SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Gliwice oferta pracy OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie wyższe lub średnie pref. kierunki: logistyka, mechanika, techniczne; doświadczenie zawodowe w dziale zakupów lub w dziale logistyki firmy produkcyjnej; znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się; znajomość narzędzi informatycznych, systemów zarządzania gospodarka materiałową, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: planowanie i realizacja dostaw materiałowych na podst.harmonogramów i otrzymywanych przydziałów, nadzór nad relizacją wyrobu w kontekście zabezp. materiałowego, prowadzenie reklamacji na dostarczone wyroby, nadzór nad gospodarjką materiałową, nadzór nad dokumentami SZJ , opracowywanie wycen AWO; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2018-08-24
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toszecka 102, 44-117 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie wyższe lub średnie pref. kierunki: logistyka, mechanika, techniczne; doświadczenie zawodowe w dziale zakupów lub w dziale logistyki firmy produkcyjnej; znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się; znajomość narzędzi informatycznych, systemów zarządzania gospodarka materiałową, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: planowanie i realizacja dostaw materiałowych na podst.harmonogramów i otrzymywanych przydziałów, nadzór nad relizacją wyrobu w kontekście zabezp. materiałowego, prowadzenie reklamacji na dostarczone wyroby, nadzór nad gospodarjką materiałową, nadzór nad dokumentami SZJ , opracowywanie wycen AWO; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw logistyki
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Nazwa pracodawcy:
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
44-117 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne przesyłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Profil działalności pracodawcy:
Prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie nauk technicznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 24.08.2018
Oferta pracy ważna do: 21.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
.
Wyrób palet-Usługi Transportowe Zbigniew Wilczyński - 2016-02-09 - Tłuchowo (kujawsko-pomorskie)
1. księgowanie wpłat podatków: rolnego, od nieruchomości, leśnego, od środków transportowych, (osób fizycznych i prawnych); 2. rozliczanie wpływów za dany miesiąc wg klasyfikacji budżetowej i uzgadnianie z księgowością budżetową 3. prowadzenie egzekucji administracyjnej zaległości podatkowych ww. podatków 4. prowadzenie postępowań podatkowych w związku ze złożonymi wnioskami w sprawie: - umorzenia zaległości oraz odroczenia terminów płatności lub rozłożenia na raty podatków od środków transportowych - umorzenia odsetek od zaległości podatkowych5. prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie określenia wysokości zobowiązania w podatku od środków transportowych6. przygotowywanie danych do sprawozdań kwartalnych z wykonania budżetu gminy w części dotyczącej należności, salda końcowe - wg klasyfikacji budżetowej oraz skutków obniżenia górnych stawek podatkowych, umorzeń, odroczenia terminów płatności i rozłożenia na raty w podatku od środków transportowych i opłaty od posiadania psów
URZĄD MIASTA I GMINY ŚCINAWA - 2016-08-02 - Ścinawa (dolnośląskie)
Rozliczanie finansowe wspólnot mieszkaniowych, wystawianie not księgowych, windykacja zaległośic w opłatach.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI "BEKAZET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE S.A. - 2015-11-27 - Karczew (mazowieckie)
x
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Sieniawa (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Warszawa (mazowieckie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki Informacja w BIP: http://www.cuwo.lodz.pl/Nabory/Specjalista/Ogloszenie_o_naborze_Specjalista_ds_ksiegowosci.pdf
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-07-27 - Łódź (łódzkie)
-obsługa klienta w zakresie przyjmowania zleceń, -sprzedaż artykułów meblarskich, -wprowadzanie danych do systemu
KRAKMEB Grzegorz Liszka - 2017-01-09 - Nawojowa Góra (małopolskie)
Prowadzenie całości spraw związanych z kadrami bez obsługi płacowej, praca w zastępstwie ( przewidywany okres zatrudnienia - 1,5 roku )
INSTYTUT FIZJOLOGII ROŚLIN IM.F.GÓRSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK - 2016-07-04 - Kraków (małopolskie)
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych poprzez prowadzenie poszukiwań i badań na terenie gminy Zielonki; systematyczne, naukowe opracowywanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbiorów tj. inwentarzy, katalogów, księgi ruchu muzealiów, kartotek obiektów, baz danych, itp.; znakowanie zbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami IR; wykonywanie podstawowych opisów muzealiów; archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; kompleksoa obsługa zwiedzających, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych i imprez związanych z upowszechnianiem i popularyzacją wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw stałych i czasowych, posiadanych zbiorów oraz prowadzenie szczegółowej ich dokumentacji; pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z najstarszymi mieszkańcami gminy; bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www biblioteki oraz portal społecznościowy; pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR. Dwie zmiany w godz. 8-16, 12-20.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2018-04-18 - Zielonki (małopolskie)
obsługa urzązden biurowych, obsługa systemu CRM/CMS, obsługa dokumentacji dotyczącej aktualnie obsługiwanych klientów, rozpoznawanie i anlizowanie, nawiazywnaie kontaktów z nowymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Sztumskie Pole (pomorskie)
