SPECJALISTA DSD. OBSŁUGI KLIENTA Grudziądz oferta pracy FACHTECH Michał Pielecki Patryk Tomaszewski - spółka cywilna
Stanowisko: SPECJALISTA DSD. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa biura oraz klientów, składanie, obsługa i realizacja zamówień, pierwszy kontakt z klientem (przedstawianie ofert), podtrzymywanie celów sprzedażowych, uzupełnianie stanów magazynowych, wszelkie kontakty z kontrahentami, działania marketingowe, obsługa strony oraz mediów społecznościowych.
Data publikacji: 2016-06-08
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: FACHTECH Michał Pielecki Patryk Tomaszewski - spółka cywilna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja 23 Stycznia 18, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa biura oraz klientów, składanie, obsługa i realizacja zamówień, pierwszy kontakt z klientem (przedstawianie ofert), podtrzymywanie celów sprzedażowych, uzupełnianie stanów magazynowych, wszelkie kontakty z kontrahentami, działania marketingowe, obsługa strony oraz mediów społecznościowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DSD. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: przedstawiciel handlowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, 2-letnie doświadczenie, doskonałą komunikacja, doświadczenie w obsłudze klienta, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego, znajomość technik sprzedaży. Praca na umowę o pracę, w pełnym etacie.
Nazwa pracodawcy:
FACHTECH Michał Pielecki Patryk Tomaszewski - spółka cywilna
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, skierowanie do pracyKontakt tel. 508-435-184e-mail: michal (at) fachtech.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Grudziądz
Gmina pracodawcy: Grudziądz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grudziądz
Ulica pracodawcy: Parkowa
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.06.2016
Data dodania oferty pracy: 08.06.2016
Oferta pracy ważna do: 08.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zarządzanie kadrami, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowejpraca na umowę zlecenie 160 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - czas nieokreślonyoferta dostepna w sali Eoferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA POMOC PRZY PRGANIZACJI SPOTKAŃ Z KONTRAHENTAMI INDYJSKIMI, AKTYWNE PROWADZENIE DZIAŁAŃ RESEARCHU INDYJSKIEGO RYNKU GIER, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA BUDOWĘ DOBREGO WIZERUNKU PLATFORMY SPRZEDAŻOWEJPRACODAWCY NA RYNKU INDYJSKIM
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Rzeszów (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Jabłonowo (mazowieckie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa programu TETA, wystawianie faktur sprzedażowych, prowadzenie rejestru sprzedaży, zamówień, rozmowy telefoniczne z kontrahentami, odbieranie korespondencji z Sekretariatu Spółki.
Górnicza Fabryka Narzędzi Spółka z o.o. - 2016-08-04 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Rozliczanie podróży służbowych oraz wydatków z korporacyjnych kart kredytowych, pracowników koncernu zatrudnionych w Ameryce Południowej i Północnej; zarządzanie zespołem 5 administratorów.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Tychy (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Wsparcie Dyrektora Oddziału w kwestiach administracyjnych oraz organizacyjnych, obsługa biura w szczególnosci w zakresie obsługi firmowej poczty tradycyjnej oraz elektronicznej. dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie. Pomoc w organizowaniu spotkań i podrózy słuzbowych pracowników, ewidencja i rozliczanie delegacji. Organizowanie spotkań Dyrektora Oddziału, współpraca z innymi działami w firmie. Pomoc w zadaniach realizowanych przez specjalistę ds. kadrowych, dbanie o wizerunek pracodawcy i estetyke biura. Praca w godzinach 7-15.
CONTROLTEC sp. z o.o. - 2017-03-07 - Płock (mazowieckie)
Przyjmowanie towaru, układanie towaru, przygotowanie towaru do wysyłki, pakowanie paczek i palet, wypełnianie dokumentów przewozowych.
Firma Usługowo-Handlowa "Caissa" Juri Zezulkin - 2018-01-18 - Kożuchów (lubuskie)
Specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Białobrzegi (mazowieckie)
Praca w Dziale Obsługi Klienta. Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Obsługa zapytań klientów poprzez przygotowywanie, składanie i monitorowanie ofert. Udzielanie informacji oraz wsparcie klientów w dokonywaniu zamówień. Sprzedaż rolet i okien.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Nowa Sól (lubuskie)
Ustalanie i analiza potrzeb klienta i pomoc w wyborze optymalnego rozwiązania finansowego. Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałej i opartej na zaufaniu relacji z klientami firmy. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Obsługa kasowa.
