
Oferta pracy ważna do: 16.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- realizacja zamówień publicznych, - prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,
kontakt przez OHP - 2017-05-31 - Gdańsk (pomorskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Przeworsk (podkarpackie)
Obsługa sklepu internetowego - branża AGD, rozszerzenie sprzedaży na Ukrainę, monitorowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki, obsługa klinetów ukraińskojęzycznych.Praca w systemie równoważnym od poniedziałku do niedzieli pomiędzy 6.00-22.00.
ELBIS Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
kontakt z kilientami z Ukrainy, wysyłka na Ukrainę.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Tarnów (małopolskie)
zamawianie materiałów do produkcji
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Łuków (lubelskie)
- obsł. klientów: bezpośrednia i tel.,- obsł. komputera,- aktualziacja baz danych,- wystawainie umów, faktur,- sprzedaż poprzez str. rezerwacyjne,- rozliczanie imprez.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Łódź (łódzkie)
Bieżąca dekretacja, ewidencja, uzgodnienia i analiza wyciągów bankowych, uzgadnianie kont dotyczących rozrachunków z kontrahentami spółki, uzgodnienie kont dotyczących przychodów i kosztów finansowych.
AVIT Adam Rytel - 2018-09-12 - Niepiekła (mazowieckie)
- udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych, analiza rynku i konkurencji, projektowanie i aktualizowanie materialów marketingowych , opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych
"IN-PROGRES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Siemiatycze (podlaskie)
ekonomia i losistyka produkcji, dokumentowanie produkcji, analizy
THERMOTRONIC SP. Z O.O. - 2018-09-20 - Poznań (wielkopolskie)
np.: działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów, prezentacja produktu firmy, tj. płyt meblowych, materiałów drewnopochodnych (płyty, sklejki) oraz przygotowywanie umów dla klientów, negocjacje warunków zawieranych umów, realizacja zamówień i dostaw towaru, prowadzenie rozmów handlowych z klientami, analiza rynku, monitoring działań konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Orły (podkarpackie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Kraków (małopolskie)
Wycieranie kurzu, zamiatanie, mycie podłóg, opróżnianie koszy, sprzątanie łazienek.
A&C Chrzanowski Arkadiusz - 2017-11-09 - Płock (mazowieckie)
obsługa klienta, pomoc w kuchni, obsługa przy iwentach
Firma Handlowo-Usługowa "Jolka" Krzysztof Glegoła - 2016-02-02 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
obsługa i pozyskiwanie klientów, realizacja celów w zakresie sprzedaży produktów tekstylnych
INVEST-LINE Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Pabianice (łódzkie)
Wykształcenie wyższe lub średnie pref. kierunki: logistyka, mechanika, techniczne; doświadczenie zawodowe w dziale zakupów lub w dziale logistyki firmy produkcyjnej; znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się; znajomość narzędzi informatycznych, systemów zarządzania gospodarka materiałową, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: planowanie i realizacja dostaw materiałowych na podst.harmonogramów i otrzymywanych przydziałów, nadzór nad relizacją wyrobu w kontekście zabezp. materiałowego, prowadzenie reklamacji na dostarczone wyroby, nadzór nad gospodarjką materiałową, nadzór nad dokumentami SZJ , opracowywanie wycen AWO; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-24 - Gliwice (śląskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingów z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim, wykonywanie poleceń chińskiego prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Jabłonowo (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ścieranie kurzy, zamiatanie, mycie i pastowanie podłóg, wyrzucanie śmieci, utrzymywanie czystości na korytarzach i klatkach schodowych, sprzątanie sanitariatów
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Brwinów (mazowieckie)
terminowe sporządzanie list uposażeń, potrąceń z uposażeń, innych należności pieniężnych przysługujących żołnierzom przy wykorzystaniu programów SI PROSTA OT zgodnie z obowiązującymi przepisami;- księgowanie zdarzeń gospodarczych wszystkich sporządzonych list uposażeń, dodatkowych należności, potrąceń, zobowiązań do ZUS i innych wierzycieli w oparciu o ZWSI RON;- kompletowanie i weryfikowanie dokumentów stanowiących podstawę do sporządzenia list uposażeń żołnierzy;- znajomość oraz przestrzeganie przepisów płacowych i innych obowiązujących przepisów oraz udział w organizowaniu szkoleń.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-11-16 - Białystok (podlaskie)
-Wykonywanie transportów miedzynarodowych w Europie,-Kontakt telefoniczny 661-266-502
GTB Celina Górska - 2017-10-12 - Skarszewy (pomorskie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2018-03-15 - Katowice (śląskie)
Firma System Data poszukuje osoby młodej, kreatywnej i chętnej do zdobywania nowych umiejętności w branży informatycznej. Kandydat powinien mieć wykształcenie minimum średnie techniczne oraz posiadać wiedzę z zakresu budowy oraz konfiguracji sprzętu komputerowego.Dodatkowe cechy którymi powinien charakteryzować się kandydat to; odpowiedzialność, sumienność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole.W zamian, firma System Data Sp. z o.o. oferuje stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, progresywny system wynagradzania, możliwość rozwoju i poszerzania swojej wiedzy w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole.
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-03-26 - Mielec (podkarpackie)
- aktualizacja i paszportyzacja zajęstości sieci - programowanie urządzeń abonamenckich - serwis techniczny
ZAKŁAD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH "TELMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Gdynia (pomorskie)
Promocja dzialalności MGDK w Głogowie Małopolskim w lokalnej prasie, radio, telewizji poprzez zamieszczanie informacji o organizowanych wydarzeniach, przygotowywanie i umieszczanie plakatów/materiałów/ informacji na stronie internetowej MGDK, przygotowywanie fotoreportaży z organizowanych imprez, pozyskiwanie partnerów, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
praca z dziećmi z problemami rozwojowymi oraz z dziećmi niepełnosprawnymi, prowadzenie terapii neurologopedycznej i / lub integracji sensorycznej
LOGOPEDIS Anna Skulimowska Rogoźno - 2016-09-30 - Rogoźno (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych;• Realizowanie założonych planów sprzedażowych;• Pozyskiwanie nowych członków Kasy;• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.Pracodawca oferuje:• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;• Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje;• Samodzielne i odpowiedzialne zadania.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-11-14 - Racibórz (śląskie)
masażysta
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowanie, realizacja oraz szczegółowe rozliczenia zamówień, -prowadzenie gospodarki magazynowej, - kosztorysowanie robót budowlanych, -analiza projektów budowlanych, - przygotowanie dokumentacji przetargowej.Praca w godzinach:7-15
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2017-11-22 - Opole (opolskie)
Odpowiedzialność za przebieg działań mających na celu należyte utrzymanie stanu technicznego maszyn i urządzeń produkcyjnych, bieżące naprawy usuwania usterek maszyn, utrzymanie ruchu w procesie produkcyjnym.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Produkcji, Usług i Handlu "INTER-SOLAR" Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Buczek (łódzkie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY I ZAKUPU, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, UTRZYMYWANIE BIEŻĄCYCH RELACJI Z KLIENTAMI, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO, CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL; praca (at) temca.pl
TEMCA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)