Przyjmowanie, monitorowanie i wydawanie towarów magazynowych. Wystawianie dokumentów magazynowych. Wprowadzanie do systemu komputerowego dostaw i dokumentów produkcyjnych. Comiesięczne rozliczanie magazynu. Nadzór nad prawidłowymi stanami i ruchami magazynowymi.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Meblomark Zygmunt Daszczyk - 2018-04-17 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Rekrutacja uczestników na szkolenia,Promocja prowadzonych przedsięwzięć szkoleniowych,Kompleksowa organizacja szkoleń oraz ich obsługa administracyjna (na terenie woj. warmińsko-mazurskiego),Ewaluacja i monitoring realizowanych szkoleń,Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,Koordynowanie oraz planowanie i organizowanie działań szkoleniowych,Nadzór nad poprawną realizacją projektu,Odpowiedzialność za przygotowywanie materiałów szkoleniowych i monitorowanie ich stanuWspółpraca przy przygotowywaniu programów szkoleniowych,Utrzymywanie kontaktów z klientami,Bieżąca współpraca z trenerami,Przygotowywanie raportów z działań szkoleniowych.I zmiana: 08.00 16.00 pn-ptWynagrodzenie: 3300zł brutto
CENTRUM ROZWOJU SPOŁECZNO EKONOMICZNEGO - 2018-07-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: średnie/wyższe; doświadczenie zawodowe: nie wymagane; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego; obsługa komputera, pakietu office i urządzeń biurowych; zakres obowiązków: korespondencja z dostawcami i klientami, przygotowanie zapytań i ofert handlowych, przygotowanie dokumentów wysyłkowych, nadzór nad realizacja zamówień; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
HAX-INOX MARTA HAK- FIGIEL - 2016-08-26 - Gliwice (śląskie)
profesjonalna obsługa infolinii handlowej, wsparcie działań sprzedażowych w efektywnym poszukiwaniu nowych klientów, podtrzymywanie relacji handlowej (mailowej oraz telefonicznej) z obeznymi klientami firmy
P.P.H.U. "A-M" s.c. Andrzej Domin, Grzegorz Domin - 2016-09-29 - Jaworzno (śląskie)
kontrola produktów w trakcie procesu produkcyjnego, prowadzenie dokumentacji jakościowej /pomiarowej i spawalniczej/ oraz ich tworzenie, uczestniczenie w procesie postępowania z wyrobem niezgodnym, obsługa reklamacji, współpraca z działem technicznym i handlowym
Strzegomskie Zakłady Mechaniczne ZREMB Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Strzegom (dolnośląskie)
1. Tworzenie i realizacja kampanii marketingowych 2. Prowadzenie działań promocyjnych i wizerunkowych 3. Tworzenie artykułów oraz materiałów sprzedażowych 4. Wspieranie realizacji działań w mediach społecznościowych 5. Bieżące wsparcie działu sprzedaży w działaniach promocyjnych 6. Tworzenie raportów, analiz i badanie efektywności działań marketingowych 7. Monitorowanie trendów rynkowych w zakresie marketingu, wprowadzanie nowych rozwiązań. Praca w dynamicznym środowisku.
"SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Kleszczów (łódzkie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-08-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa maszyn paletujących,obsługa wózka widłowego,załadunek materiałów budowlanych,pozostale prace zlecane.
PPHU Pazio Beton - 2016-03-04 - Glinianka (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami (Ukraina, Rosja, Kazachstan), prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji, przygotowywanie ofert, obsługa pisemna i telefoniczna klientów z w/w krajów, wyjazdy służbowe do w/w krajów, obsługa językowa przyjeżdżających delegacji z w/w krajów; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe - nauki ścisłe/ekonomia, minimum 3 lata w obsłudze klienta z praktycznym wykorzystaniem języka rosyjskiego lub ukraińskiego, biegła znajomość w mowie i piśmie języka ukraińskiego i rosyjskiego, umiejętność: prowadzenia rozmów handlowych, negocjacji w języku rosyjskim i ukraińskim, analitycznego myślenia, analizy sprzedaży, odporność na stres
GLOBAL Michał Bartocha - 2016-03-31 - Lubliniec (śląskie)
wykonywanie zleconych prac biurowych, układnie i wpinanie dokumentów sprzedaży, weryfikacja dokumentów, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)
proste prace administracyjno – biurowe, uzupełnianie zestawień, kontakt z firmami kurierskimi, przygotowywanie do wysyłki prezentów dla klientów, bieżąca współpraca z innymi działami firmy,
kontakt przez OHP - 2018-05-02 - Poznań (wielkopolskie)
.
PAKART plus + Krzysztof Tumiński - 2017-01-27 - Ostrowite (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy bieżących działaniach marketingowych prowadzonych przez firmę, obsługa franczyzny
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
naliczanie wynagrodzeń i in. świadczen, naliczanie zasiłkuchorobowych, opiekuńczych i innych z zakresu ubezpieczeń społecznych, zgłszanie i wyrejestrowywanie pracown ików do ZUS, sporządzanie deklaracji DRA, raportów RCA, przekazywanie drogą elektroniczną dokumentów, sprawozdań do ZUS, deklaracje PIT, sprawozdania GUS SIO.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Mokrzeszów - 2017-10-03 - Mokrzeszów (dolnośląskie)
Zapewnienie utrzymania ciągłości ruchu informatycznego pod względem sprzętowym, programowym, dokonywanie aktualizacji i instalacji oprogramowania na serwerach i komputerach, kreowanie zmian programowych optymalizujących pracę we wszystkich komórkach organizacyjnych. Wymagane: wykształcenie wyższe z zakresu IT ewentualnie marketingu i zarządzania o specjalności informatycznej. Mile widziane wykształcenie w zakresie ekonomii oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 505 171 895 / 95 755 32 51 Marcin Tołoczko. Adres e-mail: marcin.toloczko (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Sulęcin (lubuskie)
obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie i kontrola zamówień, kontrola procesu produkcji roślin
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Runów (mazowieckie)
obsługa frezarki CNC
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Częstochowa (śląskie)
wykształcenie min. średnie w/g rozporządzenia RM z 2.IX.1997 w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, doświadczenie mile widziane, komunikatywność.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2017-09-26 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Remonty i konserwacja maszyn (kosiarki, małe traktory) - sprzęt spalinowy
"HEIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Chwaszczyno (pomorskie)