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie tynków, sporządzanie zapraw tynkarskich, znajomość rodzaju składników i reguły ich dozowania, obsługa urządzeń np. mieszarki, betoniarki, nakłądanie warstw tynku ręcznie lub maszynowo
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Zgierz (łódzkie)
telefoniczna obsługa klientów firmy, przyjmowanie, rejestracja i realizacja zamówień, nadzór nad procesem realizacji zamówień klientów
" MEDIVET "S.A. - 2018-02-06 - Ostrołęka (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
-Sprzedaż produktów (przedłużanie umów) sieci Orange,-Kontakt: telefoniczny 668-819-574; e-mail: nrokicka (at) leasingteam.pl-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 11,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2015-12-09 - Tczew (pomorskie)
- opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych;- nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy; - przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych;- koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych;- kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów;- sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
sporzadzanie listy płac, ZUS, prowadzenie spraw kadrowych
BIURO USŁUG KADROWYCH SZKOLENIA BHP-BOŻENA KOZAK - 2018-02-23 - Puławy (lubelskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany:Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00Umowa na czas określony - Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony.Wysokość wynagrodzenia miesięcznego: 3150zł brutto miesięcznie przez pierwsze 5 tygodni zatrudnienia. Następnie 3500zł brutto (wynagrodzenie podstawowe) + 300zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów, oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Rejestracja faktur kosztowych,wprowadzanie wyciągów bankowych, rozliczanie faktur kosztowych. Uzgadnianie sald, wstępna kontrola dokumentów księgowych, dekretowanie dokumentów. Wysyłka elektroniczna deklaracji. Kontrola rozrachunków. Sporządzanie raportów kasowych. Bieżąca obsługa kadrowa pracowników, sporządzanie ewidencji czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- aktywna sprzedaż towaru, - profesjonalna obsługa klientów, - dbałość o prawidłową ekspozycje towaru, - rozliczanie powierzonej gotówki, - utrzymanie porządku w miejscu pracy, - praca według standardów firmy. Praca w godzinach: 8:00-21:00. Miejsce pracy: Pasaż Tesco, Aleja Bielany Wrocławskie, ul. Czekoladowa 7-9, 55-040 Kobierzyce. 2 osoby - pełen etat, 1 osoba - pół etatu za 1300 zł brutto. Istnieje możliwość podjęcia pacy na umowę o pracę lub na umowę zlecenie (według potrzeb kandydata). Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: agnieszka.jz (at) wyspaczapek.pl, tel.: 784 644 784.
WYSPA CZAPEK BARBARA BANASIAK - 2017-10-10 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
j.w
MARTIMEDIA KATARZYNA JANISZEWSKA-MAKOWSKA - 2016-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
a) prowadzenie spraw osobowych pracowników,b) rozliczanie czasu pracy i kontrola dyscypliny pracy,c) sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy oraz innych dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, d) opracowywanie dokumentacji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowiska pracy,e) opracowywanie projektów aktów prawnych regulujących wewnętrzną organizację i funkcjonowanie Domu,f) prowadzenie ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących,g) prowadzenie sekretariatu dyrektora,h) prowadzenie spraw dotyczących odbywania praktyk szkolnych i studenckich, staży z Powiatowego Urzędu Pracy oraz prac społecznie użytecznych.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "OSTOJA" - 2017-09-27 - Gdańsk (pomorskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH ODBIORCÓW, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, MONITOROWANIE RYNKU, DZIAŁAŃ KONKURENCJI, POTENCJAŁU KLIENTÓW RYNKU AMERYKI PŁD., KSZTAŁTOWANIE I PROMOWANIE WIZERUNKU FIRMY ITP. OFERTA ZGŁOSZONA POD INFORMACJĘ STAROSTY.
OLIMP LABORATORIES SP. Z O.O. - 2018-05-10 - Nagawczyna (podkarpackie)
PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH. NALICZANIE PŁAC. ROZLICZANIE ZUS. PROWADZENIE KADR. OBSŁUGA PŁATNIKA
BIURO RACHUNKOWE AGNIESZKA KOZA - 2018-07-17 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
obsługa procesu naboru wniosków, doradztwo i prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywania projektów
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Płaskowyż Dobrej Ziemi - 2016-08-24 - Kietrz (opolskie)
- Obsługa klienta: telefoniczna, mailowa i bezpośrednia- Przygotowywanie oferty wczasów lub wycieczek- sprzedaż: biletów lotniczych, autokarowych, ubezpieczeń turystycznych, EURO26
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)